лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
здравейте колеги имам един въпрос който ме мъчи от известно време незнам дали аз съм си въобразил но от преди седмица някъде смених оригиналния филтър на колата и сложих от тези конусовидните но съвсем обикновен евтин филтър и колата сякъш спря да върви не може да се исфорсира на високите не дърпа като преди сякаш вдига оборотите по бавно и разликата е осезаема единственото хубаво е че май и разхода ми е паднал.въпроса ми е възможно ли е причината за това да е защото филтъра ми е непосредствено до свигателя и не е изолиран по никакъв начин от него е предполагам има само топъл въздух при него.и ако това е причината колата ми да е толкова спъната изведнъж може ли някой да даде съвет къде да го изведа този филтър за да си взима хубаво въздух и то студен въздух.подготвил съм се предварително взел съм си парчета двоен алуминии ако ще трябва да се изолира някак си.моля ако някой е правил някакво интервенции за по студен въздух за двигателя нека сподели.двигателя е 2000 куб ванос.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
със този филтар надали си свалил разхода но ти си знаесх има доста теми във форума за такива модификации но си земи и един хубав филтър защото със този за 15 кинта нищо не става дори и да му направиш интеик пак ще е същото за мен наи добре си е със оригиналната котия и спортен панелен филтър виж темите във проекти. 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
Бъди сигурен, че:
1. конусен филтър за 15лв. не е филтър, а един конус, с изключително голяма пропускливост, най-вече на боклуци;
2. без топлинна защита ефекта от него е нулев, в много случаи като твоя даже отрицателен.
Ето моята тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 1&t=256696 Има и 1-2 други теми с идеи за направа на подобен щит. Вече как ще го направиш и от какви материали ти си решаваш. Но с него разликата е голяма. На практика той осмисля слагането на конус, защото можеш да изведеш филтъра на по-добро място, и около него да градиш защита.
ПП: Замисли се защо марковите филтри са скъпи. Определено не е само заради името. Качествения спортен филтър има по-голяма пропускливост от фабричния, но запазва филтриращите качества, щото като няма да задържа праха и боклуците то по-добре направо без филтър да се кара.
1. конусен филтър за 15лв. не е филтър, а един конус, с изключително голяма пропускливост, най-вече на боклуци;
2. без топлинна защита ефекта от него е нулев, в много случаи като твоя даже отрицателен.
Ето моята тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 1&t=256696 Има и 1-2 други теми с идеи за направа на подобен щит. Вече как ще го направиш и от какви материали ти си решаваш. Но с него разликата е голяма. На практика той осмисля слагането на конус, защото можеш да изведеш филтъра на по-добро място, и около него да градиш защита.
ПП: Замисли се защо марковите филтри са скъпи. Определено не е само заради името. Качествения спортен филтър има по-голяма пропускливост от фабричния, но запазва филтриращите качества, щото като няма да задържа праха и боклуците то по-добре направо без филтър да се кара.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
да не се е обеднила сместа?... може би дебитомера не работи правилно с такъв филтър

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
mihal написа:да не се е обеднила сместа?... може би дебитомера не работи правилно с такъв филтър
Работи си дебитомера със всякакви филтри. Аз съм палил моята без филтър и абсолютно никакви ядове. Просто сега в тая жега е нормално при такова излагане на топли въздушни маси да губи малко мощност. Да направи щит и сам ще се убеди за какво става дума.
Сместа няма как да обеднее, защото колкото и много въздух да влезе (а той няма да е кой знае колко повече, все пак е атмосферно налягането) инжекторите имат достатъчно голям капацитет да покрият нуждата от обогатяване на сместта.
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
И не го изолирай с хАлумин, защото не искам да знам как се нагрява въпросният...
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
ами колеги аз именно защото се съмнявах че дебитомера не работи реших да пробвам с такъв конусен филтър нито съм гонел някакъв звук нито нещо съм очаквал от този филтър просто исках да избегна едно прихълцване в ниските обороти преди да се исфорсира колата.сложих такъв филтър и да избегна това замисляне преди да се исфорсира колата но явно не е от него а къде е най добре да се изведе този филтър.?ако удължа въздуховода и пусна филтъра непосредствено до фара да си сложа стария въздуховод от кутията този който води въздуха от под фара някъде и да изолирам с такъв двоен алуминии който се слага на колекторите на повечето коли дали ще се получи желание ефект.и всъщност как да позная че това което съм правил е свършило работа.?
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
А според мен , автора на темата е спестил да сподели , че е с обикновена газова уретба , с изпарител и смесител и сега сместта му е много бедна на газ , особено в високите обороти !
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
А пък според мен автора на темата няма нужните технически познания, за да разбере нещата, които му обясняваме. Без да се обижда естествено, но е редно да го кажем, защото може и 15 стр. тема да изпишем, и на него пак да не му стане ясно. Колега - Трябваше да започнеш с това, че имаш проблем. След това - кой те излъга, че конусния филтър оправя проблеми
Сложи читав дебитомер, ако имаш газ - да ти я настроят добре, пък тогава слагай филтри и чудеса. А за щит алуминий недей използва, защото той е с добра топлопроводимост, демек работа няма да свърши. Поразрови се тук-там и виж как го правят хората и как става наистина ефективно. НО на първо място приведи работата на мотора в перфектно поведение, без да ползваш за целта съмнителни продукти със стойности от порядъка на 15лв... Не се гаврете с колите си, а ги поддържайте! Като нямате възможност - недейте кара. Сега веднага ще се намерят колеги да ми сипват с черпака, ама айде да сме честни - от нищо нещо не става, така че нека не се занимаваме с глупости. В технически форум техника да искаш... 


- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
само аз ли не виждам никаде да е написал че има газова? 


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
Dirty M5 driveR написа:ако имаш газ - да ти я настроят добре
Междудругото и аз съм чувал, че на обикновена газова не е добре да се слага конус. Но все си мисля, че с добра настройка би трябвало работата на мотора да е в реда на нещата. Пък как е на практика нека кажат колегите, които имат опит, защото е интересно наистина.
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
колеги кой е казал че имам каквато и да е била газова уредба.че съм с малко технически познанич така е но обикновенна газова уредба няма да сложа бих се замислил единствено за инджекцион все пак не съм си купил кола кочто върви що годе прилично да и сложа АГУ тогава нямаше да съм в този форум а щях да питам или в опел или форд клуба.
и сега по темата причината да пусна темата е че след като подмених филтъра с въпросния конусен усетих че колата осезаемо си промени вървенето.тази вечер като карах ми направи впечатление че при по ниска външна температура колата върви супер нищо общо с работата и през деня явно наистина имам нужда от някакъв топлинен щит.посъбрах доста мнения и накрая се спрях на едни плоскости които ги исползват за изолациите по новите блокове само че отвън имат и пластмаса.остава само да го направя и да видим дали ще има ефект мисля към понеделник да се заема и ще прикача и снимки ако на някой му стане интересно и ще споделя дали има ефект.имам само и още един въпрос из темите за колд еър интейк четох и за някакво отопление на дросела някой може ли да каже как се маха това нещо и как влияе на двигателя и какво представлява това да не би да е все едно колата винаги е на смукач.и ако може някой да каже дали е правил въздуховоди на бронята искам да направя нещо но с доказан ефект.
и сега по темата причината да пусна темата е че след като подмених филтъра с въпросния конусен усетих че колата осезаемо си промени вървенето.тази вечер като карах ми направи впечатление че при по ниска външна температура колата върви супер нищо общо с работата и през деня явно наистина имам нужда от някакъв топлинен щит.посъбрах доста мнения и накрая се спрях на едни плоскости които ги исползват за изолациите по новите блокове само че отвън имат и пластмаса.остава само да го направя и да видим дали ще има ефект мисля към понеделник да се заема и ще прикача и снимки ако на някой му стане интересно и ще споделя дали има ефект.имам само и още един въпрос из темите за колд еър интейк четох и за някакво отопление на дросела някой може ли да каже как се маха това нещо и как влияе на двигателя и какво представлява това да не би да е все едно колата винаги е на смукач.и ако може някой да каже дали е правил въздуховоди на бронята искам да направя нещо но с доказан ефект.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
Отоплението на дросела не го бутай. Направено е с цел зимата при много студен постъпващ въздух дроселовата клапа да не се вледенява, което би нарушило главно плътното й затваряне --> следователно работата на двигателя на празен ход. Има колеги, които са правили този опит и казват, че разлика не усещат. Отностно тия плоскости - много внимавай какви материали подбираш - да не са запалими, щото може да стане беля за едното чудо. Разпитай и там, откъдето ще ги купуваш как се влияят от високите температури и т.н. Но то сам си се убедил що за разлика е когато навън е 30 градуса, и когато е 18-20. Зимата като паднат температурите ще е още по-драстична.
- batkoki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: sofiq,haskovo city
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20
- Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
- Детайли за колата: м пакет брат направо самолет
Re: лек проблем топъл въздух при въздушния филтър
да има разлика днес колеги направих една импровизирана кутиика колкото да отделя филтъра от двигателя и тялото на радиатора и се убедих че задължително трябва да има поток от въздух тоест да има искарани въздуховоди.а колеги този датчик който попринцип е във филтърната кутия.?
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани