Турбо на M52B20
Модератор: bum_bum
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Турбо на M52B20
Само чугунени са в Щатите заради високото съдържание на сяра в горивата им. На Z3 М52Б28 и мисля на е39-тките са алуминиеви с алусилово покритие.
На 0,6 си има цифра хора и в Европа, които си карат алуминиевите блокове само с шпилки. Има разни поляци с компресори от много време си го правят.
На 0,6 си има цифра хора и в Европа, които си карат алуминиевите блокове само с шпилки. Има разни поляци с компресори от много време си го правят.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Турбо на M52B20
За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо на M52B20
Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...
А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Турбо на M52B20
Ще издържи баце. Преди не бях толкова сигурен но сега съм почти 100% убеден че и на 1.5 бара ще се кара без проблеми.BULL3T написа:Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...
А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Турбо на M52B20
uCnaHeTcA написа:Е добре сега... Тази х'алумин ли е, че някои казват, че в хАмерика били с чугунен блок и за това издържала...
http://www.youtube.com/watch?v=fk34XQ7-1pc
Мъчих се да се свържа по някакъв начин с автора на тоя клип, ама ник'ъв отговор да го...
Вярно, че е на 0.6, а вие говорите за над 1, но и за 0.5-0.6 ме отказваха тук и в другия форум
Алумин е
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Турбо на M52B20
Тва с баровете не е много точно,
щото 1бар с т3 и 1бар със някоя голяма тиква са си
две съвсем различни неща.А и буталата се чупят
от детонаций,жега и т.н. не от надув.
щото 1бар с т3 и 1бар със някоя голяма тиква са си
две съвсем различни неща.А и буталата се чупят
от детонаций,жега и т.н. не от надув.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Турбо на M52B20
slavianko написа:Ето ти малко инфо за да видиш че не е митS-stail написа:А мен лично ме съмнява в бмв мотор да има ковани биели,тва според мен е мит
както,че м42ковите бутала са ковани.
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1554 ... SaEo0j.JPG
Това е информация (от БМВ) изнесена в BMW Club Journal (от 01/90), при представянето на
този двигател. Дори е подчертано за улеснение
Съгласен
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Турбо на M52B20
BULL3T написа:Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...
А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...
След 1 седмица като ти писне да я караш така, ще видиш че М50 на 1 бар става братле
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо на M52B20
Boyadjiev написа:BULL3T написа:Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...
А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...
След 1 седмица като ти писне да я караш така, ще видиш че М50 на 1 бар става братле
ама аз съм на 1 бар... да ти кажа ми стана слаба колата още на 5тия ден...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Турбо на M52B20
Тук и аз съм съгласен да. Но все пак стават грешки понякога. Случват се къде смеси да обеднеят по различни причини къде аванса къде други неща и тогава е по добре с по здрави бутала Щото по тия коли постоянно има някакъв филм и това е съвсем нормално.S-stail написа:Тва с баровете не е много точно,
щото 1бар с т3 и 1бар със някоя голяма тиква са си
две съвсем различни неща.А и буталата се чупят
от детонаций,жега и т.н. не от надув.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Турбо на M52B20
BULL3T написа:Boyadjiev написа:BULL3T написа:Boyadjiev написа:За 0.5-0.6 почти всеки мотор (да не кажа всеки) може да се надуе без проблеми, но в темата става въпрос за налягане над 1 бар... Никой не спори че М52 на 0.5 не става, въпроса е че над 1 бар не става със сток мотор...
А защо мислиш,че м50 ще издържи над 1 бар... много малко атмосфрени мотори,могат да издържат на налягане по-голямо от 1 бар... Един от тях за който съм сигурен,че носи до 2 бара е м30б35... за друг не знам...
След 1 седмица като ти писне да я караш така, ще видиш че М50 на 1 бар става братле
ама аз съм на 1 бар... да ти кажа ми стана слаба колата още на 5тия ден...
See what i meant
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани