Е46 - Разход гориво!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Е46 - Разход гориво!
blacksapphire написа:София - Пловдив - София - Закинтос, Гърция - София = 2150км ~ 190 литра ~ 8.8/100 разход
Скорост 180-240км/ч в България![]()
В Гърция малко по-кротко.
8.8.....
на 180 разходомера вече е лепнал надясно, в гърция си карал 110-130 не повече
не е по темата ама стига с тея скорости, мислете малко !
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Е46 - Разход гориво!
саундтрака кърти

и да не съм офф..
Радомир - Слънчев Бряг и обратно - 1000км с климатроник през цялото време - 55л
320d 136hp
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Е46 - Разход гориво!
Велик си, бате. Повече камери трябва да сложат в тая държава, вероятно и смъртните случаи ще бъдат по-малко.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е46 - Разход гориво!
Malik написа:
саундтрака кърти![]()
и да не съм офф..
Радомир - Слънчев Бряг и обратно - 1000км с климатроник през цялото време - 55л
320d 136hp
Някой е карал с ограниченията - браво

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Malik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Е46 - Разход гориво!
Gqbriel написа:Някой е карал с ограниченията - браво
Писна ми да "почивам" всяка година

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Е46 - Разход гориво!
Днес забелязах нещо странно. Тръгнах си от работа и колата не беше палена 11 часа. Изминах 200 метра и спрях, но без да гася. Бордовия показваше 17 разход и продължи да се вдига с 0,1 на всеки 2-3 секунди. Стигна до 22/100 и изгасих колата. Запалих и продължих да карам, след 10 минути колата загря и разхода по борд се нормализира. Преди всяко палене, нулирам моментния, за да показва максимално вярно. Ванка, искам ъпдейт на софтуера 
Sent from my Desire HD using Tapatalk

Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Sorrow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Е46 - Разход гориво!
16 дни
5500км (+- 30)
340 л. дизел (+- 5)
895 лв. ( +- 10)
Среден разход: 4.4 (борд), 6.2 (колонка)
Скорост: 110-130 (магистрали), 70-90 (извънградско), 70-100 (феноменалните пътища и пасове на Алпите)
Колата е 320cd, ръчка, 150hp, климатик включен през 50% от времето (другите 50 бяха за невероятния въздух в Алпите), пълен багажник, задни седалки и тази до шофьорската. Карано е възможно най-неикономично.
Маршрут:
От София към Белград (Сърбия) с първа нощувка там. После към Плитвишки Езера (Хърватска), където беше и втората нощувка. След това транзит през Словения и път през Италия, където отседнахме за трета нощувка. На следващия ден влезнахме в Швейцария и спахме в Кур (якото име, да). Последва пътуване до Сион, отново в страната на Милка, придружено от нощувки. След това за малко във Франция и обиколка на Женевското езеро, включващо Женева и Монтрьо. После през Лихтенщайн за една бира, малко Австрия транзит, за да се влезе във Фусен (Германия). Там имаше нощувки. От там отново транзит през Австрия, малко Италия отново и обратно в Инсбрук (Австрия) за една вечер. След това черта към Залцбург, после Виена и накрая Будапеща, като навсякъде имахме по 2 нощувки. Последва прибиране в София.
Освен това идеята беше да минем колкото се може повече пас-а (прохода) в Алпите (тотално избягвахме магистрали, за да не пропуснем красотите). За това и ги има тея разкарвания наляво-надясно понякога. А който е минавал през пасовете знае за какво иде реч по отношение тормоз на колата. Първите 5-6 дни пътувахме по 8-10 часа. Имаше моменти, в които 4-5 пъти се качвахме от 200 на 3000 метра и обратно за един ден. Кара се максимум на 3-та и е яко натоварване не само на изкачване. Реално там колата гълташе адски много. Зареждано е от абсолютно произволни места и признавам, че на 1 или 2 пъти се набих на нафта по 3,20 примерно. Иначе имах късмета на една безмитна да дозаредя 20 л. на 1,80 лв. Последното зареждане беше в покрайнините на Виена и съм изненадан, че колицата издържа 1050 км до София с един резервоар без литър-два.
Допълнителни пътни такси и винетки:
Сърбия - 22 лв.
Хърватска - 57 лв.
Италия - 10 лв.
Австрия - 16 лв (14-дневна винетка) + 20 лв.
Унгария - 12 лв (4-дневна винетка).
Сърбия (връщане) - 26 лв.
Като цяло сметките са доста правилни, защото следих разходите стриктно, за да видя реално колко ми е излязло цялото приключение, но тези дни ще пресметна всичко останало. Тук информацията е за разхода, така че я предоставям
.
5500км (+- 30)
340 л. дизел (+- 5)
895 лв. ( +- 10)
Среден разход: 4.4 (борд), 6.2 (колонка)
Скорост: 110-130 (магистрали), 70-90 (извънградско), 70-100 (феноменалните пътища и пасове на Алпите)
Колата е 320cd, ръчка, 150hp, климатик включен през 50% от времето (другите 50 бяха за невероятния въздух в Алпите), пълен багажник, задни седалки и тази до шофьорската. Карано е възможно най-неикономично.
Маршрут:
От София към Белград (Сърбия) с първа нощувка там. После към Плитвишки Езера (Хърватска), където беше и втората нощувка. След това транзит през Словения и път през Италия, където отседнахме за трета нощувка. На следващия ден влезнахме в Швейцария и спахме в Кур (якото име, да). Последва пътуване до Сион, отново в страната на Милка, придружено от нощувки. След това за малко във Франция и обиколка на Женевското езеро, включващо Женева и Монтрьо. После през Лихтенщайн за една бира, малко Австрия транзит, за да се влезе във Фусен (Германия). Там имаше нощувки. От там отново транзит през Австрия, малко Италия отново и обратно в Инсбрук (Австрия) за една вечер. След това черта към Залцбург, после Виена и накрая Будапеща, като навсякъде имахме по 2 нощувки. Последва прибиране в София.
Освен това идеята беше да минем колкото се може повече пас-а (прохода) в Алпите (тотално избягвахме магистрали, за да не пропуснем красотите). За това и ги има тея разкарвания наляво-надясно понякога. А който е минавал през пасовете знае за какво иде реч по отношение тормоз на колата. Първите 5-6 дни пътувахме по 8-10 часа. Имаше моменти, в които 4-5 пъти се качвахме от 200 на 3000 метра и обратно за един ден. Кара се максимум на 3-та и е яко натоварване не само на изкачване. Реално там колата гълташе адски много. Зареждано е от абсолютно произволни места и признавам, че на 1 или 2 пъти се набих на нафта по 3,20 примерно. Иначе имах късмета на една безмитна да дозаредя 20 л. на 1,80 лв. Последното зареждане беше в покрайнините на Виена и съм изненадан, че колицата издържа 1050 км до София с един резервоар без литър-два.
Допълнителни пътни такси и винетки:
Сърбия - 22 лв.
Хърватска - 57 лв.
Италия - 10 лв.
Австрия - 16 лв (14-дневна винетка) + 20 лв.
Унгария - 12 лв (4-дневна винетка).
Сърбия (връщане) - 26 лв.
Като цяло сметките са доста правилни, защото следих разходите стриктно, за да видя реално колко ми е излязло цялото приключение, но тези дни ще пресметна всичко останало. Тук информацията е за разхода, така че я предоставям

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е46 - Разход гориво!
Sorrow написа:16 дни
5500км (+- 30)
340 л. дизел (+- 5)
895 лв. ( +- 10)
Среден разход: 4.4 (борд), 6.2 (колонка)
Скорост: 110-130 (магистрали), 70-90 (извънградско), 70-100 (феноменалните пътища и пасове на Алпите)
Колата е 320cd, ръчка, 150hp, климатик включен през 50% от времето (другите 50 бяха за невероятния въздух в Алпите), пълен багажник, задни седалки и тази до шофьорската. Карано е възможно най-неикономично.
Маршрут:
От София към Белград (Сърбия) с първа нощувка там. После към Плитвишки Езера (Хърватска), където беше и втората нощувка. След това транзит през Словения и път през Италия, където отседнахме за трета нощувка. На следващия ден влезнахме в Швейцария и спахме в Кур (якото име, да). Последва пътуване до Сион, отново в страната на Милка, придружено от нощувки. След това за малко във Франция и обиколка на Женевското езеро, включващо Женева и Монтрьо. После през Лихтенщайн за една бира, малко Австрия транзит, за да се влезе във Фусен (Германия). Там имаше нощувки. От там отново транзит през Австрия, малко Италия отново и обратно в Инсбрук (Австрия) за една вечер. След това черта към Залцбург, после Виена и накрая Будапеща, като навсякъде имахме по 2 нощувки. Последва прибиране в София.
Освен това идеята беше да минем колкото се може повече пас-а (прохода) в Алпите (тотално избягвахме магистрали, за да не пропуснем красотите). За това и ги има тея разкарвания наляво-надясно понякога. А който е минавал през пасовете знае за какво иде реч по отношение тормоз на колата. Първите 5-6 дни пътувахме по 8-10 часа. Имаше моменти, в които 4-5 пъти се качвахме от 200 на 3000 метра и обратно за един ден. Кара се максимум на 3-та и е яко натоварване не само на изкачване. Реално там колата гълташе адски много. Зареждано е от абсолютно произволни места и признавам, че на 1 или 2 пъти се набих на нафта по 3,20 примерно. Иначе имах късмета на една безмитна да дозаредя 20 л. на 1,80 лв. Последното зареждане беше в покрайнините на Виена и съм изненадан, че колицата издържа 1050 км до София с един резервоар без литър-два.
Допълнителни пътни такси и винетки:
Сърбия - 22 лв.
Хърватска - 57 лв.
Италия - 10 лв.
Австрия - 16 лв (14-дневна винетка) + 20 лв.
Унгария - 12 лв (4-дневна винетка).
Сърбия (връщане) - 26 лв.
Като цяло сметките са доста правилни, защото следих разходите стриктно, за да видя реално колко ми е излязло цялото приключение, но тези дни ще пресметна всичко останало. Тук информацията е за разхода, така че я предоставям.


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Е46 - Разход гориво!


- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Е46 - Разход гориво!
В 6000 об. съм с 240, прекъсвачът е на 6500 все пак.



- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Е46 - Разход гориво!
blacksapphire написа:В 6000 об. съм с 240, прекъсвачът е на 6500 все пак.![]()
Поклон.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Е46 - Разход гориво!
853км с 51 литра нафта - разход 5.97/100 градско




Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Е46 - Разход гориво!
Zagy написа:853км с 51 литра нафта - разход 5.97/100 градско![]()
![]()
Ти само по Околовръстното от Бояна до Бистрица и обратно ли си карал бе

Питам сериозно защото ако е така то 2 пъти досега виждам разлика от над 5-6 лтр на резервоар и не в моя полза

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Е46 - Разход гориво!
Така по повод на някои твърдения ,че големият мотор задължително харчи
много мога да дам малко инфо за 3.3 В6 на тойота солара 225 кончета.
Та по каталог я дават градско-11.5 извън - 7.5. Моите постижения са : 6.2 софия - дуранкулак аз(80кг приятелката ми 50 кг и един куфар 15 кг). Умерено шофиране, за 560 км не мисля ,че оборотите са качиха над 2500. Градско, много зависи от това кога и къде се кара колата. Пример:софия 3ч през нощта 7 ми дава, час пик 8 сутринта 12 13 стоп-го трафик. Така,че съвсем възможно е да се постигнат добри резултати дори и с 3.3 литров мотор.
П.С Извинявам се ,че говоря за тойота ама няма кинти за 330 цици,пък много ми се иска
много мога да дам малко инфо за 3.3 В6 на тойота солара 225 кончета.
Та по каталог я дават градско-11.5 извън - 7.5. Моите постижения са : 6.2 софия - дуранкулак аз(80кг приятелката ми 50 кг и един куфар 15 кг). Умерено шофиране, за 560 км не мисля ,че оборотите са качиха над 2500. Градско, много зависи от това кога и къде се кара колата. Пример:софия 3ч през нощта 7 ми дава, час пик 8 сутринта 12 13 стоп-го трафик. Така,че съвсем възможно е да се постигнат добри резултати дори и с 3.3 литров мотор.
П.С Извинявам се ,че говоря за тойота ама няма кинти за 330 цици,пък много ми се иска

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани