Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
То собственика на Corvette-а няма и пари за Ферарито
Както и аз... Ама имам ли парите за Ferrari-то няма да си купя 2 Корвета 
По-скоро идеята е, че собственика на Ferrari-то не го е еня, че тоя с Corvette-а е по-бърз от него на 400м или с няколко секунди на Ринга


По-скоро идеята е, че собственика на Ferrari-то не го е еня, че тоя с Corvette-а е по-бърз от него на 400м или с няколко секунди на Ринга

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
а ми щом тези, които ги произвеждат мислят така, сигурно има и средно статистически купувачи и на двете. вие още си мислите, че корвета се прави в дъвена барака някъде в пустинята май 
http://www.autoblog.com/2007/05/18/spy- ... rrari-599/

http://www.autoblog.com/2007/05/18/spy- ... rrari-599/
These two vehicles have similar weight and length, both vehicles boast more than 600hp, front-engine layouts, and both companies employ the same magnetic damping from the embattled Delphi corporation.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз мисля, че ключовия момент тук е:
Демек, щом всички се "мерят" с Ferrari, то има защо и това само потвърждава думите ми за изграденото вече име и основите, на които това е направено
И друго... Ferrari разработиха това окачване съвместно с Delphi преди повече от 5 години... А американците чак сега откриват топлата вода с бъдещия Z07... въпреки, че и ZR1 е с някакво активно окачване...
Z07 engineers are testing their configuration of the magnetic shock absorbers against the best the world has to offer. Hey, if you want to make a world-beater, the 599 GTB Fiorano is a hell of a measuring stick
Демек, щом всички се "мерят" с Ferrari, то има защо и това само потвърждава думите ми за изграденото вече име и основите, на които това е направено

И друго... Ferrari разработиха това окачване съвместно с Delphi преди повече от 5 години... А американците чак сега откриват топлата вода с бъдещия Z07... въпреки, че и ZR1 е с някакво активно окачване...
Последна промяна DrivinGGoD на 26 Авг 2011, 13:39, променена общо 1 път
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:а ми щом тези, които ги произвеждат мислят така, сигурно има и средно статистически купувачи и на двете. вие още си мислите, че корвета се прави в дъвена барака някъде в пустинята май
http://www.autoblog.com/2007/05/18/spy- ... rrari-599/These two vehicles have similar weight and length, both vehicles boast more than 600hp, front-engine layouts, and both companies employ the same magnetic damping from the embattled Delphi corporation.
да де, че те техните купувачи са съвсем различни хора като цяло ... това исках да кажа ... та тия коли няма какво да се сравняват
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Американските VS Европейските спортисти
На кой му пука за всички тези пренебрежимо малки разлики между колите? Две десети, една десета... времена за ускорение, за обиколка, багажници, седалки и т.н. Избора на автомобил е също толкова сантиментален колкото и избора на жена... и също толкова субективен... и е основно продиктуван от емоции... много рядко от реални "хартиени" факти...
Ах...е това е...Аз също съм на това мнение, но и уважам какво са направили другите.
В крайна сметка ако имам пари за ферари бих си взел такова, ако имам за пагани бих взел нея... Понеже нямам карам дизел БМВ и се кефя




- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:
Явно все още никой не е разбрал какво искам да кажа... А го написах в самото начало...
Не казвам на никого, че Corvette-а, GTR-а или която и да е евтина супер кола не стават... Напротив убеден съм в качествата им и уважавам това, че са постигнати с малко пари...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:И друго... Ferrari разработиха това окачване съвместно с Delphi преди повече от 5 години... А американците чак сега откриват топлата вода с бъдещия Z07... въпреки, че и ZR1 е с някакво активно окачване...
адаш,
слънцето не винаги свети от гъза на тия в Маранело...
първата кола в света с магнитотороидални амортисьори е Корвет ЗР1 на базата на Корвет Ц4, някъде 1990-те беше... Ферари нищо не са разработвали с Делфи - ГМ ги измислят тези неща заедно с Делфи, просто защото са основен акционер. След това Фиат е все пак собственост на ГМ тогава (колко иронично) и купуват лиценза за амортисьорите на Ензото...
Фиатът от Маранело са много добри, но вярвай ми повечето им неща не са революционни, а просто подобрения на решенията на други. Активният диф на 458/599 да не би да е техен? Има го в Порше 959 и Порше 928. 1987 година. Разликата е, че във Фиата сега получава данни от още 2 места - положението на педала на газта и ъгъла на кормилото. Ма иначе е революционен...
Power is Nothing Without Insanity
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Аз мисля, че ключовия момент тук е:...Ferrari разработиха това окачване съвместно с Delphi преди повече от 5 години... А американците чак сега откриват топлата вода с бъдещия Z07... въпреки, че и ZR1 е с някакво активно окачване...
чакай, чакай


MARANELLO, Italy — Delphi, the bankrupt U.S. auto parts supplier and former General Motors subsidiary, said it will supply components and systems for the new Ferrari 599 GTB Fiorano.
The big news is that the new $280,000 Ferrari, which replaces the 575M Maranello, will use Delphi's MagneRide suspension, which is featured on such premium GM products as the Cadillac STS and the Chevrolet Corvette.
Curiously, the high-performance STS-V and the Corvette Z06 do not use MagneRide, which employs shock absorbers filled with a controllable fluid to alter damping characteristics.
For the '07 Ferrari 599 GTB, Delphi also will supply the dual-zone climate control system, as well as the electrical/electronic system. Delphi said it has been supplying climate control technology to Ferrari since 1992, and is responsible for the climate control systems on all of Ferrari's current models.
What this means to you: A little piece of GM on the next Ferrari — and a great way for Delphi to focus on something positive
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Тези подробности съм ги пропуснал
Знам, че е разработка на Delphi, но не знаех, че го е имало и преди това... Знам, че още тогава, най-съвършената версия на тази система се вграждаше за първи път в 599, вероятно много подобрена спрямо тази в C6, защото колите нямат нищо общо като поведение
Иначе това за диференциалите е 100% така, но все пак нека не забравяме, че в днешно време топлата вода не може да бъде открита и е важно как усъвършенстваш вече измислени системи и как те работят в действителност... променливите М дифове в новите М коли са ползвани в ix-а на Е30ка преди 25 години, ама това не значи, че днес тези в М3, М5, М6 са същите
Както например листовото окачване на Корвета
Иначе мисля, че всеки един от световните производители (е с малки изключения
) е допринесъл автомобилите да са това, което са в момента... за добро или лошо... май обаче, както казахме и по-рано там докъдето са стигнали нещата в момента е ок... ама бъдещето нещо не е розово 


Иначе това за диференциалите е 100% така, но все пак нека не забравяме, че в днешно време топлата вода не може да бъде открита и е важно как усъвършенстваш вече измислени системи и как те работят в действителност... променливите М дифове в новите М коли са ползвани в ix-а на Е30ка преди 25 години, ама това не значи, че днес тези в М3, М5, М6 са същите


Иначе мисля, че всеки един от световните производители (е с малки изключения


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
освен да повдигна малко настроението - http://www.leftlanenews.com/mclaren-pla ... odels.html
наследник на мкларън ф1
наследник на мкларън ф1
Expect this car to boast horsepower in the 800+ range while retaining the weight of the P11, thanks to an increased use of carbon fiber.
Последна промяна steeN на 26 Авг 2011, 14:10, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex не съм съгласен за първата кола с магнитни амортисьори.
Трябва да се поровя в нет-а, но по спомен, първите такива коли са били използвани в нацистка Германия, още през 30-те години.
Трябва да се поровя в нет-а, но по спомен, първите такива коли са били използвани в нацистка Германия, още през 30-те години.


- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа: Както например листовото окачване на Корвета![]()
Ех тоя Джереми Кларксън, вее...
Нали си го виждал листовото окачване на Ц5 и Ц6 Корвет как изглежда? Има много техническа мисъл в него, недей с рогите...
Ресьорът е напречен, изработен от кевлар/полимери и е дебел колкото пръста ти. Тежи около 1кг и е окачен на рамата на колата, следователно окачването има минимална "неокачена" маса, която обикновено е най-големият бич за конструкторите. Допълнителен плюс е, че подпомага работата на анти-ролбарите и отново се спестява маса, тъй като те са по-малки от обикновено. Перфектно решение за пистата. Трябва да се признае, обаче че това решение не толкова добро за шосето, тъй като не се справя толкова добре с неравности и бабуни, колкот традиционно компоновани окачвания.
В никакъе случай не говорим за окачването на конска каруца от Факултето или Столипиново, както се опитва да ни обясни Кларксън...
DrivinGGoD написа: Иначе мисля, че всеки един от световните производители (е с малки изключения) е допринесъл автомобилите да са това, което са в момента... за добро или лошо... май обаче, както казахме и по-рано там докъдето са стигнали нещата в момента е ок... ама бъдещето нещо не е розово
съгласен съм

Power is Nothing Without Insanity
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex 320i Cabrio написа:DrivinGGoD написа: Както например листовото окачване на Корвета![]()
Ех тоя Джереми Кларксън, вее...
Нали си го виждал листовото окачване на Ц5 и Ц6 Корвет как изглежда? Има много техническа мисъл в него, недей с рогите...
Ресьорът е напречен, изработен от кевлар/полимери и е дебел колкото пръста ти. Тежи около 1кг и е окачен на рамата на колата, следователно окачването има минимална "неокачена" маса, която обикновено е най-големият бич за конструкторите. Допълнителен плюс е, че подпомага работата на анти-ролбарите и отново се спестява маса, тъй като те са по-малки от обикновено. Перфектно решение за пистата. Трябва да се признае, обаче че това решение не толкова добро за шосето, тъй като не се справя толкова добре с неравности и бабуни, колкот традиционно компоновани окачвания.
В никакъе случай не говорим за окачването на конска каруца от Факултето или Столипиново, както се опитва да ни обясни Кларксън...DrivinGGoD написа: Иначе мисля, че всеки един от световните производители (е с малки изключения) е допринесъл автомобилите да са това, което са в момента... за добро или лошо... май обаче, както казахме и по-рано там докъдето са стигнали нещата в момента е ок... ама бъдещето нещо не е розово
съгласен съм
Адаш... шегувам се... знам това и вярвам на разните журналисти по-малко отколкото повечето хора предполагат... наистина е несериозно да се говори за тези неща с насмешка, най-малкото защото колата е достатъчно сериозна... далеч съм от мисълта, че окачването е като през 80те... постарали са се да направят кола като хората и са успяли да направят повече отколкото някога съм предполагал, че американците биха могли в това отношение... и поне за едно винаги съм им свалял шапка и го написах няколко пъти - определено си държат на традициите... което много малко компании вече правят

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:... за мен е важно как ме кара да се чувствам една кола... това е субективно...
Това май изчерпва темата


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Малко извън темата, но покрай тази тема и някой мои наблюдения върху наболяли проблеми си позволих да драсна нещо, което се надявам, че ще ви хареса:
DrivinGGoD's Blog: Традициите не са това, което бяха...
Продължението ще бъде в посока, истинските и важни качества на автомобилите според мен и позицията ми относно истинските и супер колите... вдъхновен от тази тема... така че, следете от време на време
Ако имате някакви коментари съм отворен към критики и предложения, тъй като съм нов в тези неща с блоговете, а и опита ми в писането не е огромен
та ще се радвам ако успея да го развия така, че да има за всекиго по някое интересно и полезно четиво 
DrivinGGoD's Blog: Традициите не са това, което бяха...
Продължението ще бъде в посока, истинските и важни качества на автомобилите според мен и позицията ми относно истинските и супер колите... вдъхновен от тази тема... така че, следете от време на време

Ако имате някакви коментари съм отворен към критики и предложения, тъй като съм нов в тези неща с блоговете, а и опита ми в писането не е огромен


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани