Е36 М50Б20 с1 проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Е36 М50Б20 с1 проблем
здравейте колеги от 1 седмица карам е36 320 с м50б20 без ванос и имам кофти проблем двигателя прекасва в ниските обороти та даже до 2000рпм в направена е ултразвук на дюзите и е монтиран горивен филтър колата си дойде от италия без такъв беше директно от помпата в горивната рейка сменени са и свещите направена е диагностика на нея всичко е нормално само ламбда сондата не отчиташе беше си 0.0 без да променя замерих и компресията от 1-6 цилндри дава от 11.5-12 атм. комресия интересното е че прави и детонация в смукателните колектори от време на време при подаване на рязко гас ако някой е срещал подобрен проблем да сподели 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
Виж дебитомера. Ламбдата ти е заминала, ще трябва нова да купиш, но проблема ти според мен не е от нея.
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
колега при тази компресия означава че клапаните ти затварят добре но искрата се подава преди да са затворили за това се получава гърмене в смукателите
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
ок колега но от какво се получава това данеби да е сменянана веригата и да е зацепена грешно
има ли начин да проверя как е зацепването правилно

- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
melqka написа:колега при тази компресия означава че клапаните ти затварят добре но искрата се подава преди да са затворили за това се получава гърмене в смукателите
м...
обикновено гърми в колектора от бедна горивна смес - дебитомер, ламбда, регултар или бенз. помпа.
може да гърми и от кофти свещи, но това става малко по-рядко.
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
Колега от две години се борих с същия проблем!Бих те посъветвал да си смениш вакумния регулатор на рейката.
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
бензиновата помпа дава 3 атм. налягане тя отпада остават регулатор дебитомер и ламбда аз се съмнявам вече в регулатора само незнам каде се намира 

- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
Не изключвай като вариант - бобини, лули, свещи 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
alexcivic написа:бензиновата помпа дава 3 атм. налягане тя отпада остават регулатор дебитомер и ламбда аз се съмнявам вече в регулатора само незнам каде се намира
3 бара тряя да ти е на рейката, демек изрегулирано след помпата, помпата мисля че е около 5-6 бара. Сега вече трябва да уточниш къде мерите. Ако мерите на рейката - ок, ако мерите след помпата май не е много ок

Иначе като възможности за проблема са ти писали колегите, тряя да се закачи на хубава диагностика и да се видят живи данни от тоя мотр дали всичко е ок.
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
Аз съм за ламбдата.моята така пукаше в колекторите и се оказа ламбда и спукана бубина.Ако разхода ти е повишен няма какво да се чудиш 

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
stefkata1990 написа:Аз съм за ламбдата.моята така пукаше в колекторите и се оказа ламбда и спукана бубина.Ако разхода ти е повишен няма какво да се чудиш
проблема да е в бубината съм съгласен, но едва ли е ламбда сондата. М50 върви и със шунтирана ламбда много добре и без да се оплаква

- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
подобно на моя проблем дебитомер и калпана регулатор и мойта гърмеше докато не смених клапана на рейката направо хвърчеше маркуча на стъпковото
- alexcivic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ибрахим
- Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
- Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
а как да проверя дали клапана е в час 

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
клапана се проверява, като мериш налягането на бензиновата рейка отпред там до маркуча на каретрните газове дето влиза в капака на главата....на тихи обороти трябва да показва 3 бара, при рязко подаване на газ трябва да
достига 3,5 бара и пак да се връща на 3 бара...
проблема със присецването на ниски обороти и гурменето в колектора е един и същ....лоша горивна смес /бедна или богата/....
откачи акумулатора за 20-30 минути и след това карай колата с откачена ламбда сонда...така ще елиминираш сондата като причина...колата ще работи с богата смес но ще върви добре....
виж дали след загряла кола и изгхасване на мотора жичката на дебитомера се напича до червено...това е функция на дебитомера да се самопочиства и трябва да го прави всеки път на загрял мотор и когато колата преди това е вдигнала поне веднъж 3000 оборота - за целта свали предварително кутията за въздушния филтър..моята ларма беше закачена по някакъв начин за дебитомера и той не се почисваше...
и въпреки всичко колата се оправи след като й смених компа многократно....поне 3-4 екземпляра смених докато намеря читав.....
успех

проблема със присецването на ниски обороти и гурменето в колектора е един и същ....лоша горивна смес /бедна или богата/....
откачи акумулатора за 20-30 минути и след това карай колата с откачена ламбда сонда...така ще елиминираш сондата като причина...колата ще работи с богата смес но ще върви добре....
виж дали след загряла кола и изгхасване на мотора жичката на дебитомера се напича до червено...това е функция на дебитомера да се самопочиства и трябва да го прави всеки път на загрял мотор и когато колата преди това е вдигнала поне веднъж 3000 оборота - за целта свали предварително кутията за въздушния филтър..моята ларма беше закачена по някакъв начин за дебитомера и той не се почисваше...
и въпреки всичко колата се оправи след като й смених компа многократно....поне 3-4 екземпляра смених докато намеря читав.....
успех
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Е36 М50Б20 с1 проблем
колега кажи има ли раздвижване по темата имам същия проблем само, че колата ми е с ГИ и само на газ го прави на бензин на едно място дъвче... отивам на диагностика след 30тина мин. да видим дали ще изкара нещо.. ще постна резултатите вечерта, но все пак ако има раздвижване при теб пиши да знаем накъде да се насочим
Поздрави

Поздрави

BMW..
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани