Турбо на M52B20

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 04 Авг 2011, 19:26

Явно сте пробвали? :D
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо на M52B20

Мнение от Boyadjiev » 04 Авг 2011, 23:45

S-stail написа:Явно сте пробвали? :D

Не виждам защо трябва да сме пробвали...
Пример -> Носи се мълва из мъжкото съсловие, че не е много хубаво да се практикуват любовни ласки от 3тия тип в изходящото отверстие -> не трябва да пробвам за да знам че не е хубаво...
Правилните стъпки са:
1. Проучване на даден двигател -> сплави на частите, издръжливост, потенциал за турбиниране, блок, глава.
2. Турбиниране на двигател
В обратен ред е просто несериозно...
След като си направил първа стъпка трябва да си луд за да правиш 2ра стъпка (като тук се говори за налягания над 1 бар, не за 0.5) без да се прави изцяло нов мотор... ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 05 Авг 2011, 21:27

О.К. покажи ми някой дет е гръмнал въпросния мотор ? :D
Къде точно го проучи?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо на M52B20

Мнение от Boyadjiev » 06 Авг 2011, 10:03

S-stail написа:О.К. покажи ми някой дет е гръмнал въпросния мотор ? :D
Къде точно го проучи?

Колега защо трябва да е гръмнал ?
Кадърният инженер първо гледа от какво е направен мотора, после турбинира... Като човек не отбира изобщо от нещата прави така: взима си чарколяците, турбинира -> надува над 1 бар, после вика -> е мотора се счупи не става. После си n-хиляди лева назад... За това са форумите, че ако не си се замислял и не искаш/или не можеш сам да стигнеш до правилно умозаключение някой които го е направил да ти каже. Ако имаш излишни пари и нагледно искаш да видиш как става, надуй над 1 бар и покарай 20-ската без да я отваряш... Ми няма да стане, погледни СС, погледни блока, погледни биели, бутала... сравни ги с М50, (например) или м20,м30... и мисля че сам ще си дадеш сметка... (все пак гледам проект правиш, не си биели от м52 нали ;) )
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Турбо на M52B20

Мнение от ///ivanE30 » 06 Авг 2011, 12:30

:OT: щом почва с инж. не ми го хвали ;)
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 06 Авг 2011, 18:41

Boyadjiev написа:
S-stail написа:О.К. покажи ми някой дет е гръмнал въпросния мотор ? :D
Къде точно го проучи?

Колега защо трябва да е гръмнал ?
Кадърният инженер първо гледа от какво е направен мотора, после турбинира... Като човек не отбира изобщо от нещата прави така: взима си чарколяците, турбинира -> надува над 1 бар, после вика -> е мотора се счупи не става. После си n-хиляди лева назад... За това са форумите, че ако не си се замислял и не искаш/или не можеш сам да стигнеш до правилно умозаключение някой които го е направил да ти каже. Ако имаш излишни пари и нагледно искаш да видиш как става, надуй над 1 бар и покарай 20-ската без да я отваряш... Ми няма да стане, погледни СС, погледни блока, погледни биели, бутала... сравни ги с М50, (например) или м20,м30... и мисля че сам ще си дадеш сметка... (все пак гледам проект правиш, не си биели от м52 нали ;) )

Ма тука само голи примери не виждам нищо практическо!
Преди и за м40ката се викаше че .5 макс ала бала пък то се оказа друго.
В ппф форума има няколко турбо проекта със м52 биели в тех,погледни и в бимерса
има приоекти за м52ту някой с по 200шота нитро.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Турбо на M52B20

Мнение от Boyadjiev » 06 Авг 2011, 19:01

Има и м52-ки на 500 коня, ама отвъд океана са с железен блок ако не се лъжа :paranoid:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Турбо на M52B20

Мнение от slavianko » 06 Авг 2011, 21:23

Темата в случая е за М52 и ако някой е решил да турбинира такова му пожелавам успех. Аз бих следил с удоволствие евентуално такова турбиниране. Но когато нещата опрат до сравнение между М50 и М52 в турбо вариянт мисля че спора е безсмислен. Тук турбинирахме една лада с бутала от М50 и се кара на 1.5 бара и и се сцепва задника от газ. Това и да го видя с М52-ковите бутала няма да го повярвам.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 07 Авг 2011, 16:58

Славяне бутала не се чупят от надув,виж биелките са друго нещо.
М52ту в щатите си е алуминка.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Турбо на M52B20

Мнение от slavianko » 07 Авг 2011, 17:35

S-stail написа:Славяне бутала не се чупят от надув,виж биелките са друго нещо.
М52ту в щатите си е алуминка.
Не знам мен ми изглеждат много нежни тия биелки в сравнени с кованите на М50-то. Отделно един познат на който не искам да споменавам името два пъти криви биели на М52-ката и накрая като поръчахме заедно автърмаркет биелите и от тогава грижи не е имал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: Турбо на M52B20

Мнение от S-stail » 07 Авг 2011, 17:40

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... ilit=318is
е тва м42 е със м52 биели и бутала,330 на гумите.Със търсачката се намират още такива, както и цели м52ки със турбо!
А мен лично ме съмнява в бмв мотор да има ковани биели,тва според мен е мит
както,че м42ковите бутала са ковани.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Турбо на M52B20

Мнение от slavianko » 08 Авг 2011, 0:47

S-stail написа:А мен лично ме съмнява в бмв мотор да има ковани биели,тва според мен е мит
както,че м42ковите бутала са ковани.
Ето ти малко инфо за да видиш че не е мит ;)

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1554 ... SaEo0j.JPG

Това е информация (от БМВ) изнесена в BMW Club Journal (от 01/90), при представянето на
този двигател. Дори е подчертано за улеснение ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Турбо на M52B20

Мнение от uCnaHeTcA » 08 Авг 2011, 1:29

Е добре сега... Тази х'алумин ли е, че някои казват, че в хАмерика били с чугунен блок и за това издържала...
http://www.youtube.com/watch?v=fk34XQ7-1pc
:roll: Мъчих се да се свържа по някакъв начин с автора на тоя клип, ама ник'ъв отговор да го...
Вярно, че е на 0.6, а вие говорите за над 1, но и за 0.5-0.6 ме отказваха тук и в другия форум :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Турбо на M52B20

Мнение от Делян » 08 Авг 2011, 7:43

Не знам, ама дори и да сложиш, по ред причини, със сигурност ще те е страх да излезеш от градо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Турбо на M52B20

Мнение от shopaza » 08 Авг 2011, 9:31

uCnaHeTcA написа:Е добре сега... Тази х'алумин ли е, че някои казват, че в хАмерика били с чугунен блок и за това издържала...
http://www.youtube.com/watch?v=fk34XQ7-1pc
:roll: Мъчих се да се свържа по някакъв начин с автора на тоя клип, ама ник'ъв отговор да го...
Вярно, че е на 0.6, а вие говорите за над 1, но и за 0.5-0.6 ме отказваха тук и в другия форум :dunno:

Този тип М52 нямат нищо общо с стария М52 защото тук и главата и гарнитурата са различни.А и от едно място дочух че са с стоманени ризички и халуминов блок :kuku: Иначе М52ТУ е оригинално с метална гарнитурка и държат на надув .Мисля че имаше една серия отначалото кадето я бяха пуснали с стоманени блокове и ризи с алусил/некесилово покритие.(става дума за стария М52)
Ако бъркам извинявайте
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook