Падащ акумулатор?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Падащ акумулатор?
Много добре го е обяснил колегата stony1,само искам да допълня че тока на заряд на акумулатора се определя от пада на напрежението,т.е. разликата 14,4 -> 12,5 и от това следва че колкото е по-изтощен акумулатора,толкова по-силен ще е зарядния ток,което се явява и гибелно за акумулатора...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: Падащ акумулатор?
А колко е допустимият минимум волтаж,който трябва да показва акумулаторът при изгасена кола,която е стояла 2-3-5 дена без да е палена.?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Падащ акумулатор?
Колеги днеска си смених акумулатора и майстора ми каза че генератора или динамото ли абе което зарежда акумулатора не зареждало добре. Напрежението което измери при запалена кола на празен ход беше 13,55V. Моля даите съвет дали да търся проблеми или това е достатъчно да се зарежда акумулатора??
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Падащ акумулатор?
Добре ти е казал човекът, това напрежение е ниско при работещ двигател. Започни от четките на алтернатора и продължавай нататък. Има чудесна тема с възтановяване на алтернатор. Провери за хлабави връзки на силовите кабели на бошониерата и масите по купето, все ще излезе проблема.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Падащ акумулатор?
или пък реле регулатора
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Падащ акумулатор?
BorisMW написа:А колко е допустимият минимум волтаж,който трябва да показва акумулаторът при изгасена кола,която е стояла 2-3-5 дена без да е палена.?
Ами около 12,5V и не бива да под 12V, защото тогава илекрониката на автомобила се "шашка" и паленето е трудно. Има и още един много важен момент. При палене е нормално в първия момент напрежението да падне до 12V и по-малко, но само за секунди след което трябва да се задържи на 12,5V докато двигателя заработи и алтернатора започне да зарежда.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Падащ акумулатор?
stony1 написа:Много весела тема![]()
Сега по същество. Това за алтернатора, което го пише в темата е по-скоро в сферата на догадките. Алтернатора е конструиран така, че изходното му напрежение да е максимално 14,4V.
14,4в е под товар, махни му силовия кабел на алтернатора и глеи кво става - 20В, не питай от къде знам

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- BMW Addiction
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 5.07.2008
Re: Падащ акумулатор?
Понеже съм на вълна проблеми с тока/акумулатора, моля за коментар на нещо, което ми каза един приятел... малко звучи като градска легенда, но...
Та според него, при включени едновременно фарове и чистачи, почти всичко генерирано от алтернатора отивало да захранва тях и почти нищо не се зареждало в акумулатора....
Предполгам е попреувеличено, но дали има нещо вярно... имайки предвид, че освен фарове и чистачки, все пак има музика, ел.табло, климатик и др. неща...
Едва ли щях да повярвам на нещо такова, ако не бях забелязал, че всичките ми проблеми с акумулатора са били по време/след дъжд (сняг), когато съм включвал чистачките... след като съм карал на чистачки и съм спрял, при следващото тръгване ми "мъждукаше" лампата на акумулатора на таблото (в "лекия" вариант), или пък съм имал проблем с паленето (в "тежкия" вариант)...
Другия вариант е от самото мокро време нещо да става, но не знам къде и как може да влиза вода/влага за да прецаква нещата...
Та според него, при включени едновременно фарове и чистачи, почти всичко генерирано от алтернатора отивало да захранва тях и почти нищо не се зареждало в акумулатора....
Предполгам е попреувеличено, но дали има нещо вярно... имайки предвид, че освен фарове и чистачки, все пак има музика, ел.табло, климатик и др. неща...
Едва ли щях да повярвам на нещо такова, ако не бях забелязал, че всичките ми проблеми с акумулатора са били по време/след дъжд (сняг), когато съм включвал чистачките... след като съм карал на чистачки и съм спрял, при следващото тръгване ми "мъждукаше" лампата на акумулатора на таблото (в "лекия" вариант), или пък съм имал проблем с паленето (в "тежкия" вариант)...
Другия вариант е от самото мокро време нещо да става, но не знам къде и как може да влиза вода/влага за да прецаква нещата...

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Падащ акумулатор?
Ами глупости са. Според мен обърни внимание на алтернатора, преди да вземеш новия акумулатор... 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани