обикновено АГУ vs газов инжекцион
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Anordetic
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: F30 335i M Sport Estoril Blue
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Като чуя за обикновена газова уредба и ми прилошава...може би защото съм виждал пряко последствията от такова "благо". Бащата взе преди години Е39-ка, на която имаше газово, но не работеше. Ама нали не разбирахме от БМВ, взехме я. И почна приключението - дебитомер, свещи, датчици, диагностики, махане на разни тръби от инсталацията(свалихме всичко), филтър на картерни газове, о-рингове на всмукателния колектор...какво да ви кажа, позакърпи се работата след уникално много нерви и още толкова средства...но разсипан мотор, какво да ви кажа. Затова ако ще е гарга да е рошава - стойте си на бензин
И все пак, ако сте навити за газ добре е да си е инжекцион - по-сигурна работа на мотора, по-малко загуба на мощност, добър разход
Ноо, всеки решава за себе си, нали така 



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:shpeki написа:Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират
Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
Ма разбира се, че ще ти обясня, ма как няма да ти обясня![]()
Имах 316 М40 в Е36 монтирано.Беше с обикновена АГУ с плочка и непрекъснато си сменях дебитомери, свещи, ГЪРНЕТА(ела да ти покажа кола невиждала газ досега и гърнета на 21 г)постоянно ми ебаваше паленето, оборотите и нормалната като цяло работа на мотора, беше направена така че докато работи на газ бензиновата помпа въртеше постоянно и един хубав ден в един проливен дъжд на Сточна гара сменявах и бензинова помпа.Минах през сума ти "майстори" смених по газовата всички филтри, клапана мембраните и после разлика нямаше.
Предполагам ще се съгласиш с мене, че газовата бутилка е бомба със закъснител в багажника![]()
В крайна сметка след поредния ремонт, който беше насочен към работата на бензин(свещи, дюзи центровки и т.н.) колата заработи великолепно на бензин, газовата бутилка барабар с изпарители паспорти, клапани, процесори и т.н. отидоха на вторичните, задницата се дигна с 3 пръста и още куп хубави неща![]()
Нещо друго?
как пък само единици имате едни и същи пробллеми ? ела да ти покажем 3 318ки , м30 м43 на газ дет аз ги карах и продължават да ги карат да ги питаш кви са им проблемите и кво точно ремонтираха след газта за 50хил км че аз не се сещам...и мноо проста сметка _ за 50 000км си спестил 5000лв. един мотор е 300 400 500


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Аз пък мога да покажа обикновена газова на М40 и то в Е34 дет съм и врътнал едни 120К за по-малко от три години и не съм сменил ни един дебитомер, кабел или свещ и сега новия собственик продължава да си я кара. Само веднъж изпарител сменях и няколко пъти филтърчета. Намерете си читави майстори и стига сте плюли по тая газ. Който му се занимава да смята колко съм спестил за тези 2 години и половина. Когато ходиш на кафе с колата е едно. Ама кат вършиш работа с нея не е едно и също дали даваш 25 лв/100км или 13.
Та на колегата на въпроса...както вече няколко колеги споменаха, зависи на какъв мотор ще я слагаш и кой ще я сложи. Ако има кой да я направи читаво е по-добре да сложиш обикновена, отколкото евтините ГИ, за които я няма софтуер, я не са читави, я няма читави майстори.
Та на колегата на въпроса...както вече няколко колеги споменаха, зависи на какъв мотор ще я слагаш и кой ще я сложи. Ако има кой да я направи читаво е по-добре да сложиш обикновена, отколкото евтините ГИ, за които я няма софтуер, я не са читави, я няма читави майстори.
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
daddy_ написа:Аз пък мога да покажа обикновена газова на М40 и то в Е34 дет съм и врътнал едни 120К за по-малко от три години и не съм сменил ни един дебитомер, кабел или свещ и сега новия собственик продължава да си я кара. Само веднъж изпарител сменях и няколко пъти филтърчета. Намерете си читави майстори и стига сте плюли по тая газ. Който му се занимава да смята колко съм спестил за тези 2 години и половина. Когато ходиш на кафе с колата е едно. Ама кат вършиш работа с нея не е едно и също дали даваш 25 лв/100км или 13.
Та на колегата на въпроса...както вече няколко колеги споменаха, зависи на какъв мотор ще я слагаш и кой ще я сложи. Ако има кой да я направи читаво е по-добре да сложиш обикновена, отколкото евтините ГИ, за които я няма софтуер, я не са читави, я няма читави майстори.
Аз за 4г не съм сменила ни изпарител, ни мембрани...един дебиЛомер,отварящата клапа с бубината... ма бачкаше и със зацепения дебитомер... и за 4г няма проблем да си пали, когато и да е, на газ ...обикновена газова! ...м20б20


Много като тебе вече плакаха ...
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Ronka написа:Аз за 4г не съм сменила ни изпарител, ни мембрани...един дебиЛомер,отварящата клапа с бубината... ма бачкаше и със зацепения дебитомер... и за 4г няма проблем да си пали, когато и да е, на газ ...обикновена газова! ...м20б20
Ц, тва не е верно. Щом не гърми треа си смениш майстора

- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
daddy_ написа:Ronka написа:Аз за 4г не съм сменила ни изпарител, ни мембрани...един дебиЛомер,отварящата клапа с бубината... ма бачкаше и със зацепения дебитомер... и за 4г няма проблем да си пали, когато и да е, на газ ...обикновена газова! ...м20б20
Ц, тва не е верно. Щом не гърми треа си смениш майстора
Значи треа се самосменя




Много като тебе вече плакаха ...
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Обявата е комерсиална 

- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
daddy_ написа:Обявата е комерсиална
Пак заповядай




Много като тебе вече плакаха ...
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
JIKI_RACER написа:kemakozeE36 написа:shpeki написа:Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират
Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
Ма разбира се, че ще ти обясня, ма как няма да ти обясня![]()
Имах 316 М40 в Е36 монтирано.Беше с обикновена АГУ с плочка и непрекъснато си сменях дебитомери, свещи, ГЪРНЕТА(ела да ти покажа кола невиждала газ досега и гърнета на 21 г)постоянно ми ебаваше паленето, оборотите и нормалната като цяло работа на мотора, беше направена така че докато работи на газ бензиновата помпа въртеше постоянно и един хубав ден в един проливен дъжд на Сточна гара сменявах и бензинова помпа.Минах през сума ти "майстори" смених по газовата всички филтри, клапана мембраните и после разлика нямаше.
Предполагам ще се съгласиш с мене, че газовата бутилка е бомба със закъснител в багажника![]()
В крайна сметка след поредния ремонт, който беше насочен към работата на бензин(свещи, дюзи центровки и т.н.) колата заработи великолепно на бензин, газовата бутилка барабар с изпарители паспорти, клапани, процесори и т.н. отидоха на вторичните, задницата се дигна с 3 пръста и още куп хубави неща![]()
Нещо друго?
как пък само единици имате едни и същи пробллеми ? ела да ти покажем 3 318ки , м30 м43 на газ дет аз ги карах и продължават да ги карат да ги питаш кви са им проблемите и кво точно ремонтираха след газта за 50хил км че аз не се сещам...и мноо проста сметка _ за 50 000км си спестил 5000лв. един мотор е 300 400 500! Нещо друго ? Взимате най големите кофтори дет кой знае кога и кой е слагал газ после приказки...
Ами факт е, че ми е минала през главата тая история.Нищо до сега не съм си измислил с цел да засегна някой.После няма какво да сменявам майстора, след като взех колата и тя беше с газ на нея.Тука искам да кажа, че си взимам кола, която мога да я карам и си бях направил сметка, че ще се кара на бензин, но тъй като не работеше на бензин бях принуден да я карам 4 месеца на газ.Вярно е ,че е монтирана в перник и си бяха оставили ръцете там, но на мен толкова и ми трябва за да го намразя това чудо на техниката наречено АГУ , да не говориме че в и без това "големия" багажник нищо не се побираше с тая 60 литрова свиня, даже и резервната гума едвам се вадеше, но както и да е.За мене колата не е газов котлон или запалка.Немеца го е мислил и го е начертал и после кола е станало и е преценено, че на тая кола горивото е бензин, ма кви са тия германци луди ора на бензин коли ще ми правят малииииии срам немат ей

това си е мое лично мнение

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
Не се зачеквайте със Шпека на темата газ , че ще ви попилее 

- pawe75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i м43б18
- Мечтае да кара: e90
- Детайли за колата: м43б18 1996г. седан.
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
аз карам само обикновена агу никакъв проблем вече 30 000 км доволен сън
BMW
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
ms написа:shpeki написа:... трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред...
що пък бензиновата част трябва да е наред- все си мисля, че охлаждането и тоците трябва да са ти наред за да ти бачка добре АГУ-то... нали идеята е да замениш бензина с газ- к'во ти пука дали работи идеално на бензин
Това важи само за обикновенна газова. Но ГИ-ти черпи бензиновите времена, а те за да верни трябва да ти е уред цялата кола. А газта е доста чувствителна, може някои проблеми които не ги усещаш на бензин на газ веднага да си проличат. Демек колата ти ще е бая изправна като си с ГИ.
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:shpeki написа:Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират
Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
Ма разбира се, че ще ти обясня, ма как няма да ти обясня![]()
Имах 316 М40 в Е36 монтирано.Беше с обикновена АГУ с плочка и непрекъснато си сменях дебитомери, свещи, ГЪРНЕТА(ела да ти покажа кола невиждала газ досега и гърнета на 21 г)постоянно ми ебаваше паленето, оборотите и нормалната като цяло работа на мотора, беше направена така че докато работи на газ бензиновата помпа въртеше постоянно и един хубав ден в един проливен дъжд на Сточна гара сменявах и бензинова помпа.Минах през сума ти "майстори" смених по газовата всички филтри, клапана мембраните и после разлика нямаше.
Предполагам ще се съгласиш с мене, че газовата бутилка е бомба със закъснител в багажника![]()
В крайна сметка след поредния ремонт, който беше насочен към работата на бензин(свещи, дюзи центровки и т.н.) колата заработи великолепно на бензин, газовата бутилка барабар с изпарители паспорти, клапани, процесори и т.н. отидоха на вторичните, задницата се дигна с 3 пръста и още куп хубави неща![]()
Нещо друго?
Да готино е, че всичко ти е гърмяло и не си отишъл на някой газаджия да ти оправи нещата. С това само ни обесняваш колко е важен монтажа на газовата. За помпите аз никога не ги спирам, те затова са направени за да работят. Но трябва да имаш бензин в резеорвара и да го подменяш на няколко месеца.
Газовата бутилка е доста по безопасна от бензиновия резеорвар.
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
kemakozeE36 написа:Немеца го е мислил и го е начертал и после кола е станало и е преценено, че на тая кола горивото е бензин, ма кви са тия германци луди ора на бензин коли ще ми правят малииииии срам немат ей![]()
това си е мое лично мнение
Те правят което е най изгодно от икономическа гледна точка. На газ консумативите (масло, свещи и т. н.) ще се сменят на два пъти по голям пробег. Да не споменаваме колко недомислици има по принцип в колите. Безброй са. Така, че ти немеца не го мисли той добре си е направил сметката колко да е трошлива колата и как му е най изгодно на него.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: обикновено АГУ vs газов инжекцион
shpeki написа:kemakozeE36 написа:shpeki написа:Ако е от най евтините ГИ-та по добре обикновенна газова. ГИ-то е по добрата система но и по скъпата за поддръжка, както и по капризната защото за нея трябва всичко по бензиновата част на колата да е наред. Най евтино е обикновенна газова ама сложена както трябва.kemakozeE36 написа:...vs карайте на бензин и не си съсипвайте колите.В случай, че нямате възможност подменете бензинояда с нещо по-икономично от друга марка.Тия дето са правили всяка една кола са достатъчно умни да преценят, че тая газова пущина е излишна или ако не, са щяли да я монтират
Ще споделиш ли с нас как точно се съсипват колите на газ ?
Ма разбира се, че ще ти обясня, ма как няма да ти обясня![]()
Имах 316 М40 в Е36 монтирано.Беше с обикновена АГУ с плочка и непрекъснато си сменях дебитомери, свещи, ГЪРНЕТА(ела да ти покажа кола невиждала газ досега и гърнета на 21 г)постоянно ми ебаваше паленето, оборотите и нормалната като цяло работа на мотора, беше направена така че докато работи на газ бензиновата помпа въртеше постоянно и един хубав ден в един проливен дъжд на Сточна гара сменявах и бензинова помпа.Минах през сума ти "майстори" смених по газовата всички филтри, клапана мембраните и после разлика нямаше.
Предполагам ще се съгласиш с мене, че газовата бутилка е бомба със закъснител в багажника![]()
В крайна сметка след поредния ремонт, който беше насочен към работата на бензин(свещи, дюзи центровки и т.н.) колата заработи великолепно на бензин, газовата бутилка барабар с изпарители паспорти, клапани, процесори и т.н. отидоха на вторичните, задницата се дигна с 3 пръста и още куп хубави неща![]()
Нещо друго?
Да готино е, че всичко ти е гърмяло и не си отишъл на някой газаджия да ти оправи нещата. С това само ни обесняваш колко е важен монтажа на газовата. За помпите аз никога не ги спирам, те затова са направени за да работят. Но трябва да имаш бензин в резеорвара и да го подменяш на няколко месеца.
Газовата бутилка е доста по безопасна от бензиновия резеорвар.
Мдаааааа, особено когато някой КАМАЗ или УРАЛ ти влезе в багажника бензина изтича и ако няма искра нищо не се случва, докато я ти ми обясни като натисне тая бомба под налягане какво става и тука май шансовете са 2:1 в полза на бензина

shpeki написа:kemakozeE36 написа:Немеца го е мислил и го е начертал и после кола е станало и е преценено, че на тая кола горивото е бензин, ма кви са тия германци луди ора на бензин коли ще ми правят малииииии срам немат ей![]()
това си е мое лично мнение
Те правят което е най изгодно от икономическа гледна точка. На газ консумативите (масло, свещи и т. н.) ще се сменят на два пъти по голям пробег. Да не споменаваме колко недомислици има по принцип в колите. Безброй са. Така, че ти немеца не го мисли той добре си е направил сметката колко да е трошлива колата и как му е най изгодно на него.
И в крайна сметка пак не е сложил газ

Слушам нататъка


65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana