2.93 3.07 или 3.15 за 328

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от ръб » 03 Окт 2011, 1:23

аз карам б28 с неговата си кутия (ZF коя точно незнам) + 3.45 заварен диф, това че се губи от смяна на скорости при драг не е съвсем вярно. Смятам следващия ми диф пак да е 3.45. Пак заварен :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Пресиян Василев » 03 Окт 2011, 8:51

ръб написа:аз карам б28 с неговата си кутия (ZF коя точно незнам) + 3.45 заварен диф, това че се губи от смяна на скорости при драг не е съвсем вярно. Смятам следващия ми диф пак да е 3.45. Пак заварен :mhihi:

Aз ко да кажа с 3.66.за драг сменям като луд 5-та 165 км,макс :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: compact m51d25

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от hakerizanov » 03 Окт 2011, 10:43

Пресиян Василев написа:Aз ко да кажа с 3.66.за драг сменям като луд 5-та 165 км,макс :mhihi:

бат Преса, ама ти си с дизел. нормално е :bchug:
I think things -- and they happen...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: сомалия
Пол: Мъж
Кара: мотокара
Мечтае да кара: на бензин

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от arsenal » 03 Окт 2011, 11:58

а 3,91 диф на 328 дали ще е с отрицателен ефект или по добре 3,45

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от delas_328 » 03 Окт 2011, 12:34

arsenal написа:а 3,91 диф на 328 дали ще е с отрицателен ефект или по добре 3,45

:kuku:То с този диф по думите на колегите 1-30,2-60,3-90 :mhihi: ,аз съм карал 320 с 4.1 и мага да кажа че въобще не ми допада, пък за 328 повече от 3.45 мисля че не е уместно ,лично според мен 3.15 е най добрия вариант ,поне е здрав !
e90 325i написа:м40б18-то 1-50, 2-90,3-130, 4-170, 5-210 :roll: :dunno:


320-та е горе долу същата
nelim написа:Знам че няма общо с темата (т.е. има ама е малко с изместен център)

Ама мойто М43Б18 е точно 1-40 - 2-80 , така че не виждам нищо странно с накой дифове и 28-цата да е така ;)

а за дрифт, драг и икономия - който открие нещо такова да свирка и аз ще си купя едно :)


Колега нали не вярваш,че 328 с 3.45 ще е 1-40,2-80,3-120 :mhihi: ,само да ти кажа че с2.93 на втора си ги прави 100+ без проблеми
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 11.11.2010
Местоположение: сомалия
Пол: Мъж
Кара: мотокара
Мечтае да кара: на бензин

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от arsenal » 03 Окт 2011, 12:53

с 3,91 мах 200км на 5та с 15 ки

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от krika » 03 Окт 2011, 17:17

:OT: Как стои въпросът със смяната на предавателното число на големите прасета на Е36 :OT: . Става ли културно от голям отворен с по-късо предавателно да се прехвърлят пиньона и короната на по-дълъгия шпер :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от EnimEn » 03 Окт 2011, 20:15

krika написа::OT: Как стои въпросът със смяната на предавателното число на големите прасета на Е36 :OT: . Става ли културно от голям отворен с по-късо предавателно да се прехвърлят пиньона и короната на по-дълъгия шпер :?:

по принцип се практикува обратната манипулация - прехвърля се само шпер касетата, но иначе конкретно по въпроса - да, не е проблем, но се прави прецизна регулация отзад към пиньона
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от krika » 04 Окт 2011, 0:21

EnimEn написа:
krika написа::OT: Как стои въпросът със смяната на предавателното число на големите прасета на Е36 :OT: . Става ли културно от голям отворен с по-късо предавателно да се прехвърлят пиньона и короната на по-дълъгия шпер :?:

по принцип се практикува обратната манипулация - прехвърля се само шпер касетата
Има логика. Мерси 8)


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от BMWm5 » 11 Окт 2011, 0:37

след много мислене и умуване си сложих 2.93 шпер само с такъв не бях карал и всичко ми пасна доста добре с изклиучение на дупката от 1000 до 3000 тва ме побърква но пак сам доволен от разхода на гориво които е 8 9 градко из Пловдив (не ми се слушат тъпотии които не вярва идва пълни до горе и се уверява) с тук таме простотия за драг бих казал че по добро число от това не може да се измисли като имам зад себе си 1 година каране с 2.79 отворен .. но ако бе6е прекасвача на 7000 6те6е да е то4но.. а до колкото до дрифта на първа си прави6 чудеса се пак е 70 км а на втора е нужно само едно 6типване на съединителя и вс е ок ( без 6типжане не се слу4ва ни6то) и като съпоставя разликите между 3.45 6пер и 2.93 бих казал 4е както са го измислили хората така е наи добре с 3.45 бе6е мн тъпо за6тото 23-ките те бият яко и тук такаме някоя 20-ка е напраила по добър старт от теб и няма зимане на 400 метра за дрифт 1-ва се едно я няма 2-ра едно такова никво и си казва6 ако имам 2-ра и половина 6те е по добре и в следва6тия момент ти трябва 1-ва и половина за6тото на 2-ра умира бе голяма тъпотия.Не бе6е проблем да се направи 3.07 или и 15 6пера от от 3.15-то ме отказа една 28-ца на калояново коитоя може6е да прави вс друго отсвен да дрифти.. и твърдо бих казал за 328 диференцялите са 2.93 и 3.07

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от err0r » 11 Окт 2011, 0:51

bum_bum написа:3,23 или 3,45. 3,07 е толкова дълъг, че не знам със стоковия как може някой да каже изобщо, че колата е силна.

Чудесен е 2,93 на Б28! :) Тя 328 като цяло не притежава някаква неземна сила.... :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Boyadjiev » 11 Окт 2011, 0:58

BMWm5 написа:след много мислене и умуване си сложих 2.93 шпер само с такъв не бях карал и всичко ми пасна доста добре с изклиучение на дупката от 1000 до 3000 тва ме побърква но пак сам доволен от разхода на гориво които е 8 9 градко из Пловдив (не ми се слушат тъпотии които не вярва идва пълни до горе и се уверява) с тук таме простотия за драг бих казал че по добро число от това не може да се измисли като имам зад себе си 1 година каране с 2.79 отворен .. но ако бе6е прекасвача на 7000 6те6е да е то4но.. а до колкото до дрифта на първа си прави6 чудеса се пак е 70 км а на втора е нужно само едно 6типване на съединителя и вс е ок ( без 6типжане не се слу4ва ни6то) и като съпоставя разликите между 3.45 6пер и 2.93 бих казал 4е както са го измислили хората така е наи добре с 3.45 бе6е мн тъпо за6тото 23-ките те бият яко и тук такаме някоя 20-ка е напраила по добър старт от теб и няма зимане на 400 метра за дрифт 1-ва се едно я няма 2-ра едно такова никво и си казва6 ако имам 2-ра и половина 6те е по добре и в следва6тия момент ти трябва 1-ва и половина за6тото на 2-ра умира бе голяма тъпотия.Не бе6е проблем да се направи 3.07 или и 15 6пера от от 3.15-то ме отказа една 28-ца на калояново коитоя може6е да прави вс друго отсвен да дрифти.. и твърдо бих казал за 328 диференцялите са 2.93 и 3.07

Колега без лоши чувства, но от тоя дизелов диф, като си минал на 2.93 е нормално да ти се види самолет :mhihi: А ако с 3.45 диф те бият 23-ки сериозно трябва да се замислиш за нов мотор, а не за предавателното число на дифа... :smoke:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от ico318 » 11 Окт 2011, 15:14

някой има ли реални замервания,как се отразява смяна на предавателно число на дифа.говаря за нещо измерено,а не как се усеща и чува.примерно,някой да е замерил нещо,преди да смени дифа,и после пак същото,с друго предавателно число,без други промени по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Soul_Fly » 11 Окт 2011, 18:58

Има, 0,4сек на 400 метра в полза на 3,07 срещу 3,45. (мерено на кръговете по драг в сливен)
като цяло карано е с 3,45 3,07 2,93 и 2,65.... най-добре се държи колата с 3,07 както за дрифт така и за драг
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6999179553 3,07 на 3та скорост с 17ки 225/45

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: 2.93 3.07 или 3.15 за 328

Мнение от Boyadjiev » 11 Окт 2011, 19:37

Soul_Fly написа:Има, 0,4сек на 400 метра в полза на 3,07 срещу 3,45. (мерено на кръговете по драг в сливен)
като цяло карано е с 3,45 3,07 2,93 и 2,65.... най-добре се държи колата с 3,07 както за дрифт така и за драг
http://www.facebook.com/video/video.php ... 6999179553 3,07 на 3та скорост с 17ки 225/45

Тия 400м не са най-показателното нещо... Това е като 0-100... Примерно на 0-100 с 3.45 2ра ти свършва малко преди 100 и трябва да сложиш 3та за да стане 100, от там и много голяма разлика във времето... Но при една реална гонка ти не се гониш до 0-100, а поне до 180... За 400м. трябва така да си подбрал дифа, че да финишираш си малко преди редлайна на 3та... Така че ако се гонят времена на драг е едно, ако се гони силна кола на улицата е друго ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook