шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: шлайфане на глава

Мнение от Rudisan » 28 Юли 2011, 19:56

anton mutafchiev написа:супер щом е станала колата :yes:
станала колега ама не е как беше, на стръмно не мога да тръгна. имам вече полска кола, само за полето. направо съм бесен. колеги никога не ходете при царвулски майстори дето си мислят че бмв и опел са едни и същи коли. Колеги не върви колата и това си е. силата и идва след 3000 оборота. на 2 ра ако съм паднал на 1500 оборора не може да подеме
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от Rudisan » 13 Авг 2011, 13:57

до колко пъти може да се шлайфа главата, направиха ми центровка, сега е по добре но пак не е както беше. казаха ми че от многото шлайфане е станало по малко разстоянието на веригата и от там идва всичко. трябвало да се сложи гарнитура за шлайфана глава. но в моя случай я шлайфаха два пъти и е възможно да е шлайфана и преди. възможно ли да е от това???
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от streetz » 13 Авг 2011, 16:22

Aми то при шлайф на главата почти винаги се слага ремонтна гарнитура после ;)
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: шлайфане на глава

Мнение от Huffy » 13 Авг 2011, 21:16

Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта

колега сам си уцелил къде ти е проблема. Казваш че колата работи добре, но трябва да я вкараш в обороти :) ами това е работата на ДИСА клапана да имаш мощност и в ниските. Ако е прецакана и е нонстоп отворена ще имаш сила само във високите. Това го казвам от личен опит. Под 3000 е пълен мъртвец и като тръгнеш да изпреварваш и сваляш едни по-ниски предавки и хората си мислят че е няква страшна бегачка пък ти горкия се опитваш просто да и намериш силата за да изпревариш. В този филм бях в продължение на 1 година :mhihi: Може да не е това проблема, но нищо не ти пречи да провериш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от ~Мишо~ » 13 Авг 2011, 23:29

Доста пресилваш нещата :winky: .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Re: шлайфане на глава

Мнение от rocki1 » 14 Авг 2011, 0:43

Rudisan написа:
vladi_a_i написа:
Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта

Я свали свещите и откачи въздушния филтър и премери компресията на цилиндрите...и пак пиши.
как се мери компресия? извинявам се за невежеството но ми е интерсно

колега ела да ти дам един мотор м52б20 за 600лв комплекта с инсталация,комп,всичко....и да си решиш проблема,само ще трябва да си го свалиш от колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Балтимор
Пол: Мъж
Кара: '97 328i '07 335i '90 325i
Мечтае да кара: жената към летището с еднопосочен билет

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от Huffy » 14 Авг 2011, 0:44

значи само м44 страда много ако не му работи ДИСА-та :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: шлайфане на глава

Мнение от Rudisan » 14 Авг 2011, 18:10

rocki1 написа:
Rudisan написа:
vladi_a_i написа:
Rudisan написа:ами два пъти я свалиха и я шлайфаха защото попаднаха едни метални щифтове от диса клапата в целиндъра и изкриви 4 клапана. като загрее колата не може да се чуе как работи. нито тропа нито нищо. има ли някакъв пробег за да се оправи защото съм на около 1000 км след ремонта

Я свали свещите и откачи въздушния филтър и премери компресията на цилиндрите...и пак пиши.
как се мери компресия? извинявам се за невежеството но ми е интерсно

колега ела да ти дам един мотор м52б20 за 600лв комплекта с инсталация,комп,всичко....и да си решиш проблема,само ще трябва да си го свалиш от колата.
да беше се обадил преди да минат 1200лв до тук
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от Rudisan » 14 Авг 2011, 18:16

~Мишо~ написа:Доста пресилваш нещата :winky: .

да бях казал Мишо, кажи брат какво ми е на колата? Да я беше погледнал, тогава може да кажеш че пресилвам нещата. Ако няма какво да кажеш, дай де не пълним форума с глупости.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от ~Мишо~ » 14 Авг 2011, 23:37

Rudisan написа:
~Мишо~ написа:Доста пресилваш нещата :winky: .

да бях казал Мишо, кажи брат какво ми е на колата? Да я беше погледнал, тогава може да кажеш че пресилвам нещата. Ако няма какво да кажеш, дай де не пълним форума с глупости.

Що реши че е към тебе? :dunno: Ставаше въпрос за ДИСАта...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от ивчо3 » 15 Авг 2011, 11:22

кво да тни кажем кът ни върви ни върви и мойта я натепах у глъвъта и пак ни щши върви пущинътъ
Последна промяна ивчо3 на 03 Сеп 2011, 23:05, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.05.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 Coupe 325tu
Мечтае да кара: Shelbi GT 500

Re: шлайфане на глава - НЕ ВЪРВИ и това си е

Мнение от Rudisan » 15 Авг 2011, 15:19

ивчо3 написа:Първо си смени ДИСА-та, щом така или иначе е станала на парчета. Че е пресилено твърдението за голямата разлика в ускорението с нея или без нея, има нещо такова. По този въпрос си направих експеримент на моята кола с мотор м42. Махнах вакуумния маркуч за управление на ДИСА-та, затапих го да не влиза въздух, за да имитирам липса на тази клапа. На старт от място по равен път и развиване на максимални обороти за максимално ускорение (на този двигател са 6500) на отделните предавки до към 130 км/час, поне видимо нямаше разлика. На старт по равен път от място с превключване на предавките- първа до 3500 об., втора до 4000, трета 4000, четвърта 4700 и скорост също до 130 км/час, на първа и втора предавка не се усещаше разлика, на трета имаше минимално забавяне докато подмине 3000-3500 оборота, на четвърта това забавяне е по-осезаемо, при това до над 4500 оборота. Изкачване по наклон пробвах на отсечка от около 300 метра, още на втора скорост колата е мудна, на трета нямаше почти никакъв ряз, на четвърта май не успях изобщо да превключа до като изкачвах наклона. Предполагам тези разлики са по-големи на малкия мотор 1.6, все пак двата вала на м42 донякъде "спасяват положението". Ама както си прецениш, щом си налял толкова пари за ремонт, една ДИСА идва доста солено и не е 100% сигурно че е от нея.
след ремонта смених и диса клапата купена от колега от форума. вчера я свалих подавам напрежение и се чува че работи цъка си добре. няма механични проблеми като я гледам.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook