Обороти и запалване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Обороти и запалване

Мнение от 4akala » 10 Апр 2006, 14:21

от 1-2 дена като подам газ на 1 и 2ра предавка,оборотите се качват много бързо,ускорението е много мижаво,да не говорим че излиза звук като от фабрика за тенекиени кофи!!!какъв може да е проблема?освен това при запалване,в последния момент,преди да се възпламени горивото се чува един такъв стържещ метален звук.Мислех че може да се е разкачило ел.моторчето на стартера,но то си е на мястото и вече нямам идеи!ако някой се сеща нещо да го сподели :uups: благодаря предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от carmanf1 » 10 Апр 2006, 15:08

Май си за смяна на съединител

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 10 Апр 2006, 18:58

Май да:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 10 Апр 2006, 19:37

Палиш, вдигаш 50 км/ч, включваш трета скорост и със спирачката сваляш до към 10км/ч. Ако започне да се тресе или изгасне значи не си за съединител, но ако колата се движи що годе нормално значи си ти е за смяна!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 10 Апр 2006, 20:08

Другия вариант е да държиш спирачките натиснати или да дръпнеш ръчната и да опиташ да потеглиш. Ако не загасне зна4и съединителя е издухал:) поправете ме ако греша:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 10 Апр 2006, 20:14

Mitko19 написа:Другия вариант е да държиш спирачките натиснати или да дръпнеш ръчната и да опиташ да потеглиш. Ако не загасне зна4и съединителя е издухал:) поправете ме ако греша:)

това със спирачката повече ми напомня на дрифтене :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от 4akala » 11 Апр 2006, 15:19

по дяволите,дано да грешите :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 11 Апр 2006, 18:07

Е ако си пробвал нещо от това дето ти писахме ще знаеш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 11 Апр 2006, 21:09

според мен наи лесно да разбереш дали колицата иска съеденител е да се опиташ да потеглиш по нагорнище на 3 предавка , и не се притесняваи толкова не е скъп ремонта и смяната

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от 4akala » 12 Апр 2006, 13:38

ми,момчета,пробвах го тоя номер и колата започна да се тресе,значи може да е и нещо друго,нали???ако все пак е съединителя ще и стане ли нещо ако я карам още няколко дена така(трябва да ходя до Варна и евентуално ще я дам за ремонт там)?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 12 Апр 2006, 14:44

Карай ( aко е от съединителя ), но имай едно на ум
и не бързай никой не те гони. ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook