Подсилване на съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 21 Сеп 2011, 21:11

Здравейте , колеги.

Ето че само след 1 година и 13 000км разумна експлоатация, чисто новият комплект съединител на Закс се предаде от 2.5 ТДС :banghead: :banghead: :banghead: явно нютоните му идват наистина много и то съвсем изведнъж.Баси, върна ме в първи клас супер непредвидено :confused:

Значи, няма смисъл да слагам пак нов стоков, така че трябва да се измисли нещо по-здраво.

Бихте ли могли да ми кажете как да се подсили този съединител.Засега изключвам варианта да поръчвам нов подсилен защото излиза над 500 лева без доставката и митническите такси, не ми се дават 1000 лева за съединител ... баси все пак карам ТДС :dunno:

Благодаря за помощта :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Подсилване на съединител

Мнение от b00st » 21 Сеп 2011, 21:15

колега виж си маховика. абсурд е 2.5tds да хвърля съединител на всеки 13k и то закс.
като взех мойта (бензин is) маховика беше надран целия и съединителя е бил сменян ма пак боксуваше щото беше съсипан бързо. смених маховика с чисто нов оригинален и съединителя със закс и съм минал 35 000км и все още перфектен, а не е като да карам пенсионерски.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Подсилване на съединител

Мнение от (bubsa) » 21 Сеп 2011, 21:19

Направи си керамичен ;) Не е скъпо ако имаш кой да ти го направи.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 21 Сеп 2011, 21:27

zBoost написа:колега виж си маховика. абсурд е 2.5tds да хвърля съединител на всеки 13k и то закс.
като взех мойта (бензин is) маховика беше надран целия и съединителя е бил сменян ма пак боксуваше щото беше съсипан бързо. смених маховика с чисто нов оригинален и съединителя със закс и съм минал 35 000км и все още перфектен, а не е като да карам пенсионерски.


Еми абсурд абсурд, ама аз му вкарвам едни 50% повече нютон метри демек 400нм които му идват изведнъж за секунда като удари пик турбото и който и да питам казва че е съвсем нормално ... :dunno:

А за направата на керамичен всъщност се маха феродото и на негово място се набива керамиката нали ? А нещо не се ли прави примерно с притескателя? Само керамика без интервенция по притескателя дали ще издържи на натоварването ?

Мерси :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Подсилване на съединител

Мнение от (bubsa) » 21 Сеп 2011, 22:40

В общи линии да.С малки доработки.
Можеш да си караш с твоя притискател.Но ако засилиш още колата ще ти трябва по-хубав притискател и евентуално друг маховик след време(може и да не се наложи)

Ако имаш възможност да покараш на някой твой познат колата с керамика няма да е лошо,за да прецениш дали ти харесва.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Подсилване на съединител

Мнение от b00st » 22 Сеп 2011, 0:06

AVGO написа:Еми абсурд абсурд, ама аз му вкарвам едни 50% повече нютон метри демек 400нм които му идват изведнъж за секунда като удари пик турбото и който и да питам казва че е съвсем нормално ... :dunno:


бе по тая логика при 330d тряба да се сменя с маслото съединителя, така ли да го разбирам? надали фабрично е така предвидено :winky:
според мене трябва да търсиш проблема другаде, не да гледаш как да подсилваш нещо, което на практика не би трябвало да е толкова уязвимо. все едно да имаш спукана гума и вместо да я орпавиш да гледаш как да подсилиш джантата да не ти се криви като караш :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 22 Сеп 2011, 0:55

zBoost написа:
AVGO написа:Еми абсурд абсурд, ама аз му вкарвам едни 50% повече нютон метри демек 400нм които му идват изведнъж за секунда като удари пик турбото и който и да питам казва че е съвсем нормално ... :dunno:


бе по тая логика при 330d тряба да се сменя с маслото съединителя, така ли да го разбирам? надали фабрично е така предвидено :winky:
според мене трябва да търсиш проблема другаде, не да гледаш как да подсилваш нещо, което на практика не би трябвало да е толкова уязвимо. все едно да имаш спукана гума и вместо да я орпавиш да гледаш как да подсилиш джантата да не ти се криви като караш :dunno:


Да те питам как да подсиля съединителя, а ти да се чудиш как може да изкара такава мощност ТДСа е все едно да съм си окривил джантата а ти да ми предлагаш лепенка за гума :conf:

Дали съединителя на 330д е същия като на 325 тдс ? Колко повече нютон метри може да издържи един съединител от фабричните за които е пригоден? :paranoid:

Има ли някакъв вариант в иначе хубавия, реномиран и скъп магазин да са ми пробутали някакво менте, майка му стара... :censored:

Бубса, каква е разликата с керамиката, какво е толкова различно при карането ? Това че отделя по директно ли ? Ако е само това, зависи в какв граници е, май не ме притеснява стига да държи. :dunno:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: Подсилване на съединител

Мнение от Prekysvach » 22 Сеп 2011, 4:44

намаляй налягането като караш нормално :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Подсилване на съединител

Мнение от Dirty M5 driveR » 22 Сеп 2011, 7:23

Имайте предвид, че керамиката е мноого здрава. И ще издържи мноого... но никой не дава гаранция за другите чаркалаци по веригата :mhihi: Неслучайно керамика се слага на доста сериозни автомобили, със подсилки на мноого места ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Подсилване на съединител

Мнение от Coulthard » 22 Сеп 2011, 11:21

не се притеснявай и моя съединител е на по малко от 10 000км и той започна да буксува от едно известно време просто трябва да поспрем да си тровим колите двамата с теб :mhihi:
За керамиката нали ти е ясно - сбогом полусъединител
П.С. съединителя на Е46/Е39/Е38/Е60 няма нищо общо като размери със съединителя на Е36, вярвай ми понеже бях почнал да гледам какво ми е нужно за енджин суап от М51 на М57
Последна промяна Coulthard на 22 Сеп 2011, 11:37, променена общо 1 път
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Подсилване на съединител

Мнение от ТУРБО » 22 Сеп 2011, 11:29

Coulthard написа:не се притеснявай и моя съединител е на по малко от 10 000км и той започна да буксува от едно известно време просто трябва да поспрем да си тровим колите двамата с теб :mhihi:
За керамиката нали ти е ясно - сбогом полусъединител

Полусъединителя си го има и се свиква бързо!
Просто и керамиката няма да изкара повече време и тя се хаби бързо!
Няма вариант да си засилиш колата доста и да очакваш всичко0 да държи като на стокова!
Ако искаш да държи доста ще трябва да дадеш доста парички.Има разни кевуарени със усилени притискатели,кмоито имат повече живот.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Подсилване на съединител

Мнение от Coulthard » 22 Сеп 2011, 11:45

що ли не съм напълно съгласен с теб. Бавно потегляне катерене на бордюри минаване през дупки и тнт .... как я правиш с керамичният че ми е интересно, особено при дизел с 400 нютона дето като му зацепи съединителя и може да изрови дупки в земята, тва не ти е някой ис на турбо дето има мощност в края на оборотомера
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Подсилване на съединител

Мнение от AVGO » 22 Сеп 2011, 12:05

1. Прекъсвач, аз като си карам нормално, тоест до 2500 оборота, то турбото работи едва на 0.5 бара и то с плавно каране я има 100 коня я не.

Така дайте да разясним керамиката :dunno: ЗНачи чувал съм и 2те неща, хем че може да се кара на полусъединител, хем че всеки път трябва с газ, да лашне и така зацепва изведнъж което за градски условия е отвратително.

Култард, ти викаш че нямало полусъединител с тая мощност на ниските, ама аз като ще минавам дупка или тротоар, карам само на съединител, тоест на 800 оборота, където няма мощност че да тръгне като луда.

Значи предложиха ми 2 варианта :

- Да се подсили моя притискател и да се набие керамика което ще заздрави съединителя с около 30%, тоест пак ще съм на лимита...

- Да се изработи съединител с двоен притискател който държал на 800нм и с който няма да има грижи , но проблема е че педала щял да стане супер твърд и гаден за градски условия...

Мамка му, не знам какво да правя... :confused:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Подсилване на съединител

Мнение от ТУРБО » 22 Сеп 2011, 13:29

Coulthard написа:що ли не съм напълно съгласен с теб. Бавно потегляне катерене на бордюри минаване през дупки и тнт .... как я правиш с керамичният че ми е интересно, особено при дизел с 400 нютона дето като му зацепи съединителя и може да изрови дупки в земята, тва не ти е някой ис на турбо дето има мощност в края на оборотомера

Ти колко коли имаш с керамика,че даваш мнения по въпроса?
А за катеренето по бордюри не е никакъв приблем защото имаш полусъединител както вече казах,просто диапазона на работа на педала е по-малък и се свиква много бързо!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: Подсилване на съединител

Мнение от Coulthard » 22 Сеп 2011, 13:37

достатъчно съм карал :) и полусъединителя ти е някаде половин сант от хода на педала ади да не спорим не се свиква толкова лесно
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook