Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Колеги,
от известно време съм решил да оправя проблема с потреперването на двигателя, леката загубва на мощност в ниските и трудното палене. СЛед като смених регулатора за налягане на бензина проблема с паленето остана, треперенето на двигателя и лошото ускорение в ниските също. Решил съм първо да сменя кабелите на свещите а после и дистрибуторната капачка.
За кабелите въпроси нямам защото те не са ми голям разход - 36 лв съм намерил нови Тесла.
Но дистрибуторната капачка струва 115 лв - БОШ, за която имам въпроси.
Първо. Обяснете ми какво се сменя понеже са две части. Основа, която е закрепена за главата ако не се лъжа и едно краче което се върти заедно с разпределителния вал, за когото е захваната. Това ли е т.н палец ? или се бъркам ? При купуване на нова дистрибуторна капачка тя с тази основа ли ще дойде или само капачката ?
След като свалих т.н дистрибуторна капача и я изчистих хубаво, но промяна в работата на двигателя не открих, все същото тресене, трудно палене и ниска мощност в ниските. Това ме навежда на мисълта, че си плаче за ново. Забелязват се сериозни износвания на 4-те крачета и си мисля, че не правят добър контакт с онова въртящо се краче (може би т.н. полец).
Другия въпрос ми е бубината може ли да се провери дали подава достатъчно ток към дистрибуторната капачка и въобще тя може ли да е причината за проблемите ми. ПРи нея не е ли на принципа или работи или не работи, или може и да си е влошила работата и да поработва чат пат.
от известно време съм решил да оправя проблема с потреперването на двигателя, леката загубва на мощност в ниските и трудното палене. СЛед като смених регулатора за налягане на бензина проблема с паленето остана, треперенето на двигателя и лошото ускорение в ниските също. Решил съм първо да сменя кабелите на свещите а после и дистрибуторната капачка.
За кабелите въпроси нямам защото те не са ми голям разход - 36 лв съм намерил нови Тесла.
Но дистрибуторната капачка струва 115 лв - БОШ, за която имам въпроси.
Първо. Обяснете ми какво се сменя понеже са две части. Основа, която е закрепена за главата ако не се лъжа и едно краче което се върти заедно с разпределителния вал, за когото е захваната. Това ли е т.н палец ? или се бъркам ? При купуване на нова дистрибуторна капачка тя с тази основа ли ще дойде или само капачката ?
След като свалих т.н дистрибуторна капача и я изчистих хубаво, но промяна в работата на двигателя не открих, все същото тресене, трудно палене и ниска мощност в ниските. Това ме навежда на мисълта, че си плаче за ново. Забелязват се сериозни износвания на 4-те крачета и си мисля, че не правят добър контакт с онова въртящо се краче (може би т.н. полец).
Другия въпрос ми е бубината може ли да се провери дали подава достатъчно ток към дистрибуторната капачка и въобще тя може ли да е причината за проблемите ми. ПРи нея не е ли на принципа или работи или не работи, или може и да си е влошила работата и да поработва чат пат.
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
пропуснах да добавя какво е сменена:
1. ламбда сонда - БОШ - от лавиатан
2. Свещи НЖК - оригинални - от лавиатан
3. регулатор налягане - от лавиатан
4. почистен дебитомер и стъпково моторче
3. проверени маркучи за въздух и гориво - не смуче паразитен въздух
4. почистени дюзи на ултразвук
5. махнат катализатор и нови гърнета
6. акомулатора е на 1 година 70 ампера
7. температурни датчици - и двата - от лавиатан
8. датчик коляновия вал - от лавиатан
9. водна помпа - от лавиатан
10. ангренажен ремък с ролки и ремъци
другото сменено няма връзка с проблемите ми.

1. ламбда сонда - БОШ - от лавиатан
2. Свещи НЖК - оригинални - от лавиатан
3. регулатор налягане - от лавиатан
4. почистен дебитомер и стъпково моторче
3. проверени маркучи за въздух и гориво - не смуче паразитен въздух
4. почистени дюзи на ултразвук
5. махнат катализатор и нови гърнета
6. акомулатора е на 1 година 70 ампера
7. температурни датчици - и двата - от лавиатан
8. датчик коляновия вал - от лавиатан
9. водна помпа - от лавиатан
10. ангренажен ремък с ролки и ремъци
другото сменено няма връзка с проблемите ми.

Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Още един въпрос ми изниква; Импулс четеца за кой кабел на свещите трябва да бъде закачен и дали от него може да пали по-трудно ? Разваля ли се и как да проверя дали не си е заминал ?
Drift machine ....
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Добре е поне да пробваш с друга капачка и палец. Защото не е изключено твоята да има микропукнатина която не се забелязва, но от която да се бъгва цялата работа на двигателя.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Chapai написа:Добре е поне да пробваш с друга капачка и палец. Защото не е изключено твоята да има микропукнатина която не се забелязва, но от която да се бъгва цялата работа на двигателя.
Кви ти пукнатини - те крачетата на дистр капачка са ми изядени направо, чудя се как въобще има контакт с ротора.
Палеца не върви ли комплект с нови кабели за свещи или допълнително се закупува ?
Drift machine ....
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Колеги, никой ли няма опит с тези проблеми ?
Drift machine ....
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Палеца се закупува отделно,не е комплект с капачката.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Дистрибуторната капачка е отделно,палецът е отделно,кабелите се продават без онзи четец на импулси,т.е. купува се отделно.Всичко е отделно.
Ако случайно към кабелите, има и пулс датчика,ще ги познаеш по цената.
Ако случайно към кабелите, има и пулс датчика,ще ги познаеш по цената.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
BorisMW написа:Дистрибуторната капачка е отделно,палецът е отделно,кабелите се продават без онзи четец на импулси,т.е. купува се отделно.Всичко е отделно.
Ако случайно към кабелите, има и пулс датчика,ще ги познаеш по цената.
ротора с дистрибуторната ли върви ?
Drift machine ....
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Кабелите са 5.
1-ния е към дистрибуторната капачка.От нея тръгват 4 към свещите.На 4-тия най дългия кабел имал "датчик" който чете импулсите подавани към въпросния цилиндър /тока/
4-те са ефтини 5-ия с датчика е доста по скъп.Както предполагам ще вземеш комплект 5 кабела.Колегите повечето закрепват датчика от стария кабел към новия на същия цилиндър и карат /виждал съм го на 10-тина коли из Русе/
Имаш една бобина
Палец, капачка.Това са детаилите които се продават един по един отделно един от друг.Кабелите на повечето места са комплект 5-те /без датчика на тая цена която си посочил/ Иначе в Дарукар Камор Вари Даскалов и всички от тоя тип ..... могат да ти продадат 5-те кабела с датчика http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=12&fg=05 тука се ориентирай в номерациите на дадена част и после ги копираш в www.darucar.bg дано не е реклама ако е да го махнат моля да бъда извинен.Успех и аз минах през това и пак на моменти имам тресене.Но пък имам 2 капачки с 2 комплекта кабели излишни
1-ния е към дистрибуторната капачка.От нея тръгват 4 към свещите.На 4-тия най дългия кабел имал "датчик" който чете импулсите подавани към въпросния цилиндър /тока/
4-те са ефтини 5-ия с датчика е доста по скъп.Както предполагам ще вземеш комплект 5 кабела.Колегите повечето закрепват датчика от стария кабел към новия на същия цилиндър и карат /виждал съм го на 10-тина коли из Русе/
Имаш една бобина
Палец, капачка.Това са детаилите които се продават един по един отделно един от друг.Кабелите на повечето места са комплект 5-те /без датчика на тая цена която си посочил/ Иначе в Дарукар Камор Вари Даскалов и всички от тоя тип ..... могат да ти продадат 5-те кабела с датчика http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=12&fg=05 тука се ориентирай в номерациите на дадена част и после ги копираш в www.darucar.bg дано не е реклама ако е да го махнат моля да бъда извинен.Успех и аз минах през това и пак на моменти имам тресене.Но пък имам 2 капачки с 2 комплекта кабели излишни


- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
гледам нищо не си писал за дебитомер,как стоят нещата там?
намери си някой колега и разменете капачката и палеца за проба,после кабелите и ще разбереш.
намери си някой колега и разменете капачката и палеца за проба,после кабелите и ще разбереш.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Въпрос за дистрибуторна капачка - Е36, М40Б18
Дебитомера не е ок. Малко го пипнахме и се пооправи, но трябва нов. Дистрибуторната не съм я пипал, защото не можах да намеря колега с читава да ги разменим и пробваме.
dangerous написа:гледам нищо не си писал за дебитомер,как стоят нещата там?
намери си някой колега и разменете капачката и палеца за проба,после кабелите и ще разбереш.
Drift machine ....
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани