„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Zagy написа:И това им е грешката според мен... ако тоя мотор го сложат примерно в А6-ца ще стане нещо много интересно
Тоя мотор само в комбайн ще е интересен


Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Е то о М50,м20 и т.н. имат "М" в обозначението, ама са на другия континент
В место да пуснат някой "супер кар" за кеф на феновете и имидж, правят двигатели за ферибот...

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
тихо де- хората решили да си тестват корабните двигатели тихомълком и ти издаде фронта



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Dpy написа:Е то о М50,м20 и т.н. имат "М" в обозначението, ама са на другия континентВ место да пуснат някой "супер кар" за кеф на феновете и имидж, правят двигатели за ферибот...
абе малко по добре ще е от "обрулена 316ка на газ ",макар че нейния мотор не е за ферибот


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Alexi написа:Dpy написа:Е то о М50,м20 и т.н. имат "М" в обозначението, ама са на другия континентВ место да пуснат някой "супер кар" за кеф на феновете и имидж, правят двигатели за ферибот...
абе малко по добре ще е от "обрулена 316ка на газ ",макар че нейния мотор не е за фериботмай за нищо не е всъщност
Ей заради такива изказвания се прецакват интересни теми... подигравките са неуместни. Дотук всички коментари бяха с приятелски тон и ти реши да раздрусаш кошера...
Si non confectus, non reficiat.
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Alex 320i Cabrio написа:Колеги,
само човек който не чувал песента на 10-те цилиндъра на S85 при 8250об/мин може да произнесе думата дизел, пък бил той и с три турбини, в същото изречение.
... а през останалите 8249 оборота какво правиме?

на мене с85 винаги ми е бил мек под 5000-6000 оборота... да не говориме че един такъв двигател е ламя защото трябва да го натискаш за да върви... а ламите нещо не ги тачат тука последните няколко години. та точно този двигател много го уважавам но никога не ме е гъделичкал достатъчно като поведение на пътя. ако можех да го сложа в един лек мотоциклет- щеше да си е точно на мястото.. но в 2.5 тона кола - не беше за нея.
за дизелите- единствения проблем на дизела е липсата на отзивчивост на педала на газта- от там бързо технично каране с дизел е трудно защото нещата се случват винаги на 8/10.. дори с дцт трансмисия трябва да го изчакваш... но пък грешките се прощават защото няма падане по лице почти никъде в оборотите...
един пример- аз мога съвсем отговорно да заявя, че ауди р8 с тди мотора е много по-тръпка да се кара от в10 на галардото. ама... не се случи... все едно.
един голям дизел с планина от въртящ момент в една лека кола е... тръпка за сетивата... пък вие си говорете...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Какъвто и да е торк от дизел, не може да се сравни с тръпката да чуеш нещо такова....
http://www.youtube.com/watch?v=4i5p_qXUF_0
http://www.youtube.com/watch?v=4i5p_qXUF_0
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Dirty M5 driveR написа:
jordanov написа:
Скоро на пазара ще се появи нова версия на „петицата”, която ще получи индекс M550dX.
Кой го казва това ? Официално изявление на БМВ Груп ?
Не знам дали е официално изявление,но още от миналата година излязоха статии с новите патентовани индекси от бмв.
''Нови търговски марки, регистрирани от BMW дава някаква представа за очни ставки, за нов модел, който в крайна сметка ще бъде добавен към предлагания BMW. Новите имена включват: i1, i2, i3, I4, I5, I6, i7, I8, i9, E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9, M50d, Urbanic, Gran Coupe, Compactive, и Compactive Tourer. ''
Вижда се ,че патентованият индекс е М50D и подсказва,че тоя мотор може да се появи във всяка серия.
Източник:
http://jalopnik.com/5502727/bmws-wacky-new-names
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
на мене с85 винаги ми е бил мек под 5000-6000 оборота
- ми остави си го на автоматичен режим , и той няма да ти свали под 5000 оборота .
Вайпъра как е след 6000 оборота ?
един пример- аз мога съвсем отговорно да заявя, че ауди р8 с тди мотора е много по-тръпка да се кара от в10 на галардото. ама... не се случи... все едно.
- първо в10 мотора не беше ли си на Ауди ? И второ от кое Р8 е по-тръпка- това с 0-200 за 10,6 и спирачен път 32,5 метра ли ?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Dpy написа:Какъвто и да е торк от дизел, не може да се сравни с тръпката да чуеш нещо такова....
http://www.youtube.com/watch?v=4i5p_qXUF_0
Каква тръпка бе - звучи като формула 1 - технологична чикия . Не е ли монотната пръдня тип Зил с газова бутилка (отвдъд окена май му викат - дъ саунд оф америка), не си е работа .
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:на мене с85 винаги ми е бил мек под 5000-6000 оборота
- ми остави си го на автоматичен режим , и той няма да ти свали под 5000 оборота .
Вайпъра как е след 6000 оборота ?един пример- аз мога съвсем отговорно да заявя, че ауди р8 с тди мотора е много по-тръпка да се кара от в10 на галардото. ама... не се случи... все едно.
- първо в10 мотора не беше ли си на Ауди ? И второ от кое Р8 е по-тръпка- това с 0-200 за 10,6 и спирачен път 32,5 метра ли ?
Ако си карал е60 м5 ще знаеш, че автоматичните програми са им страшно куци... И ако караш агресивно колата все е нещо недоразбрала...

Вайпъра - и 6000 оборота са му (ти) много в 90% от случаите.
За аудито- аз ти говоря за удоволствие от каране ти ми говориш числа... Остави...
За саундтрак-а... Ако исках звук на мотоциклет... Щях да си взема мотоциклет. Между другото е60 м5 с кресиг изпускателна система звучи още по нервозно

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
За звука на големия в8 нищо не съм казал, там е нещо в пъти по-добро. Но нали уж сравнението беше между високо-оборотния в10 и ДИЗЕЛ с много торк 

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Аз... може би щото така съм свикнал... не мога да си доставя удоволствие с кола с къси предавки... тесен оборотен диапазон... и голям въртящ момент... просто се чувствам малко изолиран от цялото каране... един вид "ти ми сложи една предавка (4та примерно) и само ми давай газ... и ще видиш кво става от 2 до 5 000об./мин...." и после като върнеш да сложиш следваща, подаваш и чакаш да те "удари" налягането... това се получава при повечето големи дизели... пък били те и с 3 турбини... малко по-различна е работата с новите по-високооборотни бензинови турбо мотори на BMW (под високооборотни разбираме до около 7 000об./мин.), но пак, примерно TwinScroll-а се чувства като старо М50 в ниските и тръгва горе за 2-3000 оборота... та къде отиде идеята за големия въртящ момент? кара ми се F10 М5 или 1 М Coupe да видим как са се оправили там... Иначе за сега определено предпочитам здравата работа със скоростите, голям оборотен диапазон, с който да си играеш и покъртителна отзивчивост на двигателя на всяко докосване на педала на газта...
Та за момента...
Нито един дизелов или бензинов турбо редови 6так не може да ми хареса повече от S50/S54...
Нито един дизелов или бензинов турбо V8 не може да ме побърка както S62,S65 или подобен атмосферен V8 на Ferrari примерно...
И нито един дизелов или бензинов турбо V10 не може да ме зарадва повече от S85 или V10ката на Lambo или R8...
С V12 атмосферната лига нещата са същите...
Та за сега нищо не ме е убедило да харесвам турбо моторите... но съм отворен за предложения...
Нека да уточня, че никъде не говоря за цифри, статистики и показателни сравнения... говоря за усещане... та то си е субективна работа... ама така ме кефи
Та никак не ми се нрави идеята да слагат М бадж на дизелова кола, била тя и 1000 коня
Та за момента...
Нито един дизелов или бензинов турбо редови 6так не може да ми хареса повече от S50/S54...
Нито един дизелов или бензинов турбо V8 не може да ме побърка както S62,S65 или подобен атмосферен V8 на Ferrari примерно...
И нито един дизелов или бензинов турбо V10 не може да ме зарадва повече от S85 или V10ката на Lambo или R8...
С V12 атмосферната лига нещата са същите...
Та за сега нищо не ме е убедило да харесвам турбо моторите... но съм отворен за предложения...

Нека да уточня, че никъде не говоря за цифри, статистики и показателни сравнения... говоря за усещане... та то си е субективна работа... ама така ме кефи

Та никак не ми се нрави идеята да слагат М бадж на дизелова кола, била тя и 1000 коня

Последна промяна DrivinGGoD на 16 Авг 2011, 16:06, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
DrivinGGoD написа:...

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
нищо не може да замени звука на големия в8
- разбира се : http://www.youtube.com/watch?v=YfTVnAYvfd8

За аудито- аз ти говоря за удоволствие от каране ти ми говориш числа... Остави...
- ами сигурен съм , че не си карал Р8 ГТ . Също така съм сигурен , че гравитационите сили при ускорение и най-вече спиране и завиване са на доста по-високо ниво . Да не говорим за наелктризиращия звука на Р8 ГТ кабрио . Но не знам - аз не съм карал тези машини , само така ми се струва .
Ако исках звук на мотоциклет... Щях да си взема мотоциклет
- да , то всичко останало и е еднакво на лимузина 5 метра и мотоциклет . . . Аз пък ако исках много тяга щях да си купя дизел ... или ново БМВ , щот всички минаха на сешуари и там вече мегдан за тунек .
ПС:извинявам се , че пиша след поста драйвинГод

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани