е46 320D или 323i(328и)
Модератор: Общи модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: е46 320D или 323i(328и)

Едит -загледах се и ... скалата е различна - където са 6000 на графиката на 328и , там 320Д е на 4500 ... стъпката е 500 оборота и за тва графиката изглежда по-плавна

- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: е46 320D или 323i(328и)
acho.rs написа::OT: Мислех , че тягате се разгръща по-импусливно . Тази крива си изглежда доста добре ...
Едит -загледах се и ... скалата е различна - където са 6000 на графиката на 328и , там 320Д е на 4500 ... стъпката е 500 оборота и за тва графиката изглежда по-плавна


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: е46 320D или 323i(328и)
Абе на читава печка между 1500 и 2000 оборота си те натиска здраво в седалката... това ако не е импулсивно не знам 

Si non confectus, non reficiat.
Re: е46 320D или 323i(328и)
Zagy написа:Абе на читава печка между 1500 и 2000 оборота си те натиска здраво в седалката... това ако не е импулсивно не знам
остави ги да си мислят, че са по-добрите



- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: е46 320D или 323i(328и)
Ари стига сте превръщали всяка тема за бензин или дизел на бензин vs. дизел. Не се ли научихте, че газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина - за каране 


- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: е46 320D или 323i(328и)
xpl0d написа:Ари стига сте превръщали всяка тема за бензин или дизел на бензин vs. дизел. Не се ли научихте, че газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина - за каране
е да , при тошово време лафа е бил актуален

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: е46 320D или 323i(328и)
acho.rs написа:Е46 е със М52Б28ТУ или би-ванос . Той е нискообротен и бързо оборотен мотор . Дърпа от 2000 оборота , стига си мощността при 5200-5500 . Високите обороти - 6000-7000 със сигурност не са му страст
Пределно ми е ясно с какъв мотор е е46, затова уточних, че съм карал Б28 в е36. Не вярвам разликата да е от небето до земята, но вероятно се усеща ясно. С "високи обороти на шестака" олицетворих удоволствието като цяло от редовия шестак като тръгнеш да го развърташ. Нищо конкретно не съм цитирал. Идеята е ясна - колегата трябва да уточни сам на себе си какво иска от колата, с четене на мнения няма да стане. И аз съм чел за Б28, че бих страхотен, вървял във всички обороти... митове и легенди едва ли не. И не оспорвам фактите, но седнах и видях, че поведението му не ми допада, свикнал съм на повече грубост и ясно изразен пик на въртящия. Така че човек сяда, кара и преценява кое му харесва и кое не, кое му е финансово изгодно и практично и т.н. Аз поне съм на такова мнение и смятам, че по-правилно от това няма. Все едно въпроса "Какво ми се яде?"

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: е46 320D или 323i(328и)
Колега, ако няма да караш много не ти трябва тоя дизеляк
Взимай 28-цата и си свиркай, но гледай да е читава и по двигателя няма да се налага много да човъркаш... То и ако вземеш печка в добро състояние (но 150-коньовата
) няма пак да се налага да го правиш много, но си е капризен мотор...
Аз нещо не разбрах
Да, определено Б28 тръгва от 2000 оборота, сравнено например с М44, който там си е мъртвило
Просто това го имам като база за сравнение... Мога да го сравня и с S62 в М5, ама няма смисъл
Освен това ясно изразен пик на въртящия момент го има и при Б28. Щом на втора като стигне 4500 на пълна газ почва сам да си върти гъза, това ако не е пик здраве му кажи... Какво значи грубост според твоите критерии не мога да разбера... За мен Б28 дори в сток вариант е меко казано груб, ако го развъртиш доколкото трябва... До 3500 е кротичък и сравнително икономичен, много приятен. Но нагоре си показва рогата
Да не си попаднал на някой "уникален екземпляр", та си толкова разочарован
Каква е базата ти за сравнение, да не го слагаш на кантар с S двигател, ако да, то тогава те разбирам, иначе някак си не ми се връзва... 


Dirty M5 driveR написа:acho.rs написа:Е46 е със М52Б28ТУ или би-ванос . Той е нискообротен и бързо оборотен мотор . Дърпа от 2000 оборота , стига си мощността при 5200-5500 . Високите обороти - 6000-7000 със сигурност не са му страст
Пределно ми е ясно с какъв мотор е е46, затова уточних, че съм карал Б28 в е36. Не вярвам разликата да е от небето до земята, но вероятно се усеща ясно. С "високи обороти на шестака" олицетворих удоволствието като цяло от редовия шестак като тръгнеш да го развърташ. Нищо конкретно не съм цитирал. Идеята е ясна - колегата трябва да уточни сам на себе си какво иска от колата, с четене на мнения няма да стане. И аз съм чел за Б28, че бих страхотен, вървял във всички обороти... митове и легенди едва ли не. И не оспорвам фактите, но седнах и видях, че поведението му не ми допада, свикнал съм на повече грубост и ясно изразен пик на въртящия. Така че човек сяда, кара и преценява кое му харесва и кое не, кое му е финансово изгодно и практично и т.н. Аз поне съм на такова мнение и смятам, че по-правилно от това няма. Все едно въпроса "Какво ми се яде?"
Аз нещо не разбрах




Да не си попаднал на някой "уникален екземпляр", та си толкова разочарован


Последна промяна Nickelback на 11 Сеп 2011, 21:00, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: е46 320D или 323i(328и)
Слага го на кантар с М50Б20 , което и мен ме учудва . Би-вануса наистина няма ясно изразен кик и дърпа линейно , но Е36 328ца май не е точно така 

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: е46 320D или 323i(328и)
acho.rs написа:Аз при 10к на година съм твърдо за бензина - за предпочитане 328и , но ако ти падне 323ка няма сгрешиш . Тези двата мотора дърпат от 2000 оборота още и при желание са много икономични .
Дизела с чип върви доста прилично (субектвино повече от 328ца) и при всички положения има около 2 литра по-нисък разход , но си е дизел![]()
Един ремонт да ти изникне и икономията отива на кино . Ако пък искаш икономия ГИ или метан на бензиновия мотор и разхода спада под този на дизела ... ама те почнаха да слагат газ и на дизели![]()
Според мен всичко опира до предпочитания , но запазената марка на БМВ са бензиновите 6таци а точно тия двата са доста култивирани . Както ще ти кажат всички - качваш се караш и избираш .
ПС:скоро ще се включи Фантата - неговите постове не се броят



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: е46 320D или 323i(328и)
Е аз какво казах
Четете внимателно задачката
Първо къде видяхте, че сравнявам с М50Б20? Карах веднъж Б28 сингъл ванос, развъртях я, но разликата с моето Б20 е огромна. 28-цата е по-мека откъм пик на въртящия, при мен на 4000 става брутално (колкото може да е брутално при един Б20). Като респонс също не е толкова рязка. Но моето Б20 е с модове, фабрично не съм карал, затова не съм оточнявал с какво го сравнявам
Иначе 28-цата си се усеща много тягава, но не е това, което аз искам от един двигател. В е46 идея си нямам как е, може да е коренно различно. Но като цяло не съм фен на М52 и в двете му разновидности. Ако трябва да избирам - ще карам М54. Отклоняваме се от темата вече. Никак не ми се иска тая тема да става продължение на едни други, така че да караме по същество. Макар че колкото и да говорим, колегата докато не седне да види кое му е по на сърце - файда никаква. Усещането за една кола е страшно относително и различно при всеки човек. И това колко пробег прави годишно е фактор само ако той преценява избора си единствено спрямо финансова гледна точка. За 320д спор няма - М47N е страхотен мотор. Макар че и такова съм карал и под 2000 не ми хареса
2.4JTD на Алфа ме кара да се чувствам несравнимо по-добре при горе-долу същите коне. Айде стига толкоз







- BMWgiunter
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 17.08.2009
- Местоположение: Australia
- Пол: Мъж
- Кара: e31 850i ,f10 520d
- Мечтае да кара: Детско багерче
Re: е46 320D или 323i(328и)
Ако ще е дизел нека да е 330 D ,иначе 320 D и 328 са коренно различни и нямат място за сравнение - естествено ,че 328 



Re: е46 320D или 323i(328и)
Благодаря за съветите колеги... лошо е само е оскъдния избор на 323 още по малко 328...
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани