Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
zlatko_baretata написа:E30_M_Tech_ll написа:zlatko_baretata написа:То затова производителя е сметнал генерацията каква трябва да бъде за заводско желязо, за да не си напрягате мозъците излишно.
не е точно така... производителя също е сметнал и как да обезшуми максимално автомобила и то за сметка на леко затапване на двигатела....
Ето какво бил направил производителя...Ти да не си чел развойните документи на девелопмент департмента на БМВ?
![]()
Демек, сменяш стоковата генерация и веднага получаваш едни ХХ коне в плюс...![]()
Един маняк навремето ми твърдеше, че като сменил стокова генерация на Е39 М50Б20 и веднага вдигнал 80 коня.![]()
![]()
Градски легенди.
нещо такова само дето на най скъпите генерации + разплетени колектори от реномираните фирми дето тунинговат бмв им дават до 10 коня в плюс това на мотори до 200 коня от там нагоре става малко по различно
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
zlatko_baretata написа: като сменил стокова генерация на Е39 М50Б20 и веднага вдигнал 80 коня.![]()
![]()
Градски легенди.
То Е39 със М50Б20 няма, така че още там се крие разковничето на градската легенда

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
zlatko_baretata написа:E30_M_Tech_ll написа:zlatko_baretata написа:То затова производителя е сметнал генерацията каква трябва да бъде за заводско желязо, за да не си напрягате мозъците излишно.
не е точно така... производителя също е сметнал и как да обезшуми максимално автомобила и то за сметка на леко затапване на двигатела....
Ето какво бил направил производителя...Ти да не си чел развойните документи на девелопмент департмента на БМВ?
![]()
Демек, сменяш стоковата генерация и веднага получаваш едни ХХ коне в плюс...![]()
Един маняк навремето ми твърдеше, че като сменил стокова генерация на Е39 М50Б20 и веднага вдигнал 80 коня.![]()
![]()
Градски легенди.
Колегата E30_M_Tech_ll има право. Изпускателната система е често използван вариант за рестрикция на двигателната мощност с цел вкарване на един автомобил в съответен ценови/екологичен клас.
Да кажем, че на пазара в Германия би се пласирал автомобил с мощност 100к.с. (тъй като данъците над 100 коня стават по-големи) и крайна цена 20хил. евро. Разработва се двигател, като мощността му достига 108к.с. Има нужда да бъде скопен - хоп една рестриктивна изпускателна система и влиза в дадения клас. Икономически също е изгодно, тъй като цената за изработка на чугунен колектор и система с по-малък диаметър тръби излиза по-евтино. И още нещо - с този "елементарен" начин на скопяване на мотора фирмата производител продава като "афтърмаркет" плетен колектор и пр. Това е позната практика при Тойота и дъщерната фирма ТРД (Тойота Рейсинг Девелопмент).
Идва един нахакан 20-25 годишен, казва: "Не може ли да се направи нещо" и от фирмата му отговарят: "разбира се, че може, но струва хх пари и гаранцията на автомобила отпада".
Много по-хитро е да скопят двигателя по този начин, отколкото с по-малки клапани (примерно) - отиваш, всичко става болт-он за един ден и си тръгваш доволен.
Практиката с малкия диаметър изпускателни тръби е силно изразена при японските прозводители.
Има и един друг момент - стандартна изпускателна система е направена така, че да бъде ефективна в по-широк оборотен диапазон, а ние като сме състезатели и искаме да държим двигателя от 4хил. оборота нагоре нещата стават по-различни.

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Един познат с е36 м52б20 махна оригиналното гърне и сложи някакво незнайно "спортно" гърне за 50-тина лв и каза че колата повече от 180-90км не е иска да вдигне, сложи пак старото и нещата си дойдоха на мястото, така че явно бмв-тата са деликатни откъм изпускателна система.
Тук случаят е друг - крайното гърне е истинско, тръбите не са увеличени кой знае колко и найистина е странно
Тук случаят е друг - крайното гърне е истинско, тръбите не са увеличени кой знае колко и найистина е странно

- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Всеки един автомобил е деликатен към "спортни" части от магазина за по един лев. 

- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
vankatagsi написа:Един познат с е36 м52б20 махна оригиналното гърне и сложи някакво незнайно "спортно" гърне за 50-тина лв и каза че колата повече от 180-90км не е иска да вдигне, сложи пак старото и нещата си дойдоха на мястото, така че явно бмв-тата са деликатни откъм изпускателна система.
Тук случаят е друг - крайното гърне е истинско, тръбите не са увеличени кой знае колко и найистина е странно
те вече го обесниха колегите...лекичко съм пропуснал да сложа и два резонатора,дано наистина на това да се дължи и след монтажа да ми се върнат пак животинките под капака.Днес е много жега,но утре ще са вече факт двата резонатора и ще има



Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
има нешто верно с тиа гарнета,моито м20б20 му сложих гарне краино от 324тд и ми се струва че се спана малко незнам?то не че варви много ............
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Dpy написа:E ако има дино-гладен ше умре или пребит ще ходи, ще трябва 3 години за един клиент да експериментира, докат улучи правилното
според мен тия дето се занимават с това си имат някакъв вид калкулатори, надали като отиде някой с 20ка и започват да си измислят "браат тука ше ти сложиме 76мм генерация пък то май мноо трябва да тръгне да върви - плащай.." не че ги няма такива..но доколкото знам в търново има някви момчета дето се занимават само с генерации и знаят какво правят и не съм чул лоши мнения за тях - предполагам имат програми с които изчисляват диаметър колко гърнета и какви най-вече, какви завои ще правят тръбите и т.н.
325ti написа:а аз мисля да сменя краиното гарне на ис-ката с "хоум мейд" от пожарогасител с вместимост 2кг!! дали ще е грешка това начинание.. а в момента е със 2 гарнета и 2 или 3 раздувки / несъм много сигорен тряа пак далегна отдолу дасе уверя/ и е на 60мм .. пак "хоум мейд" от предишния собственик!![]()
помагаите молядате ми акъл
абе хора не си ли обичате колите


Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
Та реших се аз и взех едно крайно гърне с 2 входа по на 48мм и тръби със същия размер.Сложихме ги като отпред до отзад са единствено двете прави тръби,без катализатор и резонатар,само със споменатото крайно гърне..Нямах търпение да се метна в колата да я покарам с новата генерация и ....е и 25-цата се вихри като м40б16.
Ламбда сондата да не би да си забравил

- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
power of bmw написа:моя е без
е ти карбуратор ли караш?!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
bebcho__ написа:power of bmw написа:моя е без
е ти карбуратор ли караш?!
мне,моно-инжекция

Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Смених генерацията и 25-цата стана 16-ка
е номер 16 от схемата не е ли ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... _catalyst/
както и да е...кво стана в крайна сметка оправи ли си генерацията?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/2 ... _catalyst/
както и да е...кво стана в крайна сметка оправи ли си генерацията?
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани