лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от batkoki » 09 Сеп 2011, 18:14

здравейте колеги имам един въпрос който ме мъчи от известно време незнам дали аз съм си въобразил но от преди седмица някъде смених оригиналния филтър на колата и сложих от тези конусовидните но съвсем обикновен евтин филтър и колата сякъш спря да върви не може да се исфорсира на високите не дърпа като преди сякаш вдига оборотите по бавно и разликата е осезаема единственото хубаво е че май и разхода ми е паднал.въпроса ми е възможно ли е причината за това да е защото филтъра ми е непосредствено до свигателя и не е изолиран по никакъв начин от него е предполагам има само топъл въздух при него.и ако това е причината колата ми да е толкова спъната изведнъж може ли някой да даде съвет къде да го изведа този филтър за да си взима хубаво въздух и то студен въздух.подготвил съм се предварително взел съм си парчета двоен алуминии ако ще трябва да се изолира някак си.моля ако някой е правил някакво интервенции за по студен въздух за двигателя нека сподели.двигателя е 2000 куб ванос.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

BMW fanatic
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 9.10.2010
Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
Пол: Мъж
Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
Детайли за колата: e36 330i

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от with-fox » 09 Сеп 2011, 23:25

със този филтар надали си свалил разхода но ти си знаесх има доста теми във форума за такива модификации но си земи и един хубав филтър защото със този за 15 кинта нищо не става дори и да му направиш интеик пак ще е същото за мен наи добре си е със оригиналната котия и спортен панелен филтър виж темите във проекти. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Сеп 2011, 11:20

Бъди сигурен, че:
1. конусен филтър за 15лв. не е филтър, а един конус, с изключително голяма пропускливост, най-вече на боклуци;
2. без топлинна защита ефекта от него е нулев, в много случаи като твоя даже отрицателен.

Ето моята тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 1&t=256696 Има и 1-2 други теми с идеи за направа на подобен щит. Вече как ще го направиш и от какви материали ти си решаваш. Но с него разликата е голяма. На практика той осмисля слагането на конус, защото можеш да изведеш филтъра на по-добро място, и около него да градиш защита.

ПП: Замисли се защо марковите филтри са скъпи. Определено не е само заради името. Качествения спортен филтър има по-голяма пропускливост от фабричния, но запазва филтриращите качества, щото като няма да задържа праха и боклуците то по-добре направо без филтър да се кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от mihal » 10 Сеп 2011, 11:24

да не се е обеднила сместа?... може би дебитомера не работи правилно с такъв филтър
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Сеп 2011, 11:37

mihal написа:да не се е обеднила сместа?... може би дебитомера не работи правилно с такъв филтър


Работи си дебитомера със всякакви филтри. Аз съм палил моята без филтър и абсолютно никакви ядове. Просто сега в тая жега е нормално при такова излагане на топли въздушни маси да губи малко мощност. Да направи щит и сам ще се убеди за какво става дума.
Сместа няма как да обеднее, защото колкото и много въздух да влезе (а той няма да е кой знае колко повече, все пак е атмосферно налягането) инжекторите имат достатъчно голям капацитет да покрият нуждата от обогатяване на сместта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от uCnaHeTcA » 10 Сеп 2011, 11:51

И не го изолирай с хАлумин, защото не искам да знам как се нагрява въпросният...
Real.Eyes.Realize.Real.Lies

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от batkoki » 10 Сеп 2011, 11:57

ами колеги аз именно защото се съмнявах че дебитомера не работи реших да пробвам с такъв конусен филтър нито съм гонел някакъв звук нито нещо съм очаквал от този филтър просто исках да избегна едно прихълцване в ниските обороти преди да се исфорсира колата.сложих такъв филтър и да избегна това замисляне преди да се исфорсира колата но явно не е от него а къде е най добре да се изведе този филтър.?ако удължа въздуховода и пусна филтъра непосредствено до фара да си сложа стария въздуховод от кутията този който води въздуха от под фара някъде и да изолирам с такъв двоен алуминии който се слага на колекторите на повечето коли дали ще се получи желание ефект.и всъщност как да позная че това което съм правил е свършило работа.?
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от kokali praa vsiakvi » 10 Сеп 2011, 12:11

А според мен , автора на темата е спестил да сподели , че е с обикновена газова уретба , с изпарител и смесител и сега сместта му е много бедна на газ , особено в високите обороти !
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Сеп 2011, 18:57

А пък според мен автора на темата няма нужните технически познания, за да разбере нещата, които му обясняваме. Без да се обижда естествено, но е редно да го кажем, защото може и 15 стр. тема да изпишем, и на него пак да не му стане ясно. Колега - Трябваше да започнеш с това, че имаш проблем. След това - кой те излъга, че конусния филтър оправя проблеми :?: Сложи читав дебитомер, ако имаш газ - да ти я настроят добре, пък тогава слагай филтри и чудеса. А за щит алуминий недей използва, защото той е с добра топлопроводимост, демек работа няма да свърши. Поразрови се тук-там и виж как го правят хората и как става наистина ефективно. НО на първо място приведи работата на мотора в перфектно поведение, без да ползваш за целта съмнителни продукти със стойности от порядъка на 15лв... Не се гаврете с колите си, а ги поддържайте! Като нямате възможност - недейте кара. Сега веднага ще се намерят колеги да ми сипват с черпака, ама айде да сме честни - от нищо нещо не става, така че нека не се занимаваме с глупости. В технически форум техника да искаш... :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от Делян » 10 Сеп 2011, 20:41

Конус+обикновена газова :nono:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от mihal » 10 Сеп 2011, 21:02

само аз ли не виждам никаде да е написал че има газова? :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 10 Сеп 2011, 21:06

Dirty M5 driveR написа:ако имаш газ - да ти я настроят добре


Междудругото и аз съм чувал, че на обикновена газова не е добре да се слага конус. Но все си мисля, че с добра настройка би трябвало работата на мотора да е в реда на нещата. Пък как е на практика нека кажат колегите, които имат опит, защото е интересно наистина.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от batkoki » 10 Сеп 2011, 23:42

колеги кой е казал че имам каквато и да е била газова уредба.че съм с малко технически познанич така е но обикновенна газова уредба няма да сложа бих се замислил единствено за инджекцион все пак не съм си купил кола кочто върви що годе прилично да и сложа АГУ тогава нямаше да съм в този форум а щях да питам или в опел или форд клуба.
и сега по темата причината да пусна темата е че след като подмених филтъра с въпросния конусен усетих че колата осезаемо си промени вървенето.тази вечер като карах ми направи впечатление че при по ниска външна температура колата върви супер нищо общо с работата и през деня явно наистина имам нужда от някакъв топлинен щит.посъбрах доста мнения и накрая се спрях на едни плоскости които ги исползват за изолациите по новите блокове само че отвън имат и пластмаса.остава само да го направя и да видим дали ще има ефект мисля към понеделник да се заема и ще прикача и снимки ако на някой му стане интересно и ще споделя дали има ефект.имам само и още един въпрос из темите за колд еър интейк четох и за някакво отопление на дросела някой може ли да каже как се маха това нещо и как влияе на двигателя и какво представлява това да не би да е все едно колата винаги е на смукач.и ако може някой да каже дали е правил въздуховоди на бронята искам да направя нещо но с доказан ефект.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от Dirty M5 driveR » 11 Сеп 2011, 8:18

Отоплението на дросела не го бутай. Направено е с цел зимата при много студен постъпващ въздух дроселовата клапа да не се вледенява, което би нарушило главно плътното й затваряне --> следователно работата на двигателя на празен ход. Има колеги, които са правили този опит и казват, че разлика не усещат. Отностно тия плоскости - много внимавай какви материали подбираш - да не са запалими, щото може да стане беля за едното чудо. Разпитай и там, откъдето ще ги купуваш как се влияят от високите температури и т.н. Но то сам си се убедил що за разлика е когато навън е 30 градуса, и когато е 18-20. Зимата като паднат температурите ще е още по-драстична.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър

Мнение от batkoki » 11 Сеп 2011, 21:41

да има разлика днес колеги направих една импровизирана кутиика колкото да отделя филтъра от двигателя и тялото на радиатора и се убедих че задължително трябва да има поток от въздух тоест да има искарани въздуховоди.а колеги този датчик който попринцип е във филтърната кутия.?
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook