Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 25 Авг 2011, 7:33

Лс7 с подходящ вали колектори 730 кс атмосферно... с85 Г-повер 700 кс с 2 турбора...

Да , и ако сложиш атмсферния корвет до Г-Повер М5цата и американеца остава в историята - не със 2 тира разлика (което е норамлно) а със 2 километра , простото защото едното прави 380 км/ч по килметраж .
И остави тия нютони при обороти - Ц85 се развърта много по-бързо и за това накрая се получава еднаква мощност .
Отделно С85 не е предвиден за супер-кар . До колкото си спомням 5,5 версията му не и дадоха светлина . Тогава вече щеше да е интересно ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 25 Авг 2011, 7:57

само дето пропускаш очевидния факт, че корвета ще има по-голяма максимална скорост, защото е с 30 коня повече, да не говорим за по-добрата аеродинамика ;)

чак сега ти разбрах идеята за тегела. един вид ще привлечеш повече внимание с ферарито. съжалявам, но това не е критерии за избор на кола за мен.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 25 Авг 2011, 9:26

Корвета и с 30кс не може да има по-висока скорост , щот (екстремно скъпия) Г-Повер си пере 370 км/ч . Примерно и МТМ РС6 е със 730кс (там нещо) а пак има 30 км/ч по-ниска маскимална и в ускоернието до 300 км/ч изостава с 500 метра :mhihi:
Но както и да е - тва са условни неща .
чак сега ти разбрах идеята за тегела. един вид ще привлечеш повече внимание с ферарито. съжалявам, но това не е критерии за избор на кола за мен.

Да , но това което е критерии за околните е критерии и за собственика - екзотична визия , интериор на космически кораб , фамозно звучащ мотор и дори самото чувство че караш върха на технологията . Това кара хората да плащат средно по 250 000 евро за 458 , при положение че има 3 пъти по-евтини коли , които се доближават (само доближават) до динамиката на Ферарито ;)
Това прави Ферари и Ламбо най-престижните производители на супер спортни коли . Въртите го,сучете го , но накрая пак така излиза .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 25 Авг 2011, 9:44

чакай сега. защо ми даваш абсурден пример? рс6 е 4х4, естествено че ще има повече загуби и ще е по-бавно при подобни коне. няма условности, това са прости зависимости. другото е въпрос на вкус. корвета не само се доближава до динамиката на ферарито както видя на филмчето, а ми и след това почва да се отдалечава от нея :lol:

http://dai.ly/qB47o8 :lol:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 25 Авг 2011, 10:10

не мога да разбера защо толкова много хора отказват да повярват, че американците правят и добри коли

вета е една от тях

никога едно ферари няма да ми привлече вниманието така, както един з06..
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 25 Авг 2011, 10:20

steeN написа:чакай сега. защо ми даваш абсурден пример? рс6 е 4х4, естествено че ще има повече загуби и ще е по-бавно при подобни коне. няма условности, това са прости зависимости. другото е въпрос на вкус. корвета не само се доближава до динамиката на ферарито както видя на филмчето, а ми и след това почва да се отдалечава от нея :lol:

http://dai.ly/qB47o8 :lol:

Човек аз сипрам да си чатя с тебе ! Първо ти обясних , че за супер спортна кола прилагаш критерии за всекидневна кола , после говорим за З06 и 458 , ти ми слагаш ЗР1 . Ами дай 599 ГТО де ? По-скъпа била , ами че много ясно , че ще е по-скъпа , като е от друга планета .
То ако беше по вашата логика , всички в Европа щеха да карат Сеат и Шкода , щото са валю фор мъни :kuku:
не мога да разбера защо толкова много хора отказват да повярват, че американците правят и добри коли

вета е една от тях

не мога да разбера защо толкова много хора отказват да повярват, че американците правят и добри коли

вета е една от тях

никога едно ферари няма да ми привлече вниманието така, както един з06....
Пластик-фантастик може да е добра , но в момента 458 е най-добрия супер-спортист , ако изключим Авентадор . Това пък :
никога едно ферари няма да ми привлече вниманието така, както един з06

:ahah:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 25 Авг 2011, 10:26

z06 е в категорията на 430ка с която ти каза, че ще правиш тегели и ти показах, че го бие на драг.
сега спомена, че имало по-ефтини коли, които само се доближавали до динамиката на 458 и после ми се сърдиш, че сравнявам корвет за $100к с ферари за $200к. не разбирам...

примера с шкода и сеат е неуместен, защото едно бмв има много повече бибитки вътре, а ферарито няма нищо вътре и кокпита му изглежда дори по-мизерно от на корвета.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 25 Авг 2011, 10:47

ферарито няма нищо вътре и кокпита му изглежда дори по-мизерно от на корвета.

Не исках да ти отговарям ама ти се оля - виждал ли си изобщо 458,599 или дори Калифорния ? Сядал ли си вътре ? Имаш ли си на представа колко напред са те ? Колко по-качествено изглеждат и миризмата ако щеш :kuku:
Изображение
Изображение
Изображение
Примера е напълно уместен - един Сеат Леон Купра Р ще икзкорми всяко БМВ в неговата ценова категория и разликите са точно като при сравнение на американска кола с италианска екзотика . Просто спора е тъп , нещо като тия дето обясняват как Импреса с определни пари за тунег ще надмине скоростта на светлнината :clap:
:OT:
Ачо , не ми отговаряй.

няма , само ще те рипортна :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 25 Авг 2011, 11:03

кво да направя, че не ме кефи абсолютния кич, който правят във ферари.
ярки цветове, лъскави повърхности. решения като мигачите на волана,
на екранчето да избираш скоростомер или навигация, ама не и двете едновременно.
няма да ти сложим радио щото тежи 5 кг повече...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 25 Авг 2011, 11:06

Ачо, ти нещо леко се бъркаш- салона на една спортна кола е последното което е важно... Добре де- не е последното, но не е и най-важното... А сега се сети, че едно 599 струва към 300к евро, а зр1 струва 150к евро максимум- ако сложат цена от 250к евро съм сигурен, че от Корвет ще направят зр1 2 пъти по-луксозен от 599, с по-добър салон, с перфектно поведение на пътя, с поне толкова електроника дето има в 599 и т.н.... Тоест ако американеца реши да играе в категорията на Ферари по всички параграфи могат да го направят, но цената ще скочи значително- решили са да правят евтини спортни коли с нормални салони дето да размазват великите Ферари, Порше и т.н. спортисти и успяват...
Изображение
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 25 Авг 2011, 11:10

Леле, леле, леле... Какви неща са се изписали тук докато ме нямаше :shock:

Интериора на Корвета бил по-хубав от на Ferrari... :mhihi:

А и това, че Корвета минава (с много малко) F430 го прави по-добрата кола? Кога ще спрете да сравнявате толкова истински и сериозни коли на драг? Кога ще спрете да гледате времената на писти и сухите каталожни сравнения? И то при положение (съжалявам, че ще се повторя ама то нещата го изискват), че повечето от вас не са били дори близо до F430 и Z06 та да говорят кое колко ги палело... И отново говорите за това кой как ще ви приеме с двете коли :mhihi: И после що позьорщината в България е на такова ниво... Щото всеки се вълнува как ще го гледат другите отстрани, а не какво е наистина важно и стойностно за него самия :banghead:

Та... уверявам ви... такова усещане от карането каквото ще ви даде F430, 458 или което и да е друго Ferrari, не може да си го докарате с Корвет, ако ще да струва и 1 000 000$... Ако искате бърза кола за пистата едно подготвено М3 ще направи Z06 да си говори сам на пистата и ще струва пак толкова (дори по-малко, ама нали ще говорим за еднакви суми)... Сигурен съм, че за половината от парите ще получите и кола в 10те секунди на 400м. и пак ще сте по-бързи от Корвета... та и драга го оправихме... е да де... и тук дори аз ще ви изпреваря и ще кажа - това не означава, че въпросното пистово М3 или драгаджииския пачник са по-хубави коли от Вета... точно както не означава, че получавайки за по-малко пари същата динамика като на F430 вие непременно получавате по-добрата кола... защото една супер кола трябва да ви дава много повече от сухи цифри и статистики... и не говоря за повечето стари супер коли, които освен името си нямат нищо супер в тях - нито се карат хубаво, нито са кой знае колко бързи или завиват... говоря за истински и доказано добри коли като Ferrari 360 , F430, 575, 599, Porsche GT3 и Turbo... Та да отричате такива коли е меко казано безумно и то сравнявайки ги просто по цифричките по последните страници на каталозите... една такава кола трябва да ви кара да се чувствате специални, да ви доставя удоволствие докато я гледате, докато просто седите в нея, докато я карате, след това като се приберете да не спирате да мислите за нея... като с жените :P ... да ви кара да викате като дете и да се чувствате като такова с любимата си играчка... пък аз за такова усещане бих жертвал 10те секунди разлика в колите на Ринга... и да компенсирам с каране :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 25 Авг 2011, 11:11

steeN написа:кво да направя, че не ме кефи абсолютния кич, който правят във ферари.
ярки цветове, лъскави повърхности. решения като мигачите на волана,
на екранчето да избираш скоростомер или навигация, ама не и двете едновременно.
няма да ти сложим радио щото тежи 5 кг повече...


Някой прекалено вярва на Top Gear ;) А всеки един от цветовете можеш да си избереш ти лично... дори и този за шевовете...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 25 Авг 2011, 11:12

А сега се сети, че едно 599 струва към 300к евро, а зр1 струва 150к евро максимум- ако сложат цена от 250к евро съм сигурен, че от Корвет ще направят зр1 2 пъти по-луксозен от 599, с по-добър салон, с перфектно поведение на пътя, с поне толкова електроника дето има в 599 и т.н

-
Не вярвам да се получи нещо смислено .
.............
3 - отдавне бе подсказано , че спора е напълно идентичен със - БМВ срещу Астра/Голф . Аз и за това по-горе писах , че е все едно да мериш ГТИ с 318ка , щото струват еднакво .
Или например - Шкода Супърб е по-добра от S класа , щото има повече място за краката на задния ред и със разликата в цената до супер Мерца , ще направиш Шкодата 1000 кс и интериор от кехлибар :kuku:

;)

ПС:
ярки цветове, лъскави повърхности

- ами черния , дето ти постнах , не е от най-ярките . Пък и бежавото май . Пак ще те питам - имаш ли преки наблюдения върху интериора на 458 и 599 , та така остро ги храниш , че са кич

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 25 Авг 2011, 11:31

чак пък. не ми трябва да вярвам на топ гиър.
десния дисплей, може да е навигация, радио, телефон и т.н. ма не и едновремненно.

http://autocarsmagazine.com/wp-content/ ... ter_10.jpg

къде са лосчетата за чистачките, фаровете и за мигачите ?

впечатления имам от разните автомобилни изложения и ферари магазини, какви други впечатления да имам ;)

за мен си остават кич. въпрос на вкус явно. ако става въпрос не ми харесва въобще неща облицовани с кожа.
дори и кожените седалки ме дразнят, препочитам алкантара и велур. явно съм позьор :lol:

п.с.
не са чак толкова недостъпни тия коли...
http://www.exoticsracing.com/Ferrari/dr ... as_1_1.htm
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от DrivinGGoD » 25 Авг 2011, 12:03

steeN написа:чак пък. не ми трябва да вярвам на топ гиър.
десния дисплей, може да е навигация, радио, телефон и т.н. ма не и едновремненно.


Такааам... Какво имаме тук... Да... За мултимедииния дисплей (не случайно е подчертан), това са опциите ;) Но я да видим какво става с другия информационен дисплей:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Аз на всяка една от снимките виждам скоростомер, за тези, които толкова често гледат в него...
Ако пък е толкова важен пък да е във вид на аналогов уред, може да си скриете навигацията като въпреки това указанията и ще продължават да ви опътват :winky:

А... И нека не забравяме, че състезателните коли почти нямат скоростомери... а и да имат никой не ги гледа... а тази трябва да прилича на такава... направена е за даване на газ... та е нормално фокуса да е върху оборотомера... а не като Мерцедес този уред да е малък и почти безмислен ;)


steeN написа:къде са лосчетата за чистачките, фаровете и за мигачите ?


Колко често пускаш мигач като си навил вече волана... не ми отговаряй, защото ако е често е зле за теб ;) А и колко често като пускаш мигач е завъртян на повече от половин оборот волана (т.е. предполага се, че не го пускаш а ръцете ти са на "3" и "9" часа). А колко често променяш настройката на чистачките, особено на коли със сензор? Та да... идеята ми е, че издребнявате за неща, за които въобще не сте се замислили, нито сте стигнали сами до извода, че не са практични...

Ще ти дам обаче още една гледна точка... Когато давам газ, карам здраво, не искам зад волана, там където са и скоростите да ми се пречкат някакви лостове ;) Монетата има две страни :)

steeN написа:п.с.
не са чак толкова недостъпни тия коли...
http://www.exoticsracing.com/Ferrari/dr ... as_1_1.htm


Никак не са недостъпни дори... Отивате в Маранело, давате 50 евро и карате 10 мин F430... Плащате повече - карате повече и по-скъп и нов модел... Или пък се свързвате с някоя от големите фирми за ексклузивни коли под наем в Италия например и може дори едноседмична екскурзия с Ferrari по избор да ви спретнат: http://www.red-travel.com/uk/italia-in- ... /index.htm

Та така :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook