Замерване на утечка-решено

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Замерване на утечка-решено

Мнение от BorisMW » 30 Сеп 2011, 21:01

Здравейте,
вчера взех нов акумулатор и преди да го сложи човекът,замери за утечка и се оказа че има-без никакви консуматори и изключена аларма-0,13мА.Видях как направи меренето той,въпросът е как да разбера от къде идва утечката. Какво правя след като съм махнал минусът на акумулатора и съм сложил пипалата на клемата и кабела.Махам бушони един по един и после къде меря с мултицета?
Благодаря
Последна промяна BorisMW на 01 Окт 2011, 13:57, променена общо 1 път
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Замерване на утечка

Мнение от S7 » 30 Сеп 2011, 21:04

Намери си някой опитен електричар не се занимавай ако не разбираш,и при мене преди имаше оттечка ама за 10 лв ми я намери човека :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Замерване на утечка

Мнение от maxpower » 30 Сеп 2011, 23:14

Спираш всички консуматори - като крушки, радиа и т.н. Затваряш вратите и задния капак. После закачаш мултицета по начина, който предполагам си видял-м/у откачената клема и извода на акумулатора. Почваш да вадиш един по един бушоните докато консумацията падне. Аз бих почнал с откачане на алармата, рано или късно се сбъгясват и почва да създават проблеми. Като стигнеш до точния бушон четеш какво захранва и почваш вече да мериш това, което захранва.Иначе мисля, че консумацията ти трябва да е под 0.05А(или 50мА). Трябва да взема да я' измеря и моята, че по принцип не знам колко е.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Замерване на утечка

Мнение от stony1 » 30 Сеп 2011, 23:51

Колега, като ти правиха замера, лампата в багажника светеше ли? Ако да не се занимавай с глупости, защото като извадиш нейната консумация ще видиш, че всичко е нормално. Предполагам, че докато е мерил, човека не е натиснал бутона на багажника, който изключва въпросната лампа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 7.04.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E91'07 325d
Мечтае да кара: М3

Re: Замерване на утечка

Мнение от hus0 » 30 Сеп 2011, 23:57

Колеги и аз по съшия начин след смяна на акъмулатора ми мериха утечката и имаше около 0.1мА и човека каза че толкова е нормално. Даже и при включена аларма пак беше толкова.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Замерване на утечка

Мнение от BorisMW » 01 Окт 2011, 8:56

stony1 написа:Колега, като ти правиха замера, лампата в багажника светеше ли? Ако да не се занимавай с глупости, защото като извадиш нейната консумация ще видиш, че всичко е нормално. Предполагам, че докато е мерил, човека не е натиснал бутона на багажника, който изключва въпросната лампа.

Колата е 92,седан-батерията е отпред. ;)
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Замерване на утечка

Мнение от BorisMW » 01 Окт 2011, 9:16

hus0 написа:Колеги и аз по съшия начин след смяна на акъмулатора ми мериха утечката и имаше около 0.1мА и човека каза че толкова е нормално. Даже и при включена аларма пак беше толкова.

Колега,при 11V ,на клемите,на не запелена кола,не можах да запаля. Проблемът не беше утечката,а акумулаторът.Но при такава утечка,която не е много,но се води утечка,умножена по часове престой на колата,можеш да изчислиш след колко дена без да я караш,няма да можеш да запалиш.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Замерване на утечка

Мнение от stony1 » 01 Окт 2011, 12:20

Колега, я дай малко повече инфо за електрониката на колата или по-точно какво изпълнение е? З да се замери дали има утека при някой моделки е необходимо да се изчака известно време, за да "заспи" електрониката на колата и тогава консумацията трябва да е максимум 50 милиампера.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Замерване на утечка

Мнение от nike69 » 01 Окт 2011, 12:52

Колега,след като закачиш мултицета изчакай да преминат преходните процеси (поне 30 секунди), и тогава отчети показанието на уреда. При мен тя е около 15mA (0,015 А) заедно с алармата.

0,13mA e нищожна консумация,може би става дума за 0,13 А, а това е горе-долу колкото консумацията на лампата на багажника

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Замерване на утечка

Мнение от dangerous » 01 Окт 2011, 13:14

а копчетата на ел. стъклата спирате ли при замерване :mhihi:
само те смучат около 4 μА :yes:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Замерване на утечка

Мнение от BorisMW » 01 Окт 2011, 14:11

nike69 написа:Колега,след като закачиш мултицета изчакай да преминат преходните процеси (поне 30 секунди), и тогава отчети показанието на уреда. При мен тя е около 15mA (0,015 А) заедно с алармата.

0,13mA e нищожна консумация,може би става дума за 0,13 А, а това е горе-долу колкото консумацията на лампата на багажника

Да,прав си.0,13 А беше.Грешка в изписването.И така-какво се случи.Взех мултицета,махнах минусовата клема на акумулаторът,врати,капаци затворени,без цд и изведнъж чувам цък-цък като допра пипалата на мултицетът.Беше релето на халогените.Извадих го,пак мера,пак има.Почнах с бушоните-оказа се #9 :clap: ,цд-то.Викам си,ясно-често срещано е,аз съм си говръзвал.Но преди това реших да разменя релето,което бях извадил с друго средно под една капачка горе в дясно на бушониерата.Мера пак,нищо не се чува,чаках,мерих,чаках показва 0.02.Сложих и бушонът за цд-то и пак 0.02.Включих алармата/афтърмаркет/-0.03.
Така го оставих,НО :mhihi: сега нямам халогени и част от таблото ми не свети.Май релето е за смяна.
Понякога е хубаво да се работи на тихо ;) за да слушаш.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Compact E36 Individual

Re: Замерване на утечка-решено

Мнение от Graphite » 02 Окт 2011, 8:06

колега, за кое реле по-точно говориш и с кое си го сменил?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Замерване на утечка-решено

Мнение от BorisMW » 02 Окт 2011, 9:23

Graphite написа:колега, за кое реле по-точно говориш и с кое си го сменил?

ACRelay.jpg

Всъщност релетата си дойдоха на местата,а аз преди това бях разменил релето за халогените с това на бензиновата помпа.Крачетата са им еднакви,обаче като ги размениш явно се получава постоянно отворен или затворен контакт някъде и черпи ток,когато колата е в покой.Сега нямам този проблем,но явно стоковото реле за халогените е за смяна,тъй като сега нямам халогени и копчето за фаровете не свети,като ги включа и като натискам бутончето за халогените нищо не се получава.
Който сменя релета да ги сменя със същите или да гледа нарисуваната картинка с контактите на релето.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Замерване на утечка-решено

Мнение от ares2 » 02 Окт 2011, 10:20

BorisMW написа:
Graphite написа:колега, за кое реле по-точно говориш и с кое си го сменил?

ACRelay.jpg

Всъщност релетата си дойдоха на местата,а аз преди това бях разменил релето за халогените с това на бензиновата помпа.Крачетата са им еднакви,обаче като ги размениш явно се получава постоянно отворен или затворен контакт някъде и черпи ток,когато колата е в покой.Сега нямам този проблем,но явно стоковото реле за халогените е за смяна,тъй като сега нямам халогени и копчето за фаровете не свети,като ги включа и като натискам бутончето за халогените нищо не се получава.
Който сменя релета да ги сменя със същите или да гледа нарисуваната картинка с контактите на релето.

искам да ползвам темата за да попитам това заграденото реле тук за компресора на климата какъв цвят е ?
че слагасх скоро клима и съм му сложил едно от оранжавите бош// но на донора го нямаше и не зная дали е правилно.
другите две за степените на перката сами сиви но това средното ? какъв цвят е и кои модел
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook