След смяна на диф. мотора умря
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
След смяна на диф. мотора умря
Здравейте колеги!Преди месец си сложих шпер без табела с пр. число.Мотора е м52в20 и беше с 3.45 диф. Още с първата порция понички усетих мотора по муден.Реших ,че шпера го натоварва повече.Миналата седмица пътувах по познат маршрут и се оказа ,че омалява на баири и на 5-та ,които съм минавал десетки пъти с по голяма скорост.При тест на 3-та прекъсвача удари на 6700 об. на 137 км. Не мога да си спомня с предния диф на колко изключваше.Ако някой знае на колко изключват 3.45 или 3.38 моля да пишат!Следващия ход е да мерна компресията ,да не би мотора е почнал да издиша.Благодаря предварително.
- ///Leonix
- Е36 Fanatic!
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 27.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328i; E30 316i; E38 740i; E36
- Детайли за колата: M52B28; M40B16; M62B44; M43B16
Re: След смяна на диф. мотора умря
Колега, използвай този калкулатор. В калкулатора въвеждаш размера на гумите, предавателните числа на скоростите (от 1 до 5) и на дифа.
Ползвай и тази таблица за предавателните числа, като за дифа (Final drive) пишеш предавателно число 3.45 или 3.38

Отдолу вече въвеждаш оборотите (Engine speed) и ти изчислява с каква скорост се движиш на първа, втора и т.н.
Ползвай и тази таблица за предавателните числа, като за дифа (Final drive) пишеш предавателно число 3.45 или 3.38


Отдолу вече въвеждаш оборотите (Engine speed) и ти изчислява с каква скорост се движиш на първа, втора и т.н.





- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: След смяна на диф. мотора умря
Да не си сложил 3.15, макар че не знам дали става без преправяне или сменяне на нещо друго. Но за да има такава разлика, дифа ти очевидно е по-дълъг от стария. Шпера не натоварва мотора повече. Виж на 1ва и 2ра примерно колко прави. За тоя мотор с тая скоростна кутия и 3.45 диф 1ва е 50, 2ра е 90. А на дифа чете ли какво пише?
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: След смяна на диф. мотора умря
Leonix според калкулатора ,разликата на 3-та м-у 2-та дифа при 137 км. е около 150 об.,която аз не мога да засека точно нито км. нито об. Явно за толкова близки числа трябва да удари прекъсвач на 5-та ,което на магистрала тракия с този мотор е трудно постижимо.М5 driver,нямаше табела на дифа .Нь 1-ва и 2-ра не долавям разлика,но на 3-та мисля,че преди изкл. на 134, а сега на 137, което казва и калкулатора.Днес свалих бобините и свещите,но стана късно и не можах да взема компресомера.Утре сутрин преди работа ще мерна компресията и довечера ще пиша.Иначе свещите бяха чисти и побелели. 

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: След смяна на диф. мотора умря
Влизаш под колата на подемник и почваш да въртиш като преди това бележиш от към кардана и от към едната полуоска това до дифа..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: След смяна на диф. мотора умря
По този калкулатор верни ли са сметките, като заложа моите данни, а именно диф 3.38 /така излиза по ВИН в програмата/, гуми 225/45/17, предавателно отношение на 5-та 1.00 и ограничител на 6500рпм /там си е/, излиза , че с М43В18 вдигам 228 км, че то за кво ми е 28-ца примерно тогава
. Само за протокола, при ограничител на 5-та скоростомера сочи точно 220, а като сложим допустимия толеранс от 5-10 процента /който си е винаги в +/, тогава си идва и реалната скорост на колата по заводски данни т.е. 200 км. Извинявам се на колегата за отклонението от темата
.


only rear wheel drive
Re: След смяна на диф. мотора умря
vladi_a_i написа:Влизаш под колата на подемник и почваш да въртиш като преди това бележиш от към кардана и от към едната полуоска това до дифа..

Re: След смяна на диф. мотора умря
michev написа:По този калкулатор верни ли са сметките, като заложа моите данни, а именно диф 3.38 /така излиза по ВИН в програмата/, гуми 225/45/17, предавателно отношение на 5-та 1.00 и ограничител на 6500рпм /там си е/, излиза , че с М43В18 вдигам 228 км, че то за кво ми е 28-ца примерно тогава. Само за протокола, при ограничител на 5-та скоростомера сочи точно 220, а като сложим допустимия толеранс от 5-10 процента /който си е винаги в +/, тогава си идва и реалната скорост на колата по заводски данни т.е. 200 км. Извинявам се на колегата за отклонението от темата
.
Не е важно колко вдига, а колко бързо ги вдига

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: След смяна на диф. мотора умря
Варянта да си сложил по-дълъг диф е само от дизел другите са големи прасета и няма как без полуоски и кардан да смениш ... 2.65 от дизел си сложил според мен
I'm slowly drifting


- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: След смяна на диф. мотора умря
DirtySouth написа:Варянта да си сложил по-дълъг диф е само от дизел другите са големи прасета и няма как без полуоски и кардан да смениш ... 2.65 от дизел си сложил според мен
С 2.65 няма да вдига 13* км на 3-та

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: След смяна на диф. мотора умря
Аз за километрите не му вервам моя залог го направих
I'm slowly drifting


- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: След смяна на диф. мотора умря
Нямам подемник под ръка.Днес замерих компресията-на1-ви и 6-и 14 ,на останалите -16.Явно не е от мотора ,а дифа е 3.38.По-добре,защото до 2 месеца ще сменя вала с тдс-ов,или от 2.5 ,зависи дали ще е надеждно скъсяването на биелите от м20 в20,които ще сваля в събота от една 520 е28.След строкването този диф,мисля ще е перфектен.vladi_a_i написа:Влизаш под колата на подемник и почваш да въртиш като преди това бележиш от към кардана и от към едната полуоска това до дифа..
Re: След смяна на диф. мотора умря
Сега значи мотора е умрял,обаче не е умрял щото ще съживи след ъпгрейда ти евентуално.Както се казва "Краля умря,да живее краля!"
В крайна сметка извода е не купувай дифове без да знаеш с какво число са или ако не знаеш поне брой зъбите,че да разбереш.

В крайна сметка извода е не купувай дифове без да знаеш с какво число са или ако не знаеш поне брой зъбите,че да разбереш.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: След смяна на диф. мотора умря
uCnaHeTcA написа:Е от 3.45 на 3.38 и спря да върви, така ли
И аз се чудя. Би трябвало разликата да е едва осезаема, та даже и да не се усети.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани