Вибрация-съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вибрация-съединител
Знам, че беше писано някаде по темата, но не можах да го намеря.
Проблема е след каране доста време в задръстване, примерно 40-50мин., след което при отпускане започват доста силни и неприятни вибрации. Казаха ми, че не било от съединителя, а от маховика. Дали наистина е така или ще минеме само със смяна на съединител?
Проблема е след каране доста време в задръстване, примерно 40-50мин., след което при отпускане започват доста силни и неприятни вибрации. Казаха ми, че не било от съединителя, а от маховика. Дали наистина е така или ще минеме само със смяна на съединител?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
При мен това изчезна със смяната на съединителя. Приплъзването се усеща когато се е износил, но така или иначе ще разглобяваш - то ще се види какво е...
Never mistake motion for action...
- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
И при мен се появява такова нещо,особено ако карам на къси разстояния.Консултирах се с майстори и те ми казаха, че е от съединитела
Май му идва времето

Май му идва времето

Не приплъзва
Съидинитела си ми е перфектен иначе, въобще не боксува, ма то тва не значи че не е пътник.
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
този симптом мисля че се получаваше от аксиалното лагерче
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
BAYRON написа:инено от лагера който също се сменя със съединителя а някой него правят
на мен са ми казвали че когато се сменя съединител се сменя всичко наведнъж, аз 3 пъти така правя
защото ако сменяш едното, после след време ще трябва и другото, а после след време и третото. Логиката в това е, че ще излезе доста по скъпо да ти свалят всичко по 3 пъти вместо на един път да ти сменят всичко, при положение че с времето ще се наложи всичките неща да смениш

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Мерси
Дано да мине със смяна на съединителя, че ако се окаже вярно онова с маховика не ми се мисли. Надявам се да не съм първия сменил маховик.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
виж и лагерчето което е във вала и лагерува опашката на кутията

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
щом казваш че започва да го прави това при повечко каране в задръстване в градски условия ,трябва да е от съединителя защо температурата му идва в пове4е и претискащите пластни немогат да сработят нормално докато не се охладят малко и от това се полу4ава треперенето,то направо си е бласкане де което е наистина много неприатно и в такъв момен трябва да избягваш максимално задържането на полусъединител
Педала на саединителя трепери! Помогнете...
След като запаля и само при първото тръгване ми изтреперва педала на саединителя и колкото и да карам повече не го прави до следващото изгасяне... Какво ли ще да е това?
Моля кажете, от лагер ли е от що ли
МНОГО Е ДРАЗНЕЩО 





СРЕБРИСТИЯ ЗВЯР
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Специално за това притрисане за което говори колегата, мога да кажа , че съединителите са два модела. 1 при него денферните пружини са на феродовият диск, при 2 са на маховика , зависи при теб от кой модел е. На 325тдс със сигурност са на маховика!!!!!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани