Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 19.12.2007
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Fear » 26 Авг 2011, 12:03

Mинала е тя покрай Ferrari. Още повече пък с дизелов мотор. :)
Moята кола има повече допирни точки отколкото Brera-та, жалко само, че съм с двигател от FIAT. :mhihi:
Иначе е яко: Аlfa Romeo GTV VS. Ferrari F355 :driving:
Последна промяна Fear на 26 Авг 2011, 12:06, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 26 Авг 2011, 12:04

acho.rs написа:Айде малко масло в огъня - Корвете ЗР1 с/у 458 Италия :
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти :yes:

ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИ :mhihi: И защо 80-120 нееластичиния , хилав , мотор със смешна тяга ... защо се прави 80-120 за 1,3 сек :mhihi:



Олеле, ама по сайтове и тестове ли почваме бе, 11,6 на 400м за зр1. Предпочитам долното видео...
http://www.youtube.com/watch?v=woOqqfGtqHo
намери в цялото интернет пространство фабрична италия...опа..фабрично каквото и да е ферари с такова време.

Преди време бях писал ,чена зр1 само му трябват подходящи гуми за да слезе под 7.20 на ринга...май излезнах прав вече има официално 7.19 зр1

Пък вие ми обяснявайте за технологии и космически копчета.

Какво е технологията без резултат и ако не е по добра от не технологията - инжинерна Ч;КИЯ. Що не правят колите с крака... сигурно е свръх технологично да напавиш крак, ама май технологията колело на хиляди години е по добра??

Матеряли....американските коли използват доста екзотични материали, там където им е местото в шасито и конструкцията на колата и двигателя, не по спойлери калници и интериор.

Разбирам идеята на ферари и суперкарите...харесва ми, бих си взел такава кола, за демонстрация на възможност в комбинация с ексклузивност, с хубав интериор и добра динамика, но ако говорим за чисто удоволствие от шофирането предпочитам нещо грубо и трудно за каране...междодругото европейските коли са били такива...преди 20 год.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 12:10

BMW_RIDER написа:...но ако говорим за чисто удоволствие от шофирането предпочитам нещо грубо и трудно за каране...междодругото европейските коли са били такива...преди 20 год.


Един ZR1 или Z06 не се кара по-трудно от едно 575/599 или F430/458... напротив... а ако говорим за удоволствие и усещане нещата стават въпрос на вкус... аз не смятам, че един такъв Corvette може да ти даде подобно на споменатите коли усещане...

Намери сега на същия драг стрип с нубава настилка в началото и клип с 458 да видим тя колко дава... щото е лесно да извадиш най-добрите времена на Вета и да ги сравняваш с някакви на 458 при кой знае какви условия (най-вероятно на пътя)...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 12:13

Оп... нещо интересно... започвам да гледам

http://www.youtube.com/watch?v=pKZg1Ps_ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=k1cteHVecr8
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Авг 2011, 12:19

BMW_RIDER написа:
acho.rs написа:Айде малко масло в огъня - Корвете ЗР1 с/у 458 Италия :
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти :yes:

ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИ :mhihi: И защо 80-120 нееластичиния , хилав , мотор със смешна тяга ... защо се прави 80-120 за 1,3 сек :mhihi:



Олеле, ама по сайтове и тестове ли почваме бе, 11,6 на 400м за зр1. Предпочитам долното видео...
http://www.youtube.com/watch?v=woOqqfGtqHo
намери в цялото интернет пространство фабрична италия...опа..фабрично каквото и да е ферари с такова време.

Преди време бях писал ,чена зр1 само му трябват подходящи гуми за да слезе под 7.20 на ринга...май излезнах прав вече има официално 7.19 зр1

Пък вие ми обяснявайте за технологии и космически копчета.

Какво е технологията без резултат и ако не е по добра от не технологията - инжинерна Ч;КИЯ. Що не правят колите с крака... сигурно е свръх технологично да напавиш крак, ама май технологията колело на хиляди години е по добра??

Матеряли....американските коли използват доста екзотични материали, там където им е местото в шасито и конструкцията на колата и двигателя, не по спойлери калници и интериор.

Разбирам идеята на ферари и суперкарите...харесва ми, бих си взел такава кола, за демонстрация на възможност в комбинация с ексклузивност, с хубав интериор и добра динамика, но ако говорим за чисто удоволствие от шофирането предпочитам нещо грубо и трудно за каране...междодругото европейските коли са били такива...преди 20 год.

Защо - ти къде ги мериш - с Дрифт бокса на пистата ли ?
Тва си го пускал и преди за ЗР1 - ама нали се сещаш , че САМО се предполага че е сток , със сток гуми и тн и тн . Демек - неофициално клипче , като не се знае гумите до колко са били запалени преди този старт .
Та да ти кажа и официалната позиция на производителя - Корвет ЗР1 0-100 3,6 сек , 0-200 10,8 сек - това е доволно зад 458 Италия . Като сложим и че вероятността да направиш такъв старт в кола със 820 НМ на задните гуми и ръчни скорости е около 1:1000 а при Ферарито е 100% :idea:
И по-горе се споменаха ръчни скорости . Да ви кажа защо не се предлагат в 458 Италия . 599 ГТБ Фиорано има и опция ръчна скоростна кутия - озбрана е от 3 :idea: :idea: :idea: клиента . Натам се сещайте ...
А подходящи гуми е условно понятие - не знам някоя масова кола да излиза със сериини сликове .

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 12:22

Абе не знам за вас... ама аз като показаха черната Italia в хамбара на клипчето настръхнах... ебал съм ти ZR1-то ако ще и в космоса да лети... това е... точка...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 12:25

вета има много сила

даже и с лош старт почти размина ферарито

а и сега обърнах внимание, че от двете коли вета е с по-хармоничен дизайн

дълъг преден капак, зализана линия на А-колонката и агресивно вдигната задница..

но наистина не ми харесват хромираните джанти :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 26 Авг 2011, 12:28

DrivinGGoD написа:Оп... нещо интересно... започвам да гледам

http://www.youtube.com/watch?v=pKZg1Ps_ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=k1cteHVecr8


тва го пуснах по-рано в темата, ама сте го пропуснали нещо :lol: тоя саит дето го е пуснал ачо не са верни данните, защото с толкова коне повече няма начин до 300 да е по-бавен, а и то се вижда на видеото как го застига след слабия старт, който направи дебелия ;) по американски мога да кажа - call out, failed :) трябва да призная обаче, че е малко наглесена цялата работа там...
Последна промяна steeN на 26 Авг 2011, 12:35, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 26 Авг 2011, 12:34

acho.rs написа:Айде малко масло в огъня - Корвете ЗР1 с/у 458 Италия :
http://www.zeperfs.com/duel2979-1834.htm
данните са от официални тестове , има и времена на няколко от най-известните писти :yes:

ПС:абе защо до 300 км/ч Италията го ИЗКОРМИ :mhihi: И защо 80-120 нееластичиния , хилав , мотор със смешна тяга ... защо се прави 80-120 за 1,3 сек :mhihi:




убууу,

между двете аз знам кое ще - няма да е подскачащото магаре със сигурност. Нали знаете, че това е първото магаре, което е по-бавно на пистата с изключена електроника...
Power is Nothing Without Insanity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 26 Авг 2011, 12:35

acho.rs написа: Като сложим и че вероятността да направиш такъв старт в кола със 820 НМ на задните гуми и ръчни скорости е около 1:1000 а при Ферарито е 100% :idea:
И по-горе се споменаха ръчни скорости . Да ви кажа защо не се предлагат в 458 Италия . 599 ГТБ Фиорано има и опция ръчна скоростна кутия - озбрана е от 3 :idea: :idea: :idea: клиента . Натам се сещайте ...


Ааа, най-после се разбрахме....ВЕРОЯТНОСТА ,да го направиш!!! Ти - шофйора да го направиш, не копчето или технологията. При Зр1 от тебе зависи дали ще е 10.8 или 14.8 , дали ще си 7.19 на ринга или 8.19. Точно това да те отличава от другия седнал в таква кола, при ферарито както писа вероятността за фабричните времена е почти 100%. Е да то тряяя да влезеш да натиснеш едно копче и крака до долу. И да объркаш нещо не се притестявай, тракшън контрола 60 възглавници и ръка която ти бърше задника ако се уакаш излизат автоматично...ама за 1/20 от секундата.
Е те могат да се изключат е могат ама си ги има.

Затова харесвам моторите....там нещата са най-чисти(ама и там тръгва на зле), и като решиш, че много те бива без да е така, ако не прецениш правилно...паметници по околовръстното достатъчно....Така трябва и да е с със спортните коли според мен...вземи ац кобра от 60-те същата работа...който се качва да знае защо се качва, а не да се чепи Николета Лозанова до колата.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Dirty M5 driveR » 26 Авг 2011, 12:37

Мен пък едно от нещата, което ми е супер противно във почти всички суперколи - автомата. За това уважавам безкрайно Порше, Пагани, Астън, както и Корвета и други подобни автомобили, който запазват в себе си духа на истинското шофиране. Ачо - е точно това е голямата тъпотия: да можеш да направиш перфектен старт всеки път с Ферари-то... Къде е тръпката във всеки от следващите стартове :?: От тия две коли в клипа на Сашо аз бих избрал Вета (отделно защото и V8 моторите на Ферари са ми някак безлични, имат несравнимо поведение, но... не ми изпълват душата като ги гледам по клиповете, какво остава да я карам наживо. Като чуя рева на Корвета ситуацията е съвсем друга. И все пак правим уговорката, че нищо подобно не съм карал, а специално тия две коли даже и на живо не съм ги виждал :mhihi: )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 26 Авг 2011, 12:50

BMW_RIDER

доста оригинални сравнения , но да ти напомня , че лънч контрола може и да не си го пускаш , а скоростната кутия е 1:1 с тази от Ф1 , както и поведението на мотора . Тъй че ако ти си мислиш , че е тъпо да караш болид , които ти троши врата при смяна на предавка - окай , скучно и тъпо :yes:
Аз утивам за няколко дни в балкана , предполагам до като се върна ще има още 50 страници едни и същи глупости . 0-100 ЗР1 3,6 , 0-100 Италия 3,4 ,
0-200 ЗР1 10,8 сек , 0-200 458 10,4сек . Това са данни от производителя , които се припокриват :idea:
Друг Тест на 458 на овала на Нардо - 0-300 км/ч за 33,9 сек - отново много силно време .На същия този овал ЗР1 дава 36,6 сек .Не искам да намесвам 599 ГТО , което наистина е в класа на ЗР1 , защото тогава става преакалено горзно .
Айде приятен уикенд ;)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 26 Авг 2011, 13:07

На кой му пука за всички тези пренебрежимо малки разлики между колите? Две десети, една десета... времена за ускорение, за обиколка, багажници, седалки и т.н. Избора на автомобил е също толкова сантиментален колкото и избора на жена... и също толкова субективен... и е основно продиктуван от емоции... много рядко от реални "хартиени" факти...

Както казах по-горе... а и по-рано няколко пъти и вече спирам да повтарям... за мен е важно как ме кара да се чувствам една кола... това е субективно... но така както ме е карала да се чувствам кола на Ferrari никоя друга не е успявала... точка... това е... който му харесва - ок... който не - да си има мнението и да му се доверява... не съм искал да убеждавам никого в нищо... споделих опит и мнение... поспорихме готино... темата стана интересна...

DrivinGGoD написа:Абе не знам за вас... ама аз като показаха черната Italia в хамбара на клипчето настръхнах... ебал съм ти ZR1-то ако ще и в космоса да лети... това е... точка...


Като за първи път видях такава кола на живо се почувствах по същия начин...

От тогава мечтая да карам такава кола...

Като за първи (и единствен надявам се не за дълго) път карах такава кола сума време се държах като луд - преди това треперех, смеех се без причина, мечтаех да дойде моя ред... докато бях зад волана за мен нищо нямаше значение, не обръщах внимание на нищо (дори на повечето неща от колата), просто карах в екстаз от усещанията, които ми даваше, от начина по който ми говореше чрез звука, волана, седалката, педалите... в такива моменти тези десети време нямат значение... в такива моменти много други неща нямат значение... след това дни мислех само за това... дни се държах странно на моменти припомняйки си това... исках всеки да знае за това... на всеки да споделя щастието си... и още има такива моменти... една година след това...

Такава кола е Ferrari... такава кола искам да имам един ден... и нищо друго... кола, която да ме кара да се чувствам жив... кола която да ми дава "онова" специално усещане всеки един момент когато си помисля за нея, когато я погледна отстрани, когато я карам или след това...

Пък нека да не е най-красивата, най-бързата или най-добрата... тя ще е специалната... точка...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Sharo » 26 Авг 2011, 13:15

Вие се ебавате нали ...
Кой средностатистически потребител на ферари би си купил Корвет.
Все едно да смениш е30 м3 за Астра щото била по-бърза
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 26 Авг 2011, 13:22

Sharo написа:Вие се ебавате нали ...
Кой средностатистически потребител на ферари би си купил Корвет.
Все едно да смениш е30 м3 за Астра щото била по-бърза

по-скоро идеята е, че собственика на корвета не вижда смисъл от ферарито..

както и аз :)
No bling at the Ring

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook