Пуши като върна гаста м52б28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем при М52Б28

Мнение от kardorulira » 24 Апр 2011, 19:10

Дано си прав

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.04.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем при М52Б28

Мнение от kardorulira » 24 Апр 2011, 21:01

Днес четох из форума,за проблем при един колега,и неговата кола пушела но не оточнява как точно,и при смяната на маслото спряло :dunno: Аз съм с Игат ,просто такова имах под ръка и сипах 6 литра,дали има вероятност от маслото да е ? :conf:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 21.04.2011
Пол: Мъж

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от kardorulira » 08 Май 2011, 12:50

:dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем при М52Б28

Мнение от MadSc » 14 Авг 2011, 16:00

angelBMW написа:сондите ти са 2 а не 1 покараи 10тина километра сръчкай я малко повечко и си провери маслото ако го е барнала значи са сегменти или блока имах същия проблем при подаване на газ богата смес а при пускане на газта гармеше и излизаше бял пушак на умиране :mhihi:


колега имам същия м52б28. От 2 месеца ми е. Мерих компресия - 10.4 на всеки цилиндър. При мен също беше заминал клапана на картерните газове. Смених го с нов. Като отворих смукателите беше чудо - имаше поне 1 пръст масло. Сега пообиколих по черноморието и като се върнах за 1000 км ми беше изгорила почти литър - също толкова колкото и като преди да сменя клапана на картерните газове. Въпроса е, че при мен пуши само като я паля или ако я форсирам до прекъсвач. Ако спускам по голям баир с върната газ грам - пушек няма отзад. Въпроса ми е при теб в какво съсояние беше педала на газта, когато пушеше колата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем при М52Б28

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Авг 2011, 21:13

kardorulira написа:Днес четох из форума,за проблем при един колега,и неговата кола пушела но не оточнява как точно,и при смяната на маслото спряло :dunno: Аз съм с Игат ,просто такова имах под ръка и сипах 6 литра,дали има вероятност от маслото да е ? :conf:


Не е изключено, да :yes: Просто покарай известно време така, следи разхода на масло (ако има такъв), за да решиш какво да правиш по-нататък. Те колегите общо взето изчерпаха темата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от MadSc » 26 Авг 2011, 15:04

добре де - в крайна сметка с какво масло да го карам тоя мотор. Бях с 10w-40 и го гори стабилно - литър на 1300 км. Проблема, е че пуши само когато е в прекъсвач или при палене. В движение колата няма грам пушек от ауспуха. Ако го подкарам с 15w-40 масло и спре да го гори оставали опцията за сегменти и блок или не ? Просто се двуумя дали да го отварям или не ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Авг 2011, 9:58

Е вече литър за 1300км. си е множко, и това надали е от кофти масло и т.н. Отваряй мотора и виж причината. Почни от гумички на клапаните, пък дано от тях се окаже, че с тия сегменти...

Междудругото следя темата "Харч на масло М54Б30" в е46 подфорум, и там един колега хвърли малко светлина върху тия блокове с алусилово покритие. Няма да "пренасям" цялото инфо тук, който иска да я прочете, без това е доста интересна, но доколкото разбирам маслените сегменти са си консуматив при тия блокове. Там също става дума за подобни разходи на масло, което няма как да е нормално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от bum_bum » 27 Авг 2011, 10:30

С тая 10,4 компресия какво изобщо се чудиш :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Авг 2011, 10:46

bum_bum написа:С тая 10,4 компресия какво изобщо се чудиш :dunno:


Е уж беше непотвърдена, пък и колеги с добра компресия също се оплакват. Де да знам...

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от Mollov » 27 Авг 2011, 15:25

Пичове, хем искате да са ви читави моторите и т.н., хем се опитвате "да поправяте" проблеми със сипването на масло като 15W40... на M52B28... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от Boyadjiev » 27 Авг 2011, 18:35

За 1000лв. мотор комплект = толкова :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от Mollov » 27 Авг 2011, 20:25

Едно време, като имаше акциз, същите простотии бяха с М52В20, сега вече нещата се местят към М52В28... ама няма лошо... тва 15W40 през зимата ще си е перфектна боза... сипваш му и малко ракия, и маторя ше си мляска по цял ден "пернишки Бейлиз".... шокар... :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от Boyadjiev » 27 Авг 2011, 20:30

Еми кЪ мисли, като всеки сънува "великия" б28 и как на всяка кола най-яко е да се сложи "28-мица" :mhihi:
Спирам че сега ще ме налазят присадените бегачки :oops:
Малко като старт от скрапа го докарват някои хора, ама пък и това си има чар... само да не беше с БМВ...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от MadSc » 24 Сеп 2011, 16:06

много мнения изчетох, но откакто захладня времето спря да го гори. Ако карам вечер по хладното, мотора спира да го гори това 10в-40. Стане ли жега - разхода на масло отново започва. Айде сега какво да правя? Отново казвам че, маслото ми е cаstrol - купено е директно от дилъра. Възможно ли е да е от маслото или да разпилявам мотора? Спускайки по баири не пуши. Пуши само като паля или я вкарам в прекъсвач и то ако е жега навън. Правих преходи от по 500 км нощно каране - тогава ми направи впечатление, че по хладното не го гори.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Пуши като върна гаста м52б28

Мнение от psycho_vt » 24 Сеп 2011, 23:19

Не съм 100% сигурен в това, което говоря, но доколкото знам когато е по-топло времето маслото му идва рядко на двигателя, особено 10w-40, което би трябвало да е полусинтетика, ако комбинираме този фактор със поизмъчван двигател на приличен пробег и доста хлабини между елементите отговора идва сам... В Гърция на 40 градуса темп на сянка се кара най-вече със 20w-50 по-гъсто минерално. Вярно, че гърците са скръндзи и си взимат евтиното, ама доста двигатели хвърчаха заради значително по-рядката полусинтетика. На мойта 18-ка ѝ тропаха повдигачите, ама нали е дърта, пък и 18ка сложих Манол 15w-50 и колата заспа. Нямам грижи. Моторетка 250 кубикова пистова хонда пуши на умиране след смяна на масло, майсторите казват гумички, сегменти, наливаме масло Q8 и мотора заспа. Синтетичните масла са за супер запазени двигатели, от сорта на пробег под 50 хилки примерно, където почти няма луфтове между елементите, полусинтетиката идва след това на мястото на синтетиката и така докато се стигне до минерално масло... Колкото по-голям е диапазона между числата, толкова по-добре. Например 5w-50 би трябвало да е по-добър, но и по-скъп избор от 20w-50 примерно. Дано да съм бил полезен, поправете ме ако греша някъде :)
Не е важно какво караш... важното е КАК го караш ;]

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook