Странен ефект със чистачките . . .
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Странен ефект със чистачките . . .
От два дена имам следния проблем - както карам, ми се включват чистачките и няма изключване - пробвам различни скорости, помпичката, след ръчкане на лостчето известно време се укротяват. Но след малко пак почват и пак ръчкам докато спре. Досега ми се случва два пъти, и то през първите 10 минути от карането - май като загрее, не го прави, не знам дали има връзка или просто случайно става така.
Някакви идеи от какво може да е ?
Някакви идеи от какво може да е ?
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Продължение на темата . . .
Да кажа от какво ми беше проблема, защото е много тъпо и могат да ви заминат доста пари по диагностики за нищо.
Не след дълго започна да ми изчезва АБС -а ту го има, ту го няма, ходих на диагностика, никакъв проблем. Като запаля и покарам малко, гася, паля - има го, след малко гася - паля пак го няма. Побеснях. Накрая един спец от Търново ме светна за проблема - слаб акумулатор. Оказа се, че когато завърти стартера, напрежението пада до 8 волта. При това положение не могат да се задействат системите както трябва и абс-а не тръгва, а той един път като не закачи в началото, после не тръгва. Дали е това проблема се проверява много лесно - като на място вдигнеш 5000 оборота, изгасяш двигателя и веднага, докато още се върти мотора, пак даваш на контакт да запали. Ако тогава абс-а тръгне, значи проблема е в слабия акумулатор.
Като смених акумулатора, ми изчезна и проблема с чистачките - вече 1000 километра не са ми се включвали, да чукам на дърво. А стария си въртеше нормално, само ми направи впечатление, че като паля, ми подскачахастрелките по таблото като бесни.
Не след дълго започна да ми изчезва АБС -а ту го има, ту го няма, ходих на диагностика, никакъв проблем. Като запаля и покарам малко, гася, паля - има го, след малко гася - паля пак го няма. Побеснях. Накрая един спец от Търново ме светна за проблема - слаб акумулатор. Оказа се, че когато завърти стартера, напрежението пада до 8 волта. При това положение не могат да се задействат системите както трябва и абс-а не тръгва, а той един път като не закачи в началото, после не тръгва. Дали е това проблема се проверява много лесно - като на място вдигнеш 5000 оборота, изгасяш двигателя и веднага, докато още се върти мотора, пак даваш на контакт да запали. Ако тогава абс-а тръгне, значи проблема е в слабия акумулатор.
Като смених акумулатора, ми изчезна и проблема с чистачките - вече 1000 километра не са ми се включвали, да чукам на дърво. А стария си въртеше нормално, само ми направи впечатление, че като паля, ми подскачахастрелките по таблото като бесни.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
затова като дадете на контакт изчакайте да минат всички тестове ,вкл. и на АБСа ,и няма да имате проблеми .. аз винаги така паля с редки изключения
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Alexi написа:затова като дадете на контакт изчакайте да минат всички тестове ,вкл. и на АБСа ,и няма да имате проблеми .. аз винаги така паля с редки изключения
И това го пробвах, като беше стария акумулатор, обаче какво става - давам на контакт, лампата на ABS-а угасва, и като тръгна да въртя, пак светва и няма ABS.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
- Tender
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.07.2003
- Пол: Мъж
- Кара: E60 BMW 525d
- Мечтае да кара: BMW M5
Alexi написа:затова като дадете на контакт изчакайте да минат всички тестове ,вкл. и на АБСа ,и няма да имате проблеми .. аз винаги така паля с редки изключения
Да това е основно правило въпреки че никъде във инструкцията на автомобила не е казано че трябва да чакаш аз съм свикнал от дизела и според мен така има по малка вероятност за грешки. А това което колегата препоръчва да се натисне до 5 000 оборота и да се спре двигателя и веднага пак да се пусне не е ниакак препоръчително. Дори форсирането на място не е препоръчително (поне според мануала на Е36).
SGV
- yulian4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: kola
- Мечтае да кара: Stelt
- Детайли за колата: BMW
чистачки
да бе ма никой нема кат мойто решение
начи когато чистачките ме изкараха извън нерви след 15 мин. тракане на ръчката вдигнах капака и намерих бушона . свалих го и релакс
стига дразнене пук и ми свърши течноста от пръскане да не се хабят чистачките на сух джам
та след като извадих предпазителя влизам в колата сокоен и ко да видя CD то не бачка
няма "пауър" демек няма ток
след няколко минути приказки за майката на оня италианец дет ми е вързал CD то за чистачките се наложи да свалям CD то размърдах го поомачках кабеляците дет са един сноп отзад сложих предпазителя и рай бате чистачките си работят само когат си ги включа и от тогажа NO PROBLEM
и ся си викам щом има "майстори" дет връзват CD за чистачките ко ли друго мое да вържат там
ииииии това е


начи когато чистачките ме изкараха извън нерви след 15 мин. тракане на ръчката вдигнах капака и намерих бушона . свалих го и релакс


стига дразнене пук и ми свърши течноста от пръскане да не се хабят чистачките на сух джам

та след като извадих предпазителя влизам в колата сокоен и ко да видя CD то не бачка


няма "пауър" демек няма ток
след няколко минути приказки за майката на оня италианец дет ми е вързал CD то за чистачките се наложи да свалям CD то размърдах го поомачках кабеляците дет са един сноп отзад сложих предпазителя и рай бате чистачките си работят само когат си ги включа и от тогажа NO PROBLEM


и ся си викам щом има "майстори" дет връзват CD за чистачките ко ли друго мое да вържат там



ииииии това е



BMW e kolata
Blondinka e jenata

Blondinka e jenata

- vampiravasko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: PLOVDIV
чистчки
смени релето и ще се оправят намира се зад джабката
пи4ове оня ден ми оправиха колата от същия проблем
зна4и аз пробвах вси4ко,като запо4нах едно по едно,спрях помпата за водата после бушона после клю4а за 4иста4ките,накрая намерих релето но то не е под капака а под жолана,сваля се кората и там има няколко гнезда,те релетата са 2 едното е по малко,има ги на схемите,но проблема в краина сметка беше 4е кабел замасяваше някъде,така 4е да ви кажа това реле трудно ще се прецака,аз ве4е имам 2
ако на някои му трябва да каже 

зна4и аз пробвах вси4ко,като запо4нах едно по едно,спрях помпата за водата после бушона после клю4а за 4иста4ките,накрая намерих релето но то не е под капака а под жолана,сваля се кората и там има няколко гнезда,те релетата са 2 едното е по малко,има ги на схемите,но проблема в краина сметка беше 4е кабел замасяваше някъде,така 4е да ви кажа това реле трудно ще се прецака,аз ве4е имам 2


Цанко
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 663
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Аз винаги като дам на контакт изчаквам да изгаснат лампите на АБС-а и другите които са до нея и тогава паля. Според мен е хубаво да се изчака да мине този тест преди да запалиш. Малко като дизелак се чака в началото ама няма да имаш ядове




- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Често се случва някоя клема да се окисли и почва да прави всякакви вартели,иначе реле трудно гори.На мен така ми се беше окислила клема на релето на бензиновата помпа и даваше 8волта ток на зад.Така не работеше помпата.карах го на диагностика и ми казаха "компетентните" маистори че ми е изгоряла помпата а като и пуснеш прав ток работи.Купих си 6м кабел и пуснах нова жица и така се пребрах,после в нас го разхварлях,и открих какав е проблема.
- georgi dyulgerov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
- Мечтае да кара: бързо
Да ви кажа и при мен се включват чистачките(на втората им степен), но само като вали силно и има локви, като е сухо нямам такива проблеми. Селските ни специалисти ми казаха, че съм за ходжа и не се занимаваха с мен, но един майстор на BMW-та ми каза, че било от контролера на чистачките, който се мокрел, щот не бил добре изолиран.
Та молбата ми е ако някой знае къде се намира въпросния контролер и какво представлява, да каже. А ако и покаже снимчица, направо ще почерпя!
Та молбата ми е ако някой знае къде се намира въпросния контролер и какво представлява, да каже. А ако и покаже снимчица, направо ще почерпя!

- MITKO F1fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: VARNA
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525xi N53 април 2008
Здравейте колеги, при мен се получава точно обратното,както си работят чистачките и изведнъж няма никой. Вчера два пъти така,погледнах бушоните всикчките са наред,разбутах и релетата исега работят,ама докога 

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани