Циферблат
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Циферблат
Моля, ако някой е разглабял и може да ми каже как се разглабя таблото на километража. Аз съм го свалил и сега гледам, че има някакви еврейски звезди които ще развия. И ако някой знае как се свалят стрелките без да ги счупя ще съм му много благодарен
. Ако има и снимки ще съм много щаслив 


- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
я виж тука дали нема да ти помогна малко:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25434
ама дет вика колегата внимавай щото тия работи са от малкото дето струват кинти и без тех не може
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25434
ама дет вика колегата внимавай щото тия работи са от малкото дето струват кинти и без тех не може

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
а ще обясниш ли по-подробно как свали таблото защото ми изгоря една крушка и развих 2-та болта ама не мърда изобщо мамка му 


- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
SuPeR_FLY написа:а ще обясниш ли по-подробно как свали таблото защото ми изгоря една крушка и развих 2-та болта ама не мърда изобщо мамка му
и аз до там стигнах а имам този проблем http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=25434
Общо взето нашите табла не се разглабят като тези в линка който е даден, но иначе въобще не е сложно. Съжалявам, че не направих някоя снимка, но просто изключих. Та:
1. Развиваш двете болчета отгоре.
2. С една малко отверка захващаш ушетата да болтчетата и го накланяш към теб. След което дърпаш таблото и то излиза. Просто има две щипчици отдолу които не го пускат да излезе а като го наклониш всичко е ток
3. За да свалиш крушките ти трябват малки клещи защото се падат малко на вътре и не можеш с ръка да бръкнеш.
4. за да го разглобиш напълно трябва да развиеш три болтчета, които са с еврейска звезда, след което има две черни пласмасови крачета и ги дърпаш към теб и то само се разглабя.В този момент си отделил платката от циферблата.
5. За да отделиш циферблата от пласмасата трябва да извъртиш едни 3 кръгчета на които пише AUF и ZU с едни стрелкички с което се отключва и се изважда цялата работа.
Е това надявам се да стана ясно и да е полезно на някой
1. Развиваш двете болчета отгоре.
2. С една малко отверка захващаш ушетата да болтчетата и го накланяш към теб. След което дърпаш таблото и то излиза. Просто има две щипчици отдолу които не го пускат да излезе а като го наклониш всичко е ток

3. За да свалиш крушките ти трябват малки клещи защото се падат малко на вътре и не можеш с ръка да бръкнеш.
4. за да го разглобиш напълно трябва да развиеш три болтчета, които са с еврейска звезда, след което има две черни пласмасови крачета и ги дърпаш към теб и то само се разглабя.В този момент си отделил платката от циферблата.
5. За да отделиш циферблата от пласмасата трябва да извъртиш едни 3 кръгчета на които пише AUF и ZU с едни стрелкички с което се отключва и се изважда цялата работа.
Е това надявам се да стана ясно и да е полезно на някой

kopchev написа:Общо взето нашите табла не се разглабят като тези в линка който е даден, но иначе въобще не е сложно. Съжалявам, че не направих някоя снимка, но просто изключих. Та:
1. Развиваш двете болчета отгоре.
2. С една малко отверка захващаш ушетата да болтчетата и го накланяш към теб. След което дърпаш таблото и то излиза. Просто има две щипчици отдолу които не го пускат да излезе а като го наклониш всичко е ток
3. За да свалиш крушките ти трябват малки клещи защото се падат малко на вътре и не можеш с ръка да бръкнеш.
4. за да го разглобиш напълно трябва да развиеш три болтчета, които са с еврейска звезда, след което има две черни пласмасови крачета и ги дърпаш към теб и то само се разглабя.В този момент си отделил платката от циферблата.
5. За да отделиш циферблата от пласмасата трябва да извъртиш едни 3 кръгчета на които пише AUF и ZU с едни стрелкички с което се отключва и се изважда цялата работа.
Е това надявам се да стана ясно и да е полезно на някой
Нищо не вденах


крушките са си бели и може да си ги купиш от всички авточасти.Цвета се придава от цифеблата, той е боядисан отзад
. А смяната на крушки е лесна. Въобще не трябва да разглабяш нищо , а само да развиеш двете болтчета да го навебеш към теб за да освободят щипките и дърпаш. После имаш три букси да откачиш и си готов

- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
много добра идея ми даде ще взема фотоапарата да направя някоя друга снимка да се знае занапред как става номера и да се вижда нагледно 


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани