Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 31 Авг 2011, 17:50

баси дискусията :mhihi:

въпроса се свежда до следното- дали след като си бил конкуренцията като слезеш от колата заголваш мъжки космати гърди и почваш да ги биеш в стил тарзан и оплождаш всички хубави девойки наоколо и избиваш всички победени пилоти...

или...

отиваш си измиваш ръцете и си поръчваш едно кафенце и си проверяваш емайла за местонахождението на следващото благотворително парти за спасяване на остарели състезателни хрътки последвано от парти за откриване на новия айфон/ дискотека/ клуб/ симфоничен концерт/ френски ресторант...

и така... :angel:

за всекиго по нещо. колите не са изключение
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 31 Авг 2011, 17:52

acho.rs написа:- не по-малка е причината , че тези коли са със високообортни мотори , които изискват светкавична смяна на предавки , за да не падаш от работните им обороти (примерно 5000+) . Един мощен турбо мотор не го бърка това и за тва може коли , като ГТ2 и ГТ2РС да са с ръчни скорости , както и 1М , за разлика от М5 . Предполагам и че дяла на М3 с ръчни скорости е не повече от 10% а може би и по-малко .
Също така една секвенционална (или ДКГ) кутия превъзхожда ръчната по всеки един възможен показател . И това го знаят и клиентите и за това не искат ръчки .


А, пистовите мотори като са 15к оборота + що не са с такива кутии, то не е ли това майсторлъка-така да може да сменяш ,че да я държиш на правилните обороти. Опп, забраих това не е технологично, това е от архаичноста.

ДКГ превъзхожда ръчната по всеки един показател освен няколко най-важни - тегло, размер, издръжливост на НМ, надежност, цена, контрол....удоволствие(за някои)

А иначе за бруталните коли за TVR speed 12 :bowdown: :bowdown:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 31 Авг 2011, 18:04

alx написа:баси дискусията :mhihi:

въпроса се свежда до следното- дали след като си бил конкуренцията като слезеш от колата заголваш мъжки космати гърди и почваш да ги биеш в стил тарзан и оплождаш всички хубави девойки наоколо и избиваш всички победени пилоти...

или...

отиваш си измиваш ръцете и си поръчваш едно кафенце и си проверяваш емайла за местонахождението на следващото благотворително парти за спасяване на остарели състезателни хрътки последвано от парти за откриване на новия айфон/ дискотека/ клуб/ симфоничен концерт/ френски ресторант...

и така... :angel:

за всекиго по нещо. колите не са изключение


Адаш, не мисля, че в днешния свят има все още хора, принадлежащи само към първата група (не го смятам и за нужно), но съм сигурен, че можеш да намериш не по-малко "мъжки" качества и у хората от втората категория ;) Били те и по-изискани и стилни... и каращи Ferrari, Porsche и т.н.

Иначе съм съгласен с теб като цяло... само дето света трябва да намери някакъв баланс между едно време и бъдещето... до сега май беше ок... ама нещо започват да откачат хората :roll:

BMW_RIDER написа:А, пистовите мотори като са 15к оборота + що не са с такива кутии, то не е ли това майсторлъка-така да може да сменяш ,че да я държиш на правилните обороти. Опп, забраих това не е технологично, това е от архаичноста.

ДКГ превъзхожда ръчната по всеки един показател освен няколко най-важни - тегло, размер, издръжливост на НМ, надежност, цена, контрол....удоволствие(за някои)

А иначе за бруталните коли за TVR speed 12 :bowdown: :bowdown:


Те моторите са с почти същите кутии - пак ти само им казваш кога да сменят и място за грешка е оставено много малко (айде, да кажем със съединителя)

Всъщност, DKG на М3 например може да носи 1:1 NM като ръчния си събрат, размерите са пренебрежимо различни, надеждността също смятам е близка, а контрола и удоволствието са субективни... при SMG-то например е дори по-близко работата... така че... въпрос на избор...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 31 Авг 2011, 18:22

DrivinGGoD написа:Адаш, не мисля, че в днешния свят има все още хора, принадлежащи само към първата група (не го смятам и за нужно), но съм сигурен, че можеш да намериш не по-малко "мъжки" качества и у хората от втората категория ;) Били те и по-изискани и стилни... и каращи Ferrari, Porsche и т.н.


пресиленото на мойто изказване е с педагогическа цел... ;)

идеята ми беше че може да се победи с различни философии... въпрос на усещане за света на всеки човек е коя ще хареса.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 31 Авг 2011, 18:30

А, пистовите мотори като са 15к оборота + що не са с такива кутии, то не е ли това майсторлъка-така да може да сменяш ,че да я държиш на правилните обороти. Опп, забраих това не е технологично, това е от архаичноста.

- не знам дали има изобщо мотор автоматик . Освен това - теглото и размерите са много , много по-важни при моторите , от колкото при автомобилите . Предполагам занеш че на механична скороста кутия с робот който натиска съединителя ... можеш и ти да го командваш .
А иначе за бруталните коли за TVR speed 12 :bowdown: :bowdown:

12 Спиид е само един прототип , но ТВР Цербера 4,5 е някаква тоталня изрудия . 2000та година - 4,5 литров атмосферен мотор с тяга 515 НМ 420кс мощност и тегло 121кг :shock: Колата тежи 1100кг и се ускорява 100 мили за 8,1 сек , до 150 (242 км/ч) за 17,9 сек - и всичко това в леко цивилна опаковка .
Един колега от форума преди време сподели , че се сдобил с Цебера 4,2 и по негови думи - колата предлага нереални емоции .
Англичаните имат много бутикови производители , които предлагат меко казано брутални автомобили .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 31 Авг 2011, 21:33

BMW_RIDER написа:
DrivinGGoD написа:Те моторите са с почти същите кутии - пак ти само им казваш кога да сменят и място за грешка е оставено много малко (айде, да кажем със съединителя)

Всъщност, DKG на М3 например може да носи 1:1 NM като ръчния си събрат, размерите са пренебрежимо различни, надеждността също смятам е близка, а контрола и удоволствието са субективни... при SMG-то например е дори по-близко работата... така че... въпрос на избор...


Ами съединителя си е бая разлика, освен това като минеш в червеното не сменя автоматично, и като връщаш надоло не дава автоматично междинна газ, ДКГ ги прави тия работи. Heel and toe, rev matching....нали си Drivinggod ;)

Относно TVR, модела на снимката е точно speed 12 церберата 4,5, не е с толко спойлери. Но като цяло наистина концепцията на British Roadster е върха на удоволствието. Междодругото АЦ Кобрата всъщност е британска, Шелби само е сложил правилния двигател и настройки. А с ТВР щеше да стане същото имаше идея за лс3 или лс7 от з06 в купето на Тъскана, но тоя смотан руснак нещо утрепа работата. Иначе британски лек роудстър с американ мъсъл под капака......... автомобилна утопия. :angel: :angel: :angel:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 31 Авг 2011, 21:43

BMW_RIDER написа:Иначе британски лек роудстър с американ мъсъл под капака......... автомобилна утопия. :angel: :angel: :angel:


е не е утопия. вика му се вайпър и са доста евтини :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 31 Авг 2011, 21:53

alx написа:баси дискусията :mhihi:

въпроса се свежда до следното- дали след като си бил конкуренцията като слезеш от колата заголваш мъжки космати гърди и почваш да ги биеш в стил тарзан и оплождаш всички хубави девойки наоколо и избиваш всички победени пилоти...

или...

отиваш си измиваш ръцете и си поръчваш едно кафенце и си проверяваш емайла за местонахождението на следващото благотворително парти за спасяване на остарели състезателни хрътки последвано от парти за откриване на новия айфон/ дискотека/ клуб/ симфоничен концерт/ френски ресторант...

и така... :angel:

за всекиго по нещо. колите не са изключение
не беше ли ферарито плейбойската кола.. :)
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Binev_OuT » 01 Сеп 2011, 7:13

acho.rs написа:Доста грешни неща изписа колега . Ще се спра на най-фрапантните :
Примерно - какво произвеждат Ферари - това което се търси от световните богаташи които хал-хъбер си нямат от истинско шофиране и технологии от Ф1.Същото се отнася и за Лмборгини и за новия Мп4.

- това е вярно , но не само тези хора купуват Ферари и Ламбо .
Много знае господин Паричко,че скоростната кутия на италията му е като тази на Фернандо Алонсо,това го споменава само пред хора когато си хвали колата.

- разбира се че знае . Когато си кара спокойно Ферарито той по никакъв начин не усеща смяна на предавките . Когато мине в спортен режим (както и да се нарича при отделните производители) при смяна получава масивен ритник в гръбнака , щот кутията забива предавка за 50 милисекудни (и при Ферари и при Ламбо) .
А най-елемнтарното е че звука е доста сходен . Тъй че , богаташа си се чувства като в болид ;)
Точно затова няма търсене на ръчни скоростни кутий при Ферари

- не по-малка е причината , че тези коли са със високообортни мотори , които изискват светкавична смяна на предавки , за да не падаш от работните им обороти (примерно 5000+) . Един мощен турбо мотор не го бърка това и за тва може коли , като ГТ2 и ГТ2РС да са с ръчни скорости , както и 1М , за разлика от М5 . Предполагам и че дяла на М3 с ръчни скорости е не повече от 10% а може би и по-малко .
Също така една секвенционална (или ДКГ) кутия превъзхожда ръчната по всеки един възможен показател . И това го знаят и клиентите и за това не искат ръчки .
какво усещане можеш да получиш от кола за която знаеш,че няма как да сбъркаш с нея,няма как да направиш лош старт и няма как да излетиш от завоя

- е тва е най-големия бисер . Тва да не ти е Мерцедес , дет винаги си действа електрониката , даже и когато пише че е изключена . На кончето му врътваш червения превключвател най-надясно и става МАЗАЛО . При ГТ2 и ГТ2РС работата е още по-сериозна . При Карера ГТ е неконтролируемо :mhihi:
Да споменем и ХХ среиите на Ферари - е там вече не ще се уплашиш докато гледаш , ами няма и да се качиш 2ри път ... ако след първия оживееш :mhihi:

Aчо,досега много рядко съм се включвал в темите,които чета.И по принцип винаги съм съгласен с теб когато става дума за атмосверни срещу турбинирани двигатели и т.н. Личи си че си много начетен и запознат по темата за автомобилите,но сега не съм съгласен с теб.
Хайде ХХ серийте колко бройки са!За да караш Енцо какъв трябва да си?
Трябва не само да си много много богат,а трябва да членуваш в клуба на Ферари,трябва да докажеш имуществото си и трябва да си притежател на поне едно Ферари!Незнам дали с точност съм цитирал изискванията,но и да не точни са много близки до истинските.
Хайде кажи ми сега сам,кой иситнски автомобилен маняк може да кара ХХ?Ами май няма такъв?Сети се кои са тези хора.
Едиснтвените случаи когато тези коли са карани както трябва са при тестове с Шумахер,иначе служат само и единствено за интериор?
ХХ е просто една реклама.
А колкото до Италията,заповядай в Търново да видиш как тази кола се състезава на тротоара пред заведенията на главната и колко мигновено се превключват предавките докато паркира напреки до пътя!
Само като я погледна тази кола,като и видя формите и нетрадиционните фарове с лед светлини разбирам,че е направена за да стоиш на 3м от нея с пакет пуканки и да обясняваш колко е бърза.
А това за скоростната кутия,което си написал - е пак остава въпроса - къде е емоцията да не усещаш кога се сменят скоростите,да не си седнал във Фантом?След като трябва да сменяш на 5к ще се научиш да го правиш и ще се справиш с загубата на мощност щот си много бърз!Не е ли то като минеш на 3-та със сичката гас задницата да те ритне все едно кон те е** и да се чудиш накъде да врътнеш волана - не ми го хфали за супер кола.
За едно си прав - щом не усещаш смяна на скорости,значи няма спиране в ускорението,означава плавност и контрол,означава перфектната кола за времена на пистата,но това не е причина за продажбите на тези коли.
Какво е скоротта и какво е ускорението ако не ги усещаш и ако не си скъсваш гъзъ за да ги постигнеш - ами те са просто една бързо движеща се стрелка!
Пример Формула 1 - всичко там е толкова перфектно,толкова точно,толкова прецизно,че не се усеща нищо - булидите вървят на релси,защото са създадени за това.
Преди 10,15 години "червената вода" е бил страшен и само най-добрите са били бързи на него,а сега и аз и ти и всеки може да бъде бърз в булид от Ф1.
Можели една холивудска звезда да седне в РБ7 и да даде 8с по-лошо време от един дългогодишен и опитен пилот? :banghead:
Този перфекционизъм Ферари искат да пренесат на пътя.
Супер колата не трябва да бъде перфектна!
Радвам се поне,че никой досега не е намесил Р8!
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 01 Сеп 2011, 8:05

Тука малко изказванията станаха все едно всички са с уменията на световен шампион и само чакат да съберат пари и да си купят кола с 800 коня и 1000 килограма :mhihi: всички станахме пилоти...

А съм сигурен, че много малко са карали нещо подобно...

И на мен ми се иска като карам всичко да зависи от мен, колата да е само изпълнителен орган и аз да съм господаря... но тук не става въпрос за това... ако ще гледаме само това има толкова много пистови играчки, които са готови да ви убият само ако мигнете... ама си е страх... въпреки, че имам претенции, че мога да карам горе-долу :roll: Повярвайте ми... дори да карате кола 300 коня... и то много послушна... на 10/10 нещата са си страшни :oops:

Тук обаче става въпрос за завършени коли, за коли правещи това усещане достъпно за нормалните хора, които не са слезли преди малко от състезателната кола след поредния кръг от някой шампионат. Говорим за коли за улицата и нормалните пътища, които искате да ви върнат живи и здрави вкъщи. Та коли като горните на пътя са... безмислени. На пътя трябва да имате кола, която вие да избирате кога и какво да прави, кога да е бърза и сигурна, кога да е екстремна и опасна и кога просто да ви доставя удоволствие докато карате по някой път около краибрежието... А в това отношение, мисля, че всички ще се съгласите, "истинските" коли, които толкова защитавате нямат място в уравнението. Да готини са, ама в повечето случаи нито са бързи колкото конкурентите си, нито са толкова пригодни за нормална употреба (с изключение например на ZR1, но такива изключения са много малко)... Та ако искате играчка за пистата от която да ви е страх само като си помислите има специални коли... ако искате кола за пътя също... има и такива които съчетават уникално горните две групи... добрите супер коли... а постигането на това е скъпо ;)

BMW_RIDER написа:Ами съединителя си е бая разлика, освен това като минеш в червеното не сменя автоматично, и като връщаш надоло не дава автоматично междинна газ, ДКГ ги прави тия работи. Heel and toe, rev matching....нали си Drivinggod ;)

...


Принципно повечето хубаво направени коли с такива кутии, не пипат предавката дори да стигнеш ограничителя... Поне за SMG-тата съм сигурен ;) А междинната газ... да прав си... автоматично подава... ама... чак пък толкова да ми е мерак сам да го правя :roll: иначе съм свикнал и го правя непрекъснато, на всяка кола, която карам ежедневно... ама не ми доставя кой знае какво удоволствие :oops:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 01 Сеп 2011, 8:19

Binev_OuT написа:...
Хайде ХХ серийте колко бройки са!За да караш Енцо какъв трябва да си?
Трябва не само да си много много богат,а трябва да членуваш в клуба на Ферари,трябва да докажеш имуществото си и трябва да си притежател на поне едно Ферари!Незнам дали с точност съм цитирал изискванията,но и да не точни са много близки до истинските.
Хайде кажи ми сега сам,кой иситнски автомобилен маняк може да кара ХХ?Ами май няма такъв?Сети се кои са тези хора.
Едиснтвените случаи когато тези коли са карани както трябва са при тестове с Шумахер,иначе служат само и единствено за интериор?
ХХ е просто една реклама.
А колкото до Италията,заповядай в Търново да видиш как тази кола се състезава на тротоара пред заведенията на главната и колко мигновено се превключват предавките докато паркира напреки до пътя!
Само като я погледна тази кола,като и видя формите и нетрадиционните фарове с лед светлини разбирам,че е направена за да стоиш на 3м от нея с пакет пуканки и да обясняваш колко е бърза.


Точно това ограничаване на клиентите на Ferrari е гаранция, че ще си ги купуват хора, които са фенове на марката и истински ценители... доста голяма част от тях ги карат и по пистите... или имат и една бегачка от "Corse Clienti"... та "истинските" собственици на Ferrari, които си го купуват от магазина, са не по-малко фенове на марката от нас като BMW фенове... дори напротив ;) и ги карат здраво... поне така съм чувал...

То в България да ти кажа, колите, които се карат здраво от този ранг, се броят на пръстите на ръцете ми... и аз лично се сещам само за няколко Porsche-та и Ferrari-та :roll: отново... дори имаме човек, който караше във Ferrari Challenge ;)

Binev_OuT написа:А това за скоростната кутия,което си написал - е пак остава въпроса - къде е емоцията да не усещаш кога се сменят скоростите,да не си седнал във Фантом?След като трябва да сменяш на 5к ще се научиш да го правиш и ще се справиш с загубата на мощност щот си много бърз!Не е ли то като минеш на 3-та със сичката гас задницата да те ритне все едно кон те е** и да се чудиш накъде да врътнеш волана - не ми го хфали за супер кола.


Тук, според мен бъркаш много... много малко хора, дори на такава "лесна и електронна" кола могат да стигнат и до 80% от възможностите ;) и си става доста страшно :oops:

Binev_OuT написа:Радвам се поне,че никой досега не е намесил Р8!


R8 е хубава кола... доста бърза и приятна за каране... ама е поумекотено Галардо... та там вече за емоция не може много да се говори... общо взето като GTR-а... ама аз бих взел Audi-то ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 01 Сеп 2011, 18:25

Хайде ХХ серийте колко бройки са!За да караш Енцо какъв трябва да си?
Трябва не само да си много много богат,а трябва да членуваш в клуба на Ферари,трябва да докажеш имуществото си и трябва да си притежател на поне едно Ферари!Незнам дали с точност съм цитирал изискванията,но и да не точни са много близки до истинските.
Хайде кажи ми сега сам,кой иситнски автомобилен маняк може да кара ХХ?Ами май няма такъв?Сети се кои са тези хора.
Едиснтвените случаи когато тези коли са карани както трябва са при тестове с Шумахер,иначе служат само и единствено за интериор?
ХХ е просто една реклама.

ХХ са върхова състезателна технология , пусната в продажба . Тези коли са супер брутални и екстремно трудни за каране . Напраение са за реклама - искат да покажат какво може Ферари , когато парите нямат значение . Също като Мазерати МЦ12 Корса и Пагани Зонда Р - не са стриит лигъл но са чудовища .
Не са фактор защото са бутикови производства , но според мен е задължително да се спомене съществуването им , както и на ТВР и Вайсман МФ5ГТ (вече и със двигателя на М5 Ф10) .
А колкото до Италията,заповядай в Търново да видиш как тази кола се състезава на тротоара пред заведенията на главната и колко мигновено се превключват предавките докато паркира напреки до пътя!
Само като я погледна тази кола,като и видя формите и нетрадиционните фарове с лед светлини разбирам,че е направена за да стоиш на 3м от нея с пакет пуканки и да обясняваш колко е бърза.

- аз 458 Италия достатъчно го гледам и в Кнежа и Плевен . Ама как да ти кажа - предполага се че човека има и джип и лимузина и това му е играчката ... Така де не се продоплага , а си е така в случая (Кю7 12 ТДИ и еС клас Лоринзер там 630++ кс) :lol: Тъй че не ги мисли тия с Италията ;)
А това за скоростната кутия,което си написал - е пак остава въпроса - къде е емоцията да не усещаш кога се сменят скоростите,да не си седнал във Фантом?След като трябва да сменяш на 5к ще се научиш да го правиш и ще се справиш с загубата на мощност щот си много бърз!Не е ли то като минеш на 3-та със сичката гас задницата да те ритне все едно кон те е** и да се чудиш накъде да врътнеш волана - не ми го хфали за супер кола.
За едно си прав - щом не усещаш смяна на скорости,значи няма спиране в ускорението,означава плавност и контрол,означава перфектната кола за времена на пистата,но това не е причина за продажбите на тези коли.
Какво е скоротта и какво е ускорението ако не ги усещаш и ако не си скъсваш гъзъ за да ги постигнеш - ами те са просто една бързо движеща се стрелка!

- от тук започваш с грубите грешки .
Кутията сменя плавно , когато е във комфортен режим - в спортен режим (или там Корса , Страдале както се казва) ти ЧУПИ ВРАТА :idea: Ама наистина те рита като кон !
Не мога да разбера защо си мислите че една кола 570кс на задно се кара лесно .
Ама ти и като каза , че болидите от Ф1 се движат по релси ... баце , онова няма вкарване в пътя от простосмъртен човек . Едва ли има превозно средство по трудно за управление :paranoid:
Радвам се поне,че никой досега не е намесил Р8!

- Защо да не я намесват ? Защото Ауди си направиха суперспортист ли ? ВАГ е причината чак миналата година да се появи истинската му версия със 560кс и ниско (относително) тегло . Ако те бърка куатротото - 15:85 е разпределнието на мощността ;)
Колата дрифти като бесна . А , да - убииствено красива е . Когато я видях за първи път 2007ма година , вечерта да дефилира по О'Конъл Стриит онемях - изцяло диодни светлини , красиво осветен двигателен отсек. В тоя момент , който и да ти каже , че колата е само 420кс , не го чуваш - преди 4 години това беше най-красивия автомобил сериино производство и беше кеф само да го гледаш .

Поздрави :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 01 Сеп 2011, 18:29

R8 е хубава кола... доста бърза и приятна за каране... ама е поумекотено Галардо... та там вече за емоция не може много да се говори... общо взето като GTR-а... ама аз бих взел Audi-то ;)

- абе Р8 ГТ не е особено мек автомобил . Особено версията кабрио - 10 цилиндъра на 8500 оборота да реват точно зад врата ти :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Binev_OuT » 01 Сеп 2011, 18:40

Ето това е истински суперкар от Ферари
Тази кола разчита единствено на притискането на задния спойлер и сцеплението на гумите с пътя - Класика! :bowdown:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 01 Сеп 2011, 18:49

- така казват , но все пак е със сешуар , което е в пълен разрез с традициите на Ферари .

ПС: http://www.youtube.com/watch?v=yh_7aA4Yj20 :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook