За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10, 535i X Drive LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от Deo_10 » 10 Авг 2011, 15:30

@ndro написа:
Deo_10 написа:Имал съм кола която за година и половина е сменила 3 турбини от гаден ремап. Вярно, биеше с по 3 коли разлика нормално чипосаните от неиния вид, ама не си беше работа. :lol:
Иначе твърдо ЗА, ако е направено като хората и ако се грижи човек добре за турбото си.

гонки ли си правил с нея?
и какво означава "гаден ремап" и "нормално чипосани"?
и "гадния ремап" бие "нормално чипосаните", така ли?
и какво означава "да се грижиш добре за турбото си"?
казвам ви аз, че е от задкормилното устройство :mhihi:

Аз не съм от състезателите, които хвърчат по Бояна, но познати казваха, че на колата и е правено нещо и решихме да я пробваме. 100% не е от "задкормилното устройство", пускахме колата и от летящ старт, където шофьора не играе особенна роля :)
Под гаден ремап имам предвид някой от тези, които правят индивидуално настройките, който е барнал нещо в повечко само и само да върви много и за това не издържат турбините.
До колкото знам за турбото не е хубаво да се юрка докато колата е студена, както и не е хубаво да се кара на къси разстояния (пак при студена кола). Отделно съм чувал, че след по-агресивно каране е хубаво колата да се остави да поработи няколко минути на място (особенно зимата) за да се охлади турбината по-плавно преди да се изгаси двигателя. Това имам предвид да се грижи човек добре за турбото си ;)
Не знам до колко са вярни тези неща, не се имам за голям разбирач :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1409
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F90 M5C

Re: За и против ремап-а

Мнение от Cinder » 10 Авг 2011, 19:52

Повечето неща които си казал са верни :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: За и против ремап-а

Мнение от xerial » 10 Авг 2011, 20:01

@Deo_10

Въпросният гаден "чип" да не Голфа 5ца тди 170 коня ? и да го е карала жена :mhihi:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10, 535i X Drive LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от Deo_10 » 10 Авг 2011, 21:30

xerial написа:@Deo_10

Въпросният гаден "чип" да не Голфа 5ца тди 170 коня ? и да го е карала жена :mhihi:

Не, беше на първата ми кола - пак Голф, ама 4ка (уж 110 коня). :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: За и против ремап-а

Мнение от xerial » 11 Авг 2011, 16:26

Deo_10 написа:
xerial написа:@Deo_10

Въпросният гаден "чип" да не Голфа 5ца тди 170 коня ? и да го е карала жена :mhihi:

Не, беше на първата ми кола - пак Голф, ама 4ка (уж 110 коня). :oops:


ОК , че имаше един голф 5 2.0 тди и 170 коня с някъв брутален софт , който чупи турбината на 2пъти .. в следствие на това че върви като изоглавен и шофера явно се е кефил много :mhihi:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: За и против ремап-а

Мнение от Emooo » 11 Авг 2011, 16:30

Един такъв Голф ме изпревари веднъж и се наложи да пускам халогените, защото направи някакви брутални черни облаци пред мене и загубих видимост. Дали това е от ремапа или просто е вървял на кюмюр? :mhihi:. Незнам вие какво мислите ама ако ще ми пуши по този начин колата за да върви много... ебати излагацията.
Tool - Fear Inoculum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 19.08.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10, 535i X Drive LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от Deo_10 » 11 Авг 2011, 18:59

2рото турбо което сменявах на старото голфче беше, защото през ден му доливах масло. При старт (особенно от място) скриваше хоризонта по 10 метра нагоре и встрани :)
Явно и тоя е бил някакъв такъв пациент :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: x5 g05 4.0i
Мечтае да кара: кола дет не се разваля

Re: За и против ремап-а

Мнение от bossorange » 06 Юли 2012, 11:41

Някой правил ли е ремап на 530ХД 231к.с. и какви впечтления и опит има - проблеми появяват ли се и др. Дали се товари раздатката например? Мерси

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1894
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: За и против ремап-а

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Юли 2012, 22:03

Мога да ти кажа за същия мотор, но на Е90 и без Х-драйв. Засега всичко си му е наред. Колата е декември 2006-та, дойде тук 2008-ма със сервизна история от Германия на 50 000, сега е на 85 000, чипа беше сложен още в самото начало. Проблем досега не е имала. За вървенето е ясно, че е повече, но в един момент на човека му дойде пак малко и реши да си махне и филтъра за твърди частици.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: За и против ремап-а

Мнение от noiseless » 09 Юли 2012, 9:55

BMWPOWERRR_ACM написа:....реши да си махне и филтъра за твърди частици.

А след това започна ли да се вижда много черен дим след него, когато я настъпи?
Моята също е без ДПФ и доста пуши на пълна газ :(
Говорих с момчето, което ми прави ремапа и май ще се връщам пак при него да прави нови настройки, че тези черни кълбета са си голям срам за такива автомобили... :oops:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 09 Юли 2012, 10:47

черни кълбета като на миг-29 на форсаж :smoke:
доколкото знам, пушенето може да се минимизира, като се къстъмизира ремапа.
един колега от шкода форума, който си беше направил къстъм турбина, се беше заиграл доста с ремапа и колата почти не пушеше, а доколкото си спомням тунинг-майстора беше небезизвестният "келеша".

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: За и против ремап-а

Мнение от noiseless » 09 Юли 2012, 11:13

Да, явно и моят тюнинг-майстор ще трябва да си поиграе с настройките, но ми е чудно дали с намаляване на "черните кълбета" няма да намалеят и събудените кончетата от ремапа?
Така или иначе, в момента колата върви повече от необходимото за софийските пътища и няма да ми навреди ако жертвам някоя и друга конска сила в името на екологията...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: За и против ремап-а

Мнение от @ndro » 09 Юли 2012, 12:36

noiseless написа:...дали с намаляване на "черните кълбета" няма да намалеят и събудените кончетата от ремапа?

по-скоро не, защото кълбетата са всъщност нафтата, която е дошла в повече.
тоест би трябвало да може да се минимизират, ако се направи по-прецизна настройка - да се впръсква толкова гориво, колкото е необходимо при определеното количество въздух.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Re: За и против ремап-а

Мнение от noiseless » 09 Юли 2012, 12:49

Охо, значи може и някой друг грам гориво да икономисам - супер! :yes:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1894
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: За и против ремап-а

Мнение от Top Gun Maverick » 09 Юли 2012, 18:49

noiseless написа:
BMWPOWERRR_ACM написа:....реши да си махне и филтъра за твърди частици.

А след това започна ли да се вижда много черен дим след него, когато я настъпи?
Моята също е без ДПФ и доста пуши на пълна газ :(
Говорих с момчето, което ми прави ремапа и май ще се връщам пак при него да прави нови настройки, че тези черни кълбета са си голям срам за такива автомобили... :oops:

Естествено. И това говорим за кола на реални близо 90 000, поддържана без компромиси в качеството. Като и даде газ си пропушва, ама...то дизел бе. :mhihi:
Не знам доколко с оптимизирането на настройките ще намалее това нещо. Неговата не пуши чак много, но си пропушва.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook