Много проблеми накуп - 325тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Ми моята е немска, термостатът е бил сменян 2007а, водната помпа беше сменяна, при смяната на маслото на автомата се оказа, че и то е сменяно скоро, така че колата не е съвсем оставена без поддръжка, даже напротив, просто километрите, годините и лошият ми късмет си играят ролята 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Вдигам малко темата. Карам е34 но мотора е същия.
Имам странно пускане на перката на 2-ра степен при по сериозно настъпване на колата или каране на дълъг път...
сменени са термостат, виско, радиатора е на 2г (нисенс)., водната помпа е колбеншмид с лята перка на 3-4000км, смених и датчика, и релето. Температурата не ми мърда на таблото. Нямам загуба на мощност.
Преди да започне да прави това нещо ми прегря по Витиня, а преди това имах надуване на маркучите. Оказа се духнала гарнитура. Главата се провери и шлайфа и била ОК, купих гарнитура Рейнц, болтове също рейнц. Всичко се направи както трябва.
Имам съмнения във водна помпа (намален дебит/преъртяла турбинка) скоро ще я сваля, запушване по системата или пукната глава или бренер при 6-ти цилиндър.
Маркучите не ги надува, нямам загуба на антифриз. Минал съм към 1400км след ремонта вече.
Давайте акъл щото аз вече виждам как отново трябва да отварям мотора и да давам 300-400-500лв за работа и части.
Ето и темата от е34 форум на някой ако му се чете...
viewtopic.php?f=7&t=264899&start=0
Имам странно пускане на перката на 2-ра степен при по сериозно настъпване на колата или каране на дълъг път...
сменени са термостат, виско, радиатора е на 2г (нисенс)., водната помпа е колбеншмид с лята перка на 3-4000км, смених и датчика, и релето. Температурата не ми мърда на таблото. Нямам загуба на мощност.
Преди да започне да прави това нещо ми прегря по Витиня, а преди това имах надуване на маркучите. Оказа се духнала гарнитура. Главата се провери и шлайфа и била ОК, купих гарнитура Рейнц, болтове също рейнц. Всичко се направи както трябва.
Имам съмнения във водна помпа (намален дебит/преъртяла турбинка) скоро ще я сваля, запушване по системата или пукната глава или бренер при 6-ти цилиндър.
Маркучите не ги надува, нямам загуба на антифриз. Минал съм към 1400км след ремонта вече.
Давайте акъл щото аз вече виждам как отново трябва да отварям мотора и да давам 300-400-500лв за работа и части.
Ето и темата от е34 форум на някой ако му се чете...
viewtopic.php?f=7&t=264899&start=0
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Защо не си направиш един тест за газове преди да отваряш глава и т.н.? (10лв е
Бих те посъветвал също да свалиш маската/бронята и да набухаш яко безконтактно и вода с пароструйката по всички радиатори(климатичен, воден, кулери и т.н.). Ако имаш възможност свали и виж водната помпа, ама и там си е малко играчка свалянето. Термостат кога си сменял, моят на 3години и беше чао... А ми идва на акъла и запушен климатичен радиатор, тогава дори при изрядно охлаждане на мотора перката ще върти, защото няма да смогва да охлажда фреона...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
pazo02 написа:Защо не си направиш един тест за газове преди да отваряш глава и т.н.? (10лв еБих те посъветвал също да свалиш маската/бронята и да набухаш яко безконтактно и вода с пароструйката по всички радиатори(климатичен, воден, кулери и т.н.). Ако имаш възможност свали и виж водната помпа, ама и там си е малко играчка свалянето. Термостат кога си сменял, моят на 3години и беше чао... А ми идва на акъла и запушен климатичен радиатор, тогава дори при изрядно охлаждане на мотора перката ще върти, защото няма да смогва да охлажда фреона...
Преди 70км сменени: термостат, виско и датчик. Помпа сменена преди 3000км. Радиатора на колата преди 4-5000км. Колата е на 1200км след като беше сваляна главата, проверена за пукнатини и шлайфана. Ще измием радиаторите и между тях. Дано има резултат, но ме съмнява.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Виж измийте радиаторите и пиши после. Щом от ремонта насам загрява, значи климатичния радиатор не би трябвало да е запушен и заради него да загрява. Хубаво ли обезвъздушихте системата? Антифризът старият чист ли беше, да не сте запушили някоя водна магистрала покрай свалянето на главата.. 

Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Началото на лятото и аз сменях водна помпа на тдс-а, не че имаше проблем, но не бях я сменял. На старата (оригинална) видимо и нямаше нищо. Сложих новата - с лята турбинка, метална на GK мисля беше марката. От тогава започнах и аз да си чувам електрическата перка при извънградско каране или при малко по-агресивно градско. Осъмних се във виско перката. Смених я с чисто нова на Закс, но проблема си остана. Сега чета, че и при теб се е получило след смяна на водна помпа и почвам да си мисля, че целия проблем идва именно от помпата. Нямам никакви проблеми със загряване, надуване или губене на антифриза.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
BaHka написа:Началото на лятото и аз сменях водна помпа на тдс-а, не че имаше проблем, но не бях я сменял. На старата (оригинална) видимо и нямаше нищо. Сложих новата - с лята турбинка, метална на GK мисля беше марката. От тогава започнах и аз да си чувам електрическата перка при извънградско каране или при малко по-агресивно градско. Осъмних се във виско перката. Смених я с чисто нова на Закс, но проблема си остана. Сега чета, че и при теб се е получило след смяна на водна помпа и почвам да си мисля, че целия проблем идва именно от помпата. Нямам никакви проблеми със загряване, надуване или губене на антифриза.
Възможно е. Ако си пазиш помпата я сложи обратно. Явно ще се купува нова помпа. ;(
11511704635 това е номера на по-малката шайба от е38 750il. От 108мм на 93мм диаметър.
Успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Какво направихте с е34ката, грее ли още?
Искам да попитам разбирачите - омазнен ми е маркучът за обратна нафта откъм помпата. Има ли готови маркучи, които се купуват, или да сваля стария и с него да ида на майстор(има 1 в Княжево, дето маркучи и жила прави всякакви) и той да ми направи нов? Има ли нещо което да съблюдавам специално? Има ли опасност да ми изтече нафтата и откъде - откъм помпата със сигурност, а от към резервоара?
Искам да попитам разбирачите - омазнен ми е маркучът за обратна нафта откъм помпата. Има ли готови маркучи, които се купуват, или да сваля стария и с него да ида на майстор(има 1 в Княжево, дето маркучи и жила прави всякакви) и той да ми направи нов? Има ли нещо което да съблюдавам специално? Има ли опасност да ми изтече нафтата и откъде - откъм помпата със сигурност, а от към резервоара?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Не, бръмнала ми е главата от хиляди други глупости и не съм звънял да питам. Все тая, по- ме вълнува спецификата на подмяната? 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
pazo02 написа:Какво направихте с е34ката, грее ли още?
Искам да попитам разбирачите - омазнен ми е маркучът за обратна нафта откъм помпата. Има ли готови маркучи, които се купуват, или да сваля стария и с него да ида на майстор(има 1 в Княжево, дето маркучи и жила прави всякакви) и той да ми направи нов? Има ли нещо което да съблюдавам специално? Има ли опасност да ми изтече нафтата и откъде - откъм помпата със сигурност, а от към резервоара?
Gates 3mm с външна оплетка - 6лв метъра в Ауто+. 1 метър стига да смениш всички маркучи за обратна нафта.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- pazo02
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 12.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325TDS Touring Automatik
- Мечтае да кара: много коне
- Детайли за колата: С много гъдели :)
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
При свалянето на стария маркуч би трябвало да изтече само горивото след помпата вътре в маркуча, нали така? Не би трябвало откъм резервоара да текне, тъй като там маркуча влиза отгоре. А всъщност как 1 м ще ми стигне, той не я ли връща тая обратна нафта в резервоара? Или?
- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
На всяка дюза влиза по 1 маркуче около 5-9 см.То е за обратната нафта.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Вече е 99% сигурно, че проблема е помпа и по-точно не достатъчен дебит. Др. седмица купувам помпа HEPU и ще има смяна. Ще напиша какво е станало.
Към всички колеги избягвайте подмяната на помпата с Колбеншмидска. Ще има снимки на помпата която не трябва да се слага.
Към всички колеги избягвайте подмяната на помпата с Колбеншмидска. Ще има снимки на помпата която не трябва да се слага.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Много проблеми накуп - 325тдс
Zubcho написа:Вече е 99% сигурно, че проблема е помпа и по-точно не достатъчен дебит. Др. седмица купувам помпа HEPU и ще има смяна. Ще напиша какво е станало.
Към всички колеги избягвайте подмяната на помпата с Колбеншмидска. Ще има снимки на помпата която не трябва да се слага.
Това откъде доде тая сигурност и защо въпросната помпа не върши работа .Имам предвид как се диагностицира така конкретно проблема след толокоз мъки или по метода на изключването стана , че и мен ми интересно ( аз още не съм я сменил мойта ).
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани