Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Опел, но сега...
Мечтае да кара: Boeing 747
Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.

Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от Dourden » 19 Авг 2011, 13:09

Извинявам се, че пускам поредна такава тема, но прочетох 90% от темите по този въпрос и не открих някой да е писал точно за това.
Та по въпроса : Вчера бях в задръстване и по едно време стрелката на Т на водата подмина средата. Пуснах парното и Т започна да спада, ОБАЧЕ двете съединения бяха на КОКЪЛ твърди. Днес сутринта също я карах, но не не можа да загрее пак до средата поради това, че карах от Люлин до Красна поляна и то на пуснато на мах парно.
Мои познати предполагат, че може да са три причините 1.Спукана глава; 2.Водна помпа; 3.Термостат.
Пак казвам, не губи течност, не е омешала водата с маслото, само а=надува съединенията че стават на камък.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
Изображение

е36 си е е36

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от repibg » 19 Авг 2011, 14:55

Dourden написа:Извинявам се, че пускам поредна такава тема, но прочетох 90% от темите по този въпрос и не открих някой да е писал точно за това.
Та по въпроса : Вчера бях в задръстване и по едно време стрелката на Т на водата подмина средата. Пуснах парното и Т започна да спада, ОБАЧЕ двете съединения бяха на КОКЪЛ твърди. Днес сутринта също я карах, но не не можа да загрее пак до средата поради това, че карах от Люлин до Красна поляна и то на пуснато на мах парно.
Мои познати предполагат, че може да са три причините 1.Спукана глава; 2.Водна помпа; 3.Термостат.
Пак казвам, не губи течност, не е омешала водата с маслото, само а=надува съединенията че стават на камък.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.


здр,

на моята стрелката едвам стигаше (на равен път) по средата а на надолнище на свободна се връщаше на синъото. веднага смених термостата.после в рамките на 1-2 км стрелката ковеше по средата и не мърдаше.оправи се.. но.....както при теб маркучите се издуваха като балони.ходих при майстор и дирекно ми каза ...гарнитура.
сменихме я и мянам проблем. а сега по тези жеги на балкан на 1ва 2ра колкото и да загрее мотора маркучите са си мекички.

залагам при теб за гарнитура.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от vladobate » 20 Авг 2011, 13:50

От капачката на разширителния съд пак може да надува и от повечко актифриз също. За съжаления в 90% от случаите се касае за духнала гарнитурка или главица и със проверка за газове в разширителния съд не е миродавен резултата дори никак ако искаш да го пробваш .

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Опел, но сега...
Мечтае да кара: Boeing 747
Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от Dourden » 20 Авг 2011, 15:47

Еми колега и мен ме съмнява дали е от капачката на радиатора, но всичко изглежда ОК. Това е най странното. Днес се поразровихме малко из помпи и термостати, но всичко е наред. Водната помпа е наред, не е запекла, не превърта. Термостата го "варихме", и той отваря......
Лошото е, че в понеделник трябваше да заминавам с нея на море, но явно няма да е готова до тогава......
Просто работата е мн мн мн нереална. Съединенията се надуват и стават на КОКАЛ (в буквалния смисъл на думата). Сега започна да се забелязва лека загуба на охладителна течност, но не се забелязват никакви течове, маслото си е наред.... а бе общо взето мн странна работа. И попринцип знам, че ако не измеша водата с маслото има и вариант да изкарва течността през ауспуха на колата, но няма и там. Къде ходи тая течност и какво става вече незнам........
ПОМОЩ
:cry:
Изображение

е36 си е е36

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от bum_bum » 20 Авг 2011, 15:54

Без да идеш на преглед при майстор каква повече помощ мислиш ще получиш от тук? Иди провери за газове в антифриза и тогава го мисли.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от spacepl » 20 Авг 2011, 16:13

Колега, тоя мотор с виско ли е ? Ако е - провери го. На студен двигател запали колата, отвори капачката на разширителния съд и подай газ (повечко) - ако почва да изкарва балони въздух от там - глава. Направи тест за изгорели газове във охладителната система. Това, че при пуснато парно температурата се оправя е признак, че колата загравя, не че е заминала гарнитурата, при гарнитура с парното не можеш да се спасиш, нормално е при загряване да ти се подуят мъркучите, тая вода се разширява всепак. Сутрин нормално ли пали или на по-малко цилиндри - паленето на по-малко цилиндри може да е от водата която се оттича в тях през ноща през пробита гарнитура. Тия майстори като видят надут мъркуч и веднага глава - после цяла седмица могат да почиват като ти вземат парите. Аз съм сменял гарнитура на глава заради липса на дифузьор на радиатора - колата загрява на 105-110 градуса, стрелката е право нагоре, но клапана на капачката не може да изпусне налягането което се създава и мъркучите ми ставаха на камък, даже ми гърмя мъркуч и радиатор по един път. Общо взето първо трябва да си сигурен, че охладителната ти система е ОК и тогава вече се подготвяй за неприятни ремонти, виж си виско, термостат, водна помпа, дифузьор ако нямаш на радиатора, свали радиатора и го промии - отвън и отвътре. Обезвъздуши после хубаво - огледай за течове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от ~Мишо~ » 20 Авг 2011, 16:19

Ще ти се да е от капачката :mhihi: ,на отворен термостат сигурно газира антифриза като кока кола... Охлаби капачката и я покарай така,ако всичко е наред и е от нея няма да имаш проблеми,провери и дали "ври" в казанчето на отворен термостат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от spacepl » 20 Авг 2011, 16:23

Колко е това "от люлин до Красна поляна" че не всички сме столичани.

ПС: Не е от капачката, но и на бас се хващам, че не е от главата.
ПСПС: При пробив моежду цилиндъра и водния кръг, изгорелите газове влизат във водата, създават въздушна възглавница и колата ти загрява със скоростта на тия керамичните котлони :) и колкото и да пускаш парното не можеш да я охладиш, защото водата в мотора не се върти :) След като си минал там някакво разстояние от квартал до квартал и не е прегряла съм почти сигурен, че не е гарнитура/глава. Проблема го търси в охладителната система. Капачката не е проблем, от нея може да понадуе мъркучите, но не и да прегрее.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от vladobate » 20 Авг 2011, 19:10

И къде пише че кат е спукана главата ( евентуално ) задължително прегрява щот на мойта на пет цепки си жулих нанагорнище 40минути лятото и грам не мръдна да загрява само дет после кат спрях и на 3-тата минута изхвърли водата през разширителния съд .И това при неработещо виско и липса на релето за втората степен на климатичната перка :mhihi: . Живота е шарен.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 11.04.2010
Пол: Мъж

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от didoevs » 21 Авг 2011, 8:19

Здрасти,колега значи като надува маркучите,единствения ти вариант е да свалиш главата да я прешлайфаш и да си вземеш нова гарнитурка!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Опел, но сега...
Мечтае да кара: Boeing 747
Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от Dourden » 21 Авг 2011, 10:03

spacepl написа:Колко е това "от люлин до Красна поляна" че не всички сме столичани.

Колега това растояние е не повече от 15-20 км.
А за перки мерки. Колата е с ел. перка, която работи и на двете степени. Днес съм се нагласил да промивам радиатора както ти си посъветвал и ако мога да попитам има ли значение дали ще ми правят вътрешната промивка в сервиза или и аз мога да сия направя с водоструйката. А по въпроса с паленето - няма никакви проблеми.
Колега bum_bum майсторът при който искам да я карам за проверка на газовете се връща от отпуска в края на месеца и сега няма как да я види. Просто той е от малкото хора по сервизите на които имам доверие и знам, че ако е нещо по-дребно ще ми каже, а не като останалите майстори с които говорих вчера и по-рано - "Оооо щом надува съединенията значи знаеш какво е - гарнитура на главата". Без дори да отварят капака ми казват вкарвай я за подмяна.
Последна промяна Dourden на 21 Авг 2011, 10:12, променена общо 1 път
Изображение

е36 си е е36

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от Alexi » 21 Авг 2011, 10:08

гарнитурата е духнала на 4ти цилиндър :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Опел, но сега...
Мечтае да кара: Boeing 747
Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от Dourden » 21 Авг 2011, 10:14

Alexi написа:гарнитурата е духнала на 4ти цилиндър :yes:

Е в такъв случай не трябва ли да тече все пак от някаде, да се вижда теч или да меша вода и масло, защото както писах по-горе няма видими течове и няма проблеми с маслото.
Изображение

е36 си е е36

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от bum_bum » 21 Авг 2011, 12:41

Ти колко вода мислиш тече като духне. Ако е малко и на 4-ти отзад няма как да разбереш. При мен беше нещо такова- на 6-ти един болт незавит и от там си духа. Колата загрява, губи яко вода, но не меша и така..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Опел, но сега...
Мечтае да кара: Boeing 747
Детайли за колата: Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата.

Re: Надува съединенията - 316и, 97-ма г.

Мнение от Dourden » 30 Авг 2011, 23:32

Колеги, разбра се какво й е на колата. Термостата не е отварял достатъчно и в туй било проблема. Благодаря отново на отзошалите се. :winky:
Изображение

е36 си е е36

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook