биелни лагери или маслена помпа М52!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vladeto_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 7.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 xd
- Мечтае да кара: BMW F01
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Здравейте да напиша и аз за абсолютно същия проблем.Смених маслото,датчика и отново светва лампата за маслото като загрее леко колата,посъветвах се с майстор и той ми каза,че най вероятно е от помпата и да отида да премерим налягането.ако колегата е оправил този неприятен дефект да сподели от какво е защото гледам че се съмнява и в лагерите.Колата е Е36 М52
Дори и децата знаят,Че Истинският Баварец е 6 -цилиндров !!
- _BlinG_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G-Power BMW M3 E46
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
колеги,
въпреки че бях убеден, че не е от датчика, реших да го сменя и необяснимо за мен проблема като че ли изчезна
Яко ръчкане, форсиране на място сега в най-голямата жека, виското яко беше зацепило и няма и помен о премигване на лампата, а мотора супер тих. Възможно ли е заради този датчик да се е губило налягане по някакъв начин. Не беше текло при стария.
Друго, което не мога да си го обясня е, че когато го правеше преди 100% се чуваше ИЗТРОПВАНЕ НА ПОВДИГАЧИ точно в момента на присветване на лампата и тва ако не е ориентир не знам кое............
споделете мнения, за сега проблема изчезна, ще следя как се държи колата и ако се появи нещо ще предпиремам смяната, която описах по горе и пак ще пиша
въпреки че бях убеден, че не е от датчика, реших да го сменя и необяснимо за мен проблема като че ли изчезна

Яко ръчкане, форсиране на място сега в най-голямата жека, виското яко беше зацепило и няма и помен о премигване на лампата, а мотора супер тих. Възможно ли е заради този датчик да се е губило налягане по някакъв начин. Не беше текло при стария.
Друго, което не мога да си го обясня е, че когато го правеше преди 100% се чуваше ИЗТРОПВАНЕ НА ПОВДИГАЧИ точно в момента на присветване на лампата и тва ако не е ориентир не знам кое............
споделете мнения, за сега проблема изчезна, ще следя как се държи колата и ако се появи нещо ще предпиремам смяната, която описах по горе и пак ще пиша

- vladeto_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 7.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 xd
- Мечтае да кара: BMW F01
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Лошото при мен е че аз вече смених датчика а проблема несе махна и сега дори да не давам много зор на колата като си загреее нормално започва да премига докато нестигне до едно положение на постоянно светеща,това на празен ход.Когато подам газ изчезва.Явно при мен остават само 2 те причини които е споменал колегата
Дори и децата знаят,Че Истинският Баварец е 6 -цилиндров !!
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
vladeto_88 написа:Лошото при мен е че аз вече смених датчика а проблема несе махна и сега дори да не давам много зор на колата като си загреее нормално започва да премига докато нестигне до едно положение на постоянно светеща,това на празен ход.Когато подам газ изчезва.Явно при мен остават само 2 те причини които е споменал колегата
и при мен беше така, след яко натоварване на празен ход почти не угасваше, ама след смяна на датчика вече уж изчезна. Е, при мен тва го правеше само при яко натоварване на мотора, ако я карам леко не се появяваше проблема.
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
mpowered написа:колеги,
въпреки че бях убеден, че не е от датчика, реших да го сменя и необяснимо за мен проблема като че ли изчезна![]()
Яко ръчкане, форсиране на място сега в най-голямата жека, виското яко беше зацепило и няма и помен о премигване на лампата, а мотора супер тих. Възможно ли е заради този датчик да се е губило налягане по някакъв начин. Не беше текло при стария.
Друго, което не мога да си го обясня е, че когато го правеше преди 100% се чуваше ИЗТРОПВАНЕ НА ПОВДИГАЧИ точно в момента на присветване на лампата и тва ако не е ориентир не знам кое............
споделете мнения, за сега проблема изчезна, ще следя как се държи колата и ако се появи нещо ще предпиремам смяната, която описах по горе и пак ще пиша


“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
00Cool написа:mpowered написа:колеги,
въпреки че бях убеден, че не е от датчика, реших да го сменя и необяснимо за мен проблема като че ли изчезна![]()
Яко ръчкане, форсиране на място сега в най-голямата жека, виското яко беше зацепило и няма и помен о премигване на лампата, а мотора супер тих. Възможно ли е заради този датчик да се е губило налягане по някакъв начин. Не беше текло при стария.
Друго, което не мога да си го обясня е, че когато го правеше преди 100% се чуваше ИЗТРОПВАНЕ НА ПОВДИГАЧИ точно в момента на присветване на лампата и тва ако не е ориентир не знам кое............
споделете мнения, за сега проблема изчезна, ще следя как се държи колата и ако се появи нещо ще предпиремам смяната, която описах по горе и пак ще пиша
![]()
Нещо се опитвш да кажеш ли






Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
mpowered написа:00Cool написа:mpowered написа:колеги,
въпреки че бях убеден, че не е от датчика, реших да го сменя и необяснимо за мен проблема като че ли изчезна![]()
Яко ръчкане, форсиране на място сега в най-голямата жека, виското яко беше зацепило и няма и помен о премигване на лампата, а мотора супер тих. Възможно ли е заради този датчик да се е губило налягане по някакъв начин. Не беше текло при стария.
Друго, което не мога да си го обясня е, че когато го правеше преди 100% се чуваше ИЗТРОПВАНЕ НА ПОВДИГАЧИ точно в момента на присветване на лампата и тва ако не е ориентир не знам кое............
споделете мнения, за сега проблема изчезна, ще следя как се държи колата и ако се появи нещо ще предпиремам смяната, която описах по горе и пак ще пиша
![]()
Нещо се опитвш да кажеш лиАйде да престанем с тия яворови гупости а
![]()
На всички ни е ясно кои са големите и ти определено не си един от тях, дай да пишем по темата и да вземем да научим нещо, не мислиш ли че би било по-смислено така
Е, сори, ама просто ме изомяват някои хора. Ше взема да стана известен и да направя много пари от това
![]()
ахахахах дали съм се опитвал да кажа не6то ми аз ти го казах първи ,игра4ев
да пробва6 с дат4ика
айде тро6ете си главите
пп.. ти па кой бе6е да занае6 кой е яворовия на4ин и кой е голем и кой малък

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Освен 2 и 3 ,може да е износен и корпуса на помпата,понеже те се въртят там.За по сигурно,първо измери налягането!
- vladeto_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 7.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 xd
- Мечтае да кара: BMW F01
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Да споделя,какво се случи при мен.Първо смених маслото и датчика,проблема си остана.След това наред бяха лагерите при отварянето се видя,че са доста ама доста износени,сменихме ги и си мислехме,че проблема е разрешен.Да ама не лампата продължаваше да си свети при загряване на колата.Остана само помпата,айде на ново разглабяй,сменихме я и нея.Сега всичко е наред няма да светне лампа няма нищо.Завършек с щастлив край.
ПС-Един съвет ако се случи и при вас нещо такова,първо започнете като мен с Маслото,Датчика,Лагерите и Помпата.Защото доста често причината е в датчика или некачествено масло (станало като вода) за съжаление при мен се оказа всичко друго но не и тези 2
.Дано да съм бил полезен 
ПС-Един съвет ако се случи и при вас нещо такова,първо започнете като мен с Маслото,Датчика,Лагерите и Помпата.Защото доста често причината е в датчика или некачествено масло (станало като вода) за съжаление при мен се оказа всичко друго но не и тези 2



Дори и децата знаят,Че Истинският Баварец е 6 -цилиндров !!
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
vladeto_88 написа:Да споделя,какво се случи при мен.Първо смених маслото и датчика,проблема си остана.След това наред бяха лагерите при отварянето се видя,че са доста ама доста износени,сменихме ги и си мислехме,че проблема е разрешен.Да ама не лампата продължаваше да си свети при загряване на колата.Остана само помпата,айде на ново разглабяй,сменихме я и нея.Сега всичко е наред няма да светне лампа няма нищо.Завършек с щастлив край.
ПС-Един съвет ако се случи и при вас нещо такова,първо започнете като мен с Маслото,Датчика,Лагерите и Помпата.Защото доста често причината е в датчика или некачествено масло (станало като вода) за съжаление при мен се оказа всичко друго но не и тези 2![]()
.Дано да съм бил полезен
здравей,
благодаря за споделения опит. Супер, че всичко се е наредило при теб. И аз си мисля, че съм тръгнал по твоя път. Въпреки, че и до момента няма помен от проблема след смяна на датчика, като я запаля се чува някой повдигач да потропва малко и си мисля, че налягането не е оптимално и вероятно помпата е тръгнала да си ходи или лагерите. Сега мисля да си направя един уред за мерене на налягането и да видя за какво иде реч, че да съм 100% спокоен. Някой има ли представа какви са стойностите при празен ход и при подаване на газ. Мисля че бяха около 1-2 бара на празен ход и 4-5 при подаване на газ??
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
И така, да взема да ъпдейтна темата малко. Както бях писал мислех да меря налягането. Та направих си уреда и го закачих на мястото на датчика за мслото. По показания всичко беше в нормата. Като запалих колата на студено и показа 2бара на празен ход, с качването на температурата - налягането падаше, което е логично, тъй като вискозитета намалява и маслото става "по-течливо". Оставих я да загрее хубаво и на празен ход при отворил термостат - хубаво загряла показваше - 0.6-0.8 бара, което според мен не е много оптимално, но според техническата литература на БМВ е в нормата -->

Тоест минималното е 0.5 а при по-високи обороти до 4бара. При подаване на газ още на 1200об и вече е на 2 бара а след 2500об вече държи 4, при над 4000об отиваше до 5 - 5.5бара. Мисля си че за сега нещата са ок. Явно няма проблем с маслената помпа, а проблема е в това, че биелните лагери си заминават лека-полека.
Еми това е, ако има нещо ще ъпдейтвам

Тоест минималното е 0.5 а при по-високи обороти до 4бара. При подаване на газ още на 1200об и вече е на 2 бара а след 2500об вече държи 4, при над 4000об отиваше до 5 - 5.5бара. Мисля си че за сега нещата са ок. Явно няма проблем с маслената помпа, а проблема е в това, че биелните лагери си заминават лека-полека.
Еми това е, ако има нещо ще ъпдейтвам

- venc1slav
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 31.05.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330d
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
Здравейте, и аз имам същия проблем светването на червената лампа за маслото само,че на е46 330д 99г 184к.с. но при мен лампата свети постоянно след запалването, а не само при загрял двигател. Мисля и аз да търся датчик и да започна най-напред с неговата смяна .. въпреки, че не ми изглежда логично .. 

- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
mpowered написа:Ок, реших да ги сменя и двете....
А сега следващия въпрос относно помпата. За да не купувам помпа втора ръка (щото нова е 550лв), че като е втора ръка сигурно ще е в същото състояние, поразгледах малко и се позамислих. Тая помпа има 2 части, които работят и които се износват според мен. Това са номер 2 и номер 3 от схемата
Тези части са към 90лв. от БМВ, тоест ако има проблем то той би трябвало да се корени в тях, прав ли съм? Освен тях ще сменя и този клапана, който също се вижда на схемата, който също не е скъп и е също възмона причина за проблема (слабо налягане) и би трябвало помпата да стане като нова с нещо от порядъка на 120лв. Прав ли съм в разсъжденията, някой правил ли го е това?
И така и така ще отварям от долу ще сменя направо и лагерите.
Моля, споделете и вашите мнения!
Мерси!
Гледам,че си се захванал да си оправиш проблема .Вземи си само клапана първоначално,като отвориш картера свали я цялата помпа и я измери за луфтове,ще ти дам данни по които аз съм работил.Тези снимки не са от помпа на БМВ,но те ще ти покажат какво и как да измериш.
Тук на тази снимка луфта трябва да ти е от 0.005 мм до 0.185 мм това е много важно

Тук на следващата мериш растоянието между работното колело и капака/корпуса на помпата.
Тук луфта задължително трябва да бъде под 0.05 мм
Използвай луфтомер

И нещо много важно накрая,след като си измерил или си сменил тези части преди да монтираш помпата я напълни с масло,защото първоначално вакума ще я накара да засмуче от картера
Това е цялата процедура,ако и след това имаш изтракване на повдигачите при стартиране,проблема ти е в клапана горе в корпуса на филтъра,това е.Успех.
- Sturm_blitz
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 25.03.2012
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Königstiger/Panzerkampfwagen Tiger Ausf. B
Re: биелни лагери или маслена помпа М52!
vladeto_88 написа:Да споделя,какво се случи при мен.Първо смених маслото и датчика,проблема си остана.След това наред бяха лагерите при отварянето се видя,че са доста ама доста износени,сменихме ги и си мислехме,че проблема е разрешен.Да ама не лампата продължаваше да си свети при загряване на колата.Остана само помпата,айде на ново разглабяй,сменихме я и нея.Сега всичко е наред няма да светне лампа няма нищо.Завършек с щастлив край.
ПС-Един съвет ако се случи и при вас нещо такова,първо започнете като мен с Маслото,Датчика,Лагерите и Помпата.Защото доста често причината е в датчика или некачествено масло (станало като вода) за съжаление при мен се оказа всичко друго но не и тези 2![]()
.Дано да съм бил полезен
Колега, а можеш ли да ми кажеш какви пари ти отсече цялото "удоволствие", защото май на мен ми предстои нещо такова. А при мен е сигурно ,че не е от датчика,защото налягането ми при загрят мотор е под 0,2!!!
"Би било по-лесно дяволът да отиде в църква и да се прекръсти,от колкото тези хора да разберат идеите ми"


38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани