Колата гасне
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Колата гасне
Здравейте..
имам проблем с Е39 520i 150 к.с. единичен ванос 97 г.
когато запаля колата работи от няколко секунди до няколко минути и после изгасва ,запалвам наново и няма проблеми.случвало се е да изгасва и в движение на скорост.студена или загряла просто си гасне.проблема се появява и изчезва,понякога с дни няма проблеми и пак се появява .колата има газов инжекцион,но проблема е от преди да го сложа,дори и на газ пак гасне."специалистите" по сервизите не откриват нищо.
Ако някой е имал подобен проблем или знае причината за този проблем ,ще се радвам ако може да помогне.
Благодаря предварително...
имам проблем с Е39 520i 150 к.с. единичен ванос 97 г.
когато запаля колата работи от няколко секунди до няколко минути и после изгасва ,запалвам наново и няма проблеми.случвало се е да изгасва и в движение на скорост.студена или загряла просто си гасне.проблема се появява и изчезва,понякога с дни няма проблеми и пак се появява .колата има газов инжекцион,но проблема е от преди да го сложа,дори и на газ пак гасне."специалистите" по сервизите не откриват нищо.
Ако някой е имал подобен проблем или знае причината за този проблем ,ще се радвам ако може да помогне.
Благодаря предварително...
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Колата гасне
пробила бобина, която прави вътрешно прескачане към първичната намотка , тогава високото напрежение го връща обратно до ЕКУ-то и защитата му го изключва. вследствие колата гасне без причина , а на диагностика не излиза. вариянта е взимаш една читава бубина, и започваш от 1-ви цилиндър. слагаш я и караш, ако го направи пак местиш я на 2-ри и т.н. лошото е че тия аномалии се хващат с време и не се проявяват в някъква зависимост.
Re: Колата гасне
благодаря за мнението ,май само това остана да се опита,ще пробвам и ще пиша полсе какво е станало,дано най-после да се оправи.....
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: Колата гасне
Теоретично е възможно да хванеш пробила бобина по променено оцветяване на пластмасата - побеляване или посивяване.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Колата гасне
Lucky написа:Теоретично е възможно да хванеш пробила бобина по променено оцветяване на пластмасата - побеляване или посивяване.
да ама ако е пробила навън, ако пробие вътрешно нищо не се оцветява.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Колата гасне
imfo написа:колеги ,става все по интересно и бобина не е ,както и четеца на вала
комп, инсталация, добавяна аларма, загуба на захранване....... причини много. напоследък хвърлянето на боб не дава верни резултати
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Колата гасне
Колега imfo, какво стана с твоя проблем с гасненето?
Питам, защото и при мен тези дни се случи няколко пъти на газ при натоварване. Иначе нямам проблем с палене, обороти, вървеж и разход!
Някой от "батките" ако има някакви идеи, освен гореизброените, да даде акъл.
Питам, защото и при мен тези дни се случи няколко пъти на газ при натоварване. Иначе нямам проблем с палене, обороти, вървеж и разход!

Някой от "батките" ако има някакви идеи, освен гореизброените, да даде акъл.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
