Болтче във втори цилиндър. А сега?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
като за начало извади болтчето с магнит през дупката на свеща, ама гледай да не изтървеш и магнита вътре 
става и с хубава магнитна отверка със сменяеми накрайници

става и с хубава магнитна отверка със сменяеми накрайници

Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Такааа до тук почти нищо смислено.Колега свали главата ,изчисти колекторите от евентуални парчета от клапата и виж дали само на втори цилиндър е направил каймата сменяш няколко клапана,нови гумички, напасване и си ти.Гледката върху буталата да не те притеснява много(дано не са разцепени де)ама яко ще са накалвани.Успех и пиши кво е станало.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Евала колеги, аз се захващам за работа и помеждодругото няма да спирам да следя форума.
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Доста колеги казаха че ДИСА-та на М43 има била пластмасова,а моята си е метална.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
orgazmotron написа:Доста колеги казаха че ДИСА-та на М43 има била пластмасова,а моята си е метална.
и моята, но новите 97-ма например не знам как са

Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
orgazmotron написа:Доста колеги казаха че ДИСА-та на М43 има била пластмасова,а моята си е метална.
добре бе, смля клапаните от човъркане на тая ДИСА и пак не се разбираш
в отговор на другите ти две теми (предполагам довели до това развитие) - без клапан на картерни газове и ДИСА (или както се казва) не става, тъй че не се опитвай да ги откачаш, изолираш и т.н. ... щом са сложени там сигурно вършат няква работа, пък и както се казва - те хората са го измислили
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
mihal написа:orgazmotron написа:Доста колеги казаха че ДИСА-та на М43 има била пластмасова,а моята си е метална.
и моята, но новите 97-ма например не знам как са
Моят също е с метална клапа 93-та е
- Rudisan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 12.05.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 Coupe 325tu
- Мечтае да кара: Shelbi GT 500
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
питай патило за да знаеш, изпадна ми това металното и на мен, влезна в 4 ти цилиндър. удари клапан падна кобилица. сега започвам да говоря в цифри за това малко метално нещо.
сваляне и качване на глава 200 лв
гарнитура глава 30лв
смукателна гарнитура 10лв
изпускателна 40лв
гарнитура капак 12лв
семеринг 12лв
водна помпа 65 лв
гарнитура на капака на веригата 45лв
още една гарнитура има до веригата 12лв
шлайфане на глава, нови клапани, пасване гумички водачи 260 лв.
всичко това ми се случи преди два месеца едно към едно с твоя проблем, и още съм болен на тема двигател защото няма никаква мощност. Ако знаех че всичко това ще го дам щях да си взема друг двигател. Сам решавай какво искаш да правиш.
сваляне и качване на глава 200 лв
гарнитура глава 30лв
смукателна гарнитура 10лв
изпускателна 40лв
гарнитура капак 12лв
семеринг 12лв
водна помпа 65 лв
гарнитура на капака на веригата 45лв
още една гарнитура има до веригата 12лв
шлайфане на глава, нови клапани, пасване гумички водачи 260 лв.
всичко това ми се случи преди два месеца едно към едно с твоя проблем, и още съм болен на тема двигател защото няма никаква мощност. Ако знаех че всичко това ще го дам щях да си взема друг двигател. Сам решавай какво искаш да правиш.
- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Rudisan написа:питай патило за да знаеш, изпадна ми това металното и на мен, влезна в 4 ти цилиндър. удари клапан падна кобилица. сега започвам да говоря в цифри за това малко метално нещо.
сваляне и качване на глава 200 лв
гарнитура глава 30лв
смукателна гарнитура 10лв
изпускателна 40лв
гарнитура капак 12лв
семеринг 12лв
водна помпа 65 лв
гарнитура на капака на веригата 45лв
още една гарнитура има до веригата 12лв
шлайфане на глава, нови клапани, пасване гумички водачи 260 лв.
всичко това ми се случи преди два месеца едно към едно с твоя проблем, и още съм болен на тема двигател защото няма никаква мощност. Ако знаех че всичко това ще го дам щях да си взема друг двигател. Сам решавай какво искаш да правиш.
ето ти чист пример махаи скапания мотор и го ползваи за части на новия

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
колегата е прав в цифрите..
така става с отварянето на мотор..
искаш ли да го направиш да работи се дават пари.
то самото отваряне те загробва с пари за гарнитури .. семеринги и тн..
аз за един М42 колко пари дадох и то пак н есъм слагал нови клапани .. верига и итн..
смениш ли всичко .. по добре да си купиш мотор..
но пък тук идва момента какво ще вземеш.. всеки казва няма проблем .. може да се пробва но..
си е мотор на 15 - 16 години..
според мен намери баланса..
сметни си колко ти е ремонта..
аз сменях лагери и колянов вал.. и мотора ми беше в 5 кашона на съставните му чаркове..
но поне стана двигател..
така става с отварянето на мотор..
искаш ли да го направиш да работи се дават пари.
то самото отваряне те загробва с пари за гарнитури .. семеринги и тн..
аз за един М42 колко пари дадох и то пак н есъм слагал нови клапани .. верига и итн..
смениш ли всичко .. по добре да си купиш мотор..
но пък тук идва момента какво ще вземеш.. всеки казва няма проблем .. може да се пробва но..
си е мотор на 15 - 16 години..
според мен намери баланса..
сметни си колко ти е ремонта..
аз сменях лагери и колянов вал.. и мотора ми беше в 5 кашона на съставните му чаркове..
но поне стана двигател..
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
но пък тук идва момента какво ще вземеш.. всеки казва няма проблем .. може да се пробва но..
си е мотор на 15 - 16 години..
Много добре му го написа, вместо да даваш 1500лв за 2.8 и да влезех в графата псевдо рейсър дето си милят че с 15г. двигател имал едно време 190коня са фанали бога за шлифера, може да си смених веригата, едно обслужване на тиквата, лагерчета, сигментчета, гарнитурки и да си сигурен с тази кола че за където тръгнеш ще стигнеш, познавам поне 3-ма с присадени 2.8 дето единия колата му седя 6 месеца на трупчета, дугия го къса където го фане всяка 320-ка и т.н!
П.С: Аз DISA-та я смених точно щото се уплаших да не стане такава мазаня, мога да ти я подаря ако ти се слага 14г. част в колата!
П.С2: Ако решиш да ходиш да я правиш и не я караш с нещо, а отиваш на собствен ход, снимай едно клипче да се чуе и види все пак!
П.С3: Имай на предвид, че ако не го сменяте с тати пред блока тва 2.8 и смениш всичко, ще ти стъпи към 2500лв!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Колега кажи кво стана,да не я продаде на части.Отворихте ли я?
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
В момента разглобявам
до час-два ще отворя главата и пускам веднага резултат.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Болтче във втори цилиндър. А сега?
Nukem написа:познавам поне 3-ма с присадени 2.8 дето единия колата му седя 6 месеца на трупчета, дугия го къса където го фане всяка 320-ка и т.н!
и аз паднах от една 20-ска... ама мурбо!

Nukem написа:П.С3: Имай на предвид, че ако не го сменяте с тати пред блока тва 2.8 и смениш всичко, ще ти стъпи към 2500лв!
350лв. с тати, ама тва е друга тема

недей с тия бързите заключения, защото много често си в грешка!



You said: "Time will change!" What if it changes you?
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани