Гори масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Гори масло
Здравейте колеги,имам е46 320д 136к.с. 1999г.до сега съм го карал само с масло БМВ 5в40 и не ми е горила дори капка,преди 3000км обаче реших да го сменя с лики моли 5в30,когато тръгнах за морето гледам щеката както съм го налял така си стой,връщам се от морето и гледам пак щеката почити на минимум,за 800км ми е изгорило 300грама.Според вас това масло рядко ли е за този двигател,и за това го е изгорил,или проблема е другаде. 

Re: Гори масло
колега аз като купих моита ми викаха да сложа СЕЛЕНИА било много хубаво аз се съгласих преди да си тръгна за италия го проверих беше на максимума като се прибрах вадя щеката и беше на минимума за 2000км 1 литър направо полудях веднага взех пари и отидох в бмв и го смених на момента за 8000 км е изгорила около 200 грама .Та мисълта ми е да си караш с масло бмв или кастрол щом не ти е горила с предното масло значи е от него
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Гори масло
Ми май масово с такова карат колегите. Разчети се из старите теми, за да си сигурен. Но 300 грама за 800км не е малко, това са ти над 3л. при 10 000км. пробег. Проблема може да е в гумички на клапани, маслени сегменти, теч. Има писано доста, отдели малко време и ще намериш нужното инфо. Може просто маслото да е менте някакво.
Re: Гори масло
И аз си мисля че маслото е някакво менте,неможе с предишните масла да не ми е горила грам,и сега изведнъж да ми изгори толкова много
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Гори масло
И аз си мисля, че си попаднал на ментак. Има колеги от форума, които продават хубаво и качествено масло на доста прилични цени - поразгледай и съм сигурен, че ще останеш доволен.
Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Гори масло
320 2.2 написа:колега аз като купих моита ми викаха да сложа СЕЛЕНИА било много хубаво аз се съгласих преди да си тръгна за италия го проверих беше на максимума като се прибрах вадя щеката и беше на минимума за 2000км 1 литър направо полудях веднага взех пари и отидох в бмв и го смених на момента за 8000 км е изгорила около 200 грама .Та мисълта ми е да си караш с масло бмв или кастрол щом не ти е горила с предното масло значи е от него
За 38 500 км 3 смени (след 10-а дни 4-та) на масло не съм доливал нищо.Не би трябвало да гори масло според мен 200гр не са малко.

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Гори масло
320 2.2 написа:колега аз като купих моита ми викаха да сложа СЕЛЕНИА било много хубаво аз се съгласих преди да си тръгна за италия го проверих беше на максимума като се прибрах вадя щеката и беше на минимума за 2000км 1 литър направо полудях веднага взех пари и отидох в бмв и го смених на момента за 8000 км е изгорила около 200 грама .Та мисълта ми е да си караш с масло бмв или кастрол щом не ти е горила с предното масло значи е от него
Не случайно производителя препоръчва с какви масла да се кара даден автомобил. Случаят със селенията е пълна глупост. Не знам компетентен може да даде такъв съвет

А към колегата карай само с оригинални масла на БМВ и проблем няма да имаш,ако след като го смениш пак ти гори значи проблема не е от маслото

Re: Гори масло
като я купих това беше първото и последното ходене при така наречените маистори тези дето разбират наистина са малко от тогава сам си я правя относно 200-те грама сложих 0-30 за моя мотор дават това обаче като е нова с масло 5-30 10-40 10-60 почти не мърда
Re: Гори масло
vaniooooo написа:Здравейте колеги,имам е46 320д 136к.с. 1999г.до сега съм го карал само с масло БМВ 5в40 и не ми е горила дори капка,преди 3000км обаче реших да го сменя с лики моли 5в30,когато тръгнах за морето гледам щеката както съм го налял така си стой,връщам се от морето и гледам пак щеката почити на минимум,за 800км ми е изгорило 300грама.Според вас това масло рядко ли е за този двигател,и за това го е изгорил,или проблема е другаде.
а някой може ли да ми каже какво масло дават да се слага на този двигател,в момента е на 187000км
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Гори масло
за 2000 куб дизел 136 коня аз сам за 5в40
за 2000 куб дизел 150 коня е 5в30

за 2000 куб дизел 150 коня е 5в30

Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
Re: Гори масло
Здравей колега,
Горенето на масло не винаги предполага като причина развален детайл. както описваш, ти сменяш вискозитета на маслото и марката. От 5w40 слизаш на 5w30. Това означава, че сипваш масло с по- голяма смазочна способност при по- студени условия и за да работи двигателят при горещи условия и да изпълнява маслото своите охлаждаща и смазваща функции изгаря масло. През лятото и при по- високи температури са адекватни маслата с вискозиет 15w40 и нагоре. Гледа се способността на маслото да охлажда при температурния диапазон на сезона, а това означава, че в голяма жега да се натопорчва двигателя и да се кара с пълна синтетика изисква и наливане на масло. Качествените масла улесняват триенето на елементите в двигателя и отмиват наслоените елементи. Така се свалят премеси, които са се наслоили по местата, където има износване на материала от времето и се намалява леко компресията. За да се запази компресията маслото започва да се износва и изгаря по- бързо. Лики моли не е лошо масло. Аз карам с Несте и Стат оил и те също изгарят по малко.
При дизела изгарянето на масло, може да сочи за износване на маслената помпа и е добре да си провериш компресията. Ако е от помпата може да смениш двете колела, защото те дават компресията, стига да е запазен сравнително добре корпуса на помпата. Гумички на клапаните заминават при бензиновите коли. Друга причина може да е пробит хидравличен повдигач и от там да заминава масло. Пак се мери компресия на двигателя.
Използването на бмв масло е религия и стига до догма. Произвежда се от кастрол и други на ишлеме. Доброто масло се прави от петрол, който има по- малко сяра и не образува сулфати. Това са масла с петрол от Северно море.
Напиши да видим каква е причината. Интересно дали е само от маслото или има и закономерно износване. При всяко положение свалянето на температурния диапазон на маслото води до консумация на масло при по- стари коли.
Горенето на масло не винаги предполага като причина развален детайл. както описваш, ти сменяш вискозитета на маслото и марката. От 5w40 слизаш на 5w30. Това означава, че сипваш масло с по- голяма смазочна способност при по- студени условия и за да работи двигателят при горещи условия и да изпълнява маслото своите охлаждаща и смазваща функции изгаря масло. През лятото и при по- високи температури са адекватни маслата с вискозиет 15w40 и нагоре. Гледа се способността на маслото да охлажда при температурния диапазон на сезона, а това означава, че в голяма жега да се натопорчва двигателя и да се кара с пълна синтетика изисква и наливане на масло. Качествените масла улесняват триенето на елементите в двигателя и отмиват наслоените елементи. Така се свалят премеси, които са се наслоили по местата, където има износване на материала от времето и се намалява леко компресията. За да се запази компресията маслото започва да се износва и изгаря по- бързо. Лики моли не е лошо масло. Аз карам с Несте и Стат оил и те също изгарят по малко.
При дизела изгарянето на масло, може да сочи за износване на маслената помпа и е добре да си провериш компресията. Ако е от помпата може да смениш двете колела, защото те дават компресията, стига да е запазен сравнително добре корпуса на помпата. Гумички на клапаните заминават при бензиновите коли. Друга причина може да е пробит хидравличен повдигач и от там да заминава масло. Пак се мери компресия на двигателя.
Използването на бмв масло е религия и стига до догма. Произвежда се от кастрол и други на ишлеме. Доброто масло се прави от петрол, който има по- малко сяра и не образува сулфати. Това са масла с петрол от Северно море.
Напиши да видим каква е причината. Интересно дали е само от маслото или има и закономерно износване. При всяко положение свалянето на температурния диапазон на маслото води до консумация на масло при по- стари коли.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Гори масло
хм...Е46 320дА 136к.с. с доста агресивен чип - карана в продължение на 80 000км в България само с 0в30 - никаква загуба на масло - само заради нарастналия километраж вече е с 5в30...
Е46 320д 150к.с. с чип - от както е в мен (50 000км) само 5в30 - никаква загуба на масло.
Държа да отбележа, че двете коли се карат често...бързичко - смяната на маслото е на всеки 11 до 12 000км.
Ако правилно съм разбрал колегата над мен то той препоръчва 15в40 или 10в40 на турбинирани дизелови агрегати ?!...няма шанс да оцелее турбината дълго време, особено с по-тежък десен крак!
Е46 320д 150к.с. с чип - от както е в мен (50 000км) само 5в30 - никаква загуба на масло.
Държа да отбележа, че двете коли се карат често...бързичко - смяната на маслото е на всеки 11 до 12 000км.
Ако правилно съм разбрал колегата над мен то той препоръчва 15в40 или 10в40 на турбинирани дизелови агрегати ?!...няма шанс да оцелее турбината дълго време, особено с по-тежък десен крак!
Re: Гори масло
Колега гумата, нещата не са така както ги обясняваш. Има доста разминавания в тезата ти.
Общо взето един двигател ако не гори 5-40 масло, няма да гори и 0-40 и 0-30 и 5-30 и т.н.
Най-често горенето идва от проблем в двигателя или в модерно на последък - фалшиви масла.
То няма фалшово масло, защото самото производство е трудно и пак ти трябва условия. Просто много от процедурите и самите материали са некачествени и от там и самия продукт излиза с доста по-ниско качество, но не фалшиво.
Фалшива е само опаковката
Общо взето един двигател ако не гори 5-40 масло, няма да гори и 0-40 и 0-30 и 5-30 и т.н.
Най-често горенето идва от проблем в двигателя или в модерно на последък - фалшиви масла.
То няма фалшово масло, защото самото производство е трудно и пак ти трябва условия. Просто много от процедурите и самите материали са некачествени и от там и самия продукт излиза с доста по-ниско качество, но не фалшиво.
Фалшива е само опаковката

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Гори масло
15W40 доста бързо ще умори турбото... да не говорим, че е минерално, а не синтетика.
Si non confectus, non reficiat.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани