Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 12 Сеп 2011, 20:52

BMW_RIDER написа:А тоя клип с драга е няма такъв FAIL.

на 2:14 дават старта от един ъгъл и тогава вета з06 тръгва пред ферарито. На 2:20 "уж" същия старт ферарито тръгва преди корвета. Добре са монтирали две различни състезания :mrgreen:

А тия някой им плаща да изкарват ГТ-ра се най-бърз.

Но като цяло браво на М1-цата и Мустанга


мда, няма rolling start, няма 1 миля да се види малко real world performance :) fail наистина. жалко за изхабените пари.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Сеп 2011, 20:58

Я сметни 0.3 сек. колко метра са при 200км/ч терминална :winky: Грубо 20-на метра и вместо 2-ро място ще е на 5-6-то :mhihi: :mhihi:

- нямаше , щот и СЛС и Р8ГТ ползват лънч контрол :mhihi: А ако теста беше смислен , както каза Стиин - ролинг старт и 1 миля - там кво значение има електрониката . И без автоматично изреждане на скорости на летящт старт и една миля от изброените 458 щеше да ги напука . Доста летящи стартове има от ГТ Борда - там ясно се вижда , как се сменят скоростите със планките зад волана .
Но най-интресното е защо ги няма 911 Турбо С , ЗР1 и СРТ10 (който е ясно че ще падне де) . Ако някой кажат пари - доста по-трудно се намира ГТ3РС от едно Турбо , още по-вече от Корвет или Вайпър .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 12 Сеп 2011, 21:08

http://www.youtube.com/watch?v=uDP7Pty8Qnw

ето тук може да видите коя резачка как се движи горе-долу :)
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 12 Сеп 2011, 21:09

acho.rs написа:Но най-интресното е защо ги няма ...

е "обективни" журналисти бе- как що :mhihi: :mhihi: :mhihi:

BadAngel написа:http://www.youtube.com/watch?v=uDP7Pty8Qnw

ето тук може да видите коя резачка как се движи горе-долу :)

:dummy: :dummy: :dummy: :dummy:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Сеп 2011, 21:11

BadAngel написа:http://www.youtube.com/watch?v=uDP7Pty8Qnw

ето тук може да видите коя резачка как се движи горе-долу :)

Ти определно четеш темата :dummy: :dummy:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 12 Сеп 2011, 21:12

acho.rs написа:
Я сметни 0.3 сек. колко метра са при 200км/ч терминална :winky: Грубо 20-на метра и вместо 2-ро място ще е на 5-6-то :mhihi: :mhihi:

- нямаше , щот и СЛС и Р8ГТ ползват лънч контрол :mhihi: А ако теста беше смислен , както каза Стиин - ролинг старт и 1 миля - там кво значение има електрониката . И без автоматично изреждане на скорости на летящт старт и една миля от изброените 458 щеше да ги напука . Доста летящи стартове има от ГТ Борда - там ясно се вижда , как се сменят скоростите със планките зад волана .
Но най-интресното е защо ги няма 911 Турбо С , ЗР1 и СРТ10 (който е ясно че ще падне де) . Ако някой кажат пари - доста по-трудно се намира ГТ3РС от едно Турбо , още по-вече от Корвет или Вайпър .


Ами според тях това е тяхната селекция от "drivers cars" идеята е не колите да са най-мощните и най-скъпите ами най-шофиорски ориентирани. Затова е Гт3рс вместо турбо, з06 карбот вместо зр1, бос 302 вместо шелби гт500, а да странно що вайпър ацр го няма, който всъщност щеше да ги попука на 1 миля драг.


- то като е цъкнат бутона за лънч-а и баба ти ще даде перфектни времена с кола автоматик...


Това се опитвам да кажа от няколко страници. Всеки път като видя, супер новата лънч система, даунсайзинг еко простотия или автоматизирана трансмисия и ми иде да си пусна това :

http://www.youtube.com/watch?v=WSDiA2klltI
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 12 Сеп 2011, 21:18

acho.rs написа:
BadAngel написа:http://www.youtube.com/watch?v=uDP7Pty8Qnw

ето тук може да видите коя резачка как се движи горе-долу :)

Ти определно четеш темата :dummy: :dummy:

направи ли ти впечатление как се движи Р8 ГТ, което толкова хвалиш :)

:yes: за ГТ40 :)
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 12 Сеп 2011, 21:28

BadAngel написа:направи ли ти впечатление как се движи Р8 ГТ, което толкова хвалиш :)

:yes: за ГТ40 :)


е как се движи Р8- както се и очаква от такава кола, дори е много добре... Нали не се бъркаш да сложиш Р8 в категорията на ГТР и Италия-та :mhihi:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 12 Сеп 2011, 21:29

ms написа:
BadAngel написа:направи ли ти впечатление как се движи Р8 ГТ, което толкова хвалиш :)

:yes: за ГТ40 :)


е как се движи Р8- както се и очаква от такава кола, дори е много добре... Нали не се бъркаш да сложиш Р8 в категорията на ГТР и Италия-та :mhihi:

500 коня, 4х4.. защо да не е там? :)
No bling at the Ring


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 12 Сеп 2011, 21:37

просто щото не е там... мързи ме да обяснявам, Ачо ако има нерви да те открехне...

Една кола НЕ е само коне ;)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Сеп 2011, 22:12

Ако не бях го казвал 654 пъти , нямаше да ме мързи - Р8 се превърна в еталон за красота и стил , макар че през цялото му съществуване го спъваха заради Галардо , което ползва мотора на АУДИ , накрая се появи истинското Р8 - Р8ГТ и Р8ГТ Кабрио :idea:

ПС: ГТ2РС ще подаде военния бинокъл на всеки сериен Вайпър :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 12 Сеп 2011, 22:29

acho.rs написа:
ПС: ГТ2РС ще подаде военния бинокъл на всеки сериен Вайпър :mhihi:


Да, жалко само ,че има само 500 бройки и всичките май са купени. Не точно дефиницията на сериен автомобил.
Но иначе дори стандартното гт2 е бруталия, заедно с гт3то едни от малкото европейски коли които са останали по конвенционални и първични.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 12 Сеп 2011, 23:27

Е то колко бройки има от АЦР :roll:
А той бил 600кс - ще ми е интересна гонка срещу обикновена Италия , ясно е че Турбото ще го отнесе , поне до 250 км/ч ...
http://www.zeperfs.com/duel2979-1885.htm :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 12 Сеп 2011, 23:37

някой да ми обясни какво са и направили на тази италия, че е по-слаба по всички възможни технически показатели и прави по-добри времена ;) искам да видя реална гонка с rolling start между италията и viper и corvette аз... в американския top gear и там направиха една голяма тъпня, като ги пуснаха от място и някакъв да ми пили гуми цялата първа скорост :) дано тия от m5board спретнат нещо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 13 Сеп 2011, 7:24

steeN написа:... искам да видя реална гонка с rolling start между италията и viper и corvette аз...


аз пък ги искам същите на 400м., с еднакви гуми, без грам електроника да помага и така 10-на старта по ред + размяна на пилотите... Да видим реално от коя кола колко може да изцеди пилота, а не колко е добра електрониката... щото в Италия-та реално се иска да цъкнеш 2 бутона, да реагираш бързо на старта и после само да завариш десния педал за пода- не е интересно просто проф. пилот да даде примерно 0.1-0.2сек. по-добро време от мен и теб само щото има по-добра реакция на старта :roll:
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook