E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- vdaskalov81
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.09.2010
- Пол: Мъж
E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Здравейте колеги, обмислям закупуване на е39 (323) с десен волан. Долавям някакъв слух, че "англичанките" били по-поддържани и по разумно карани. Мит ли е това според вас и дали си заслужава да се дадат 3-4к за е39 с обратен волан ? Ако някой има представа какви проблеми да очаквам от кола идваща от страна с такъв влажен климат и какво да гледам при покупка ? Благодаря предварително !!!
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Мит е... има наистина много запазени екземпляри, но има и пълни гробове, разсипани до няма и къде, човека си е ходил до лозето със старото е39, да няма да разсипва е60-тката 
Но колкото и да е запазено, ръждата 90% го е подгонила.
Но колкото и да е запазено, ръждата 90% го е подгонила.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
vdaskalov81 написа:Здравейте колеги, обмислям закупуване на е39 (323) с десен волан. !!!
Сигурен ли си какво искаш да си купиш??? Тройка или петица?
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Аз имах наблюдение върху кола от Англия(не беше БМВ, но е кола от високия клас, с обръщането стъпи на 15к). Уж беше адски добра, а то какво стана - скорости, интеркулер и нз още какво... по мои наблюдения поддържаните коли са скъпи, та ако ще и от луната да са!!!
Според мен колега, за 1к по-малко не си заслужава разправията - след това нерви и време не се купуват!
Според мен колега, за 1к по-малко не си заслужава разправията - след това нерви и време не се купуват!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Ако ръждата не те притеснява - ок! Не че не може да намериш и без...
Иначе... погледни обявите в форума с деснячки... как ти изглеждат, добре поддържани?
Иначе... погледни обявите в форума с деснячки... как ти изглеждат, добре поддържани?

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Поимват ръждица , не е като да няма
Но само по праговете , не е да се разпада цялата кола . А и аз не съм чувал за някаква кой знае каква подръжка . Да не забравяме , че там има и доста форинъри - африканци , цигани (иднийци,бангладешианци) и поляци , дет подржъката не им е мания 
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Повечето, които се внасят са за части и съответно се търсят евтини коли. Обикновено те не са минали технически преглед и имат някакви проблеми. По принцип в УК техническият контрол е доста строг и се следи за всичко. Докарал съм доста коли от Англия - и много запазени, и в лошо състояние. Всичко е въпрос на избор и цена. Повечето коли идват със пълна сервизна история и с фактури за хиляди лири. Иначе ръждата си е факт - там е влажно и колите си гният
- dane mama
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS
- Мечтае да кара: X6
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
При всички положения има примери и за двата варианта. Аз си купих много запазена Е39-ка с обратен волан. Според мен е удачно да се купува какъвто и да е автомобил след обстоен технически преглед на място. Без значение от коя държава и къде е воланът. Поддържаната кола винаги си струва 
Редовен клиент на родната Милиция


- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
За £2000 трябва да намериш Е39 523 като слънце... Без грам ръжда, пълна сервизна книжка и около 160,000км пробег със старите талони за преглед, че да го провериш...
Ръждата - според зависи къде е карана колата. Моята Е39 540и Комби няма грам ръжда, нищо, че е от Септември 1997. Двама собственици, винаги обслужвана в БМВ сервиз, почти всички екстри - голям борд, ГСМ телефон, стъклен люк, вавона дърво, спортен салон, мохерен килим, оригинални Алпина ББС 18" джанти 161,000км и беше £3250, като всичко работи...
Ръждата - според зависи къде е карана колата. Моята Е39 540и Комби няма грам ръжда, нищо, че е от Септември 1997. Двама собственици, винаги обслужвана в БМВ сервиз, почти всички екстри - голям борд, ГСМ телефон, стъклен люк, вавона дърво, спортен салон, мохерен килим, оригинални Алпина ББС 18" джанти 161,000км и беше £3250, като всичко работи...
Power is Nothing Without Insanity
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Писюри има на всякъде...
, а относно англичаните моето мнение, е че там има от тях в най голямата си крайност...да се чуди човек защо на тоя стандарт.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Да има и в двете краиности и по средата. но като цяло гледаш да не е имала много собственици, в талона си пише.
за ръжди, зависи в кои раион е била едно е46 купих и отдолу беше се разпаднало сигурно е било някъде около океана. Но по изгнили от Австииските няма според мен.
някои англичани (в Лондон специално повечето не са англичани ) купуват кола и карат докато издаде багажа и си купуват друга защото им идва по евтино да я обслужват. преглед не се минава много лесно ако колата има някакъв проблем, така ,че ако си купуваш за тебе трябва да гледаш да има преглед.
за ръжди, зависи в кои раион е била едно е46 купих и отдолу беше се разпаднало сигурно е било някъде около океана. Но по изгнили от Австииските няма според мен.
някои англичани (в Лондон специално повечето не са англичани ) купуват кола и карат докато издаде багажа и си купуват друга защото им идва по евтино да я обслужват. преглед не се минава много лесно ако колата има някакъв проблем, така ,че ако си купуваш за тебе трябва да гледаш да има преглед.
- besnia_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 22.09.2010
- Местоположение: london uk
- Пол: Мъж
- Кара: M sport
- Мечтае да кара: черно ламбо по прашните улици
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
vdaskalov81 написа:Здравейте колеги, обмислям закупуване на е39 (323) с десен волан. Долавям някакъв слух, че "англичанките" били по-поддържани и по разумно карани. Мит ли е това според вас и дали си заслужава да се дадат 3-4к за е39 с обратен волан ? Ако някой има представа какви проблеми да очаквам от кола идваща от страна с такъв влажен климат и какво да гледам при покупка ? Благодаря предварително !!!
Здрасти колега
аз имам е39 523и автомат много добър автомобил
перфектна зависи кои я е карал поддръжка и така на татък др.мен ако питаш няма да сгрешиш ако си вземеш доволен ще останеш
една снимка ще пусна да я покажа принцесата и имай впредвид че е 98г
126---милиВие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E39 от Англия - мит ли е, че са добре поддържани...?!?!?!
Не е зле това дето си го решил колега-просто трябва да си свършиш "домашната работа" дето му викат ингилизите "homework"-а и сам можеш да си отговориш и помогнеш най-добре :
1.С десен волан ли ще си я караш или ще обръщаш-както писа колегата по-горе само, ако си струва колата,а за да си струва...
2.Дали от UK или Germany,важното е дали можеш да проследиш историята на колата максимално-не знам как е в Germany,но в UK това е възможно/или ако не е, просто отказваш колата,коли бооол/.
3.Какво да гледаш по документите- пробега лесно можеш да го установиш от предишните сертификати за преминат годишни прегледи тяхното МОТ,а на документа отгоре пише VOSA-лесно ще се ориентираш по дати,пробег и дали има забележки ,отметнати от тестера/обикновенно втория лист не го показват,за да не се видят,но поне можеш да видиш дали има отметнато за "препоръки" ,написано "advisory notice issued".Ако е отметнато с "Yes" на втория лист,екземпляр в жълто,са описани проблемите ,които са установени по колата.Ако тези забележки са сериозни и не бъдат отстранени,колата не получава валидно МОТ ,което и на теб няма да ти бъде представено.Явно колата е доставена на платформа в БГ и само проверка в местен сервиз може да ти каже какво и е състоянието. Разбира се,ако има сервизна книжка гледаш и нея,но там са отметнати само смените на масло,филтри ,течности.За другите части искаш фактури-супер ще е ако са от дилари на БМВ,но това е идеалния вариант и колата ще е цена минимум 3000-4000 хилки в паунди,ако е на приличен пробег 10-15k мили годишно.
4.Ако колата е все още с английската си регистрация имаш и друг шанс да проучиш колата,влизайки в уебсаитове за HPI проверка.В тези сайтове срещу определена сума ,платена от теб/дано е възможно от БГ/ пращат инфо на е-мейла ти за колата-година,пробег/ако има рекорд за това/,брой собственици,крадена ли е,удряна ли е сериозно,което е наложило застрахователя да я изплати като тотална загуба,и после снета от отчет и т.н. инфо ,в зависимост от пакета които си заплатил.Например :http://www.hpicheck.com/?gclid=CNft7-bBp6sCFYMPfAodYS152Q има и други сайтове ,просто напиши на търсачката "HPI check".Има и опция на джи-ес-ем да ти пратят инфо ,ама не знам работи ли извън UK
5.И накрая ,око да види,рака да пипне-тест drive на колата ,лягане,ставане ,сервизи,компоти и си решаваш.А това за влажня климат -забрави,ако колата е била гаражна,или и да не е,ако е редовно пастирана и т.н. детайлинг.Айде ,холан,не избираш Опел или Мерц.Ако боята не е нарушавана,няма и да е мръднала,а и едно от най-яките купета срещу усукване има пустията E39.
Успех ,колега
1.С десен волан ли ще си я караш или ще обръщаш-както писа колегата по-горе само, ако си струва колата,а за да си струва...
2.Дали от UK или Germany,важното е дали можеш да проследиш историята на колата максимално-не знам как е в Germany,но в UK това е възможно/или ако не е, просто отказваш колата,коли бооол/.
3.Какво да гледаш по документите- пробега лесно можеш да го установиш от предишните сертификати за преминат годишни прегледи тяхното МОТ,а на документа отгоре пише VOSA-лесно ще се ориентираш по дати,пробег и дали има забележки ,отметнати от тестера/обикновенно втория лист не го показват,за да не се видят,но поне можеш да видиш дали има отметнато за "препоръки" ,написано "advisory notice issued".Ако е отметнато с "Yes" на втория лист,екземпляр в жълто,са описани проблемите ,които са установени по колата.Ако тези забележки са сериозни и не бъдат отстранени,колата не получава валидно МОТ ,което и на теб няма да ти бъде представено.Явно колата е доставена на платформа в БГ и само проверка в местен сервиз може да ти каже какво и е състоянието. Разбира се,ако има сервизна книжка гледаш и нея,но там са отметнати само смените на масло,филтри ,течности.За другите части искаш фактури-супер ще е ако са от дилари на БМВ,но това е идеалния вариант и колата ще е цена минимум 3000-4000 хилки в паунди,ако е на приличен пробег 10-15k мили годишно.
4.Ако колата е все още с английската си регистрация имаш и друг шанс да проучиш колата,влизайки в уебсаитове за HPI проверка.В тези сайтове срещу определена сума ,платена от теб/дано е възможно от БГ/ пращат инфо на е-мейла ти за колата-година,пробег/ако има рекорд за това/,брой собственици,крадена ли е,удряна ли е сериозно,което е наложило застрахователя да я изплати като тотална загуба,и после снета от отчет и т.н. инфо ,в зависимост от пакета които си заплатил.Например :http://www.hpicheck.com/?gclid=CNft7-bBp6sCFYMPfAodYS152Q има и други сайтове ,просто напиши на търсачката "HPI check".Има и опция на джи-ес-ем да ти пратят инфо ,ама не знам работи ли извън UK
5.И накрая ,око да види,рака да пипне-тест drive на колата ,лягане,ставане ,сервизи,компоти и си решаваш.А това за влажня климат -забрави,ако колата е била гаражна,или и да не е,ако е редовно пастирана и т.н. детайлинг.Айде ,холан,не избираш Опел или Мерц.Ако боята не е нарушавана,няма и да е мръднала,а и едно от най-яките купета срещу усукване има пустията E39.
Успех ,колега
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани