Вибрация-съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 6.12.2003
Местоположение: Sofia

Вибрация-съединител

Мнение от Tsv » 01 Мар 2006, 16:24

Знам, че беше писано някаде по темата, но не можах да го намеря.
Проблема е след каране доста време в задръстване, примерно 40-50мин., след което при отпускане започват доста силни и неприятни вибрации. Казаха ми, че не било от съединителя, а от маховика. Дали наистина е така или ще минеме само със смяна на съединител?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 01 Мар 2006, 18:14

При мен това изчезна със смяната на съединителя. Приплъзването се усеща когато се е износил, но така или иначе ще разглобяваш - то ще се види какво е...
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 01 Мар 2006, 19:13

И при мен се появява такова нещо,особено ако карам на къси разстояния.Консултирах се с майстори и те ми казаха, че е от съединитела :(
Май му идва времето :mhihi:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 6.12.2003
Местоположение: Sofia

Не приплъзва

Мнение от Tsv » 01 Мар 2006, 19:14

Съидинитела си ми е перфектен иначе, въобще не боксува, ма то тва не значи че не е пътник.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 02 Мар 2006, 11:45

този симптом мисля че се получаваше от аксиалното лагерче
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 02 Мар 2006, 13:32

инено от лагера който също се сменя със съединителя а някой него правят
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 02 Мар 2006, 13:42

BAYRON написа:инено от лагера който също се сменя със съединителя а някой него правят


на мен са ми казвали че когато се сменя съединител се сменя всичко наведнъж, аз 3 пъти така правя
защото ако сменяш едното, после след време ще трябва и другото, а после след време и третото. Логиката в това е, че ще излезе доста по скъпо да ти свалят всичко по 3 пъти вместо на един път да ти сменят всичко, при положение че с времето ще се наложи всичките неща да смениш ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 6.12.2003
Местоположение: Sofia

Мерси

Мнение от Tsv » 04 Мар 2006, 11:23

Дано да мине със смяна на съединителя, че ако се окаже вярно онова с маховика не ми се мисли. Надявам се да не съм първия сменил маховик.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Мар 2006, 12:47

виж и лагерчето което е във вала и лагерува опашката на кутията
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 04 Мар 2006, 20:22

щом казваш че започва да го прави това при повечко каране в задръстване в градски условия ,трябва да е от съединителя защо температурата му идва в пове4е и претискащите пластни немогат да сработят нормално докато не се охладят малко и от това се полу4ава треперенето,то направо си е бласкане де което е наистина много неприатно и в такъв момен трябва да избягваш максимално задържането на полусъединител

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 24.07.2005
Местоположение: София кв.Х.Димитър

Педала на саединителя трепери! Помогнете...

Мнение от ЗВЯРА » 04 Мар 2006, 23:09

След като запаля и само при първото тръгване ми изтреперва педала на саединителя и колкото и да карам повече не го прави до следващото изгасяне... Какво ли ще да е това? :roll: Моля кажете, от лагер ли е от що ли :?: :roll: :?: МНОГО Е ДРАЗНЕЩО :(
СРЕБРИСТИЯ ЗВЯР

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 27.01.2006

Мнение от Zong » 13 Апр 2006, 13:34

моята правеше същия номер, точно 40-50 мин след като загрее по задръстванията и направо си блъскаше. Смених съединителя и се оправи но сега ми влиза трудно първата. От Дару ми обясняват че притискателния диск не се бил напаснал хубаво, трябвало да мине време, б..х маама му, взех да се дразня ... :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 13 Апр 2006, 14:31

Специално за това притрисане за което говори колегата, мога да кажа , че съединителите са два модела. 1 при него денферните пружини са на феродовият диск, при 2 са на маховика , зависи при теб от кой модел е. На 325тдс със сигурност са на маховика!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: Русе

Мнение от toper78 » 14 Апр 2006, 8:35

И колко в крайна сметка излиза смяна на съединител? С лагер и всичко прилежащо...

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 27.01.2006

Мнение от Zong » 14 Апр 2006, 14:09

ами на мен в Дару за двата диска + едната хидравлична помпа ми взеха 765 лв. не знам много ли е или малко, на мен не ми е малко, но поне знам че има 2 год. гаранция ...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook