Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- heider_qwe
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 25.10.2008
- Местоположение: Люлин 7
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Здравейте, имам следния проблем. Като оставя колата се включва алармата сама и почва да свири.
Но я карах на едно момче от акумулаторите на овчакупел 12 и ми каза, че е хубаво да си намера кодовете за грешки на алармата, които се показват посредством диода които е на огледалото.Обясни ми че това ще бъде светлинен код, които ще покаже кое нещо е задеиствало алармата
П.С: не е от акумулатора защото е сменяван, изключен е обемния датчик и датчика за наклон колата е 530d

Но я карах на едно момче от акумулаторите на овчакупел 12 и ми каза, че е хубаво да си намера кодовете за грешки на алармата, които се показват посредством диода които е на огледалото.Обясни ми че това ще бъде светлинен код, които ще покаже кое нещо е задеиствало алармата
П.С: не е от акумулатора защото е сменяван, изключен е обемния датчик и датчика за наклон колата е 530d

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Алармата взема информация от бутоните на вратите и багажника. Ако е от бутон на вратата, осветлението в салона ще остава включено и няма как да не го видиш. Ако е бутона на багажника, просто няма как да го видиш, а това активира алармата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
имаш още един бутон -на предния капак ,намира се на левия филтър на климатика
виж и него
виж и негоRe: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
stony1 написа:Алармата взема информация от бутоните на вратите и багажника. Ако е от бутон на вратата, осветлението в салона ще остава включено и няма как да не го видиш. Ако е бутона на багажника, просто няма как да го видиш, а това активира алармата.
Е ако е 150-200 кила и не може да влезе в багажника и да види след като го затвори дали се гасят плафоните няма как да стане.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
На бордкомпа ще показва че е отворен капака, контакта (ключето)е един в машинката за отключване ....в едното положение дава маса(сигнал) на GM3 модула ,в другото маса на лампите в багажника, а и модула сам ще ''отреже''захранването на лампте след известно време 
тези кодове ще ти свършат ли работа

тези кодове ще ти свършат ли работа

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
kalingk написа:stony1 написа:Алармата взема информация от бутоните на вратите и багажника. Ако е от бутон на вратата, осветлението в салона ще остава включено и няма как да не го видиш. Ако е бутона на багажника, просто няма как да го видиш, а това активира алармата.
Е ако е 150-200 кила и не може да влезе в багажника и да види след като го затвори дали се гасят плафоните няма как да стане.
Страхотна идея да провериш едно ключе
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Колеги да използвам темата да не пускам друга.
От миналия ден ми свети индикацията за отворен багажник на количката на таблото. Багажника се затваря добре. При отворен багажник като натисна машинката да имитира затваряне си изгасват плафоните. Махах кората да огледам машинката но не видях скъсани кабели или нещо такова
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Да добавя че алармата не ми се включва, просто ми свети отворен багажник на количката. 
От миналия ден ми свети индикацията за отворен багажник на количката на таблото. Багажника се затваря добре. При отворен багажник като натисна машинката да имитира затваряне си изгасват плафоните. Махах кората да огледам машинката но не видях скъсани кабели или нещо такова
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Да добавя че алармата не ми се включва, просто ми свети отворен багажник на количката. 

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Опитай нещо друго ..извади буксичката на машинката ,ако свети пак се съмнявай в кабелния сноп до пантата (понякога изолацията се къса и опират един в друг кабелите ) ,ако не се лъжа индикацията работи към маса
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Изолацията на снопа на задния капак е добре, не е прекъсната. Утре ще пробвам да огледам кабелите макар че като ги гледах не видя нещо скъсано или протрито
Може пък да съм пропуснал да видя.

Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Здравейте колеги.
Във връзка с двете теми по-горе:
Понякога при на пръв поглед изправни бутони на предния капак и багажника има проблеми с управление на електронните блокове, които управляват. В частност алармата.
За да проверите дали са изправни просто ги изключете от буксата и проверете резултата.
Във връзка с двете теми по-горе:
Понякога при на пръв поглед изправни бутони на предния капак и багажника има проблеми с управление на електронните блокове, които управляват. В частност алармата.
За да проверите дали са изправни просто ги изключете от буксата и проверете резултата.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3359
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60-530D F07-530D G11-730D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Връзваш на ИНПА, влизаш в GM и гледаш какво е кативирало алармата. Много е вероятно да е от датчика на предния капак, при условие, че сензора за наклона е изключен.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Колеги гледах кабелите, вадих буксата, нищо. Пак ми свети отворен багажник
Вчера се оправи за малко и след отваряне и затваряне на багжника пак светна. Някакви идеи?
На диагностика в GM модула имаше грешка интериорни светлини или нещо такова. Сменял съм осветлението в купето и багажника с лед крушки, но това беше преди 2 месеца, може грешката да ми е от тогава. А чека за отворен багажник ми светна преди 3-4 дена.
Вчера се оправи за малко и след отваряне и затваряне на багжника пак светна. Някакви идеи?
На диагностика в GM модула имаше грешка интериорни светлини или нещо такова. Сменял съм осветлението в купето и багажника с лед крушки, но това беше преди 2 месеца, може грешката да ми е от тогава. А чека за отворен багажник ми светна преди 3-4 дена.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Ivo_Borisov написа:Колеги гледах кабелите, вадих буксата, нищо. Пак ми свети отворен багажникВчера се оправи за малко и след отваряне и затваряне на багжника пак светна. Някакви идеи?
На диагностика в GM модула имаше грешка интериорни светлини или нещо такова. Сменял съм осветлението в купето и багажника с лед крушки, но това беше преди 2 месеца, може грешката да ми е от тогава. А чека за отворен багажник ми светна преди 3-4 дена.
Ako и при ваденето на буксата пак свети и кабелите са здрави ,опитай да дадеш на маса кабелчето сиво/кафяво от буксата на машинката-трябва да изгасне (сещам се че като ми беше прецакана машинката и карах няколко дена без нея и пак светеше борда)
ако изгасне трябва да е машинката
ама би трябвало да не свети осветлението в багажника,но друго си мисля че контакта в машинката може да е зацапан опитай с друга машинка ,ако имаш наблизо де
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Ще го пробвам и това с кабелчето на късо но нямам друга машинка за проба. Кой контакт имаш предвид да е зацапан?

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем с фабрична аларма Кодове на диода
Ivo_Borisov написа:Ще го пробвам и това с кабелчето на късо но нямам друга машинка за проба. Кой контакт имаш предвид да е зацапан?
ако си отварял такава машинка вътре има едно ключе свързано с лостче с подобен на червяк механизъм за моторчето,та мисълта ми е че най-вероятно или е зацапан или окислен този контакт и при затваряне не дава маса и модула не изключва борда,а осветлението в багажника си изгасва нормално, иначе нямам друго обяснение ако всичко е в ред
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]
