ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- stefsax
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 2.12.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
и при мене имаше такова тупкане като изцедя 2 ра и пусна трета и махна газта.в тоя момент и си тупкаше здравата .забравих да спомена че мойа е автомат говоря за мануално включване с типтроник,сменях тампон на дифа масло ск.кут. в дару всичко това
кво ли не разглабях
колкото и да не ви се вярва нещо преинсталираха с компютър изтриваха някви корективни настройки на ск.кутия и сега не тупка.


колкото и да не ви се вярва нещо преинсталираха с компютър изтриваха някви корективни настройки на ск.кутия и сега не тупка.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
IKN написа:Доста често се возя на едно старичко Е-36 с М40 мотор /316-ка/ и досега не съм усетил да тупка.
Човека който го кара ми е казвал ,че досега нищо не е сменял по трансмисионната линия ,но вече
е време за смяна на гуменото каре - било понапукано доста. И въпреки това нито на първа ,нито
на задна тупурка.
Почвам да си мисля ,че основния причинител е гадния демпферен маховик при нас
Не знам до онази вечер преди да прегледам обстойно всичко от скоростите до отзад и аз бях склонен да си мисля че причинителя е маховика но като установих наличието на този голям луфт в диференциала сякаш маховика остана на заден план,според мен не е нормално като завъртиш в двете посоки кардана да има около 1см луфт.
Другото което е оставих човек в канала аз бях в колата и когато момчето въртеше наляво и дясно кардана при мен в купето се чуваше същия звук 1:1 с този когато включа на първа и т.н.Затова си мисля че колкото и да не е добре демфера той няма общо с това тупкане...или може би има при коли с нормални диференциали.
Как се разбира ако е заминал маховика при мен се наблюдава само по рязко зацепване на съединителя и едно друго странно явление...когато карам на втора например по равен път и махна крака от газта двигателя започва да спира колата и се усеща все едно си натиснал спирачката до тук нормално и изведнъж при падане да кажем до към 1200 оборота без моя намеса все едно нещо освобождава колата и тя започва да си върви нормално без газ на 2ра .Това може и да е нормално но досега съм карал само коли с предно,това е първата ми кола със задно предаване и това може да се дължи точно на задното задвижване.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Аз днес оставих мойта на майстор за смяна на свещички, гарнитурки и подобни и казах да ми огледат точно това тупкане и прословутото клатене на обороти (че при мен дажеи вибрации в купето има). Ще видиме дали ще успеят да направят нещо и ще пиша.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
когато карам на втора например по равен път и махна крака от газта двигателя започва да спира колата и се усеща все едно си натиснал спирачката до тук нормално и изведнъж при падане да кажем до към 1200 оборота без моя намеса все едно нещо освобождава колата и тя започва да си върви нормално без газ на 2ра .Това може и да е нормално но досега съм карал само коли с предно,това е първата ми кола със задно предаване и това може да се дължи точно на задното задвижване.
- при спадане на оборотите под 1200 оборота (каране на моторна спирчка) ти се включва двигателя . На това се дължи придърпването

- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Така, взех си днес колата и беше се оказало че имам скъсан тампон. този дето държи дифа за купето. Сега дразнещото ТУП го няма. Като включа на първа, след това втора и така няма никакъв шум. Единствения които забелязах е като съм на място, пусна съединителя, после пак го натисна и включа на първа има едно "ЧАТ" като на желязо. Явно има някакво усили което се получава при включване на скорост, но трябва ли да го има това металическото незнам. Някой моля да даде съвет. има ли връзка това със масло в дифа?
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
mistyrain написа:Така, взех си днес колата и беше се оказало че имам скъсан тампон. този дето държи дифа за купето. Сега дразнещото ТУП го няма. Като включа на първа, след това втора и така няма никакъв шум. Единствения които забелязах е като съм на място, пусна съединителя, после пак го натисна и включа на първа има едно "ЧАТ" като на желязо. Явно има някакво усили което се получава при включване на скорост, но трябва ли да го има това металическото незнам. Някой моля да даде съвет. има ли връзка това със масло в дифа?
Гледал ли си задния мост за пукнатини и скъсвания?


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Не колега, нямам такива. Горния пример го давам като само стоя на място без да потеглям. Преди малко пак си играх ама взех един приятел с мен да прави въпросните неща и като съм отдолу се оказава че това чукане при включване на скорост идва от пред не от зад. Явно е нещо което няма общо с проблема на тази тема. Но със смяната на този тампон при мен определено има подобрение.
Така. Покарах тази вечер от офиса до нас и определено нещатата са по-добре след смяната. Доста съм доволен обаче ето до какво заключение стигам. Ако е грешно поправете ме. Значи пак на определени моменти се опитва да тупне. Демек усилието което предизвиква тупкането си го има само че при мен след смяната на скъсания тампон, който вече си върши работата, обира това нещо. Аз до колкото разбирам като съм на място, колата работи и натисна съединителя то тогава той се отделя и спира да се върти за да влезе избраната скорост. Следователно като включа първа не би трябвало нищо да натовава дифа докато не пусна съединителя, а то точно тогава се получава тази тяга. Някой по-умен от мен да ме светне защо е така.
Така. Покарах тази вечер от офиса до нас и определено нещатата са по-добре след смяната. Доста съм доволен обаче ето до какво заключение стигам. Ако е грешно поправете ме. Значи пак на определени моменти се опитва да тупне. Демек усилието което предизвиква тупкането си го има само че при мен след смяната на скъсания тампон, който вече си върши работата, обира това нещо. Аз до колкото разбирам като съм на място, колата работи и натисна съединителя то тогава той се отделя и спира да се върти за да влезе избраната скорост. Следователно като включа първа не би трябвало нищо да натовава дифа докато не пусна съединителя, а то точно тогава се получава тази тяга. Някой по-умен от мен да ме светне защо е така.
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Вчера смених карето зад кутията и след като преди това бях сменил тампона на диф-а , сега окончателно изчезна тупкането 

- disrespector
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 19.12.2008
- Кара: кисели черни купета
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Аз съм с е36 фейс и въпросното тупкане също го имах още като купих колата. След смяната на съединителя, тупкането започна да се проявява доста по рядко. Като следваща стъпка ще пробвам с тоя тампон на дифа защото ме дразни така. Но темата е разисквана и във форума на Е30 и там се бяха изказали, че това може да са признаци и на заминаващ си диф.
Иначе проблема при мен се проявява с натиснат до долу педал на съединителя при включване на първа.
Иначе проблема при мен се проявява с натиснат до долу педал на съединителя при включване на първа.
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Това тупане е от тампона на диференциала. Аз го смених за всеки случай, но принципно не е серизоне проблем.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Dido_8813 написа:Това тупане е от тампона на диференциала. Аз го смених за всеки случай, но принципно не е серизоне проблем.
Колегата май не се е зачел достатъчно,.....,да беше само от този тампон проблема темата едва ли щеше да е с толкова много мнения,и все пак браво,че при теб се е решил проблема само със смяна на тампончето
- ntuschiev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 330d
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Здравейте колеги, имах същия проблем на е46 330Д фейс, който не се оправи след смяна на тампон на диференциал. След тов асе установи, че е разбито карето към кардана и след подмяна колата вече е 6+ 

- xteem
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.11.2010
- Местоположение: Parvomai
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530d
Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
И при мен е така, тампона ми беше разбит, след смяната му почти никаква промяна тупкането пак си го имаше и се оказа че каретата са разбити, като ги сменя трябва да се оправи няма от кво друго да е това тупкане 

Re: ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Аз също го имам това тупкане при включване на първа и на задна.....каква е цената на тия карета?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани