обезвъздушаване на М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
обезвъздушаване на М50
някой може ли да каже кой е най-добрия метод да се обезвъздуши охладителната с-ма на М50 двигателя!
изчетох доста теми и има всякакви варианти: при студен и при загрят двигател, отворена или затворена капачка на радиатора и т.н.
кажете най-точния и ефективен, моля!
благодаря!
изчетох доста теми и има всякакви варианти: при студен и при загрят двигател, отворена или затворена капачка на радиатора и т.н.
кажете най-точния и ефективен, моля!
благодаря!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
двигателя задължително трябва да е загрял ; пускаш парното на макс ,отвиваш болчето за обезвъздушаване(до капачката) отвиваш и капачката ,и наливаш докато почне да излиза антифриз от дупката на болчето - всичко това при работещ двг. М50 обезвъздушава лесно ,ще се справиш сам от първия път.
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
а на капачката нали пише да не се отваря когато е гореш двигателя!
да не изкипи или да смукне въздух като я отворя
бях гледал един вариант във е36 DIY студен двигател, дава се на контакт, при пуснато парно, маха се капачката и се развива болчето докато не изкара въздух. дали ще стане така?
да не изкипи или да смукне въздух като я отворя

бях гледал един вариант във е36 DIY студен двигател, дава се на контакт, при пуснато парно, маха се капачката и се развива болчето докато не изкара въздух. дали ще стане така?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
ок, благодаря ви.
аз антифриза го смених преди няколко дена и уж я обезвъздушихме, но хвана само 9,5 литра, а по книжка е 10,5 и се притесних да не има въздух. иначе колата си бачка супер(минах към 200км) и си държи на средата темп.
а сега се сетих, че когато източвахме не бях дал парното на топло и доколкото знам клапата ще е затворена и радиатора на парното не се е източил, затова може да е фанала по-малко
аз антифриза го смених преди няколко дена и уж я обезвъздушихме, но хвана само 9,5 литра, а по книжка е 10,5 и се притесних да не има въздух. иначе колата си бачка супер(минах към 200км) и си държи на средата темп.
а сега се сетих, че когато източвахме не бях дал парното на топло и доколкото знам клапата ще е затворена и радиатора на парното не се е източил, затова може да е фанала по-малко

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
като развия щуцера видимо не пуска въздух и не бълбука, но по-странното е, че не пуска и антифриз, а антифриз изтича някъде отдоло на разширителя като развия болтчето повече
да няма някакъв дренаж и да си пуска оттам, за да не се маца отгоре?
непременно ли трябва от болтчето да излиза антифриза?
иначе сутринта при напълно изстинал двигател нивото беше о/о 1см над чертата COLD, след запалване и малко работа се качи почти до ръба на разширителя. мисля, че няма нужда да вкарвам оше течност

да няма някакъв дренаж и да си пуска оттам, за да не се маца отгоре?
непременно ли трябва от болтчето да излиза антифриза?
иначе сутринта при напълно изстинал двигател нивото беше о/о 1см над чертата COLD, след запалване и малко работа се качи почти до ръба на разширителя. мисля, че няма нужда да вкарвам оше течност

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани