Колата на един приятел загрява постоянно
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Иво
- шПерко
- 
				  
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Колата на един приятел загрява постоянно
Може би някои от вас си спомнят онова бялото Е30, което доведох на ЕКО и остикерихме  Продължава да загрява неговата кожа... Значи минава средата, спираме качваме предницата по нависоко и обезвъздушаваме. Изкарва въздух, тръгваме и стрелката е наред. Но на другия ден примерно пак става същото. Дайте някакви съвети. Отнякъде дърпа въздух ли знам ли
 Продължава да загрява неговата кожа... Значи минава средата, спираме качваме предницата по нависоко и обезвъздушаваме. Изкарва въздух, тръгваме и стрелката е наред. Но на другия ден примерно пак става същото. Дайте някакви съвети. Отнякъде дърпа въздух ли знам ли  Преди време всичко беше наред и стрелката не мърдаше, но радиатора капеше малко. Сипахме добавка за радиатор и спря да капе, но пък взе да загрява по този странен начин. Дайте съвет какво да проверим. Благодаря!
 Преди време всичко беше наред и стрелката не мърдаше, но радиатора капеше малко. Сипахме добавка за радиатор и спря да капе, но пък взе да загрява по този странен начин. Дайте съвет какво да проверим. Благодаря! 
			 Продължава да загрява неговата кожа... Значи минава средата, спираме качваме предницата по нависоко и обезвъздушаваме. Изкарва въздух, тръгваме и стрелката е наред. Но на другия ден примерно пак става същото. Дайте някакви съвети. Отнякъде дърпа въздух ли знам ли
 Продължава да загрява неговата кожа... Значи минава средата, спираме качваме предницата по нависоко и обезвъздушаваме. Изкарва въздух, тръгваме и стрелката е наред. Но на другия ден примерно пак става същото. Дайте някакви съвети. Отнякъде дърпа въздух ли знам ли  Преди време всичко беше наред и стрелката не мърдаше, но радиатора капеше малко. Сипахме добавка за радиатор и спря да капе, но пък взе да загрява по този странен начин. Дайте съвет какво да проверим. Благодаря!
 Преди време всичко беше наред и стрелката не мърдаше, но радиатора капеше малко. Сипахме добавка за радиатор и спря да капе, но пък взе да загрява по този странен начин. Дайте съвет какво да проверим. Благодаря! 
 

- Bavarishe
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- ///milko way
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: пловДИВ Стара ЗагорКА
- Кара: не кара пил-ама пий карал
направо си плаче за радиатор след интервенция с добавки и прахчета  Аз лично си изпатих и го смених чак след като пукнах главата
 Аз лично си изпатих и го смених чак след като пукнах главата 
			 Аз лично си изпатих и го смених чак след като пукнах главата
 Аз лично си изпатих и го смених чак след като пукнах главата 
 
Bcu4ko cBъP|_|_|Ba Do5pe.Ako He|_|_|_o cBъP|_|_|u 3/\e,To npocTo He e cBъp|_|_|u/\o!
- Дилян Пенчев
- 
				E30 Fanatic!  
- 
				  
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
///milko way написа:направо си плаче за радиатор след интервенция с добавки и прахчетаАз лично си изпатих и го смених чак след като пукнах главата
И аз така се прекарах
 Даже и на ремонт го водих за да не давам 300 лв за нов и псоле дадох една камара пари за глави, валове, кобилици, шлайфане, припасване - напрао се проклетисвах хиляди пъти после!
 Даже и на ремонт го водих за да не давам 300 лв за нов и псоле дадох една камара пари за глави, валове, кобилици, шлайфане, припасване - напрао се проклетисвах хиляди пъти после!
От тогава вече не правя такива тъпи компромиси!
 
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
 ))
))- Иво
- шПерко
- 
				  
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
така е щото всички сме мнго майстори  
   
 
Иво термостата сменен ли е, щото аз моето е 30 като го взех ми направи два пъти така . Не се караше редовно и понякога запича.
Елементарната логика е такава.
Смяна на термостата, че е най евтин 15-30лв.
После сменете скобите и някой маркуч ако е тръгнал, възможно е от някой датчик да капе. и най накрая радиатора, като го промиете преди това.
Защо прокапват радиаторите????
По три причини.
Щото са стари
Щото са карани с вода и се образува ръжда
и ная вероятното защото много хора карат с нат -30 антифриз което казано на чист език си е направо киселина
			 
   
 
Иво термостата сменен ли е, щото аз моето е 30 като го взех ми направи два пъти така . Не се караше редовно и понякога запича.
Елементарната логика е такава.
Смяна на термостата, че е най евтин 15-30лв.
После сменете скобите и някой маркуч ако е тръгнал, възможно е от някой датчик да капе. и най накрая радиатора, като го промиете преди това.
Защо прокапват радиаторите????
По три причини.
Щото са стари
Щото са карани с вода и се образува ръжда
и ная вероятното защото много хора карат с нат -30 антифриз което казано на чист език си е направо киселина




			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
 


 
   
