Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от alx » 28 Авг 2011, 0:10

DrivinGGoD написа:Малко извън темата, но покрай тази тема и някой мои наблюдения върху наболяли проблеми си позволих да драсна нещо, което се надявам, че ще ви хареса:

DrivinGGoD's Blog: Традициите не са това, което бяха...
:roll:


Това е стена от текст... Ползвай параграфи...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от oxam » 28 Авг 2011, 12:30

[quote="DrivinGGoD"]То собственика на Corvette-а няма и пари за Ферарито :mhihi: Както и аз... Ама имам ли парите за Ferrari-то няма да си купя 2 Корвета ;)

[quote]
хмм време е и аз да се включа, че напоследък събрах малко опит с хамериканските спортисти...
леко си в грешка с това което си написал горе....преди 5 месеца си купих вайпър РТ10 и за същите пари можех да взема ферари 360...ако взема да продам вайпъра и мустанга ще събера колкото за едно 430 купе че ще и ми останат, ако взема и да продам зедката ще има и за 430 спайдър или гаярдо спайдър.....ма както виждаш още си карам американските кочини и засега единствената кола която е застрашена от продаване е зедката, просто защото не я карам. (а ти имаш идея каква е колата....)

много трудно е да ти обясня защо, но ти май сам го каза в едно от първите си мнения - усещане, емоция...пожелавам ти да седнеш зад в10 8литра, да настъпиш педала и ще ме разбереш. няма такава емоция и няма такава първичност и удоволствие от карането. карал съм ферари 360 и 430 на писта, където инструкторите те карат да усетиш лимита, търкалях р8цата и 997цата на един приятел няколко дена, една 997 турбо също ми се случва да покарам - и всичките тези коли са като дивана в хола ми в сравнение с бруталността на вайпъра...аз също не вярвах на хора които ми казваха това преди да си го купя (поръчах го от щатите без никога да съм сядал в един, просто ми беше детска мечта), така че не очаквам и ти да ми повярваш, но ако имаш път към лондон с радост ще се пробвам да те приобщя към сектата.

http://www.youtube.com/watch?v=y3sRRhZLwOg
малко видео от първия ми трак ден с него. дали е бърз? сигурно, щом вчера си играех с е46 м3 цсл (с ап рейсинг спирачки, КВ окачване и пилот къпове) на същата писта и пича не вярваеш какво му се случва и много се газираше...много ми е интересно как ще се чувстват хората с гт3 като си сложа лепкавите гуми си и големите спирачки...но важното е емоцията която дава тази кола....мога да я сравня само с много бърз картинг или уестфийлд/кейтърхам и досега не съм карал друг аевропейска кола която да ми дава това удоволстие и да може да ме закара с багажа ми за 10 дена до южна франция в добър комфорт (имам климатик, кожа, круз контрол и 1400 км за един ден не бяха проблем)

П.С като говорим за фактора екзотика - в англия има точно 37 регистрирани вайпъра (1ва до 4та генерация). няма сфетофар на който случйни хора да не снимат и където и да мина постоянно се обръщат, даже е малко неприятно. този ефект го няма с нито едно ферати или ламбо, просто тук има твърде много такива. по същия начин в маями мустангът не прави никакто впечатление освен ако не е много пипнат и всички налитат на европейските екзотики. странното е, че за американците дори и корветът е екзотичен, март месец бях за 10 дена там и бяхме наели 4 корвета и където и да спряхме се вадеха фотоапарати все едно че не знам какво е паркирало....
Изображение Изображение Изображение Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Авг 2011, 9:44

Аз също още от дете съм голям фен на Viper-а... много ми харесва всичко в тази кола... не съм карал и ще ми е приятно да се докосна по от близо до сектата :twisted: ... благодаря за поканата :ok:

За останалото съм склонен да повярвам... но както ти сам каза ми е трудно, при положение, че също съм имал близки срещи с другите коли, които си изброил и наистина не си представям как може да е по-добър :roll: но никога не е късно човек да научи нещо ново... може би е и въпрос на това какво усещане точно търсиш... така че очевидно и Viper-а не е за подценяване по думите ти... жалко, че не дойдохте на 24ч на Ринга да му се порадваме и ние :twisted:

Поздрави
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The7omahawk » 29 Авг 2011, 10:24

Oxam, не искам да звуча грубо, но недей да правиш генерализации и изводи , позовавайки се само на твоето мнение. Изобщо " някой ако има парите за х, няма да си купи y" не може по никакъв начин да е вярно , свят голям, причини за избор всякакви :)

Сравнение, което мога да дам, е наистина скромният ми опит с 997 c4s кабрио, и corvette c6 кабрио ( ех, тея кабриолети :lalala: ) Двете коли имат близка мощност ( 385 за к4с, корвета беше с LS3 - 406 или там колкото е ) , но бяха коренно различни - да се опиташ да караш спокойно ( законно :mhihi: ) корвета беше направо мъчение, а като вална и лек дъждец направо си * майката... Карерата беше бая по-рафинирана, и нямаше абсолютно никакви проблеми с нея. Когато ги настъпиш, двете коли даваха усещане съвсем различно една от друга - сякаш да сравняваш ас дс с металика. Корвета се опитваше да бяга във всевъзможни посоки, от ниски те лепеше много злобно и се караше бързо с галене, докато карерата си искаше да я покатериш до червената линия за да ти даде наистина адреналиново усещане, но самото развъртане в обороти и изобщо цялостното усещане на управлението на тая кола те караха да се вживяваш като на писта.
Идеята ми е, че тея двете коли са толкова различни като усещане, че да дефинираш кое е по-хубаво е безсмислено. Кое е по-хубаво зависи от това какво предпочита някой според него си, а за мен - зависи в какво настроение съм, защото и двете са прекрасни автомобили :) Аз лично бих въртял колите като футболист манекенки, щото както един авер казва - тук не е нужно да си моногамен :lol:

Айде, дано всеки да кара каквото му е кеф на душата...

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 29 Авг 2011, 11:21

Относно сцеплението ,което дават американските коли може много да се поспори.Карал съм Корвет,возил съм се на Вайпър и определено в реалния живот не са нищо особено.Като си слезна от Мерцедеса и се кача на американска кола имам чувството ,че съм се качил на Москвич.Може на писта да са нещо страшно,но в БГ писти няма,има магистрали и неравни пътища,които на всичкото отгоре са тесни и пълни със завои.Мощни и леки автомобили и мегаопасни за каране,напънеш ли ги ударите са неизбежни.Зр1,З06,Вайпър,ГТ2 се са автомобили дето не стават за каране в БГ,виж за плашене са :mhihi:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 29 Авг 2011, 16:54

Понаписах малко по темата за F430... надявам се да дава яснота горе-долу какво имам предвид и що за кола е...

DrivinGGoD's Blog: Ferrari F430 Spider през очите на DrivinGGoD
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Dirty M5 driveR » 29 Авг 2011, 18:19

Към DrivinGGoD - браво за статийката относно традициите на концерните :yes: Много ми хареса, може би защото мисля 99% като теб :) Традициите не са това, което бяха. Затова новите автомобили не са това, което е била е30-ката примерно, когато е излязла за пръв път от заводите, или пък е39 в качеството си на перфектната лимузина за класа си (като сложим и S62 :bowdown:, било е сензация за времето си). В крайна сметка всеки какво си търси, но по мое мнение не са малко хората, търсещи същото като нас. Снощи за пореден път излязох да покарам по един кратък извънградски път с доста интересни завои. Е не знам какво ми стана, ама дълбоко в себе си се почувствах неописуемо (а съм карал там много пъти, дори и по-добре от снощи). Усетих първичността на колата си, която естествено не е нищо особено - просто поредното е36 купе с М50... с не много добри гуми, поомекнали предни аморстисьори и т.н.... но без всякакви системи за безопасност, които да определят до къде ще живея; без убииствено комфортната возия, която имат 90% от суперколите днес... да се чудиш суперкола ли си си купил, или луксозно обзаведен хол с V12 отпред :mhihi: ), и т.н. Схващете на къде бия. Просто аз и автомобила. Усетих трансфера на тежестта на неособено лекото купе, чух лекото присвирване на гумите при 1**км/ч, използвайки 99% от възможностите им; дебалансирах я веднъж, неумишлено... почувствах онова толкова специфично и хладно усещане, когато ти е пределно ясно какво може да стане, ако объркаш нещо... и няма система, което да ти спаси живота. Съответно това те подтиква да научаваш все нови и нови неща, постоянно да подобряваш уменията си (докато системите за безопасност отнемат голяма част от тази магия... като се има предвид, че и голяма част от хората, купуващи си 5-600 коня коли нито знаят какво точно придобиват, още по-малко умеят да управляват колата подобаващо... което е много жалко). Чиста емоция! По никакъв друг начин не мога да го опиша. Е... много ми се иска да седна в някоя нова кола, която да може да ме накара да се почувствам по същия начин. Това би ми дало една надежда, че строенето на подобни автомобили не отива на чак толкова зле, колко си го представям, и колко го описват всички.

"Мисълта, която искам да прокрадна сред всички тези дъълги размисли е, че ценностите, наистина важните неща, правещи един автомобил различен, правещи един автомобил наистина добър и истински, изчезват лека полека, а с изчезването на тези ценности и на нас ще ни е по-трудно да си изберем нашия автомобил... онзи автомобил, който да ни гъделичка там, "под лъжичката", който да ни кара да се чувстваме специални и да се държим странно... като влюбени..." :yes: Достатъчно красноречиво е, и няма да коментирам повече. За F430 ще прочета друг път, че е дългичко, а нямам много време. А и сигурно ще ме докосне по един особен начин, и най-много да не мога да спя нормално тази нощ :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Binev_OuT » 30 Авг 2011, 12:50

Много интересна тема с компететни мнения!Много добре се получи.
Мнението ми за суперкарите,е че те не са точно суперкари в истинския смисъл на думата.
Примерно - какво произвеждат Ферари - това което се търси от световните богаташи които хал-хъбер си нямат от истинско шофиране и технологии от Ф1.Същото се отнася и за Лмборгини и за новия Мп4.Много знае господин Паричко,че скоростната кутия на италията му е като тази на Фернандо Алонсо,това го споменава само пред хора когато си хвали колата.
Фераритата се ползват главно като една много скъпа мебел пред голямата къща или на пристанището в Монако.
Точно затова няма търсене на ръчни скоростни кутий при Ферари,точно затова са и ярките цветове.
А като споменавате усещане - какво усещане можеш да получиш от кола за която знаеш,че няма как да сбъркаш с нея,няма как да направиш лош старт и няма как да излетиш от завоя ако не си прекалено малоумен.
Подобни заключения съм гледал от водещи авто журналисти и пилоти.
Колата наистина е бърза,но ти не си виновен за това.
Американците правят коли за другата част от хората,правят коли за лошите момчета,момчетата с татуирани тела дълги мустаци,цигара в устата и бира в ръката.Хората,които наистина изтръпват когато видят колата си и се чудят какво могат да подобрят и променят в нея,кола която могат да превърнат в едно тяхно лично творение без аналог.Тук трябва най-добре да ме разберат феновете и притежатели на Е30.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Dirty M5 driveR » 30 Авг 2011, 17:50

Четох и историята с Ферари-то. Много ми хареса :) Веднаха се сетих за епизода на "Пета предавка", в който Джейсън Плейто тества Пагани Зонда F. По едно време ми се насълзиха очите... такава емоция предизвиква този автомобил в мен. И сега сигурно ще се намерят колеги, които да ми се чудят как така мога да се вклюбя в една кола само с гледането на един 3-4 минутен клип с нея... ми ей така, и аз не мога да го обясня, но е факт. Като зареве тоя атмосферен V12 и загубвам ума и дума. А тези паразитни звуци, чуващи се от генерацията при принудителен празен ход са нещо, което съм чувал при много други мотори, но точно при този ми докарват душевен оргазъм :mhihi: Ето и видеото, ако някой има интерес: http://www.youtube.com/watch?v=PrCl8RqWUMA
с което искам и да допълня, че лично за мен европейските спортисти, особено от този клас, са адски страстни и емоционални по един много особен начин.

В отговор на колегата преди мен - в доста голяма част от думите си си прав. Тези коли се купуват масово от чичковци с безумни състояния, като често или попълват колекцията им от други подобни, или както каза ти - стоят пред къщата като някаква скъпа мебел. Другата категория купувачи са отново хора с много пари, които ги купуват с амбицията да ги карат, но са съжаление уменията им не стигат до никъде. За това постоянно гледаме клипове с горящи, разбити, потопени и т.н. суперколи (последното, което гледах беше Вейрон в някаква малка рекичка :mhihi: :mhihi: :mhihi: е искрено ми стана смешно, признавам си). И може би една малка част от хората с пари си купуват подобен автомобил, за да го карат истински. Относно системите за сигурност - нищо лошо няма да ги има, но и да могат да се изключват, както е при BMW. Но безпорно и аз съм на мнение, че една такава кола трябва да се остави "насаме" с водача, за да изпълни задачата, за която е създадена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 30 Авг 2011, 17:59

Доста грешни неща изписа колега . Ще се спра на най-фрапантните :
Примерно - какво произвеждат Ферари - това което се търси от световните богаташи които хал-хъбер си нямат от истинско шофиране и технологии от Ф1.Същото се отнася и за Лмборгини и за новия Мп4.

- това е вярно , но не само тези хора купуват Ферари и Ламбо .
Много знае господин Паричко,че скоростната кутия на италията му е като тази на Фернандо Алонсо,това го споменава само пред хора когато си хвали колата.

- разбира се че знае . Когато си кара спокойно Ферарито той по никакъв начин не усеща смяна на предавките . Когато мине в спортен режим (както и да се нарича при отделните производители) при смяна получава масивен ритник в гръбнака , щот кутията забива предавка за 50 милисекудни (и при Ферари и при Ламбо) .
А най-елемнтарното е че звука е доста сходен . Тъй че , богаташа си се чувства като в болид ;)
Точно затова няма търсене на ръчни скоростни кутий при Ферари

- не по-малка е причината , че тези коли са със високообортни мотори , които изискват светкавична смяна на предавки , за да не падаш от работните им обороти (примерно 5000+) . Един мощен турбо мотор не го бърка това и за тва може коли , като ГТ2 и ГТ2РС да са с ръчни скорости , както и 1М , за разлика от М5 . Предполагам и че дяла на М3 с ръчни скорости е не повече от 10% а може би и по-малко .
Също така една секвенционална (или ДКГ) кутия превъзхожда ръчната по всеки един възможен показател . И това го знаят и клиентите и за това не искат ръчки .
какво усещане можеш да получиш от кола за която знаеш,че няма как да сбъркаш с нея,няма как да направиш лош старт и няма как да излетиш от завоя

- е тва е най-големия бисер . Тва да не ти е Мерцедес , дет винаги си действа електрониката , даже и когато пише че е изключена . На кончето му врътваш червения превключвател най-надясно и става МАЗАЛО . При ГТ2 и ГТ2РС работата е още по-сериозна . При Карера ГТ е неконтролируемо :mhihi:
Да споменем и ХХ среиите на Ферари - е там вече не ще се уплашиш докато гледаш , ами няма и да се качиш 2ри път ... ако след първия оживееш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 30 Авг 2011, 18:05

И като говорим за брутални автомобили няма как да пропуснем англичаните :
Изображение
Изображение
и Капаро Т1 -тегло 470кг , 3,4 V8 мощност от скромните ... 583 кс :paranoid:
Изображение


ПС:не знам до колко са сериини точно горните 2 коли , но ТВР имат репутация на екстремисти сред авотмобилистроителите .


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 30 Авг 2011, 18:29

те ТВР и друга репутация имат :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 30 Авг 2011, 19:31

OPASNO LUD написа:Относно сцеплението ,което дават американските коли може много да се поспори.Карал съм Корвет,возил съм се на Вайпър и определено в реалния живот не са нищо особено.Като си слезна от Мерцедеса и се кача на американска кола имам чувството ,че съм се качил на Москвич.Може на писта да са нещо страшно,но в БГ писти няма,има магистрали и неравни пътища,които на всичкото отгоре са тесни и пълни със завои.Мощни и леки автомобили и мегаопасни за каране,напънеш ли ги ударите са неизбежни.Зр1,З06,Вайпър,ГТ2 се са автомобили дето не стават за каране в БГ,виж за плашене са :mhihi:


това си е някваква твоя версия на нещата. това, че ударите са неизбежни е съвсем друг проблем.
единственото вярно е, че американските ленти са по-широки. имат си завои, дупки, дори и тесни пътища, естествено качеството на асфалта там е много по-добро. колите там са с по-вдигнато окачване, сравнено с европейските версии.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 16.11.2005
Местоположение: Cal
Пол: Мъж

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от The_Ancient » 31 Авг 2011, 5:00

steeN написа:...единственото вярно е, че американските ленти са по-широки...

Аз пък си мислех че в щатите са 12 фута, а в БГ на магистралата 3,75м.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 31 Авг 2011, 9:50

явно карам по-големи коли там :lol: но пък пише, че тяхната минимална е 3.65 m пък европейските са точно 3.75 m...
и все пак планинските пътища със сигурност ми изглеждат доста по-широки от нашите.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook