2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Здравейте, изскочи ми добра оферта, предлагат ми тази кола на около 70 000 мили, на цена от около 10 000лв. Колата се намира в Америка, както и аз, а смятам да остана тук за около 1 година и не знам дали е добра оферта да я купя и ремонтирам или да я внеса в България, но не знам как стоят нещата с мито и т.н.
Пича, от който я купувам твърди, че е купена от застрахователна компания със абсолютно невредим двигател и трансмисия като капак за колата струва около $180, калник $65, броня за $175, радиатор $110, фар $160.



Тази кола е моя мечта, и това замъглява разума ми, така че се надявам да чуя и вашето мнение.
Пича, от който я купувам твърди, че е купена от застрахователна компания със абсолютно невредим двигател и трансмисия като капак за колата струва около $180, калник $65, броня за $175, радиатор $110, фар $160.



Тази кола е моя мечта, и това замъглява разума ми, така че се надявам да чуя и вашето мнение.
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Може да стане в контейнер, който струва около 4 000 долара, а дали само тези неща трябва да се сменят е божа работа.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Възможно е да има много скрити щети, но основното от което се боя е дали има как от този удар да е изменена геометрията на колата и така да носи гуми, да не бъде достатачно стабилно... Ако има повреда по окачването ще ми коства ли много пари и може ли да се използват части от по-стари Bmw-та?
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
даже и десен рог да се смени с нов, тука не говорим за автомобил с изместена геометрия и криво шаси.
Сега да ли си струва ти си знаеш, аз такава кола не бих купил.
Така на око ремонта ще ти струва два пъти колкото колата!
Сега да ли си струва ти си знаеш, аз такава кола не бих купил.
Така на око ремонта ще ти струва два пъти колкото колата!
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
сметни си транспорт мито се плаща ддс пак и части който са доста - трябва да е златна вътре и да може след ремонта да ти легни по ефтинко от една здрава кола от германия напримерно същият модел 

Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Смятам че би ми легнала по-евтино, в Германия най-евтините са над 10 000 евро. Като за начало смятам да я карам в USA където вървят на $15 000. Ако действително щетите са само тези, които се виждат като калник, капак, радиатор и броня ремонта ще ми струва малко над $1000 ако си работя сам по колата.
Лошото е че въздушните възглавници от тавана и волана са изскочили , но тях не смятам да сменям, а просто да отстраня и евентоално ако имам излишни пари само да да сменя тази на волана. Боята е бяла, което означава, че ще е сръвнително евтина.
Взе пак колата е на 70 000 мили, което са си много малко километри.
Лошото е че въздушните възглавници от тавана и волана са изскочили , но тях не смятам да сменям, а просто да отстраня и евентоално ако имам излишни пари само да да сменя тази на волана. Боята е бяла, което означава, че ще е сръвнително евтина.
Взе пак колата е на 70 000 мили, което са си много малко километри.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
колата има повече щети от описаните от теб тенекии .. мотора стои на една страна ,предната дясна гума е по назад от колкото трябва .. огледай добре мотора и кутията да няма някое счупено ухо и да се наиграеш .. аз не бих си я купил за повече от 5к $
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Частите за смяна със сигурност НЕ са само ламарини... провери малко в online каталозите за "прилежащи елементи" към основните и ще ти се извие свят... новите коли имат какви ли не допълнителни неща, които трупат към сумата... само по бронята имаш десетки неща, освен самата пластмасария... т.нар. "оборудване" на бронята, на преден капак, калници и т.н.
...
Направи един наистина сериозен и обстоен преглед на колата, преди да правиш каквито и да е сметки, че накрая да няма "Егати!"
...
Направи един наистина сериозен и обстоен преглед на колата, преди да правиш каквито и да е сметки, че накрая да няма "Егати!"
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
извинявай аз не видях че тя е бяла. Ремонта ще е доста по евтин.
така разсъждаваш, кво бмв ще караш ти, не се заблуждавай.

така разсъждаваш, кво бмв ще караш ти, не се заблуждавай.
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
rdelight,
Намам представа в кой щат се намираш и какви са цените там, но аз лично считам, че планираните от теб $1000 за ремонт на този автомобил ще са недостатъчни.
На пръв поглед освен посочените
виждам също и липсващо дясно огледало, щети по предна дясна врата, десен праг, вероятно има и липсващ халоген.... С предния капак ще трябва да си набавиш и емблема + горните елементи на бъбреците (а те най-често са в комплект с долните компоненти).
Писал си за радиатор, но кой - на двигателя или на климатика? Да не се окажат и двата + вентилатор със всичките му пластмаси?
Това са видимите на пръв поглед неща по хардуеъра. Често обаче при тези коли "софта" също се оказва голям препъни камък. Гледам, че е и с xDrive.... След удара, не се знае от там какъв "фантом" може да изкочи.
Дори и да си специалист автомонтьор, предполагам, че само набавянето на въпросните части ще ти коства доста над $ 1000.
От снимката не мога да определя какви са фаровете, но ако са ксенон, тогава ще стане "Олеле майкоооо", защото не е само до поставянето на единия фар, ами са още куп други неща към него, включително и система за миене на фаровете, ако пък са и адаптивни светлини, тогава.....
Виж дали има парктроник, защото и датчиците на бронята струват пари.
Споменаваш, че в сметките не включваш нови airbag-ове, но ако решиш да я ремонтираш, много е вероятно колата сама да поиска да си ги добави към сметката, 'щото иначе рискуваш да спориш с борд-компютъра на колата.
Не на последно място пишеш, че ще оставаш през следващата 1 г в САЩ. Струва ли си да си загубиш част от времето (и нервите) там за да се занимаваш с този автомобил?
А още повече след това да дадеш една камара пари да го докарваш до БГ?
Пробвай да си направи още веднъж сметката, като обърнеш внимание на написаното от колегата Моллов.
Успех с решението!
Намам представа в кой щат се намираш и какви са цените там, но аз лично считам, че планираните от теб $1000 за ремонт на този автомобил ще са недостатъчни.
На пръв поглед освен посочените
rdelight написа:капак за колата струва около $180, калник $65, броня за $175, радиатор $110, фар $160.
виждам също и липсващо дясно огледало, щети по предна дясна врата, десен праг, вероятно има и липсващ халоген.... С предния капак ще трябва да си набавиш и емблема + горните елементи на бъбреците (а те най-често са в комплект с долните компоненти).
Писал си за радиатор, но кой - на двигателя или на климатика? Да не се окажат и двата + вентилатор със всичките му пластмаси?
Това са видимите на пръв поглед неща по хардуеъра. Често обаче при тези коли "софта" също се оказва голям препъни камък. Гледам, че е и с xDrive.... След удара, не се знае от там какъв "фантом" може да изкочи.
Дори и да си специалист автомонтьор, предполагам, че само набавянето на въпросните части ще ти коства доста над $ 1000.
От снимката не мога да определя какви са фаровете, но ако са ксенон, тогава ще стане "Олеле майкоооо", защото не е само до поставянето на единия фар, ами са още куп други неща към него, включително и система за миене на фаровете, ако пък са и адаптивни светлини, тогава.....

Виж дали има парктроник, защото и датчиците на бронята струват пари.
Споменаваш, че в сметките не включваш нови airbag-ове, но ако решиш да я ремонтираш, много е вероятно колата сама да поиска да си ги добави към сметката, 'щото иначе рискуваш да спориш с борд-компютъра на колата.
Не на последно място пишеш, че ще оставаш през следващата 1 г в САЩ. Струва ли си да си загубиш част от времето (и нервите) там за да се занимаваш с този автомобил?
А още повече след това да дадеш една камара пари да го докарваш до БГ?
Пробвай да си направи още веднъж сметката, като обърнеш внимание на написаното от колегата Моллов.
Успех с решението!
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Много изчерпателно наистина, бих казал че успя в голяма степен да наклониш везните в обратна посока. Изглежда се опитвам с трици маймунки да хващам, но цената е наистина съблазняваща.
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
тя колата че се оправя да но не се знае с кви пари - ако ти стъпи добре да я каращ в сащ на цена добре ама ако я внесеш тъка смятай транспорт контейнер мито ддс още една кофа пари иначе колата нарпавена ще бъде супер - ако можеш да напрегнеш цената нещо би се понаместила работата малко имай на предвид,че частите са скъпи и то доста 

- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Колегите ти казаха доста неща за частите...Само искам да ги допълня - преди да почнеш да сменяш външните части по колата от рода на радиаторите, дехидратора за климатика, пластмаси, фара, броня и др. по-дребни детайли, тя първо трябва да се разхвърли, докато не излязат наяве структурните щети (нарушенията по геометрията). А те при теб не са малко.
Освен че десния рог е накриво, изкривен е ланжерона на калника и още по важно - мръднало е бомбето на амортесьора (камбаната), което ти променя геометрията на макферсона радикално. Това бомбе дори със супер техника никога няма да се върне към заводските си параметри. Освен това двигателя се е размърдал, което значи, че само за тампоните на мотора и скоростната кутия (щото те са скъсани) ще дадеш около 500 долара ! А самото изправяне на рога ще ти струва най-малко още 1000 долара, т.к. там се ползват много скъпи хидравлични машини, които ги има на много малко места, дори и в Щатите. Ще трябва да смениш и части по окачването - носач, шенкел, амортисьор и др.
Една по-груба сметка ще те доведе до числото от около 7000-10000 долара за ремонт. Не забравяй че въздушните възглавници и датчиците трябва да се сменят, а тя само една възглавница е около 500 долара. Не можеш да караш без тях, освен ако не се чувстваш като Кадафи - безсмъртен. Освен това компа постоянно ще ти дава грешки, заради безопасността на автомобила.
Общо взето е безсмислено да се захващаш - не случайно застрахователната компания я е класифицирала в по-ниска група, т.е. икономически неизгодно да се ремонтира. Пък и дори да я оправиш, ще караш вече лепено канче, както се казва.
Освен че десния рог е накриво, изкривен е ланжерона на калника и още по важно - мръднало е бомбето на амортесьора (камбаната), което ти променя геометрията на макферсона радикално. Това бомбе дори със супер техника никога няма да се върне към заводските си параметри. Освен това двигателя се е размърдал, което значи, че само за тампоните на мотора и скоростната кутия (щото те са скъсани) ще дадеш около 500 долара ! А самото изправяне на рога ще ти струва най-малко още 1000 долара, т.к. там се ползват много скъпи хидравлични машини, които ги има на много малко места, дори и в Щатите. Ще трябва да смениш и части по окачването - носач, шенкел, амортисьор и др.
Една по-груба сметка ще те доведе до числото от около 7000-10000 долара за ремонт. Не забравяй че въздушните възглавници и датчиците трябва да се сменят, а тя само една възглавница е около 500 долара. Не можеш да караш без тях, освен ако не се чувстваш като Кадафи - безсмъртен. Освен това компа постоянно ще ти дава грешки, заради безопасността на автомобила.
Общо взето е безсмислено да се захващаш - не случайно застрахователната компания я е класифицирала в по-ниска група, т.е. икономически неизгодно да се ремонтира. Пък и дори да я оправиш, ще караш вече лепено канче, както се казва.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
Аз само ще добавя, че евтиното винаги излиза скъпо...така, че бягай на далече ;-)
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: 2006 BMW 3 Series 325xi (одарена) Моля за внимание!
На първо време - 70 000 мили са около 120 000 км и това е много . Самата кола е на 5 години и предстои смяна на модела в най-скоро време . Само докато приключиш баснословния ремонт , който ти предстои , цената на Е90 ще падне МНОГО , заради Ф30 който вече е готов .
Освен това - 325Хи не е от най-търсените модификации , тъй че ако се поразрвовиш ще намриш здрав представител на този модел , на много изгодна цена
Единствената далавера е ако се купи колата за части 2ра ръка .
Освен това - 325Хи не е от най-търсените модификации , тъй че ако се поразрвовиш ще намриш здрав представител на този модел , на много изгодна цена

Единствената далавера е ако се купи колата за части 2ра ръка .
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани