Въпрос относно биалети и стаб. щанга
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос относно биалети и стаб. щанга
За много години колеги.Казуса е следния мой приятел си взе едни билщайни B8 от един компакт.Неговата Е36-ца е седан 1992-та 320.Тези амортисьори са за късите биалети ,но се оказа ,че неговата стабилизираща щанга е по-дълга взе си по-къса и пак не става за тия късите биалетки къде е проблема колко вида са тези щанги.Моята ис-ка е с същите биалети и стоят прави а на него отиват напред и изобщо немогат да влезнат е отвора на щангата.Ако нкой може да помогне със съвет ще сме му много благодарни ,защото на пича му се правят каскади ,а колата седи разглобена.
Re: Въпрос относно биалети и стаб. щанга
Здравей колега,
Съвет няма да мога да ти дам защото още не съм решил проблема но казъса е следния:
Моя седан е 91 и оригинално е с дългата биалетка, обаче сега съм с късата биалетка (поради амортесиорни проблеми) и тя също седи накриво. Имахме яки спорове с колегите по въпроса но според мен единствения логичен извод докойто стигам е че мястото за закрепване на щангата (горе на роговете) е различно при къса и дълга биалетка.
Със сигурност конверсията къса към дълга работи, но според мен става въпрос за ~10-15мм разлика в мястото на закрепване и при слагане на дълга биалетка не може да се види лесно.
Аз лично в момента си поръчвам ново окачване за М3 (защото за нормални вече не мога да намеря за дълга биалетка ) за да си запазя дългата биалетка.
Успех с решаването на проблема
Съвет няма да мога да ти дам защото още не съм решил проблема но казъса е следния:
Моя седан е 91 и оригинално е с дългата биалетка, обаче сега съм с късата биалетка (поради амортесиорни проблеми) и тя също седи накриво. Имахме яки спорове с колегите по въпроса но според мен единствения логичен извод докойто стигам е че мястото за закрепване на щангата (горе на роговете) е различно при къса и дълга биалетка.
Със сигурност конверсията къса към дълга работи, но според мен става въпрос за ~10-15мм разлика в мястото на закрепване и при слагане на дълга биалетка не може да се види лесно.
Аз лично в момента си поръчвам ново окачване за М3 (защото за нормални вече не мога да намеря за дълга биалетка ) за да си запазя дългата биалетка.
Успех с решаването на проблема
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Въпрос относно биалети и стаб. щанга
BILSTEIN има амортисьори за дългата биалетки и с дебелото стебло дори и при най-ниската серия-B4 

Re: Въпрос относно биалети и стаб. щанга
Казуса е, че освен, че щангите на първите е36, които са с дълги биалетки са по-дълги рамената, май и леглата са по-напред и оттам идва проблема с монтаж на къса биалетка на купе от 91г. Вариантите са или да седят накриво, става и е пробвано или да си направи някакви къстъм уши да си ги закрепи на амортесьорите и да ис слага дългата биалетка.
Re: Въпрос относно биалети и стаб. щанга
Бахти сватбата с тия амортисьори нямали вариант без преправяния да се вземе подходяща стабилизираща щанга и да е плъг енд плей? За М50 колко вида щанги слагат?
- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос относно биалети и стаб. щанга
еии ужасссссс изчетох сички теми и няма решение
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]