Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Никак не са недостъпни дори... Отивате в Маранело, давате 50 евро и карате 10 мин F430... Плащате повече - карате повече и по-скъп и нов модел...
Та така
Хех, това е готино. Предполагам, че с теб има и инструктор, който следи какви ги вършиш, защото съм убеден, че за 10 минути всеки от този форум може да направи задните гуми неизползваеми, а те струват повечко от 50 евро.

Що се отнася до американсики vs. eвропейски vs. азиатски спортисти - ами въпрос на вкус си е.
Аз лично съм автомобилна к@рва и ако имах възможност щях да притежавам всякакви екзотики, независимо от произхода им и щях всеки ден да карам различна, за да се наслаждавам на различното усещане, които дават.

На марки не робувам.

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
е хубу сложили са едно миниатюрно чисълце, аз си харесвам големия аналогов уред.
иначе чакай да ти дам една друга гледна точка
аз лично бих предпочел лосчетата за скорости да са на волана и да се въртят с него, а другите неща да си седят на steering column (както е при bmw).
не знам защо ферари са решили, че мигачите е по-важно да са ми винаги до пръстите за разлика от лостчетата на скоростите? щото както аз препочитам да са нещата и да искам не мога да дам мигач ако съм завил волана, така че не разбирам въпроса ти
иначе чакай да ти дам една друга гледна точка

аз лично бих предпочел лосчетата за скорости да са на волана и да се въртят с него, а другите неща да си седят на steering column (както е при bmw).
не знам защо ферари са решили, че мигачите е по-важно да са ми винаги до пръстите за разлика от лостчетата на скоростите? щото както аз препочитам да са нещата и да искам не мога да дам мигач ако съм завил волана, така че не разбирам въпроса ти

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
Е, Ачи направо ме върна в децката....едната кола върви повече щото на километража и пише повече..
Не бе спора е малко безмислен, неможе да убедиш феновете на америкън мъсъл, както неможе да убедиш и другите.
Е както колегата горе обяснава,че едната кола е по хубава щото на той си я усеща като по хубава, следователно трудно мога да го убедя ,че вета е по добър щото върви повече за по малко пари. Само не се съгласявам с това наточеното М3 особено пък на драг.... Потенцяла на американския мотор неможе да го настигнеш, особено пък с не много средства... от 7 литра може да извадиш повече отколкото от 4... това е.
Не бе спора е малко безмислен, неможе да убедиш феновете на америкън мъсъл, както неможе да убедиш и другите.
Е както колегата горе обяснава,че едната кола е по хубава щото на той си я усеща като по хубава, следователно трудно мога да го убедя ,че вета е по добър щото върви повече за по малко пари. Само не се съгласявам с това наточеното М3 особено пък на драг.... Потенцяла на американския мотор неможе да го настигнеш, особено пък с не много средства... от 7 литра може да извадиш повече отколкото от 4... това е.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Е, Ачи направо ме върна в децката....едната кола върви повече щото на километража и пише повече..
На Г-повер , освен че пише повече си и бяга повече .
следователно трудно мога да го убедя ,че вета е по добър щото върви повече за по малко пари
- З06 ще го отнесе Турбо фейслифт (за С да не говорим , щот той до 200 км/ч пляска и ЗР1) , Галярдо ЛП560-4 , СЛС , 430 Скудерия , 458 Италия (последната със адски много) , така че да се ограничим до това че е по-евтин и грозен

Не бе спора е малко безмислен, неможе да убедиш феновете на америкън мъсъл, както неможе да убедиш и другите.

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Е, Ачи направо ме върна в децката....едната кола върви повече щото на километража и пише повече..
На Г-повер , освен че пише повече си и бяга повече .следователно трудно мога да го убедя ,че вета е по добър щото върви повече за по малко пари
- З06 ще го отнесе Турбо фейслифт (за С да не говорим , щот той до 200 км/ч пляска и ЗР1) , Галярдо ЛП560-4 , СЛС , 430 Скудерия , 458 Италия (последната със адски много) , така че да се ограничим до това че е по-евтин и грозен
Не бе спора е малко безмислен, неможе да убедиш феновете на америкън мъсъл, както неможе да убедиш и другите.
Аре оставете го вече з06 освен ,че е кола за 60К $ е и модел на 6 години вече, като излезе през 2006та биеше всички предложения на марките които си описал по горе сигурно без Гт2 порше. Чакаме новия Вет след година -две и тогава го сравняваме с колите които си писал.
И друго- тука обяснавате за някакви усещания и удоволствия от шофирането, без поршето няма кола с ръчни скорости, всичко е некви тъпи лостчета и един куп спасяващи електроники и активни 4х4 системи. Един TVR дето е мъртъв като марка вече сигурно е по бавен от всичките, най-пластмасов с никви екстри - обаче... волан, скорости, задно предване, няма АБС, няма тракшън, няма възглавници... да си говорим за шофиране и удоволствие сега.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
steeN написа:...
аз лично бих предпочел лосчетата за скорости да са на волана и да се въртят с него, а другите неща да си седят на steering column (както е при bmw).
не знам защо ферари са решили, че мигачите е по-важно да са ми винаги до пръстите за разлика от лостчетата на скоростите? щото както аз препочитам да са нещата и да искам не мога да дам мигач ако съм завил волана...
Това със скоростите е същото като с мигачите - т.е. лопатките за + и - си сменят местата ако завъртиш волана половин оборот... а селектирането на правилната предавка е много по-важно от правилния мигач...
Тук има два момента:
Първо когато караш здраво по писта или завои волана рядко достига дори 100* завъртане, камоли половин оборот и повече... да не говорим, че превключването на предавка в завой с радиус изискващ по-голям ъгъл на завиване с кола с такава мощност си е опасно

Във втория случай обаче, ако колата се пързаля или по друга причина сме навили много волана много, то ако са на колоната винаги знаем коя качва и коя сваля предавките

Та и двете схеми си имат преимущества и недостатъци... И повярвайте ми и двете компании са помислили достатъчно защо точно там да ги сложат

steeN написа:така че не разбирам въпроса ти
Идеята ми беше, че мигача се пуска преди да си направил маневра с волана, а не по време или след това... т.е. волана ще е изправен когато ти се наложи да пуснеш светлинен сигнал и ще знаеш точно кой бутон за коя посока е

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BMW_RIDER написа:И друго- тука обяснавате за някакви усещания и удоволствия от шофирането, без поршето няма кола с ръчни скорости, всичко е некви тъпи лостчета и един куп спасяващи електроники ...
Първо всичко до F430 включително има опция за ръчна кутия, но те уверявам, че карането на такава кола с такива "тъпи лостчета" е не по-малко вълнуващо



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
Сашо,
Нека ти го кажа така, аз съм фен на Пагани, ти си на ферари. Паганито е по бързо, по-скъпо, по-екслузивно и по в всяка една категория освен цена. Това не прави Паганито по-добра кола, но не прави и Ферарито по-лоша. Същото може сравнениуе може се направи и с Ферари и Корвета...
Просто са различни коли за различни хора и различни пазари.Повечето нямат база за сравнение. Усещането за всеки е различно, така че е много субективно да спорим за усещане.
Като цяло темата е мега безмислена, все едно да спорим за жени...вкус другар няма... Но мойто лично желание е от суперспортиста да ми е суров. Искам го брутален, неудобен, опасен с много коне и без никви изгъци и гъзарии. - Колата която пасва като описание е Корвета, да има много по-бързи и по хард кор коли, но всичко опира до цена...
И аз лично НЕ искам супер-кара ми да е пригоден за всекидневна употреба...
Нека ти го кажа така, аз съм фен на Пагани, ти си на ферари. Паганито е по бързо, по-скъпо, по-екслузивно и по в всяка една категория освен цена. Това не прави Паганито по-добра кола, но не прави и Ферарито по-лоша. Същото може сравнениуе може се направи и с Ферари и Корвета...
Просто са различни коли за различни хора и различни пазари.Повечето нямат база за сравнение. Усещането за всеки е различно, така че е много субективно да спорим за усещане.
Като цяло темата е мега безмислена, все едно да спорим за жени...вкус другар няма... Но мойто лично желание е от суперспортиста да ми е суров. Искам го брутален, неудобен, опасен с много коне и без никви изгъци и гъзарии. - Колата която пасва като описание е Корвета, да има много по-бързи и по хард кор коли, но всичко опира до цена...
И аз лично НЕ искам супер-кара ми да е пригоден за всекидневна употреба...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
GaD написа:Сашо,
Нека ти го кажа така, аз съм фен на Пагани, ти си на ферари. Паганито е по бързо, по-скъпо, по-екслузивно и по в всяка една категория освен цена. Това не прави Паганито по-добра кола, но не прави и Ферарито по-лоша. Същото може сравнениуе може се направи и с Ферари и Корвета...
Просто са различни коли за различни хора и различни пазари.Повечето нямат база за сравнение. Усещането за всеки е различно, така че е много субективно да спорим за усещане.
Като цяло темата е мега безмислена, все едно да спорим за жени...вкус другар няма... Но мойто лично желание е от суперспортиста да ми е суров. Искам го брутален, неудобен, опасен с много коне и без никви изгъци и гъзарии. - Колата която пасва като описание е Корвета, да има много по-бързи и по хард кор коли, но всичко опира до цена...
И аз лично НЕ искам супер-кара ми да е пригоден за всекидневна употреба...
Явно все още никой не е разбрал какво искам да кажа... А го написах в самото начало...
Не казвам на никого, че Corvette-а, GTR-а или която и да е евтина супер кола не стават... Напротив убеден съм в качествата им и уважавам това, че са постигнати с малко пари... Но това не означава, че обичаните от мен европейски супер коли като Ferrari и Porsche са по-лоши защото имат същите "хартиени" характеристики а пък са незаслужено неколкократно по-скъпи... Гадно е да се твърди такова нещо както за споменатите коли така и за BMW и останалите по-евтини от тях коли... Най-малкото защото повечето хора пишещи тук, ако знаят къде да гледат, много добре са разбрали какво всъщност прави BMW по специални извън данните в каталога... Същото е и с Corvette-a и 575 М например

А така както се изрази за желаните от теб характеристики за един суперспортист - гарантирам ти, че сядайки в едно GT2RS или 599 GTO ще получиш повече от колкото можеш да предположиш... естествено ако можеш да си го позволиш... и то не само това ще получиш... ами всичко това ще е "опаковано" толкова специално, че преди да седнеш да покараш и след като слезеш от колата няма да спираш да мислиш за това, което се случва докато си стиснал здраво волана някъде по "асфалтовите ловни полета"

Иначе естествено... Винаги и във всичко нещата опират до възможности и вкус


Пък дай боже един ден да си организираме на новопостроената Bulgaria GP писта един SuperCar Track Day и да си премерим пишките с направения от всеки един от нас избор... Пък след това ще лее бира в изобилие

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Американските VS Европейските спортисти
Всъщност идеята на суперкарите е да се карат възможно най-много време.Много малко от средностатистическите им купувачи ги купуват за да ги карат предимно на писта със сликовете.Купуват се защото са ексклузивни,защото правят впечатление и предоставят повече удоволствие от шофирането.Няма кой да даде 300+ к за кола за да ходи на Калояново,при положение,че за 60к си купува трак кола втора ръка в смисъл по-евтино е да ги има и 2те.Изключаем Ринга,там е различно,че пистата много дълга и тунинг моторчетата им иде нанагорно.Та Корвета и ГТРа имат проблем,че с изключение на скоростта са посредствени коли,парите са стигнали само до там да са бързи.
Re: Американските VS Европейските спортисти
OPASNO LUD написа:Всъщност идеята на суперкарите е да се карат възможно най-много време.Много малко от средностатистическите им купувачи ги купуват за да ги карат предимно на писта със сликовете.Купуват се защото са ексклузивни,защото правят впечатление и предоставят повече удоволствие от шофирането.Няма кой да даде 300+ к за кола за да ходи на Калояново,при положение,че за 60к си купува трак кола втора ръка в смисъл по-евтино е да ги има и 2те.Изключаем Ринга,там е различно,че пистата много дълга и тунинг моторчетата им иде нанагорно.Та Корвета и ГТРа имат проблем,че с изключение на скоростта са посредствени коли,парите са стигнали само до там да са бързи.
в смисъл, кво.. нямат климатици и ел стъкла ли

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
В смисъл - не са екзотик кР , във всичките му аспекти 
Не случайно колите се делят на класове ...

Не случайно колите се делят на класове ...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:OPASNO LUD написа:Всъщност идеята на суперкарите е да се карат възможно най-много време.Много малко от средностатистическите им купувачи ги купуват за да ги карат предимно на писта със сликовете.Купуват се защото са ексклузивни,защото правят впечатление и предоставят повече удоволствие от шофирането.Няма кой да даде 300+ к за кола за да ходи на Калояново,при положение,че за 60к си купува трак кола втора ръка в смисъл по-евтино е да ги има и 2те.Изключаем Ринга,там е различно,че пистата много дълга и тунинг моторчетата им иде нанагорно.Та Корвета и ГТРа имат проблем,че с изключение на скоростта са посредствени коли,парите са стигнали само до там да са бързи.
в смисъл, кво.. нямат климатици и ел стъкла ли
В смисъл че са евтити от където и да ги погледнеш - гадни материали, никакво внимание към детайла, кофти сглобка, много нежелани шумове, ниско ниво на ергономия и т.н. и т.н. И Fiat Punto от 1998г. примерно има климатик и ел. стъкла... Това някаква екстра ли е в днешно време? Или прави една кола ексклузивна?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Американските VS Европейските спортисти
За к**ва
съмн съгласен, ама за ГТР-а хич не е вярно! Сглобката е много добра! Може да не е порше качество, но е много много добра и по нищо не отстъпва на другите...

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
GaD написа:За к**васъмн съгласен, ама за ГТР-а хич не е вярно! Сглобката е много добра! Може да не е порше качество, но е много много добра и по нищо не отстъпва на другите...
Сигурно имаш предвид корите вътре на задните странични панели? Или качеството на кожата? Да... Като погледнеш общата картинка за японска кола е супер качество... Но дори не може да се мери с М3ката, камоли с коли като Porsche и Ferrari... Единственото, което прави GTR-а специален е това, че е адски бърз... Иначе не е с нищо повече от едно Е92 М3

OPASNO LUD написа:...Изключаем Ринга,там е различно,че пистата много дълга и тунинг моторчетата им иде нанагорно...
Те за там хората са го измислили... Дават си газ на почти сток М3ки и по-достъпни Porsche-та и не се притесняват от нищо... А и са доста бързи

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани