Е36 М50Б20 с1 проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от alexcivic » 08 Авг 2011, 19:32

здравейте колеги от 1 седмица карам е36 320 с м50б20 без ванос и имам кофти проблем двигателя прекасва в ниските обороти та даже до 2000рпм в направена е ултразвук на дюзите и е монтиран горивен филтър колата си дойде от италия без такъв беше директно от помпата в горивната рейка сменени са и свещите направена е диагностика на нея всичко е нормално само ламбда сондата не отчиташе беше си 0.0 без да променя замерих и компресията от 1-6 цилндри дава от 11.5-12 атм. комресия интересното е че прави и детонация в смукателните колектори от време на време при подаване на рязко гас ако някой е срещал подобрен проблем да сподели :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от Dirty M5 driveR » 08 Авг 2011, 20:22

Виж дебитомера. Ламбдата ти е заминала, ще трябва нова да купиш, но проблема ти според мен не е от нея.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.05.2011
Пол: Мъж

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от melqka » 08 Авг 2011, 23:25

колега при тази компресия означава че клапаните ти затварят добре но искрата се подава преди да са затворили за това се получава гърмене в смукателите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от alexcivic » 09 Авг 2011, 18:40

ок колега но от какво се получава това данеби да е сменянана веригата и да е зацепена грешно :dunno: има ли начин да проверя как е зацепването правилно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от EnimEn » 09 Авг 2011, 22:18

melqka написа:колега при тази компресия означава че клапаните ти затварят добре но искрата се подава преди да са затворили за това се получава гърмене в смукателите

м...
обикновено гърми в колектора от бедна горивна смес - дебитомер, ламбда, регултар или бенз. помпа.
може да гърми и от кофти свещи, но това става малко по-рядко.
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от IPI78 » 10 Авг 2011, 0:00

Колега от две години се борих с същия проблем!Бих те посъветвал да си смениш вакумния регулатор на рейката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от alexcivic » 10 Авг 2011, 20:10

бензиновата помпа дава 3 атм. налягане тя отпада остават регулатор дебитомер и ламбда аз се съмнявам вече в регулатора само незнам каде се намира :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от Hristo » 11 Авг 2011, 14:19

Не изключвай като вариант - бобини, лули, свещи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от BiTurbo » 11 Авг 2011, 15:40

alexcivic написа:бензиновата помпа дава 3 атм. налягане тя отпада остават регулатор дебитомер и ламбда аз се съмнявам вече в регулатора само незнам каде се намира :oops:


3 бара тряя да ти е на рейката, демек изрегулирано след помпата, помпата мисля че е около 5-6 бара. Сега вече трябва да уточниш къде мерите. Ако мерите на рейката - ок, ако мерите след помпата май не е много ок ;)

Иначе като възможности за проблема са ти писали колегите, тряя да се закачи на хубава диагностика и да се видят живи данни от тоя мотр дали всичко е ок.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 6.09.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: e36 m43 318i e39 528i
Мечтае да кара: m3 e36/e38 760

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от stefkata1990 » 11 Авг 2011, 16:06

Аз съм за ламбдата.моята така пукаше в колекторите и се оказа ламбда и спукана бубина.Ако разхода ти е повишен няма какво да се чудиш :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от BiTurbo » 11 Авг 2011, 17:27

stefkata1990 написа:Аз съм за ламбдата.моята така пукаше в колекторите и се оказа ламбда и спукана бубина.Ако разхода ти е повишен няма какво да се чудиш :yes:


проблема да е в бубината съм съгласен, но едва ли е ламбда сондата. М50 върви и със шунтирана ламбда много добре и без да се оплаква ;) По-скоро поблема ще е някъде в запалването...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от CooL123Es » 11 Авг 2011, 18:30

подобно на моя проблем дебитомер и калпана регулатор и мойта гърмеше докато не смених клапана на рейката направо хвърчеше маркуча на стъпковото
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от alexcivic » 11 Авг 2011, 21:37

а как да проверя дали клапана е в час :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от jorji6i6i » 12 Авг 2011, 13:17

клапана се проверява, като мериш налягането на бензиновата рейка отпред там до маркуча на каретрните газове дето влиза в капака на главата....на тихи обороти трябва да показва 3 бара, при рязко подаване на газ трябва да 8) достига 3,5 бара и пак да се връща на 3 бара...
проблема със присецването на ниски обороти и гурменето в колектора е един и същ....лоша горивна смес /бедна или богата/....
откачи акумулатора за 20-30 минути и след това карай колата с откачена ламбда сонда...така ще елиминираш сондата като причина...колата ще работи с богата смес но ще върви добре....
виж дали след загряла кола и изгхасване на мотора жичката на дебитомера се напича до червено...това е функция на дебитомера да се самопочиства и трябва да го прави всеки път на загрял мотор и когато колата преди това е вдигнала поне веднъж 3000 оборота - за целта свали предварително кутията за въздушния филтър..моята ларма беше закачена по някакъв начин за дебитомера и той не се почисваше...
и въпреки всичко колата се оправи след като й смених компа многократно....поне 3-4 екземпляра смених докато намеря читав.....
успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 12.08.2011
Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: M50B28 Non Vanus
Мечтае да кара: S50B32

Re: Е36 М50Б20 с1 проблем

Мнение от ThreeTwentyEight » 17 Авг 2011, 12:22

колега кажи има ли раздвижване по темата имам същия проблем само, че колата ми е с ГИ и само на газ го прави на бензин на едно място дъвче... отивам на диагностика след 30тина мин. да видим дали ще изкара нещо.. ще постна резултатите вечерта, но все пак ако има раздвижване при теб пиши да знаем накъде да се насочим :)



Поздрави :)
BMW..

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook