Виене на двигателя при включен климатик.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от scipo » 31 Юли 2011, 16:10

Има магнитен лагер, когато пуснеш климата магнита хваща и започва да върти компресора, иначе ролките се въртят на празен ход, като се скапе и започва да вие... Провери го

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от marto853. » 31 Юли 2011, 19:12

И моя виеше по същия начин,вчера отивам за реглаж и гледам на вратата безплатна диагностика на климатици.Закачваме я и кво да видя няма и 5гр. масло :banghead: сложихме масло фреон и за сега не се чува нищо.
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от gocho_ » 31 Юли 2011, 19:59

:oops: Как се разбира това за маслото ако не е тайна ?
:duel:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от marto853. » 31 Юли 2011, 20:04

Ми на мен при източването на фреона ми източиха и маслото и имаше 5грама.
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от oci » 31 Юли 2011, 20:41

marto853. написа:И моя виеше по същия начин,вчера отивам за реглаж и гледам на вратата безплатна диагностика на климатици.Закачваме я и кво да видя няма и 5гр. масло :banghead: сложихме масло фреон и за сега не се чува нищо.


Да и затова като отидеш да ти я заредят при хладилни техници ще ти вземат по малко пари, но те ти я зареждат само с манометри и по налягане и после винаги или е презаредена или е по-малко фреон, и ето от тук идва и по-ниската цена защото материялите които са вложени са по-малко един вид те слагат само фреон, масло никога не се слага незнайно защо камоли пък оцветител за бъдещи течове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от vavilon » 03 Авг 2011, 13:08

marto853. написа:Ми на мен при източването на фреона ми източиха и маслото и имаше 5грама.

Сигурно до Борсата си ходил на реглаж, Дружба 1 :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от marto853. » 03 Авг 2011, 14:41

Мдаа не са ли добри?Аз знам,че имат един от най точните стендове в София.
новият ми номер: 0877787835

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от Zagy » 03 Авг 2011, 15:18

Малко тъп въпрос ама въпросната магнитна шайба може ли да се свали, да се отвори и да се смаже, за да се отстрани това виене? Или свирне ли вече е фитка...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от oci » 03 Авг 2011, 16:36

Zagy написа:Малко тъп въпрос ама въпросната магнитна шайба може ли да се свали, да се отвори и да се смаже, за да се отстрани това виене? Или свирне ли вече е фитка...

магнитната шайба както я наричаш или съединителя нама какво да му се смазва на шайбата дето е ремъка има един лагер, но той е капсалован като на другите ролки и се сменя но ако е от него ще вие без да си включил климатика от снежинката щом вие на включен климатик значи проблема не е в шайбата, съединителя а вътре в самия компресор или е износен или се претоварва или пък е без масло, но ако е каран така и е бил шумен поради липса на масло няма начин да не му се отразило и то сериозно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от scipo » 03 Авг 2011, 21:34

oci написа:
Zagy написа:Малко тъп въпрос ама въпросната магнитна шайба може ли да се свали, да се отвори и да се смаже, за да се отстрани това виене? Или свирне ли вече е фитка...

магнитната шайба както я наричаш или съединителя нама какво да му се смазва на шайбата дето е ремъка има един лагер, но той е капсалован като на другите ролки и се сменя но ако е от него ще вие без да си включил климатика от снежинката ....


точно при мен така се получава, вие, когато не е включен климатика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от vavilon » 04 Авг 2011, 12:16

marto853. написа:Мдаа не са ли добри?Аз знам,че имат един от най точните стендове в София.

Перфектни са и двамата майсторчета там. Но, за безплатната диагностика на климатика не ми се вярва. Това си е мое мнение :) Аз обслужвам при Oci и вече две години съм на 6. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 648
Регистриран на: 21.09.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Бмв
Мечтае да кара: Памела Андерсен
Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от dobromir » 11 Авг 2011, 12:37

И при мен отвреме на време почва да вие климатика тоест компресора ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от oci » 15 Авг 2011, 11:13

niki81vd написа:Здравейте колеги,
преди около месец и половина взех Е39 комби, 520I , 98г. Та при обслужванетосе оказа че лагера на климатика ромолеше съвсем леко, това че не ми достигнаха 50 кинта тогава, сега ми изяде главата. Да продължим, с времето започна да се чува шум, не установих от къде е , докато вчера , не спря климатика. Снощи и днес след работа, предприех разглобяване. И аз като някои от вас мислех че когато е вйключен климатика, лагера които е за смяна не работи, но уви разглобяването ми доказа противнот. Въпросния лагер работи постоянно, независимо дали е включен или изключен климатика, съвета ми в случая е ако има шум в този лагер и нямате възможност за незабавна смяна, свалете ремъка на компресора (ако е на отделен ремък разбира се). Ако не го направите и карате, може да стигнете до моето положение, от това че лагера е разбит, се стопиха капсуловките (пластмасови) набиха се по шайбите,, излязоха и зад шайбата (от към електромагнита), създадоха висока темперетира и стопиха електромагнита. В резултат сега имам да сменям двете шайби и електромагнит.
Ето и малка демонстрация за смяната на лагера,http://www.youtube.com/watch?v=xrB3pMVD4Cg&feature=related става и на място BMW го позволява


Колега не знам какво си гледал като си разглобявал ама като се включи компресора и магнита сработи той блокира заедно с ролката и започва да се върти механизма на компресора и лагера напрактика спира да се върти и това което го гледаш отпред съединител, вал на компресора и бутален механизъм се зацепват заедно и така работи компресора казано по просто, като изключиш климатика, т.е спре компресора тогава не се подават 12 волта на бубината и съединителя се разединява от шайбата и започва да се върти само шайбата и тогава лагера почва да се върти, а това, че ти си я карал с разбит лагер дълго време и си знаел проблема си е твоя голяма грешка която вместо 50 лв за един лагер сега ти е струвало и нов съединител заедно с бубината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от oci » 19 Авг 2011, 13:54

niki81vd написа:Миналата седмица си събрах компресора, та разбрах и споделих принципа на действие. Вътрешната черупка на лагера е набита на шиика, която е част от корпуса на компресора. Лагера постоянно рабти, без значение дали е включен или изключен климатика. Изгледай видеото което съм качил и ще разберш за какво говоря :!:


Да колега прав си аз за друго си мислех иначе лагера е набит на шайбата и на шийката на корпуса на компресора така, че се върти постоянно :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Виене на двигателя при включен климатик.

Мнение от tani bojilov » 19 Авг 2011, 16:15

oci написа:Провери следното нещо включи климатика, но ще ти трябва още един човек и след 2,3 минути го спри и гледей съединителя на компресора това е от пред на шайбата на комперсора дали като го спрете от снежинката, съединителя на компресора ще спре да се върти и дали ще почне да се връща на обратно ако го прави това значи се износил и връща от налягането и тогава на 1000 процента си за друг компресор.

При мен го има това връщане,все си мислех че е нормално ама щом колегата осi го каза,значи компресора сдава багажа...и да,при мен също вие когато е включен климатика и особено когато на вън е яка жега а климатика е работил по прължително.Ще видиме докога ще изкара..А после при Oci :D

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook