Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 10 Окт 2011, 15:45

acho.rs написа:Ето си го има вече - Мустанг Шелби ГТ640 Голдън Снейк - 640 коня , ускоерние до 200 км/ч за феноменалните 12,5 сек :mhihi: М3ката на Г-повер е с 10коня по-малко но за също време се движи вече с 250км/ч но все пак е европейски автомобил , не консервена сглобка с камионски мотор :driving:


ти разлика между сток и тунерски коли правиш ли?

това дето си го написал е просто тунинг пакет на някой си.

2013 фабричен гт500 ще е със 5.8 мотор и 600+ коня. http://mustangsdaily.com/blog/2011/10/0 ... harged-v8/
алекс
трабант 601с
разни други возила

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 10 Окт 2011, 15:52

Това вече ще е интересно съревнование. Очаквам Корвет да извадят 700+ коня мотор и да са конкуренция на Вайпъра...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 10 Окт 2011, 15:59

alx написа:2013 фабричен гт500 ще е със 5.8 мотор и 600+ коня. http://mustangsdaily.com/blog/2011/10/0 ... harged-v8/


и с независимо окачване отзад, най-накрая :lol:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 10 Окт 2011, 16:02

зл1 е това дето 7.22 на ринга и най-вероятно докато излезе официално ще е още по-бързо. на кантар с м3 гтс? не мисля. 26 секунди е по-бавно от камарото. цяла вечност.

Айде да спреш с фантастиката - 7,41 е ЗЛ , не 7,22 :idea: .Къде се изтреля с тия 26 секунди . 7,48 е времето на ГТС , мисля че има и по-добро .
такова бмв в америка няма

- и КВО ? Америка света ли е ? Много от американсктие спортисти се предлагат само сив внос в европа -тва занчили , че ги няма ?
И пак не каза - Г-Повер (който знаем , че не е БМВ) защо е толкова брутално по-бързо от супер яките задокенаски консерви , като е на същите коне - ми щот са реални , не имагинерни .
И един поздрав - https://www.press.bmwgroup.com/pressclu ... node__2201 явно хората са станали мазохисти и се хвърлят като луди на калпави и бавни БМВта ... всичко това докато Чайна дава 100ина милиарда на банкрутирали детройтци :yes:
2013 фабричен гт500 ще е със 5.8 мотор и 600+ коня.

... а 2020 М3 ще е 1000 коня :ok:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 10 Окт 2011, 16:15

мда. грешката е моя. нещо друго съм си мислел... но ти си над тия неща - 7 секунди на 7-минутна писта явно за тебе е "на кантар" докато за мене е... доста по-бавно. ако се беше състезавал щеше да знаеш че ако на всяка минута състезание някой ти дърпа по една секунда... проблема е сериозен. но... всеки с разбиранията си ;)

а това че американците фалираха почти всичките не е критерии, че не могат да правят спортни коли... а че не могат да правят нормални коли. въпреки, че последното поколение на форд и гм с нищо не отстъпва на конкуренцията.. виж- крайслер... нямам представа какво и как го мислят.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 10 Окт 2011, 16:51

Добре , да погледнем времената на други писти , като например Хокенхайм , която си е във Ринга :
http://www.fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html
има времена на още 130+ писти , който му се занимава да гледа , само ще кажа че Вайпъра далеч не води толкова убедително на другите - що ли ?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 10 Окт 2011, 16:55

ми.. не води защото не са го карали на тая писта?
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 10 Окт 2011, 16:56

И Хокенхайм няма нищо общо с Ринга. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 10 Окт 2011, 17:30

Ачи, вече ставаш смешен с тия сравнения. Това за имагинерните коне откъде ти го роди главата. Погледни малко дино тестове на фабрични коли и ще видиш ,че американските дават средно по 20-30 повече коне на задните гуми сравнение с европейските при еднаква заводски стойности. Примерно разгледай разликата между з06 и м5 на диното и двете според производителите са 500кс.

това с тия времена за ускорения дето ги взимаш от некаф си сайт, са толкова вариращи и толкова зависещи от 100 работи ,че не е истина.

И само да те питам - ти някога ускорявал ли си се от 0 до 200 за 12.5 сек да кажеш колко не феноменално е?

И поне намеси тунинга, айде само да те питам що м3то кита за компресор му е 20 к и качва 80 кс :mhihi: :mhihi: :mhihi: а тоя за камарото е 5к и го прави 600 кс +

а това ,че М5 с две турбота за цена колкото колата става 700кс а з06 за 4 к е 700 атмосферно?
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 10 Окт 2011, 17:40

Всъщност... да повторя нещо дето съм го казвал преди в някоя тема - не помня в коя...

Та, недейте да приемате толкова като чиста монета времената на разни коли там, карани от различни пилоти, при различни условия, и с кой ли знае с какви гуми и настройки... На онуй място в планината в Айфел няколко секунди разлика могат да дойдат само от малко по-влажен асфалт, трафик и т.н.

А GTS-а при това 7:48 май бил със сток гуми... та за това като CSL-а почти... :roll: На Cup-ове ще е друго ;)

Ако всички нови хАмерикански коли са като новото Camaro ще съм много доволен... въпреки, че от към мат'ряли още никак не ги бива, та като цялостен пакет не можем да говорим за страхотни коли... ама поне душа и сила носят... почнаха и да завиват, а и не мислят толкова екологията...

Тука в европата почнахме прахосмукачки на слънчеви батерии да правим... и да забравяме традиции, емоции и такива "дреболии"...

Ще видим накъде ще отидат нещата... Аз заради 2-3 читави коли от USA няма да почна да припадам по тяхното автомобилостроене, при положение, че от европейския пазар има дооооста забележителни коли...

Определено бих прибрал някой ZL1, ZR1 и ACR... ама преди това една две дузини европейски коли :mhihi: :bang:
Последна промяна DrivinGGoD на 10 Окт 2011, 17:51, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 10 Окт 2011, 17:41

Fear написа:И Хокенхайм няма нищо общо с Ринга. ;)


Да, за това е важно една кола да не е правена само за Ринга, а да е действително бърза навсякъде ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 10 Окт 2011, 17:48

BMW_RIDER написа:Ачи, вече ставаш смешен с тия сравнения. Това за имагинерните коне откъде ти го роди главата. Погледни малко дино тестове на фабрични коли и ще видиш ,че американските дават средно по 20-30 повече коне на задните гуми сравнение с европейските при еднаква заводски стойности. Примерно разгледай разликата между з06 и м5 на диното и двете според производителите са 500кс.

това с тия времена за ускорения дето ги взимаш от некаф си сайт, са толкова вариращи и толкова зависещи от 100 работи ,че не е истина.

И само да те питам - ти някога ускорявал ли си се от 0 до 200 за 12.5 сек да кажеш колко не феноменално е?

И поне намеси тунинга, айде само да те питам що м3то кита за компресор му е 20 к и качва 80 кс :mhihi: :mhihi: :mhihi: а тоя за камарото е 5к и го прави 600 кс +

а това ,че М5 с две турбота за цена колкото колата става 700кс а з06 за 4 к е 700 атмосферно?

Батка , няма сайтове , вестници и там недостойни неща за тебе - говоря ти за реални времена и тестове . А реално две коли от подобен клас с еднаква мощност имат драстична разлика в динамиката .
DrivinGGoD написа:
Fear написа:И Хокенхайм няма нищо общо с Ринга. ;)


Да, за това е важно една кола да не е правена само за Ринга, а да е действително бърза навсякъде ;)

Не са толкова популярни - от както Порше наблягнаха на времената си на Ринга , японците и американтие се хвърлиха с пълни сили на рекламата . Накрая от толкова крайни опити да подкарат нестабилни коли бързо , ще стане белята ... тя май и стана с главния тест пилот на Тойота и ЛФ-А :evil:
Последна промяна acho.rs на 10 Окт 2011, 17:52, променена общо 2 пъти

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 10 Окт 2011, 17:48

BMW_RIDER написа:...Погледни малко дино тестове на фабрични коли и ще видиш ,че американските дават средно по 20-30 повече коне на задните гуми сравнение с европейските при еднаква заводски стойности. Примерно разгледай разликата между з06 и м5 на диното и двете според производителите са 500кс.


Новите BMWта чух... давали на колелата колкото пишело в каталога... па не знам :roll:

BMW_RIDER написа:това с тия времена за ускорения дето ги взимаш от некаф си сайт, са толкова вариращи и толкова зависещи от 100 работи ,че не е истина.


А тези по клиповете не варират ли? Точно това написах горе... Никой не е имал възможността да види колите за които говорим карани от един и същи пилот, с едни и същи гуми и при едни и същи условия на пистата... Та сравенението като цяло на тези времена е напълно безпочвено... Само може да ни ориентира накъде са...

BMW_RIDER написа:И поне намеси тунинга, айде само да те питам що м3то кита за компресор му е 20 к и качва 80 кс :mhihi: :mhihi: :mhihi: а тоя за камарото е 5к и го прави 600 кс +

а това ,че М5 с две турбота за цена колкото колата става 700кс а з06 за 4 к е 700 атмосферно?


Z06 атмосферен на 700 коня :shock: :roll: :dunno: С тия два клапана на цилиндър :kuku: Хм... иска ми се да видя такова нещо... и то за 4к тунинг... Американци с повече от 100 коня на литър атмосферни :help:

А на М3ката са ми разправяли за някви 650 коня... от G-power... това са доста повече от 80 коня горница...

Някви такива мисли ми се въртят...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 10 Окт 2011, 18:22

DrivinGGoD написа:
Z06 атмосферен на 700 коня :shock: :roll: :dunno: С тия два клапана на цилиндър :kuku: Хм... иска ми се да видя такова нещо... и то за 4к тунинг... Американци с повече от 100 коня на литър атмосферни :help:

А на М3ката са ми разправяли за някви 650 коня... от G-power... това са доста повече от 80 коня горница...

Някви такива мисли ми се въртят...


http://www.carcraft.com/techarticles/cc ... index.html
http://www.schwartzperformance.com/engines.aspx

Ето, даже е преминало теста за вредни емисии в Англия. Модификациите са само пълна генерация вал и интейк.
Етоти почти същия моторо вече с много сериозен тунинг 1000кс амтосферно:
http://www.youtube.com/watch?v=vr_gl2cgl1o

Американците отдавна са минали 100кс литър, виж Наскар - вадят 800кс+ от 5.8 с 2 клапана и карбуратор.
Още по- впечатляващи са мотори достигащи 10 литра с 100кс на литър. А също и съотношението НМ на литър
А ако се поинтересуваш повече ще видиш ,че двата клапана и централен вал хич не са лоша техонология. Особено при големи мотори. Даже за мен, ако говорим чисто за коне и НМ(не емисии и т.н.), ползите от 4 клапана са пренебрежими под 7-8К оборота. А разликата в теглото и обема на целия мотор, както и цената е значителна.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Делян » 10 Окт 2011, 18:25

M3 e46 + HPF stage 4 кит за 48к $ = припадъци за всички по-горе изброени :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook