Малко помощ с разчитането на грешките....
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- SmasheR
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 series
- Мечтае да кара: New M4
- Детайли за колата: 2D 110kw 2002
Малко помощ с разчитането на грешките....
Здравейте колеги,
Вчера си правих диагностика и открих следните грешки:


Естествено ме притесняват "Rail pressure too low during engine start" и "Glow plug, cylinder 1". Най-вече ме притеснява честотата на "Glow plug, cylinder 1", че е 255 пъти, ако го разчитам правилно. Важни ли са тези грешки и ако да, какво трябва да се направи ?
Вчера си правих диагностика и открих следните грешки:


Естествено ме притесняват "Rail pressure too low during engine start" и "Glow plug, cylinder 1". Най-вече ме притеснява честотата на "Glow plug, cylinder 1", че е 255 пъти, ако го разчитам правилно. Важни ли са тези грешки и ако да, какво трябва да се направи ?
Man make the money, money never make the man.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
Най-малко трябва да те притеснява грешката "Glow plug, cylinder 1", това значи че имаш изгоряла подгряваща свещ на първи цилиндър, а 4 цилиндров дизел пали с 3 изгорели свещи на -20 градуса без проблем.
Другата грешка за ниско налягане в рейла е по важна, проблема може да е в самия датчик за налягането, да отчита грешно, понеже ако е електрическата горивна помпа ще има проблем с паленето.
Другата грешка за ниско налягане в рейла е по важна, проблема може да е в самия датчик за налягането, да отчита грешно, понеже ако е електрическата горивна помпа ще има проблем с паленето.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
SmasheR написа:Здравейте колеги,
Вчера си правих диагностика и открих следните грешки:
Естествено ме притесняват "Rail pressure too low during engine start" и "Glow plug, cylinder 1". Най-вече ме притеснява честотата на "Glow plug, cylinder 1", че е 255 пъти, ако го разчитам правилно. Важни ли са тези грешки и ако да, какво трябва да се направи ?
Аз съм с грешка "Glow plug, cylinder ама от 1-3" лятото не е проблем,зимата - нови свещи ,че като пали на 3 и е неприятно.А другото трябав да се провери,то е по-важното

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- SmasheR
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 series
- Мечтае да кара: New M4
- Детайли за колата: 2D 110kw 2002
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
Мерси за отговорите.
Тази за налягането не е 'настояща' (present), но все пак ще й обърна повече внимание.
Възможно ли заради тази свещ да пали по-трудно, не от 'четвърт'
, а от оборот - два ?
Тази за налягането не е 'настояща' (present), но все пак ще й обърна повече внимание.
Възможно ли заради тази свещ да пали по-трудно, не от 'четвърт'

Man make the money, money never make the man.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
SmasheR написа:Мерси за отговорите.
Тази за налягането не е 'настояща' (present), но все пак ще й обърна повече внимание.
Възможно ли заради тази свещ да пали по-трудно, не от 'четвърт', а от оборот - два ?
Според това,което са сме обсъждали не би трябвало да има разлика,но не съм сигурен др месец като ги сменя ще разбера


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
Над 20 градуса външна температура свещите въобще не се включват, така че не играят роля при паленето.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
Retrofit написа:Над 20 градуса външна температура свещите въобще не се включват, така че не играят роля при паленето.
В момента,може и да играят сутрин.Вечер температурите са определено под 20 гр ,сутрин също...не всеки ден но повечето

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
+1Retrofit написа:Най-малко трябва да те притеснява грешката "Glow plug, cylinder 1", това значи че имаш изгоряла подгряваща свещ на първи цилиндър, а 4 цилиндров дизел пали с 3 изгорели свещи на -20 градуса без проблем.
Другата грешка за ниско налягане в рейла е по важна, проблема може да е в самия датчик за налягането, да отчита грешно, понеже ако е електрическата горивна помпа ще има проблем с паленето.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Малко помощ с разчитането на грешките....
Има тема за грешки в Е46 подфорума - стари кучета сте, а никой не насочи колегата към нея - където ще я видят повече хора!
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=219540
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=219540
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани