Крепежни елементи за ///М лайсни
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Ами ти не внимаваш... аз не говоря за щипката... ами за специалните крепежни елементи при ///М елементите... по един са на всяка една от 6-те лайсни... щипката е No.5, тя си има капутче, но аз говоря за крепежният елемент No.12... той си няма нищо, поне по схемата... ама без тая зелена втулка няма хващане...

Виж тройката... двете щипки с бял капут и третата "щипка" със зелената втулка...
Виж тройката... двете щипки с бял капут и третата "щипка" със зелената втулка...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Разбрах те, ти говориш за номер 12, който се захваща по същия начин като щипките на праговете.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Дам, и е абсурдно, че нито в комплекта с М-лайсните, нито пък като отделен елемент (не и в групата на М лайсните) по каталог, тия зелените ги няма към лайсните... а без тях работата не става...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
В дару ги продават отделно, но номера трябва да го вжемеш от крепежа за праговете. Аз копувах педи време и бяха някакви стотинки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Тия дни ще потърся къде съм ги сложил, защото купувах цял комплект за мойте прагове но се оказа че си имам такива на колата здрави и не съм ги ползвал. Ако ги намеря ще ти ги подаря, а и ще разбереш номера защото си седят в пликчето от Дару.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
stony1 написа:В дару ги продават отделно, но номера трябва да го вжемеш от крепежа за праговете. Аз копувах педи време и бяха някакви стотинки.
Ето тези бяха:
Номенклатурен номер : 51711932996
Описание : ВТУЛКА
Ед.цена (с ДДС) : .29 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Поне не са по 2 лева щипката като за М-праг

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
е нали ти дадох вчера бря 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Да бе, даде ми... и ги сложих... и заспаха... ама искат повече сила при вкарване... която не приложих първият път, ама тоя път реших, че няма накъде и ще ги натискам колкото трябва... лайсната заспа на мястото си...
Да обобщя - при ///М лайсните, в предната част при лайсната на преден калник и тази на вратата (при купе), както и в задната част при лайсната на задният панел, крепежният елемент (no.12) е различен от щипката (no.5), която принципно се използва за задържане на лайсните към ламарината. Този крепежен елемент не може да се комбинира с "презервативчето" (no.11), което стандартно върви със щипката (no.5). В този случай трябва да се използва "зелената втулка" (партиден номер 51711932996) от крепежните елементи за захващане на праговете. Тогава и специалният крепежен елемент no.12 се хваща стабилно на място.
Да обобщя - при ///М лайсните, в предната част при лайсната на преден калник и тази на вратата (при купе), както и в задната част при лайсната на задният панел, крепежният елемент (no.12) е различен от щипката (no.5), която принципно се използва за задържане на лайсните към ламарината. Този крепежен елемент не може да се комбинира с "презервативчето" (no.11), което стандартно върви със щипката (no.5). В този случай трябва да се използва "зелената втулка" (партиден номер 51711932996) от крепежните елементи за захващане на праговете. Тогава и специалният крепежен елемент no.12 се хваща стабилно на място.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Така запознах се отблизо с зелената/китаиската бяла/ втулка 51711932996!
След като сложих лайсните забелязах един малък луфт точно от втулката до края на врата, при вас така ли е и как се оправя/като изключим силикона/, питам защото преди няколко дни като се отвори врата и се закачи тази лаисна в предната и въпросната втулка се счупи, смених я но луфта си остана лайсните ли са келяви или вратата е крива?

Като сменях лайсните имах китаиски щипки, бях взел от Вари оригинални щипки и стрите също, полвината на вратите не искаха да щтракнат, и оригиналните и китаиските и старите, пробвах и с две капутчета и т.н!
Накрая на 2 места ги щтракнах с 300 зора без тези гумички! От шутове в яда си изкривих едната врата! Единственото което се сещам е да се свалят корите и да се натиска отвътре врата и отвън щипките!







Идеи за по-кадърно слагане и за луфта при втулката до баджа!
След като сложих лайсните забелязах един малък луфт точно от втулката до края на врата, при вас така ли е и как се оправя/като изключим силикона/, питам защото преди няколко дни като се отвори врата и се закачи тази лаисна в предната и въпросната втулка се счупи, смених я но луфта си остана лайсните ли са келяви или вратата е крива?

Като сменях лайсните имах китаиски щипки, бях взел от Вари оригинални щипки и стрите също, полвината на вратите не искаха да щтракнат, и оригиналните и китаиските и старите, пробвах и с две капутчета и т.н!
Накрая на 2 места ги щтракнах с 300 зора без тези гумички! От шутове в яда си изкривих едната врата! Единственото което се сещам е да се свалят корите и да се натиска отвътре врата и отвън щипките!







Идеи за по-кадърно слагане и за луфта при втулката до баджа!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Луфта между вратата и лайсната е защото ти се е изкривила лайсната, трябва да я свалиш и лекичко да я сгънеш в края за да прилепне плътно, поне оригиналните са така защото имат метални релсички в тях и самите лайсни приемата форма на вратата или както ги нагънеш
А закрепването, първо слагаш щипките на вратата и след това с леко почукване върху лайсната, те си щракват и я захващат.

А закрепването, първо слагаш щипките на вратата и след това с леко почукване върху лайсната, те си щракват и я захващат.

- stamov79
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e36M40B18, е36М43В18
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Ако позволите да се възползвам от темата, за да не отварям нова-при Е36 седан същата ли е ситуацията, в смисъл трябва ли да се сложи непременно такава "зелена" втулка, за да прилепнат лайсните ? Аз ги слагах само със "щипките" и "презервативите", но както каза и колегата по-горе не прилепват хубаво на всичките места, особено на предните врати...на предна дясна врата пък ги сложих без гумените уплътнения и "заспа"
П.С. Особено голям стана филма, когато от много сваляне и слагане на "щипките" се изрони на места вътрешния ръб на лайстната, където се захваща "щипката"-резултат-няма слагане !

П.С. Особено голям стана филма, когато от много сваляне и слагане на "щипките" се изрони на места вътрешния ръб на лайстната, където се захваща "щипката"-резултат-няма слагане !
Последна промяна stamov79 на 06 Дек 2011, 9:44, променена общо 2 пъти
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Да, мойте старите който ги хвърлих защото се разпаднаха, точно се бяха изронили и нямат слагане после! Иначе найстина без капутчетата щтракват без проблем, но аз се притеснявам да не влиза вода, мисля това им е функцията!
Иначе пробвах първо щипките и после лайсните, но пак самата щипка не ще, огъва се цялата врата и не щтраква, това и с оригинални и с фалшиви щипки, иначе без уплътненията няма проблем! Иначе тези тайванските не видях да имат такива метални релси и да се огъват по-врата, но и мойте немските старите и при тях го нямаше този ефект!
Иначе пробвах първо щипките и после лайсните, но пак самата щипка не ще, огъва се цялата врата и не щтраква, това и с оригинални и с фалшиви щипки, иначе без уплътненията няма проблем! Иначе тези тайванските не видях да имат такива метални релси и да се огъват по-врата, но и мойте немските старите и при тях го нямаше този ефект!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- NoBrainNoPain
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: на керосин
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
За да не пускам нова тема ще питам тук .. принудително трябва да купувам нови лайсни , обаче за седан .. пак са 6 парчета , но на задните калници няма лайсни , а пък на предните са по-малки парчетата . За предишните знам , че са купувани от аутоплюс(седяха идеално) и някои от щипките или втулките са останали ( те мисля , че са по 15 дупки от двете страни .. ) има няма една шепа .. Ще купя оригинални лайстни свалени от кола и въпросът ми е трябва ли да купувам такива зелени втулки и ако да откъде , какви и колко ?
Благодаря предварително ..
П.С. правилно е да се напише "лайстни"
Благодаря предварително ..

П.С. правилно е да се напише "лайстни"
Аз съм млад , силен , красив , здрав , богат и много талантлив ... Има ли значение какъв цвят е BMW-то ми ?
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Аз съм със седан, но не използвах щипка от праговете, а и захващането на щипката за праг и тази на лайсните е различна, иначе има по-големи отвори, но зелената втулка, която е за м-прага при мен на седана не става, с по-малък диаметър е от дупката на вратата. При мен лайсните влезнаха много лесно, с леко притискане, друг е въпроса със щипките на м-прага-там ми се разказа играта, докато не се усетя първо да набия щипките и след това прага
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Крепежни елементи за ///М лайсни
Колко броя щипки трябва за М лайсните на седана?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани