проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- St-George
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 22.02.2010
- Местоположение: София
- Кара: E38 M62B35
проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)
Да започна със симптомите от самото начало.
Още от както взех колата проблема беше, че до към 3500/4000 об/мин върви нормално и после губи половината цилиндри (5,6,7,8), както набира и забива муцуната. Спирам рестартирам (гася/паля) двигателя и всичко е ОК - работи си равномерно (това същото нещо го прави и на газ и на бензин). При закачане на DIS грешката, която изписва е misfire 5,6,7,8 cyl........
Според момчето от което я купих проблема се е появил от когато е сложил ГИ и съответно всичките първоначални подозрения бяха към него по специялно към Газовия Компютър че нещо забива и след рестарта се оправя. Махнах Газовия Комп и проба на бензин като наместо компютъра (на ГИ) имаше "мостчета" от кламери - о не същата драма. Първото изфорсиране колата се форсира до към 4500-5000 об/мин и забива муцуна. Спиране/тръгване и положението се влошава - още на 3200-3500 цилиндрите излизат ваканция...
Веднага подозренията попаднаха към някоя слаба спойка при газовите кабели където са хванати към инжекторите - съответно бяха разкачени и инсталацията върната във фабричен вид (без газова уредба) - отново греда - карам си на 4 цилиндъра та ушите ми пращят...
Съответно след това за пробата сменихме свещи/кабели/бобини/инжектори на проблемните цилиндри - същата история - 1-вото изфорсиране стига до към 5000об/мин и колкото повече я натискаш, толкова повече ми сваля "red line" . Направо почнах да го чувствам като болен зъб тоз мотор - колкото повече го ръчкам, толкова повече псувни ми идваха наум
Ако си го карам пенсионерски си върви...
От логиката че газовия комп просто повторя сигналите на бензиновия... вече почти бях готов да се обзаложа че просто компа се е бъгнал. Нали съм свикнал с пусти компютри и максимата - рестартирай и ще се оправи, та започнах да си търся ECU. От обяви и оферти за ~400лв за ECU + EWS... та си взех само ECU от Англия.
И нова надежда - слагаме ECU-то, запознаваме го с колата/EWS....газ и о не отново...
После майстора ми замина за чужбина за 15на дена та имах време за размисъл/четене по форуми
Навсякаде тази грешка я споменат с свещи/кабели/бобини/инжектори/катализатори... и
я колата на подемника и резнах левия катализатор... едно кръгче за проба. Като се абстрахирам от бумтящия звук и нуждата от шлемофони... колата не дава на я настъпиш - мотора се развърта до ограничител, кикдауна лепи за седалката... Е разбудих цяло Сеславци и Бухово с това ми кръгче и мотора в лютеницата
...
Е като се върнах в сервиза - е бях се разчекнал в усмивка като по анимац. филми...
Резнахме и другия катализатор - на 1,2,3,4 цилиндър и .. о чудо - от вътре празен
. Добре че всичко става пред мен иначе щяха да почнат едни съмнения... сложихме две прави тръби "времянки", след няколко дена при Лазаров две катализаторни гърнета от неръждавейка с 3г. гаранция за 320лв общо и сега вече се усеща че карам 8-мак
Малко дълъг разхвърлян стана поста, но може да е полезно за някой колега със същите симптоми.
И на мен не ми се махаха катализаторите - исках всичко да си е СТОК, ама просто е трябвало с тях да започна
В резюме ми остана едно резервно ECU за M62B35/M62B44, което съм пуснал в "продава"
Още от както взех колата проблема беше, че до към 3500/4000 об/мин върви нормално и после губи половината цилиндри (5,6,7,8), както набира и забива муцуната. Спирам рестартирам (гася/паля) двигателя и всичко е ОК - работи си равномерно (това същото нещо го прави и на газ и на бензин). При закачане на DIS грешката, която изписва е misfire 5,6,7,8 cyl........
Според момчето от което я купих проблема се е появил от когато е сложил ГИ и съответно всичките първоначални подозрения бяха към него по специялно към Газовия Компютър че нещо забива и след рестарта се оправя. Махнах Газовия Комп и проба на бензин като наместо компютъра (на ГИ) имаше "мостчета" от кламери - о не същата драма. Първото изфорсиране колата се форсира до към 4500-5000 об/мин и забива муцуна. Спиране/тръгване и положението се влошава - още на 3200-3500 цилиндрите излизат ваканция...
Веднага подозренията попаднаха към някоя слаба спойка при газовите кабели където са хванати към инжекторите - съответно бяха разкачени и инсталацията върната във фабричен вид (без газова уредба) - отново греда - карам си на 4 цилиндъра та ушите ми пращят...

Съответно след това за пробата сменихме свещи/кабели/бобини/инжектори на проблемните цилиндри - същата история - 1-вото изфорсиране стига до към 5000об/мин и колкото повече я натискаш, толкова повече ми сваля "red line" . Направо почнах да го чувствам като болен зъб тоз мотор - колкото повече го ръчкам, толкова повече псувни ми идваха наум

От логиката че газовия комп просто повторя сигналите на бензиновия... вече почти бях готов да се обзаложа че просто компа се е бъгнал. Нали съм свикнал с пусти компютри и максимата - рестартирай и ще се оправи, та започнах да си търся ECU. От обяви и оферти за ~400лв за ECU + EWS... та си взех само ECU от Англия.
И нова надежда - слагаме ECU-то, запознаваме го с колата/EWS....газ и о не отново...



После майстора ми замина за чужбина за 15на дена та имах време за размисъл/четене по форуми

Навсякаде тази грешка я споменат с свещи/кабели/бобини/инжектори/катализатори... и



Е като се върнах в сервиза - е бях се разчекнал в усмивка като по анимац. филми...
Резнахме и другия катализатор - на 1,2,3,4 цилиндър и .. о чудо - от вътре празен

Малко дълъг разхвърлян стана поста, но може да е полезно за някой колега със същите симптоми.
И на мен не ми се махаха катализаторите - исках всичко да си е СТОК, ама просто е трябвало с тях да започна

В резюме ми остана едно резервно ECU за M62B35/M62B44, което съм пуснал в "продава"
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
Re: проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)
Благодаря за помощта на многомилионния подфорум за Е38 
Аре кажи колко падна разхода най-накрая!


Аре кажи колко падна разхода най-накрая!

- St-George
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 22.02.2010
- Местоположение: София
- Кара: E38 M62B35
Re: проблем с M62B35 - misfire 5,6,7,8 цилиндър - РЕШЕНО :)
градско - около 17/100 LPG
Извънградско ще ти кажа след събота че мисля да ходя на фестивала на сръбската скара в Лесковац
добавено:
Извънградско ми даде около 13.5/100 (LPG) - навсякаде спазвайки ограниченията, на 70% от пътя вкл. климатик
На отиване минах Калотина, КПП Драгоман, доста висене на границата - около час и местене на колата с по 4метра (палене/гасене и бая работене на място), 130 на км междуселско с около 80 км/ч, 40на км магистрала с 120 км/ч...
На връщане смених маршута с малко по-хард. 80 км между-селски преход с доооста завой и изкачване последните 5км преди границата - черен горски път. Около 2 часа ми отне до КПП Стрезимировци и после вече Трън, Брезник, Перник, Владая, София
Общо 400км (средна скорост 50км/ч)
Предполагам че при по-нормално извънградско (без висене по границата, с повече магистрала и по-нормален път) ще падне до към 12.5-13.00/100
Извънградско ще ти кажа след събота че мисля да ходя на фестивала на сръбската скара в Лесковац

добавено:
Извънградско ми даде около 13.5/100 (LPG) - навсякаде спазвайки ограниченията, на 70% от пътя вкл. климатик
На отиване минах Калотина, КПП Драгоман, доста висене на границата - около час и местене на колата с по 4метра (палене/гасене и бая работене на място), 130 на км междуселско с около 80 км/ч, 40на км магистрала с 120 км/ч...
На връщане смених маршута с малко по-хард. 80 км между-селски преход с доооста завой и изкачване последните 5км преди границата - черен горски път. Около 2 часа ми отне до КПП Стрезимировци и после вече Трън, Брезник, Перник, Владая, София
Общо 400км (средна скорост 50км/ч)
Предполагам че при по-нормално извънградско (без висене по границата, с повече магистрала и по-нормален път) ще падне до към 12.5-13.00/100
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани