M50/52?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

M50/52?

Мнение от ares2 » 16 Сеп 2011, 0:39

Колеги може ли някои да каже повече..
дали капака на клапаните на М50 става на М52?
мога ли да изключа ваноса ? и М52 да си работи с ЕКУ от М50 без ванос?
стават ли колектори от М20 изходящи и тн..
за такива сходства ме интересува
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: M50/52?

Мнение от transporter_81 » 16 Сеп 2011, 1:14

325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: M50/52?

Мнение от maxpower » 16 Сеп 2011, 20:51

ares2 написа:Колеги може ли някои да каже повече..
дали капака на клапаните на М50 става на М52?
мога ли да изключа ваноса ? и М52 да си работи с ЕКУ от М50 без ванос?
стават ли колектори от М20 изходящи и тн..
за такива сходства ме интересува

Колега доста странен въпрос задаваш кат осе има в предвид от колко време си във форума и колко мения си изписъл, надявам се не са само в "Извън темата" :mhihi:
иначе
1. Капака на клапаните на м50/м52. Първо е хубаво да се каже,че има два вида капаци на клапаните на м52- пластмасов и алуминиев- това е важно, защото има голямо значение.
Иначе да ще паснат и двата на главата, НО кабелите за бобините на м50 и м52 минават през съвсем различни места(на м50 идват от към дюзите, а на м52 от диагностичната букса), маркучите за вентилация на картера на м50 и м52 са напълно различни. Гарнитурата на капака на клапаните към главата при м50 и м52 алуминиев са еднакви, а тази на пластамасовия М52 няма нищо общо с тях - демек трябва да се внимава с гарнитурите.
Бобините на м50 и алуминиевия м52 са взаимно заменяеми, НО при пласмасовия има ушенца, които не позволяват монтиране на бобини от м50, защото те са с отвори в 4те си ъгъла, а не само 2 по диагнонал, както е при м52.

2.Няма никакви проблеми да изключиш ваноса, но от това няма да спечелиш нищо хубаво, защото разпр валовете са доста по различни от тези на м50 без ванос.

3. Можеш ако подмениш всички сензори с такива от м50 без ванос.

4. Изпускателни колектори от м20 не стават на м50/м52, нямат нищо общо
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: M50/52?

Мнение от ares2 » 16 Сеп 2011, 21:01

мотора е бил с пластмасовия капак но го няма.. и сега го събирам и за това искам да разуча какво мога да ползвам от по разпространените версии м50 с ванос и тн.. :) имам бобиниот М50..
не искам да има ЕВС и за това ми се ще да намеря ЕКУ от М50 с ванос но от годините без ЕВС което е сложно малко пак...
този ванос ми се струва че е различен от онези на Е36 .. маи е малко подобрен..
явно него ще си го направя да работи
странни са ми въпросите но събирам нещо и искам да избера наи лекия вариант за монтажа му после
Изображение

BMW fanatic
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
Пол: Мъж
Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
Детайли за колата: e36 330i

Re: M50/52?

Мнение от with-fox » 18 Сеп 2011, 17:13

колега аз имам еку от м50 ванос ако те интересува пиши

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook