Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колега, щом си с 525D, имаш печка. Имаш и лепенка на ботуша за печката. Не те знам какво имаш в колата: голям борд, MID, навигация... Печката тръгва автоматично по принцип, под определена температура, освен ако не е е отключена за принудителни манипулации от купето. Ауспуха на печката е под шофьорската седалка, до помпата за високо налягане, подава се под едната кора, тръба няма да видиш. Когато палиш и е студено, печката тръгва с едно тупкане, което постепенно се учестява и ако се наведеш под колата, може да ти замирише на изгоряла нафта, а може и пушек да видиш.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Общо взето нямам нищо
Малък борд и business rds iris


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ами в такъв случай мисля няма да можеш да я командваш, но печка имаш със сигурност. Сега като застудее времето, ослушай се за разни звучи при паленето на колата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ок, колега . Някой спомена нещо за дистанционно. Бихте ли разяснили малко какво представлява, как се монтира, цена ?
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Скъпа екстра. Трябва ти самото дистанционно и модул, който се монтира в колата. Голям обхват казват че има, лично аз незнам, просто не ми трябва.
Май по-евтино ще минеш с един MID и голям борд.
Май по-евтино ще минеш с един MID и голям борд.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
И аз съм така колега, имам печка видях я, но съм с малък борд и не я знам дали работи, от 3 дни имам колата, и случайно видях че има печка, а ако не работи правилно датчика за външна температура, дали ще влияе на печката, моят датчик нещо не бачка нормално, чакам и аз да застудее да усетя работи ли тази печка, дори продавача май не знаеше че има печка, аз си я видях
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ами незнам, логично би било от него да взема инфо колко е външната температура, защото тя се вкл. когато температурата падне под +5 градуса мисля(ако не се лъжа). Но и да не е така, смени го, не струва милиони.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
popai написа:... ако не работи правилно датчика за външна температура, дали ще влияе на печката, моят датчик нещо не бачка нормално ...
Най-често датчика за външната температура не е повреден, а причината е в окислени /повредени кабели или букса.
Първо виж дали не е там причината, още повече не се налага да разглобяваш нищо.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Да може да е от кабел, понеже от време на време тръгва, ще го проверя, той под бронята на решетките ли стой,
МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА ТОчНОТО МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ, ДА НЕ ПИшА НОВ ОТГОВОР ДА ПЪЛНЯ ТЕМАТА,
МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА ТОчНОТО МЕСТОПОЛОЖЕНИЕ, ДА НЕ ПИшА НОВ ОТГОВОР ДА ПЪЛНЯ ТЕМАТА,
Последна промяна popai на 10 Окт 2011, 8:55, променена общо 1 път
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
popai написа:Да може да е от кабел, понеже от време на време тръгва, ще го проверя, той под бронята на решетките ли стой,
Закачен е на предната (късата) част на пласмасовия подкалник под бронята от дясно
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
За печката трябва само МИД, може и с малък борд да е колата.

- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колега, ако ти е заминал датчика, си купи един термистор 4,7/5k0 струва по-малко от лев, а оригиналния датчик
е 90лв.
е 90лв.
- IceFire
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 18.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
- Мечтае да кара: E38 740D BiTurbo 245 HP '99
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здравейте.
Ето и моите няколко въпроса за печлето. Изчетох цялата тема почти, но не намерих точните отговори. С Е38 съм от '99-та.
Имам колата от скоро и се уча...
1.При първият опит да пусна печката с DIRECT MODE резултата беше странен - тръгна, позатопли малко; но след това изключи, като под колата се разпиши МНОГО (все едно се е запалила гумата). Почти се изплаших, после си спря да пуши - а печката не се развали (и нищо друго). Защо?
2.Като пусна печката при спрян мотор; или "топлото" при движение, самата въздушна струя в купето е много слаба. Чува се бучене от парното; но реално почти въобще не духа. Имам липсваща ел.перка за климатика. Дали е от това, или от филтри в купето?
3.Първият ми по-сериозен опит за работа с печката също така завърши плачевно. Бях на връх върховръх (1550 м.надм.в.) и пуснах печката за около 20 минути при -10 градуса навън. След това тя изключи - а след още 20 мин слушане на музика опитах да запаля - но уви. Акумулатора беше УЖАСНО паднал. Наложи се пътна помощ и цяла нощ премина в премеждия. Тази печка изобщо рентабилна ли е? Ако с едно палане убива акумулатора, ама че екстра! С чисто нов и хубав аккумулатор следва ли да вярвам в нея; или просто е недоизмислена за годината си (99-та) и е "по-добре да не се ползва много много"?
4.Двата даймера на борд комютъра, как се определя като настроя някой от тях дали ще пуска печка или вентилация? Освен това, ако сетна таймер, след колко време ще спре печката/вентилацията (настройва се само кога да започне)?
5.Датчика за температурата ми се държи странно. Работи правилно, но току "реши" и дава -40. след това започва да се покачва, стига -38, -20, -10 и току пак покаже правилно. Какво ще да е това като причина?
Мерси!
Ето и моите няколко въпроса за печлето. Изчетох цялата тема почти, но не намерих точните отговори. С Е38 съм от '99-та.
Имам колата от скоро и се уча...
1.При първият опит да пусна печката с DIRECT MODE резултата беше странен - тръгна, позатопли малко; но след това изключи, като под колата се разпиши МНОГО (все едно се е запалила гумата). Почти се изплаших, после си спря да пуши - а печката не се развали (и нищо друго). Защо?
2.Като пусна печката при спрян мотор; или "топлото" при движение, самата въздушна струя в купето е много слаба. Чува се бучене от парното; но реално почти въобще не духа. Имам липсваща ел.перка за климатика. Дали е от това, или от филтри в купето?
3.Първият ми по-сериозен опит за работа с печката също така завърши плачевно. Бях на връх върховръх (1550 м.надм.в.) и пуснах печката за около 20 минути при -10 градуса навън. След това тя изключи - а след още 20 мин слушане на музика опитах да запаля - но уви. Акумулатора беше УЖАСНО паднал. Наложи се пътна помощ и цяла нощ премина в премеждия. Тази печка изобщо рентабилна ли е? Ако с едно палане убива акумулатора, ама че екстра! С чисто нов и хубав аккумулатор следва ли да вярвам в нея; или просто е недоизмислена за годината си (99-та) и е "по-добре да не се ползва много много"?
4.Двата даймера на борд комютъра, как се определя като настроя някой от тях дали ще пуска печка или вентилация? Освен това, ако сетна таймер, след колко време ще спре печката/вентилацията (настройва се само кога да започне)?
5.Датчика за температурата ми се държи странно. Работи правилно, но току "реши" и дава -40. след това започва да се покачва, стига -38, -20, -10 и току пак покаже правилно. Какво ще да е това като причина?
Мерси!
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
...тя , печката след 20-на минути работа хубаво е изключила , за да ти остави достатъчно ток да запалиш , но ти си го довършил със слушането на музика...така виждам аз работата , ама би трябвало и с радиото да направят така че да спира , за да остави малко ток за палене 

- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги, вчера печката ми се пусна
Понеже нямах датчик и сложих един термистор, но кабела дойде малко късичък и въпросният термистор е бая под бронята, не може да отчете вярно температурата, но вчера си беше коджа студ и се пусна.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани