обикновено АГУ vs газов инжекцион

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ms » 17 Сеп 2011, 21:14

kemakozeE36 написа:И в крайна сметка пак не е сложил газ :mhihi:
Слушам нататъка :ok:


щом слушаш да ти кажем...
не бъди сигурен- имам едни смътни спомени, че от завода са излизали Е36 с фабрично газово устройство... толкова фабрично, че дори е упоменато в модификацията с няк'ва буква "g" :winky:

ПС: или беше Е34... или и двата модела... майната му- БМВ имат модел заводско на газ...
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от vankatagsi » 17 Сеп 2011, 21:16

Темата май беше обиконовена газ и газов инжекцион, а не газ или бензин :!:


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 17 Сеп 2011, 21:59

ms написа:
kemakozeE36 написа:И в крайна сметка пак не е сложил газ :mhihi:
Слушам нататъка :ok:


щом слушаш да ти кажем...
не бъди сигурен- имам едни смътни спомени, че от завода са излизали Е36 с фабрично газово устройство... толкова фабрично, че дори е упоменато в модификацията с няк'ва буква "g" :winky:

ПС: или беше Е34... или и двата модела... майната му- БМВ имат модел заводско на газ...

За Е36 знам, че има, за Е34 май нямаше такова нещо.Моята няма.
vankatagsi написа:Темата май беше обиконовена газ и газов инжекцион, а не газ или бензин :!:

Вярно, спирам да пиша :yes:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 18 Сеп 2011, 0:27

Кемакозето , въпрос :

- Колко км правиш на година и къде караш ?


И аз имам пари да си карам колата на бензин ама по ми е кеф на газ ,кефа е двоен . Два пъти по-евтин или два пъти по-дълъг , както ти харесва.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 18 Сеп 2011, 0:33

JIKI_RACER написа:Кемакозето , въпрос :

- Колко км правиш на година и къде караш ?


И аз имам пари да си карам колата на бензин ама по ми е кеф на газ ,кефа е двоен . Два пъти по-евтин или два пъти по-дълъг , както ти харесва.

на година около 25 000 км( за 2010г съм минал 26442км) за тая ще видиме.
Карането ми е през повечето време градско( на работа и след работа се размотавам пак с колата по груби сметки това са от 80 до 130 км на ден, зависи ако не излизам никъде са 30-40) и няколко пъти в годината(не повече от 5-6 пъти обаче) ми се налага да ходя до бургас или варна ;)
Сега ако всичко е ок с газовата хубаво, но нямам нерви да се занимавам с допълнителни прегледи и настройки поне веднъж в годината.Освен това като заизлизам извън софията пътувам с хора и много багаж все пак.И хем нямам бутилка в багажника и пак едвам ми стига, а ако имах?На главата ли да си ги сложа куфарите.Както и да е...
Аз няма да забравя кефа сутрин като се молех на един куп божества да запали само щото на бензин ако запалеше трябваше да се държи над 3000 оборота(под 3 гаснеше) а като беше студено слизах с канчето с вряла вода и поливах изпарителя да запали на газ, то и там беше мъка. смених изпарителя, но от това само започна да харчи малко по-малко(разхода ми беше 30/100 газ на 316), пак беше същата работа, смених клапана, смених свещите смених всичко, карах 3 дни и гръмна и ми разпиля дебитомера смених го, разпзднаха се гърнетата щях да утрепам човека зад мене дето караше, оправих ги, прецака се помпата и т.н. просто може би нямам късмет, но повече не смятам да се занимавам, може да е най-добрата газова на света, но не желая да се занимавам :yes:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 18 Сеп 2011, 1:06

kemakozeE36 написа:
JIKI_RACER написа:Кемакозето , въпрос :

- Колко км правиш на година и къде караш ?


И аз имам пари да си карам колата на бензин ама по ми е кеф на газ ,кефа е двоен . Два пъти по-евтин или два пъти по-дълъг , както ти харесва.

на година около 25 000 км( за 2010г съм минал 26442км) за тая ще видиме.
Карането ми е през повечето време градско( на работа и след работа се размотавам пак с колата по груби сметки това са от 80 до 130 км на ден, зависи ако не излизам никъде са 30-40) и няколко пъти в годината(не повече от 5-6 пъти обаче) ми се налага да ходя до бургас или варна ;)
Сега ако всичко е ок с газовата хубаво, но нямам нерви да се занимавам с допълнителни прегледи и настройки поне веднъж в годината.Освен това като заизлизам извън софията пътувам с хора и много багаж все пак.И хем нямам бутилка в багажника и пак едвам ми стига, а ако имах?На главата ли да си ги сложа куфарите.Както и да е...
Аз няма да забравя кефа сутрин като се молех на един куп божества да запали само щото на бензин ако запалеше трябваше да се държи над 3000 оборота(под 3 гаснеше) а като беше студено слизах с канчето с вряла вода и поливах изпарителя да запали на газ, то и там беше мъка. смених изпарителя, но от това само започна да харчи малко по-малко(разхода ми беше 30/100 газ на 316), пак беше същата работа, смених клапана, смених свещите смених всичко, карах 3 дни и гръмна и ми разпиля дебитомера смених го, разпзднаха се гърнетата щях да утрепам човека зад мене дето караше, оправих ги, прецака се помпата и т.н. просто може би нямам късмет, но повече не смятам да се занимавам, може да е най-добрата газова на света, но не желая да се занимавам :yes:


Тия проблеми май само ти ги имаш....най вероятно "майстора" е вързал изпарителя за отоплението на дросела :).

Аз съм с бутилка 22литра пурета с диаметър 200мм . Имам място за всичко,сложена е най вътре в нишата по тази причина с багажа даже и музиката си изхвърлих.
Никога не съм се молил да запали , 316ката гори и в момента 8 9 нявън и 13 град . Газовата м ие от 520ката , просто я прехвърлихме .
И аз се мотам с мойта много безцелно или целно , ама като заредя 20 литра и дам 50 лв и се нервирам.
Много хора бъркат , карат като пенсиии на бензин и като гламави на газ и нямало разлика ....ми карайте на бензин.Мойта на бензин като си я карам как ми е кеф дава 15 18 на борд бензин , толкова почти и на газ. Какъв е извода ? Компота от сливи е от круши.

Та исках да кажа ,че сложих инжекцион заради писаници из форума как им горялаа по 8 9 , обаче не - мойта пак си гореше 10.5 и градско 15-18 .
Осъзнах ,че се на$$$бах с 1000лева. Само веднъж имах драма , спря ми ламбдата , смяна с нова и колата ми стана перфектна .И не , не ми спря заради газовата , а заради 20те години . Кадърно направена газова с ЛК на М50 , м40 , м43 е перфектно и евтино решение. Ако исках да карам форд или фиат 1.1 щях да карам .

Изображение
Изображение

Тука не е оправено на 100% , са съм олепил със звукоизолация всичко, ама идеята е ясна :) .Всичко сам си правя , да мое да псувам майстора после.
Последна промяна ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ на 18 Сеп 2011, 1:31, променена общо 1 път
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от dan-dam » 18 Сеп 2011, 1:15

JIKI_RACER написа: Кадърно направена газова с ЛК на М50 , м40 , м43 е перфектно и евтино решение. Ако исках да карам форд или фиат 1.1 щях да карам .

:bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от shpeki » 19 Сеп 2011, 15:21

kemakozeE36 написа:Мдаааааа, особено когато някой КАМАЗ или УРАЛ ти влезе в багажника бензина изтича и ако няма искра нищо не се случва, докато я ти ми обясни като натисне тая бомба под налягане какво става и тука май шансовете са 2:1 в полза на бензина :mhihi:

Да точно газовата ще им е проблема. Най вероятно нещо такова ще стане:

Изображение

kemakozeE36 написа:
И в крайна сметка пак не е сложил газ :mhihi:
Слушам нататъка :ok:


Да де нали това казвам. Преценил е, че е по добре сервизните интервали да са по кратки, както и консумативите по често да се сменят. И затова е избрал само бензина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от spacepl » 19 Сеп 2011, 15:32

shpeki написа:
kemakozeE36 написа:Мдаааааа, особено когато някой КАМАЗ или УРАЛ ти влезе в багажника бензина изтича и ако няма искра нищо не се случва, докато я ти ми обясни като натисне тая бомба под налягане какво става и тука май шансовете са 2:1 в полза на бензина :mhihi:
................................:


..............................[/quote]

И ако няма искра какво викаш ще стане с газта? Нито налягането и е много голямо нито нищо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от shpeki » 19 Сеп 2011, 16:55

spacepl написа:И ако няма искра какво викаш ще стане с газта? Нито налягането и е много голямо нито нищо.

Нищо няма да стане. Налягането е няма и 10 бара и то само ако бутилката е догоре (80 % пълна). А самата бутилка е оразмерена да издържа на в пъти по високо налягане. А ако се запали колата и се повиши налягането в бутилката всяка бутилка има клапан който изпуска налягане и така налягането се намалява. Но преди да се стигне дотам бензина ще е пламнал.
Искаш ли и тестове да ти дам или успя да ме разбереш ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от spacepl » 19 Сеп 2011, 20:27

Аз съм те разбрал колега, но колегата kemakozeE36 май не е.


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 19 Сеп 2011, 20:47

Толкова си се ядосал, че явно не си спал, за да намериш тая снимка :mhihi:
По никакъв начин не можеш да убедиш някой нормален човек, че тая бомба в багажника е безопастна.Говориш го пред мене, но го знаеш и ти.Ще ти кажа, че газта е за готвене, нафтата е за отопление, а бензина е за каране, ако нямаш пари никой не те е карал насила и не ме убеждавай, че е по-добре, може да е по-евтино, но не е по-добре. Мотора ако можеше да говори толкова щеше да те псува, че гащите нямаше да можеш да си вдигнеш :mhihi:
Преди години пред мене след моста на бакърена фабрика в надежда едно пежо 405 го удариха, тамън изскочи човека отвътре и колата отнесе всичко около нея.Просто извади късмет, та не ми обяснявайте че не можело разбии'ш уи...
айде да те поядосам още малко, щото виждам, че се пенявиш за глупости :mhihi:

A police officer inspecting the Maruti car which caught fire after an LPG cylinder burst at ITO Chowk in the Capital.
Изображение
Изображение
Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=R3CIySEe ... 9AA67F3B37
Я как не можело да гори :mhihi:
http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh ... re=related
Викаш като гори клапана изпускал, я да видиме сега ей тая последната е с обикновена газова изпуска ми кожухотръбния.Ей с такива газови като последната кара бедния българин.Малко хора пипат професионално
Йода, нека газта бъде с теб и не се давай на бензиновата страна
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Сеп 2011, 21:30

Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от kemakozeE36 » 19 Сеп 2011, 21:50

JIKI_RACER написа:Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.

А, тва некадърната поддръжка е друга тема и да, не ми пречи, че е 2,50 бензина.През месец април тая година колата ми беше на ремонт и помолих колега да ми услужи с неговия "камион".Става въпрос за дизелов шевролет блейзър 79'. 8 цилиндров 5,8. Признавам си, че там ми беше малко трудно с изхранването(3 седмици го карах), но една кирлива 20-ка...според мене няма смисъл на тоя боклук дето след година две ще го нарежа за скрап да наливам пари да му слагам разни допълнителни работи.Ако е заводско, ок там са помислили добре и са го направили кадърно и поне 10 пъти по-безопастно, ма на бг майстори не разчитам.Извинявам се, че така отклоних темата, но просто не съм привърженик на тая техника и не се сдържах :yes:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 19 Сеп 2011, 22:02

kemakozeE36 написа:
JIKI_RACER написа:Kemakoze брат , ма мноо ти куца логиката..Има евросонди , слага се и на обикновена газова . Угасва колата , угасва и газта. Стига се филмира, аз на всички филми дет съм гледал колата се обръща и след 30 секунди ИЗБУХВА . А американците на газ не карат....?????? ВИждал съм и коли запалени от нацепени маркучи ,кабелите фърлят искри ама дай газта та газта..... и мойта кола се запали 2006та ама не заради газта , и добре че беше газта та изгоряха маркучите на водата за редкутора и от наляганети изгасна пожара..Та мани ти тая работа. От кво се запали ли ? МИ след ходене на майстор и ремонт на глава "забравили" или не видели че тече семеринг , оттаам той си капе наколекторите и оттам колата ми се запали на рожденния ми ден пред романса в Симеоново . Стига с тия бомби и глупости , наливай по 2.50 и карай смело , аз за мен си знам, казал съм мнението си.

А, тва некадърната поддръжка е друга тема и да, не ми пречи, че е 2,50 бензина.През месец април тая година колата ми беше на ремонт и помолих колега да ми услужи с неговия "камион".Става въпрос за дизелов шевролет блейзър 79'. 8 цилиндров 5,8. Признавам си, че там ми беше малко трудно с изхранването(3 седмици го карах), но една кирлива 20-ка...според мене няма смисъл на тоя боклук дето след година две ще го нарежа за скрап да наливам пари да му слагам разни допълнителни работи.Ако е заводско, ок там са помислили добре и са го направили кадърно и поне 10 пъти по-безопастно, ма на бг майстори не разчитам.Извинявам се, че така отклоних темата, но просто не съм привърженик на тая техника и не се сдържах :yes:



Тя ква стана:
- На БГ майстор не се ходи ,ремонтираме сами
-На бг доктор не се ходи , лекуваме се сами
- БГ строителен мастор не се вика , лепим плочки сами .

Кво излиза ? разбираме от всичко !

п.с. Кирливата двайска гори като кирлива 30ка а върви като кирлива 18ка и това дразни .
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook